Jump to content
MsquL

3.Nesil Dizel Mazda 3 Seyir Halinde Yanan İkaz Işıkları

Tavsiye Edilen Mesajlar

MsquL

Uzun zamandır forumu takip edemiyordum. Şu kadarını söyleyeyim aracımdan iyice tiksindim bazı yerlerde okudum az evvel D.bakır unatlar mazda servisine gitmeyi düşünen arkadaşlar da uzak dursunlar. Arıza ile ilgili hiç bir gelişme veya sonuç yok D.bakır unatlar servisi ilk turbo arızalı garanti kapsamında değişecek dedi 10 dk sonra da cmu'daki tüm arızaları silip hiç bir şey yok yoluna devam et tekrar olursa yine gel dedi dalga geçer gibi yol verdi. Bende şikayet hattına mail attım müşteri hizm. De benimle dalga geçti ilk usta gönderip arabaya ARALIK ayı içinde yerinde baktıracaz dediler ama gelen giden olmayınca aradım arkadaşlarımız size ulaşamamışlar fln da filanda biz usta göndermiyoruz siz servise giriş yapın gibisinden bir kamyon zırvalık anlayacağınız mazda da serviste dalga geçiyor. Ben bi avukatla konuştum servise 4 defa giriş yapıp dava açcam sonrası avukat ile mazda arasında onlar kapışsınlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AreY
31 dakika önce, MsquL :

Uzun zamandır forumu takip edemiyordum. Şu kadarını söyleyeyim aracımdan iyice tiksindim bazı yerlerde okudum az evvel D.bakır unatlar mazda servisine gitmeyi düşünen arkadaşlar da uzak dursunlar. Arıza ile ilgili hiç bir gelişme veya sonuç yok D.bakır unatlar servisi ilk turbo arızalı garanti kapsamında değişecek dedi 10 dk sonra da cmu'daki tüm arızaları silip hiç bir şey yok yoluna devam et tekrar olursa yine gel dedi dalga geçer gibi yol verdi. Bende şikayet hattına mail attım müşteri hizm. De benimle dalga geçti ilk usta gönderip arabaya ARALIK ayı içinde yerinde baktıracaz dediler ama gelen giden olmayınca aradım arkadaşlarımız size ulaşamamışlar fln da filanda biz usta göndermiyoruz siz servise giriş yapın gibisinden bir kamyon zırvalık anlayacağınız mazda da serviste dalga geçiyor. Ben bi avukatla konuştum servise 4 defa giriş yapıp dava açcam sonrası avukat ile mazda arasında onlar kapışsınlar

Ariza durumu devam ediyor mu ? Cmu sifirlandiktan sonra araçla ilgili yaşanan bir ariza durumu var mi ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AKayhan

Siz islemlere devam edin ama uyari isiklari artik yanmiyorsa bence araci kullanmanizda teorik olarak bir sakinca yok demektir.  Bari ulasiminiz bir sekteye ugramasin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MsquL
10 saat önce, AreY :

Ariza durumu devam ediyor mu ? Cmu sifirlandiktan sonra araçla ilgili yaşanan bir ariza durumu var mi ?

 

10 saat önce, AKayhan :

Siz islemlere devam edin ama uyari isiklari artik yanmiyorsa bence araci kullanmanizda teorik olarak bir sakinca yok demektir.  Bari ulasiminiz bir sekteye ugramasin.

Cmu sıfırlandıktan sonra aracı pek kullanmadım yani sadece gerektikçe kullandım ama arıza durumu tekrar etmedi uyarı ışıkları sönük ama motordan gelen o garip sesler hiç bitmeden sürüyor. ilk zamanlardaki motorun sessizliği yok örneğin içeri aşırı ses veriyor artık ve arıza sonrasında oluşan vites geçişlerine yakın ve vites geçişlerinden sonra ıslık sesi var birde araç devir alırken sanki motorda bişeyler bir birine sürtüyormuş gibi bir ses var inanılmaz tiksindirici, bunlar yüzünden servise gidip geldiğimden beri arabaya bakmak bile istemiyorum oto parkta tozlanmaya terk ettim :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Sergio_01

@MsquL geçmiş olsun.... Serviste arıza ışıklarını iptal ediyorlar ve sorun yok gidebilirsiniz diyorlar...

Peki ya motordan gelen ve sizin hoşunuza gitmeyen ilginç sesler için bir yorumları yokmu acaba servisin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MsquL
2 saat önce, Sergio_01 :

@MsquL geçmiş olsun.... Serviste arıza ışıklarını iptal ediyorlar ve sorun yok gidebilirsiniz diyorlar...

