Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Merhaba arkadaşlar 2 aydır mazda3 sahibiyim, görenler arabayı soruyor, alacak olanlar çıkıyor:D bunlardan biri de kardeşim. kendisi konya'da avukat ve çok para vermeden müvekkillerin gözünü boyayabileceği bir araba istiyor ve bilin bakalım aklına ne gelmiş :D

kısacası aşağıdaki şu iki ilan hakkında görüşlerinizi alabilir miyim:D

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-3-power-sahibinden-364238463/detay (benim tavsiyem bunu alması fiyatı da fena değil gibi)

ikincisi

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2015-kirmizi-otomatik-mazda3-383699942/detay/ (bunun reflex olması dezavantaj sizce powera 3bin fazla vermeye değer mi? aslında xenon far için değer mi demeliyim:D) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Holydao :

Spesifik olarak bu araclar icin demiyorum ama genel olarak power icin 3 bin tl fazladan vermeye deger.

benim motion'ın üzerine 6 bin vermeye razıyım ben ona bakarsan :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 saat önce, patojenim :

(bunun reflex olması dezavantaj sizce powera 3bin fazla vermeye değer mi? aslında xenon far için değer mi demeliyim:D) 

fark sadece zenonlar değil.jant ebatlarında da  fark var.refleks 16, power 18 inç. ve amaç görsellikse zenon+jant dan dolayı kesinlikle power derim.görsel olarak 18'in çok büyük artısı var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

28.01.2017 at 00:05, ozcankr06 :

fark sadece zenonlar değil.jant ebatlarında da  fark var.refleks 16, power 18 inç. ve amaç görsellikse zenon+jant dan dolayı kesinlikle power derim.görsel olarak 18'in çok büyük artısı var.

Evet biraz daha araştırınca power da karar verdik. Sizce fiyat olarak kazasızları 72-73 iyi midir?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet biraz daha araştırınca power da karar verdik. Sizce fiyat olarak kazasızları 72-73 iyi midir?


Bence cok iyidir, haziran'da 69'a almistim hafif kozmetik kusurlu 22 bin km'deki hb aracımı. Bu arada her ne kadar detay gibi gorunse de (yanlis hatirlamiyorsam) geri gorus kamerasi 1100 tl, navigasyon 2300 tl ve metalik kirmizi rengin 1000 tl fark yaratmasi soz konusu idi. Tabi renk haric diger hususlar kendi beceriniz ile 50-100 tl gibi rakamlara cozulebiliyor.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, patojenim :

Evet biraz daha araştırınca power da karar verdik. Sizce fiyat olarak kazasızları 72-73 iyi midir?

doğru karar vermişsiniz bence de power diyerek.eskişehirde ki araca baktım fiyatı güzel biraz daha pazarlık yapabilirsiniz tabi.yalnız ilanda hb işaretlemiş sanırım yanlış işaretledi sedan demesi gerekirdi.

ikinci noktaya gelince bu ilana da bir bak istersen https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-auto-plus-tan-ilk-sahibinden-hatasiz-23.000-km-de-mazda-3-313248490/detay

kmsi daha düşük bunun tabi 1.250 fiyat farkı var.km ve renk tercihi size kalmış.görüşün trabzondaki ilanla hata boya durumunu sorun.hatasız demiş ama yine sorun.ona göre karar verirsiniz.ateş kırmızısını da yabana atmamak lazım.saglam bi pazarlıkla 73 e rahat çekilir diye düşünüyorum.hakkınızda hayırlısı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

29.01.2017 at 14:52, Holydao :

 


Bence cok iyidir, haziran'da 69'a almistim hafif kozmetik kusurlu 22 bin km'deki hb aracımı. Bu arada her ne kadar detay gibi gorunse de (yanlis hatirlamiyorsam) geri gorus kamerasi 1100 tl, navigasyon 2300 tl ve metalik kirmizi rengin 1000 tl fark yaratmasi soz konusu idi. Tabi renk haric diger hususlar kendi beceriniz ile 50-100 tl gibi rakamlara cozulebiliyor.

 

Dediklerini kendi motionıma yapacağım yaza doğru inş :) power son karar fiyat 73 civarı O0

30.01.2017 at 01:08, ozcankr06 :

doğru karar vermişsiniz bence de power diyerek.eskişehirde ki araca baktım fiyatı güzel biraz daha pazarlık yapabilirsiniz tabi.yalnız ilanda hb işaretlemiş sanırım yanlış işaretledi sedan demesi gerekirdi.

ikinci noktaya gelince bu ilana da bir bak istersen https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-auto-plus-tan-ilk-sahibinden-hatasiz-23.000-km-de-mazda-3-313248490/detay

kmsi daha düşük bunun tabi 1.250 fiyat farkı var.km ve renk tercihi size kalmış.görüşün trabzondaki ilanla hata boya durumunu sorun.hatasız demiş ama yine sorun.ona göre karar verirsiniz.ateş kırmızısını da yabana atmamak lazım.saglam bi pazarlıkla 73 e rahat çekilir diye düşünüyorum.hakkınızda hayırlısı

Ateş Kırmızısı çok güzel zaten onu kabul ediyoruz ama beyaz da kardeşimin tercihi.. Gösterdiğiniz ilanı da iletiyorum bundan sonra kendisi görüşür kararını verir.. İlginiz için çok teşekkürler.. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, patojenim :

Dediklerini kendi motionıma yapacağım yaza doğru inş :) power son karar fiyat 73 civarı O0

