Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

37 dakika önce, Tarahumara :

Araç Power değil Reflex. Fark etmişsinizdir sanıyorum. Kasıtlı ya da kasıtsız, daha sattığı aracın modelini düzgün yazamayan insandan araç almazdım şahsen.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-12-bin-tl-aksesuarli-boyasiz-26000-km-435748724/detay

Bu araç daha mantıklı gibi. Deri koltuk ve ekstra aksesuarları var. Kilometresi de daha düşük. Ayrıca sizin sorduğunuz aracın çok kötü bir yerinde ezik var.

yok ben detaylıca bakmadım ama bu saatten sonra zaten almam o aracı. dikkatinize teşekkürler. 

diğer gösterdiğiniz araç da reflex paket ama ben power ya da power sense dusunuyorum. 

biraz bakmaya devam.edecem gibi görünüyor. kısmet..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt
12 saat önce, Tarahumara :

Araç Power değil Reflex. Fark etmişsinizdir sanıyorum. Kasıtlı ya da kasıtsız, daha sattığı aracın modelini düzgün yazamayan insandan araç almazdım şahsen.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-12-bin-tl-aksesuarli-boyasiz-26000-km-435748724/detay

Bu araç daha mantıklı gibi. Deri koltuk ve ekstra aksesuarları var. Kilometresi de daha düşük. Ayrıca sizin sorduğunuz aracın çok kötü bir yerinde ezik var.

33 plakalı olan  ilanı bizim iş merkezinden biriside gösterdi. Fiyat uygun dedi. Bende seninle aynı fikirdeyim ve aynı şeyi söyledim. Sattığı aracın ne olduğunu bilmeyen adamdan araç alınmaz. Birde adana olan bir ilan vardı. Aynı şekilde onlar da power yazmışlardı. Klasik bir sorun sanırım :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

suna baktım ama başka bir bayie sattıklarını söylediler. ne demek pek anlamadım ama alan bayinin telefonunu verdiler onlar  da temizligi vs yapılıp öyle satılacak dedi. araç konya'dan antalya'ya gitmiş, bilemedim. diğerlerine göre makul görünüyor?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-zeki-kaya-otomotiv-den-2014-mazda-3-power-442344204/detay

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Revivo73 :

Başka şehirdeki ara-alıcılara satılması son alıcı açısından kötüdür. Ben olsam o araçla ilgilenmezdim

neden hocam anlamadım. yani böyle bir durum mu var. neden böyle şeyler yaparlar ki? bi de bunda vitesin konumlandığı yer krom ya da aluminyum gibi bir seyle kaplı. ayrıca f1 kulakçıklar midas'ın kulakları gibi. bilemedim. yani power sahipleri biliyorsa diye diyorum durum ne acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, katil balina :

neden hocam anlamadım. yani böyle bir durum mu var. neden böyle şeyler yaparlar ki? bi de bunda vitesin konumlandığı yer krom ya da aluminyum gibi bir seyle kaplı. ayrıca f1 kulakçıklar midas'ın kulakları gibi. bilemedim. yani power sahipleri biliyorsa diye diyorum durum ne acaba.

Vitesin etrafındaki plastik krom görünümlü aliexpress ürünü. Ben de düşünmüştüm bir ara almayı piano black nefreti yüzünden fakat dikkat ederseniz zaten kısa olan ses düğmesi, krom plastiğin de etkisiyle iyicene gömülmüş içe doğru. Bu yüzden vazgeçmiştim ki gayet yerinde bir karar olmuş gördüğüm kadarıyla. Direksiyon arkasındaki vites kulakçıkları da aynı şekilde aliexpress ürünü ki acayip komik olmuş. Orjinal kulakçıkların 5 katı :D  500 hp'lik Nissan GTR'da yok böyle kulakçıklar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

34 dakika önce, Tarahumara :

Vitesin etrafındaki plastik krom görünümlü aliexpress ürünü. Ben de düşünmüştüm bir ara almayı piano black nefreti yüzünden fakat dikkat ederseniz zaten kısa olan ses düğmesi, krom plastiğin de etkisiyle iyicene gömülmüş içe doğru. Bu yüzden vazgeçmiştim ki gayet yerinde bir karar olmuş gördüğüm kadarıyla. Direksiyon arkasındaki vites kulakçıkları da aynı şekilde aliexpress ürünü ki acayip komik olmuş. Orjinal kulakçıkların 5 katı :D  500 hp'lik Nissan GTR'da yok böyle kulakçıklar.

