Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt
17 dakika önce, eyupbahsi :

Arkadaşlar aşağıdaki araç için yorumlarınızı alabilir miyim?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-full-mazda-3-degisensiz-mavi-firtina-348017362/detay

Tüplü, HB, otomatik kriterim 

Yeterli sayıda ve yeterli açılarda aracın fotoğrafı yok..

Temiz görünüyor ama..detay fotoğraflara bakmak lazım.

Plaka değil şasi numaradan sorgulamak lazım.

Kaçıncı sahibi ?

Lpg hangi km'de iken takılmış ?

İlanda telefon numarası yok..Açıkçası bu tip ilanları çok samimi bulmuyorum. Tamam belki gün içinde müsait değildir vs..Ama not düşülebiliyor lütfen şu saatten sonra arayınız diye..

Fiyat olarak sahibinden.com'da üst sıralara oynuyor..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

26 dakika önce, eyupbahsi :

Arkadaşlar aşağıdaki araç için yorumlarınızı alabilir miyim?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-full-mazda-3-degisensiz-mavi-firtina-348017362/detay

Tüplü, HB, otomatik kriterim 

Merhabalar. Malum siteyi bayadir takip ediyorum en az 7 8 aydir satilmayan bir arac. Var midir bi hikmeti bilemem? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Yılmaz D. :

Merhabalar. Malum siteyi bayadir takip ediyorum en az 7 8 aydir satilmayan bir arac. Var midir bi hikmeti bilemem? 

Peki sürekli aynı kişiden mi ilan veriliyor. Normalde sahibinden.com'da ücretsiz ilan 1 aydır.

 aydan sonra ücret almaya başlıyor..7-8 ay x ...........ilan ücreti ciddi bir maliyet yapar.

Düzeltme: Sorumu geri alıyorum ilan sahibinin sahibinden.com üyeliği 2016-Ekim gözüküyor..

Bu demek oluyor ki sürekli farklı kişiler adı altında ilan veriliyor..

Telefon numarasının verilmemesi zaten enteresan bir durum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aslında resimler full HD ancak @İlhan ın dediği gibi sayısı az. 10 adete kadar ücretsiz resim eklenebilio, saysan 5-6 resim var.  "mavi fırtına" gibi roman kapağı gibi başlıklar genelde sonradan hayal kırıklığı yaratıo.İyi ve uygun aracın çarpıcı ilan başlığına ihtiyacı olmaz. Bu araçla ilg şahsi fikrimi soracak olursanız, resimde görüldüğü gibi gerçekten temiz ve içi de orj görünmeyen paspaslar haricinde temiz bir tek LPG olayı bozuo bir de "fiyat uygun" diye satıcının kendi kendisine karar vermesi de iyi değil. Fiyatı satıcı değil alıcı belirler.

x16_348017362967.jpg

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@İlhan Abi İzmirden pek 2008 sonrası sayılı ilan oluyor. o yüzden biliyorum.Hatta ilk gördüğümde rengi çok hoşuma gitmişti lakin hb olduğu için tercih dışı kalmıştı. İzmir den ilanlara bakarken genelde görüyorum. adresi Bayraklı olarak hatırlıyorum ama Bornova da gözüküyor. Yanılıyor da olabilirim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba arkadaşlar. Mazda 6 arayışım devam ediyor. Ama yeni araçlar da pek gelmiyor.
2006 model ile 2005 model arasında  otomatik vitez ve şanzımanda  ve motor gücünde de biraz fark var. Maksimum bütçem 35.000. Aşağıdaki ilanlardaki arabalar hakkında  görüş ve yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. LPG li ve Otomatik vitez arıyorum.

1-https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-temiz-mazda-6-354094067/detay

2-https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-full-donanimli-bakimlari-12.10.2016-da-yapildi-352461366/detay  çok fazla küçük küçük kazası var ve boyalı.  Aslında almak istediğim araba ama güvenemiyorum. 

3-https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-hem-sizin-icin-hem-esiniz-icin-mazda-6-otomatik-259561889/detay

4-https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-cok-temiz-full-otomatik-345799865/detay

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1. ilandaki sürücü koltuğu içler acısı görünüo, oturma yerindeki dikişler resmen açılmış. 2.ilandaki onunla hemen aynı km'de ancak koltuk cok daha temiz ve iyi.  3. araç ta gayet temiz görünüo , satıcısı da gayet doğru biri olarak görünüyor.  2. ilandaki kazalarında alttan darbe almamış ise sadece panellerle sınırlı ise iyi seçim olabilir. 3. de iyi olabilir. 4. sadece düşük fiyatı için tercih ederdim. 1.'yi hiçbir şekilde tercih etmezdim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

49 dakika önce, revivo73 :

1. ilandaki sürücü koltuğu içler acısı görünüo, oturma yerindeki dikişler resmen açılmış. 2.ilandaki onunla hemen aynı km'de ancak koltuk cok daha temiz ve iyi.  3. araç ta gayet temiz görünüo , satıcısı da gayet doğru biri olarak görünüyor.  2. ilandaki kazalarında alttan darbe almamış ise sadece panellerle sınırlı ise iyi seçim olabilir. 3. de iyi olabilir. 4. sadece düşük fiyatı için tercih ederdim. 1.'yi hiçbir şekilde tercih etmezdim.

Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19.10.2016 at 15:24, eyupbahsi :

Arkadaşlar aşağıdaki araç için yorumlarınızı alabilir miyim?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-full-mazda-3-degisensiz-mavi-firtina-348017362/detay

Tüplü, HB, otomatik kriterim 

Arkadaşlar bu ilan için yapılan yorumlar için teşekkürler.

