Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

49 dakika önce, drakyuz :

Temiz olsun paket sıkıntı değil 

.364548120İlan No. Bu araca bakacağız 

Bayağı düzgün görünüyor. Koltuklarda oturmaktan kaynaklı biraz havaleli görüntü var ancak araçta iddia edilen vukuat dışında birşey yoksa iyi bir seçim olabilir. Fakat ana veri olarak zaten verilen km'nin açıklamada "orjinal" sıfatıyla tekrar edilmesi, o orjinal olmayabilir şüphesi üzerine mi yapıldı diye de düşündürüyor özellikle LPG takıldığı göz önüne alındığında.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt
  • 2 hafta sonra ...
5 dakika önce, Revivo73 :

Güzel araç, kredi çekmeden kenarda paran varsa neden olmasın :)

Son yarım saattir şu videonun ilk yirmi saniyesini dinliyorum abi. :D

Başa alıp tekrar tekrar.. :)

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, İlhan :

Dört kapılı sport bir aile otomobili araştırırken bu ilan karşıma çıktı. Ne dersiniz ? :fiuw:

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dodge-royal-motors-dan-2016-model-dodge-charger-hellcat-260265178/detay

 

Servisi yok ve ikinci el satamazsın alma abi :) Sesi müthiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...
5 saat önce, 67bulent1976 :

Baya iyi görünüyor. Bilhassa orada belirttikleri gibi kaza değil boyanan parçası dahi yoksa. 2010 113bin km de gayet normal.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 saat önce, 67bulent1976 :

Benim için öncelikli olarak ilk eksi yönü galeriden oluşu. İlk olarak güven akabinde fiyatlandırma sorunu doğuyor.

Şase numarasını öğrenerek sorgulama yapmanı tavsiye ederim  Bülent hocam. Yakın zamanda bir Mazda 6 vukuatı yaşadım galeride. 

İlk sahibinden olayını iyi araştır derim ! Sigortacın şase numaradan yakalar kaçıncı sahibinden olduğunu.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 saat önce, 67bulent1976 :

Bende bu aracı takip edenlerdenim. Fiyatını biraz geriye çektiler fakat bence hala yüksek. 45 lere alınabilir diye düşünüyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 saat önce, İlhan :

Benim için öncelikli olarak ilk eksi yönü galeriden oluşu. İlk olarak güven akabinde fiyatlandırma sorunu doğuyor.

Şase numarasını öğrenerek sorgulama yapmanı tavsiye ederim  Bülent hocam. Yakın zamanda bir Mazda 6 vukuatı yaşadım galeride. 

İlk sahibinden olayını iyi araştır derim ! Sigortacın şase numaradan yakalar kaçıncı sahibinden olduğunu.

Araçla ilg benim de birkaç soru işareti vardı iyi yönleri muhtemel kötü yönlerden ağır bastığı için sadece iyi yönleri ilettim. Yoksa tabi ki şasi ve hemen her yorumda ilettiğim (ancak bu kez iletmediğim) sigortadan önceki sahip bilgisi sorgulanmalıdır. Ayrıca galeri bu aracı aldı ise resmen 2. sahibinden oluyor. Bunların haricinde aracın altına baktır, motoru kontrol ettir, otobanda yüksek hız dene, ekspertiz yap, bunları da şimdi ekleyeyim. Ancak yine @İlhan ın tedbiri elden bırakmayan yaklaşımından etkilenerek şunları da ekleyeyim:  aracın direksiyonu orjinal mi değişmiş mi onu da kontrol ettir cunku direksiyon bayağı temiz görünüyor. Eli terlemeyen el temizliğine dikkat eden kişi de kullanmış olabilir, öyle olmayıp değiştirilmiş te olabilir. Sürücü ve yolcu döşemeleri orjinal ve düzgün görünüyor. Resimden ilandan görünenler, benden bu kadar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
11 dakika önce, Mümin :

@İlhan abi dün ilana düşen bu araca bir bak derim. Fiyatı da tatminkar ve mantıklı. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-hatasiz-boyasiz-387977418/detay

Mümin teşekkürler ilgine. En son yaşadığım Mazda 6 vakasından sonra. Ve kaldı ki öncesinde de yaşadığım, karşılaştığım deneyimler olmuştu. İnsanın şevkini kırıyorlar resmen. Yani millette bir yalan dolan almış başını gidiyor. Sırf boşuna bana zaman kaybı yaratıyorlar başka bir şey değil. Yani artık bildiğim, tanıdığım birisinden olmadığı sürece pek sıcak bakmıyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok temiz bir araç hakkatende, sadece altlarda ufak tefek sürtmeler olmuş oda rütuşla halledilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, İlhan :

Mümin teşekkürler ilgine. En son yaşadığım Mazda 6 vakasından sonra. Ve kaldı ki öncesinde de yaşadığım, karşılaştığım deneyimler olmuştu. İnsanın şevkini kırıyorlar resmen. Yani millette bir yalan dolan almış başını gidiyor. Sırf boşuna bana zaman kaybı yaratıyorlar başka bir şey değil. Yani artık bildiğim, tanıdığım birisinden olmadığı sürece pek sıcak bakmıyorum. 

Sende haklısın birşey diyemiyorum fakat niyetin varsa denemeye değer diye düşünüyorum. İlk sahibinden olması ve bu zamana kadar servis bakımlı olması çok büyük bir artı bence. Benim için de zamansız olmasa atlayıp bakmaya gelebileceğim bir araç. Şevkini kırma abi bence sen. hiç ummadığın temizlikte bir araç ve çok iyi bir sahiple de karşılaşabilirsin.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Uzun süredir inatla mazda 3 bakıyorum. Daha önce de bu sayfada bir kaç araç paylaşmıştım.

Bu araç içinde yorumlarınızı alabilir miyim [emoji4] 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-otomatik-orjinal-ozel-seri-spor-paket-90.yil-378954094/detay/

Ilan tarihi 25 ocak ama yanlis hatirlamiyorsam daha once de (yaklasik 1-1.5 aydir) ilandaydi bu arac.

Lpg olmamasi bi bakima arti bence ama taktirma niyeti olan icin de maliyet artiyor. Fiyatta biraz guzellik yapsa, en azindan lpg maliyetini cikarsa aradan sahane olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...