biraz acayip bişey evet:) her kimse biraz aşırıya kaçmış. nasıl olmuş da burada kaydı olmayan bir arkadaş ben ona şaşırdım. her mazdacının buraya yolu düşer cünküle:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, katil balina :

neden hocam anlamadım. yani böyle bir durum mu var. neden böyle şeyler yaparlar ki? bi de bunda vitesin konumlandığı yer krom ya da aluminyum gibi bir seyle kaplı. ayrıca f1 kulakçıklar midas'ın kulakları gibi. bilemedim. yani power sahipleri biliyorsa diye diyorum durum ne acaba.

Yo aracın özellikleri açısından olumsuz yorum yapmadım. Bahsettiğin aksesuarlar evet çok iyi değil fakat aracın alınabilirliğini düşürecek kadar kötü de değil. Araç temiz fakat Konya'da 73.400TL ilan ile Antalya'da bir ara alıcıya satıldığı için olumsuz yorum yaptım. Aksesuar konusunda cam filmine dahi karşı biriyim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 dakika önce, Mehmet Özdemir :

Satın alan bayii de üzerine kar koyacak, 75000 falan olan yeni fiyatı. keşke konya'dayken inceleme fırsatımız olsaymış. 

arac cok fazla ilanda durmadı sanki. hem konya bana da uygun olurdu hizli (hızlandırilmış pardon:) trenle gider alir gelirdim. neyse bakalım kısmet artık. antalya bayisi donecegini soyledi. kuzenim orada yasiyor ona bi baktiririm olumsuz olmazsa bakarız artık

teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Antalya'dan çekilen fiyat 75.000 olsa Konya'dan 72.000'e gitmiş olmalı ki onlar da 68.000'e maletmiş olmalılar. Kimsenin kazancında gözüm yok, ancak bu şartlarda bir araba almak istemezdim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

34 dakika önce, Revivo73 :

Antalya'dan çekilen fiyat 75.000 olsa Konya'dan 72.000'e gitmiş olmalı ki onlar da 68.000'e maletmiş olmalılar. Kimsenin kazancında gözüm yok, ancak bu şartlarda bir araba almak istemezdim.

öyle fiyatlar çekerlerse biz de onlardan almayıveririz olur biter hocam:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aynı motora sahip cx-5'lerle karşılaştırıldığında fiyatlar son derece uygun. sw mazda6 getirilmişti türkiye'ye ama sunrooflu sedan modeli hiç görmemiştim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

29 dakika önce, emc6767 :

Fotoğraflar aynı yerde ve aynı anda cekilmiş ve hepsi birkaç onbin km yapmış büyük ihtimalle hepsi ilk sahiplerinden alınmış olmalı; fakat üç tane birden alındığına göre üçünün de ilk sahibinin aynı olma ihtimali yüksek. Fakat hepsi de son derece temiz. Seç beğen al : )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, Revivo73 :

Fotoğraflar aynı yerde ve aynı anda cekilmiş ve hepsi birkaç onbin km yapmış büyük ihtimalle hepsi ilk sahiplerinden alınmış olmalı; fakat üç tane birden alındığına göre üçünün de ilk sahibinin aynı olma ihtimali yüksek. Fakat hepsi de son derece temiz. Seç beğen al : )

3 tane değil abi 5 tane var adamda. Ben 3 tanesini paylastım. Sahibinden bakabilirsin diğer araçlara. Acaba diyorum mazda türkiye yöneticilerinden filan mı kaldı araçlar. Çünkü başka araçta satmıyor adam. Aradım şimdi sıfır pazarlık diyor. zaten fiyatları çok uygun dedi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 tane değil abi 5 tane var adamda. Ben 3 tanesini paylastım. Sahibindem bakabilirsim diğer araçlara. Acaba diyorum mazda türkiye yöneticilerinden filan mı kaldı araçlar.


Muhtemelen Mazda tr nin araclaridir bunlar ve fiyatlari cok uygun kesinlikle kacirilmayacak arabalar. Normalde tr de satilan modellerde olmayan adaptif cruise control bile var. Yurtdisinda kullandim bu araci. Inanilmaz guclu araclar. Tek problem yillik tasit vergileri. 4300 tl.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...