Jump to content
ediz07

3.Nesil Mazda 3 Arka Reflektör

Tavsiye Edilen Mesajlar

ediz07
Mazda41

Ledli reflokter montaji sikinti degilde omurleri sans faktorude var biraz isin icinde kisa oluyor bu sefer biri yaniyor digeri yanmiyor cirkin duruyor sizin yerinizde olsam orjinal yani isiksiz taktirirdim 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan
9 saat önce, Mazda41 :

Ledli reflokter montaji sikinti degilde omurleri sans faktorude var biraz isin icinde kisa oluyor bu sefer biri yaniyor digeri yanmiyor cirkin duruyor sizin yerinizde olsam orjinal yani isiksiz taktirirdim 

+1

Kesinlikle katılıyor ve ilave ediyorum.

Bende 2.nesil aracıma Led reflektör yaptıranlardanım. 1,5 yılı devirdi şu ana kadar bir şey yok. Ama eş zamanlı forumda yaptırdığımız diğer arkadaşımın aracında yanmayan ledler mevcut..

Oto yıkama esnasında tabancayı oraya yakın ve uzun süreli tutturmamak lazım ! 

Montaj esnasında ekstra izolasyon sağlayacak bir takım malzemelerle belki su bir nebze olsun belki kesilebilir..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ediz07
1 saat önce, İlhan :

+1

Kesinlikle katılıyor ve ilave ediyorum.

Bende 2.nesil aracıma Led reflektör yaptıranlardanım. 1,5 yılı devirdi şu ana kadar bir şey yok. Ama eş zamanlı forumda yaptırdığımız diğer arkadaşımın aracında yanmayan ledler mevcut..

Oto yıkama esnasında tabancayı oraya yakın ve uzun süreli tutturmamak lazım ! 

Montaj esnasında ekstra izolasyon sağlayacak bir takım malzemelerle belki su bir nebze olsun belki kesilebilir..

Ledli ile ledsiz arasında çok fiyat farkı yok aslında ledli alıp ledleri patlayıncaya kadar kullansam kotu olunca da kablosunu keserim diye düşünüyorum. Su işi farklı ama su içine girip buhar yapıyor ve kötü gözüküyorsa en iyisi orjinal almak lazım o zaman

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
celalkamil

Bence orjinal olanı daha iyi duracaktır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ediz07
1 dakika önce, celalkamil :

Bence orjinal olanı daha iyi duracaktır.

Orjinal olandan aldım çiftli satıyorlardı sağ taraftan lazım olan olursa fazladan elimde olacak inş:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ediz07

59eb69f825856_WhatsAppImage2017-10-21at18_38_18.thumb.jpeg.a5aa8e01d96183b6721d744b958dcf65.jpeg

Cinden malzeme geldi kaliteli yapmışlar. Sag reflektör lazım olan varsa fazla bende. Bir kac gun montajı ile ugrastım ama tamponu sokmeden takamıyacam arkasında bir vida var tam tampon bariyerine geliyor ve vida sökülmek için alan kalmıyor nerdeyse. Musait bir ara arka tamponu sökecem galiba>:(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir

Diyorum sana kırarak çıkar vida tutan yuvayı. Bir tane kerpetenle çekiver o vidayı hocam. Tırnaklar zaten rahatça tutuyor reflektörleri.

Eğer tamponu sökmek için stoplar da sökülecekse uzun iş değmez.

Bende de öyleydi, tamponu sökmek sıkıntı olduğu için kırılan reflektörü zorlayarak çıkardılar, arkadan  da vidayı çıkardılar. Takarken zaten reflektörün tırnakla sıkıca tutuyor, ama garanti olsun diye vida yerine mastik sıkıldı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ediz07
28 dakika önce, Mutlu Tekir :

Diyorum sana kırarak çıkar vida tutan yuvayı. Bir tane kerpetenle çekiver o vidayı hocam. Tırnaklar zaten rahatça tutuyor reflektörleri.

Eğer tamponu sökmek için stoplar da sökülecekse uzun iş değmez.

Bende de öyleydi, tamponu sökmek sıkıntı olduğu için kırılan reflektörü zorlayarak çıkardılar, arkadan  da vidayı çıkardılar. Takarken zaten reflektörün tırnakla sıkıca tutuyor, ama garanti olsun diye vida yerine mastik sıkıldı.

Birlikte bir gün kırıp takalım hocam :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir
3 dakika önce, ediz07 :

Birlikte bir gün kırıp takalım hocam :D

2 dk lık iş pzt halledelim. :D mastik de getir ama garanti olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×