Ateş Kırmızısı çok güzel zaten onu kabul ediyoruz ama beyaz da kardeşimin tercihi.. Gösterdiğiniz ilanı da iletiyorum bundan sonra kendisi görüşür kararını verir.. İlginiz için çok teşekkürler.. 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-toyota-plaza-mici-dan-2014-boyasiz-mazda-3-1.5-skyactive-power-336263912/detay

bunada baksın o zaman buda yeni düştü ilana.beyaz hatasız boyasız 35.000 km de.rica ederim.diğer baktığın beyazda ön tampon boyalı arka tampon değişmişti sanırım yanlış hatırlamıyorsam.bu ilanıda değerlendirin bence bol şans.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, ozcankr06 :

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-toyota-plaza-mici-dan-2014-boyasiz-mazda-3-1.5-skyactive-power-336263912/detay

bunada baksın o zaman buda yeni düştü ilana.beyaz hatasız boyasız 35.000 km de.rica ederim.diğer baktığın beyazda ön tampon boyalı arka tampon değişmişti sanırım yanlış hatırlamıyorsam.bu ilanıda değerlendirin bence bol şans.

Mesaj dikkatimi çekti, gözden kaçmış olduğu için yazma ihtiyacı hissettim, bu araç aslında yeni ilanda değil, hatta nerdeyse 3 aydır satışta, ilk ilanda fiyatı 72500 idi ocakta 74500 yaptılar. Bilgilerinize.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mesaj dikkatimi çekti, gözden kaçmış olduğu için yazma ihtiyacı hissettim, bu araç aslında yeni ilanda değil, hatta nerdeyse 3 aydır satışta, ilk ilanda fiyatı 72500 idi ocakta 74500 yaptılar. Bilgilerinize.


Simdi siz soyleyince farkettim ben de, bu bayiiden beyaz bir power sedan vardi, muhtemelen ayni aractir.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Holydao :

 


Simdi siz soyleyince farkettim ben de, bu bayiiden beyaz bir power sedan vardi, muhtemelen ayni aractir.

 

Evet o araç, fiyatı da yüksek değil halbuki.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

31 Ocak 2017 at 18:18, m2hamid :

Mesaj dikkatimi çekti, gözden kaçmış olduğu için yazma ihtiyacı hissettim, bu araç aslında yeni ilanda değil, hatta nerdeyse 3 aydır satışta, ilk ilanda fiyatı 72500 idi ocakta 74500 yaptılar. Bilgilerinize.

Şimdi de 76500 yapmışlar :) Dövizle aynı hızda yükseliyor sanki :P 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abilerim selamlar ilanda olan araba için neler düşünüyorsunuz ? ilk arabam olacak yardımcı olursanız çok çok sevinirim. fiyat olarak 50.000 tl ye kadar ineceğini söylemişti ilan sahibi

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ikinci-sahibinden-mazda-3-otomatik-impressive-brc-382878004/detay

 

ayrıca bu ilanda düzcede bulunduğum şehirde arabaya baktım ufak tefek çizikler mevcut, sağ ön çamurluk ta ufak bi darbe var, fiyatıda 46000 tl ye kadar ineceğini söyledi. 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-onr-den-2010-model-full-plusfull-mazda3-koltukisitma-58.000km-385606511/detay

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hemen hemen aynı ayardalar 2. araçtaki hasarlar doayısıyla 4000 tl lik indirim var diye düşünürsek daha avantajlı gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ikisi de birbiri ayarinda, fakat ilkinin ici krem rengi, benim daha cok hosuma gidiyor bu renk. Ayrica ilkinin ilgili ve bilgili bir biniciden, digerinin ise (ilan aciklamasina bakilacak olursa) ilgisiz ve ozensiz oldugunu sezdigim bir galeriden olmasi durumu söz konusu. Kozmetik cizikler gocukler fotograflarda pek belli olmuyor ama ikincinin sanki fiyata bakilacak olursa kazasi var gibi geliyor bana. Tamamen sahsi fikrim olmakla beraber bu belirtiler dahilinde ben olsam ilkini tercih ederdim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ilki  y.servisten aldım 2.sahibiyim diyor. y.servis başkasından alıp sattı ise ruhsat üstünde olsa bile alan 3. sahibidir. ayrıca 4-5 parça boyada çizik ve sürtmeden dolayı boya vardır diyor, ancak madem o kadar titiz, neden onların yerini söylemiyor?

Örneğin ben de titiz biriyim, arabamdaki tüm sürtme, çizik ve boyaları söyleyeyim:

1- Sağ ön camurluk ucu carpma, boyandı.
2- Ön tampon çarpma sonucu düzeltildi ve boyandı
3- Yolcu kapısı alt kısmı alçak bir park direğine sürttü, boyanmadı.
4- Sürücü kapısında boyaya zarar vermemiş bir tekme izi var.
5- Arka bagaj kapağında avuç altı ile vurarak yapılmış 2 bombe izi var
6- Arka tampon sağ köşe ve plaka yanında 2 sürtme izi var.
7- CD çalar hırsızlığı sonucu orta konsolun solunda derin olmayan izler var.

Bir de harbi titiz kullanıcı öyle kopkoyu cam filmi uygulatmaz arkaya çıkartmalar yapıştırmaz bence. Şu arabayı bir orjinal haliyle bırakamıyorlar... 50bin TL az para değil. Ben olsam her ikisini de almam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 saat önce, NoooFearrrr :

hemen hemen aynı ayardalar 2. araçtaki hasarlar doayısıyla 4000 tl lik indirim var diye düşünürsek daha avantajlı gibi.

yaklaşık 7000 tl lik hasar kaydı çıkıyor 2.araçta 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...