Lpgye pek sıcak bakılmamış. Bu kişisel tercihleriniz mi yoksa Mazda lpg uyumsuzluğu. Lpgsiz bir araç alıp kendim mi taktırmalıyım?

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, eyupbahsi :

Arkadaşlar bu ilan için yapılan yorumlar için teşekkürler.

Lpgye pek sıcak bakılmamış. Bu kişisel tercihleriniz mi yoksa Mazda lpg uyumsuzluğu. Lpgsiz bir araç alıp kendim mi taktırmalıyım?

 

Lpg'ye soğuk olmadığımız gibi karşıda değiliz. Mümin arkadaşımında dediği gibi. Temiz düşük km'li ve lpg'isz bir araç bulup. İyi bir markanın, iyi ustanın maharetli işçiliği ile lpg montajını tavsiye ediyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öncelikle herkese merhabalar , bir süredir forumu takip ediyorum , 2008 a3 , 2013 golf 7 deneyimimden sonra en sonunda bir Mazda 3 almaya ikna oldum .. Bir süredir yaptığım araştırmalarda doğru karar verdiğimi teyit eder nitelikte .. Şimdi sıra düzgün bir araçla aranıza katılmakta .. Otomatik - Hb - İmpressive -  Lpg siz kriterlerim .. Aşağıdaki aracı beğendim belli ki özel bir araç ama yine de  fiyatı piyasasının çok üzerinde gibi geldi sanki , yardımcı olabilirseniz hem bu kardeşinizi mutlu etmiş olur hemde aileyi bir fert daha büyütmüş oluruz 

Özellikle @İlhan abi  @revivo73 abi , @Mümin , @NoooFearrrr Ve diğer arkadaşlarım yorumlarınız çok değerli ...

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-3-90th-anniversary-special-edition-318468932/detay

 

 
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 saat önce, JayJay :

Araç son derece temiz. Bir tek ön tampon sağdan tam yerine oturmamış gibi görünüyor başka bir sorun görülmüyor ancak asıl sorun ilanın formatında. Önden aynı açıdan zoom yaparak 3 foto cekmiş, yani amacı aracla ilgili bilgi vermekten cok bir etki yaratmak. Fiyat 65bin değil, 45 bin de olabilirdi, bunun fiyatla ilgisi yok. 5 senelik araç, 27binkm'de fakat ilk sahibi mi onu belirtmemiş. Fiyat sondur, tektir, nettir diye uzatması anlamsız cunku aracının tek ve net olduğunu takdir edip bu aracı alacak kişi zaten cok pazarlık yapmaz, çıkarır parayı ve alır. O yüzden ben olsam böyle ilanla ilgilenmezdim, ancak son karar alıcının :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam çok teşekkürler :clap: , ilgilenmeme nedeniniz satıcı kaynaklı mı araç kaynaklı  mı ? Bende öyle clubber falan değilim zaten arabayı alayım şeklim olsun derdim de yok ama kaliteden hoşlanıyorum ne yalan söyleyeyim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, JayJay :

Öncelikle herkese merhabalar , bir süredir forumu takip ediyorum , 2008 a3 , 2013 golf 7 deneyimimden sonra en sonunda bir Mazda 3 almaya ikna oldum .. Bir süredir yaptığım araştırmalarda doğru karar verdiğimi teyit eder nitelikte .. Şimdi sıra düzgün bir araçla aranıza katılmakta .. Otomatik - Hb - İmpressive -  Lpg siz kriterlerim .. Aşağıdaki aracı beğendim belli ki özel bir araç ama yine de  fiyatı piyasasının çok üzerinde gibi geldi sanki , yardımcı olabilirseniz hem bu kardeşinizi mutlu etmiş olur hemde aileyi bir fert daha büyütmüş oluruz 

Özellikle @İlhan abi  @revivo73 abi , @Mümin , @NoooFearrrr Ve diğer arkadaşlarım yorumlarınız çok değerli ...

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-3-90th-anniversary-special-edition-318468932/detay

 

 

Piyasa fiyatının çok üstünde haklısınız. 1.5 adet  2011 Mazda3 İmpreza alınabilir :) 

bu fiyata

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, 67bulent1976 :

Piyasa fiyatının çok üstünde haklısınız. 1.5 adet  2011 Mazda3 İmpreza alınabilir :) 

 

1 dakika önce, 67bulent1976 :

Piyasa fiyatının çok üstünde haklısınız. 1.5 adet  2011 Mazda3 İmpreza alınabilir :) 

 

:rolleyes::)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 saat önce, JayJay :

Hocam çok teşekkürler :clap: , ilgilenmeme nedeniniz satıcı kaynaklı mı araç kaynaklı  mı ? Bende öyle clubber falan değilim zaten arabayı alayım şeklim olsun derdim de yok ama kaliteden hoşlanıyorum ne yalan söyleyeyim

Aracın kendisinde herhangi bir sorun yok. İlgilenmeme nedenim ilan kaynaklı. Veya satıcı kaynaklı da diyebilirsin. İlk sahibi değil ise, ilk sahibinden uygun fiyata alıp böyle yüksek fiyata satmaya calışan biri de olabilir. Ben olsam kacıncı sahibi ve ne zaman almış onu incelerdim. İlk sahibi ise şu anki eleştirel bakışımı yumuşatabilirim. Cunku ilk sahibi ise sıfır fiyatı vermiş ve 5 yıl kapalı garajda bakmış aracı temiz tutmak için maddi manevi külfet yaşamış demektir ki o zaman 65bin TL gibi fiyata belki OK derdim. Ancak ilanda ilk sahibiyim diye yazmadığı için diyemiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...