Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt
Selam arkadaşlar,

Aşağıdaki ilan hakkında düşüncelerinizi alabilir miyim? Araç düşük kilometrede ve temiz görünüyor.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-20013-kasim-cikisli-garantili-sifirdan-farksiz-impressive-332232596/detay 


Gayet guzel gorunuyor, supheye yer vermeyecek sekilde detayli aciklama da yapmis ilan sahibi. Golcuk/Degirmendere'de bulunmasi sahibinin askeri personel olma ihtimalini kuvvetlendiriyor.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ön tampon ile kaput eğik birleşiyor. Ön tampon değişmesine yol açan darbe sol taraftan olmalı. LPG takılmamış olması iyi. İlk sahibinden olmadığı sürece orjinal km ifadesi cok anlamlı değil. İkinci sahibiyim, yakın arkadaşımdan aldım orjinal km dese durum değişir. Sürücü tarafındaki paspaslar orjinal mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın plakasını sorgulattigimda son sahiplik süresi 5 ay görünüyor. Bi adec çarpmaya bağlı kaza raporu var on tampon zaten ilanda belirtilmiş. Ama aklımı kurcalayan aracın trafiğe çıkış tarihi kasım 2013 gözüküyor 2014 kasımda muayneye girmiş 17000 km de. 0 araç alındığında 3 sene muaynede muaf olması gerekmez mi. Bunsorumu cevaplarsaniz çok tesekkurbederim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın plakasını sorgulattigimda son sahiplik süresi 5 ay görünüyor. Bi adec çarpmaya bağlı kaza raporu var on tampon zaten ilanda belirtilmiş. Ama aklımı kurcalayan aracın trafiğe çıkış tarihi kasım 2013 gözüküyor 2014 kasımda muayneye girmiş 17000 km de. 0 araç alındığında 3 sene muaynede muaf olması gerekmez mi. Bunsorumu cevaplarsaniz çok tesekkurbederim


Zehir hafiye gibi valla ekip [emoji122] [emoji122] [emoji122]
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

TÜV Türk'ün websitesinde ilk 3 yaş ve sonrası her 2 yılda bir muayene diyor. Bu durumda 2013 Kasım da trafige cıktı ise 2016 Kasım da ilk muayene olmalı. İlk muayene modele göre değil trafiğe çıkışa göre belirlenio cunku ben 2010 da 2009 model sıfır motosiklet almıştım ruhsatta ilk muayeneyi trafige cıkış tarihine göre yazmışlardı. Bu araçta oldukça erken muayene yapıldı ise sebebi sorulmalı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

TÜV Türk'ün websitesinde ilk 3 yaş ve sonrası her 2 yılda bir muayene diyor. Bu durumda 2013 Kasım da trafige cıktı ise 2016 Kasım da ilk muayene olmalı. İlk muayene modele göre değil trafiğe çıkışa göre belirlenio cunku ben 2010 da 2009 model sıfır motosiklet almıştım ruhsatta ilk muayeneyi trafige cıkış tarihine göre yazmışlardı. Bu araçta oldukça erken muayene yapıldı ise sebebi sorulmalı.


Lpg de takilmadigina gore ya ruhsatla ilgili baska bir islem var ya da... 🙄
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, revivo73 :

Ön tampon ile kaput eğik birleşiyor. Ön tampon değişmesine yol açan darbe sol taraftan olmalı. LPG takılmamış olması iyi. İlk sahibinden olmadığı sürece orjinal km ifadesi cok anlamlı değil. İkinci sahibiyim, yakın arkadaşımdan aldım orjinal km dese durum değişir. Sürücü tarafındaki paspaslar orjinal mi?

En sonunda ikinci elden vazgecip 0 km auris alicam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hem sıkıntısız hem güzel araç uygun fiyata olmaz. Mazda 3 Impressive 'lere baktım en sıkıntısız şu görünüyor. Not:Mazda 3 hiç kullanmadım sadece arkadaşın 2011 Mazda 3 üne birkaç kez bindim.

#333226844 2012 Beyaz 1.6 Impressive otomatik ilk sahibinden 24935km 55.000TL

Bu araçtaki km gerçekten doğru cunku hem ilk sahibi, hem de aracın görüntüsü ilan edilen km ile uyumlu. Sürücü ayak basma yerindeki döşemeye dikkat, orjinal ve temiz. Extra takılan şeyler de gayet yerinde.

Fiyat 50bin TL aşağısına inince sorunlar da başlıyor. Örneğin #337553857 açıklamada 49.5bin son fiyatım demiş fakat sürücü koltuğu nedir öyle üstüne kılıf mı kaplamış. Ve çoğu LPG tesisatlı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş


Benim aracım aynısının kırmızısı ve otomatik 30 binde boyasız arkadaşıma 63 bine verecektim vazgeçtim bence manuel için fiyatı Yüksek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19 dakika önce, Mehmet Özdemir :

Gerçekten fırsat aracıymış @m.e.g. Makyajlı. Benim de kanım kaynadı

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Küçük dokunuşlar var bunda başkanım tam makyajlı değil :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

Çok ama çok fena !!

Senelik vergisi 840 lira hadi vergiden yırtıyoruz.. Ama bu seferde yakıt derdi var.

@zealot - @zoptrik     takacan lpg'yi vuracan kırbacı. :D

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lexus-toyota-lexus-gs-300-bayi-cikisli-emsalsiz-ruhsat-sahibiden-341872135/detay

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

33 dakika önce, İlhan :

Çok ama çok fena !!

Senelik vergisi 840 lira hadi vergiden yırtıyoruz.. Ama bu seferde yakıt derdi var.

@zealot - @zoptrik     takacan lpg'yi vuracan kırbacı. :D

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lexus-toyota-lexus-gs-300-bayi-cikisli-emsalsiz-ruhsat-sahibiden-341872135/detay

İlk sahibi Sabancı Holding'tir demiş ondan sonra kaç el değiştiğini yazmamış. Şirket aracı olarak kullanımda ciddi km'ler yapılıo ve 11 senede 153bin km cok iyi. İçi bayağı bir temiz görünüyor ancak direksiyon haddinden fazla temiz, 153bin km makam şöförü eldivenle mi kullandı da o kadar temiz https://image5.sahibinden.com/photos/87/21/35/x16_3418721355ic.jpg  bakınca sürücü koltuğu o kadar temiz görünmüyor ve emniyet kemerindeki yağ izi dikkat cekici. Bir de vites etrafındaki ahşap cilasında portakal kabugundaki gibi düzensizlik dikkat cekici; Toyota lüks modelinde ahşap cilasını öyle yapacağını sanmam, sonradan cila atılmış olma ihtimali yüksek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, İlhan :

Çok ama çok fena !!

Senelik vergisi 840 lira hadi vergiden yırtıyoruz.. Ama bu seferde yakıt derdi var.

@zealot - @zoptrik     takacan lpg'yi vuracan kırbacı. :D

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lexus-toyota-lexus-gs-300-bayi-cikisli-emsalsiz-ruhsat-sahibiden-341872135/detay

Aynen abi. Tam ömürlük araba. Ben bakmıştım bu araçlara. F/P açısından mükemmeldir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...