Peki ya motordan gelen ve sizin hoşunuza gitmeyen ilginç sesler için bir yorumları yokmu acaba servisin...

Teşekkür ederim @Sergio_01

Ustaya soracak olursan motordan ses gelmiyor. adam sağır sanki bu hafta sonu tekrar giriş yapcam servise bu defa yanımda başka bir mazda daha götürecem 2 arabayla da test sürüşüne çıkaracam ustayı aradaki 7 farkı tespit et dicem :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Sergio_01
49 dakika önce, MsquL :

Teşekkür ederim @Sergio_01

Ustaya soracak olursan motordan ses gelmiyor. adam sağır sanki bu hafta sonu tekrar giriş yapcam servise bu defa yanımda başka bir mazda daha götürecem 2 arabayla da test sürüşüne çıkaracam ustayı aradaki 7 farkı tespit et dicem :)

Dünyanın heryerinde galiba  servisteki ustalar zaten hiçbişey duymazlar :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Sibiryaberberi
Bir saat önce, MsquL :

Teşekkür ederim @Sergio_01

Ustaya soracak olursan motordan ses gelmiyor. adam sağır sanki bu hafta sonu tekrar giriş yapcam servise bu defa yanımda başka bir mazda daha götürecem 2 arabayla da test sürüşüne çıkaracam ustayı aradaki 7 farkı tespit et dicem :)

servis hakkında ne dersen katılırım ..Bende derdimi anlatamamıştım..ve ankette ne kadar düşük not varsa verdim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MsquL
3 saat önce, Sibiryaberberi :

servis hakkında ne dersen katılırım ..Bende derdimi anlatamamıştım..ve ankette ne kadar düşük not varsa verdim.

Anket fln para etmiyor ben adamları şikayet ettim ne mazdanın kendisi umursadı ne de servis :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
vethekim

Gecmiş olsun. Umarım en kısa sürede sıkıntınız biter. İmkan varsa baska bir servis deneyin. Sonucta servislerin iyi veya kotu olmasını içetde calısan insanların kalitesi belirliyor. Bosuna kurek cekmeye gerek yok. Etkin ve yetkin baska bir servis işi cözer. 

O 7 farkı herkes soyleyemez... ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MsquL
15.01.2018 at 22:35, vethekim :

Gecmiş olsun. Umarım en kısa sürede sıkıntınız biter. İmkan varsa baska bir servis deneyin. Sonucta servislerin iyi veya kotu olmasını içetde calısan insanların kalitesi belirliyor. Bosuna kurek cekmeye gerek yok. Etkin ve yetkin baska bir servis işi cözer. 

O 7 farkı herkes soyleyemez... ;D

bakalım artık farklı servislerde deneyeceğim sonuç ne olur bilemem :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
baysezgin
14.01.2018 at 22:39, MsquL :

Uzun zamandır forumu takip edemiyordum. Şu kadarını söyleyeyim aracımdan iyice tiksindim bazı yerlerde okudum az evvel D.bakır unatlar mazda servisine gitmeyi düşünen arkadaşlar da uzak dursunlar. Arıza ile ilgili hiç bir gelişme veya sonuç yok D.bakır unatlar servisi ilk turbo arızalı garanti kapsamında değişecek dedi 10 dk sonra da cmu'daki tüm arızaları silip hiç bir şey yok yoluna devam et tekrar olursa yine gel dedi dalga geçer gibi yol verdi. Bende şikayet hattına mail attım müşteri hizm. De benimle dalga geçti ilk usta gönderip arabaya ARALIK ayı içinde yerinde baktıracaz dediler ama gelen giden olmayınca aradım arkadaşlarımız size ulaşamamışlar fln da filanda biz usta göndermiyoruz siz servise giriş yapın gibisinden bir kamyon zırvalık anlayacağınız mazda da serviste dalga geçiyor. Ben bi avukatla konuştum servise 4 defa giriş yapıp dava açcam sonrası avukat ile mazda arasında onlar kapışsınlar

Hocam sorun nasıl çözüldü. Benim araç da aynısını yapiyor uzun yolda en az bir kez başıma geliyor. Daha dün yaşadım. Araç gaz da yemiyor bütün uyari isaretleri yaniyor. Kenara çekip 1 dakka bekliyorum normale dönüyor. Ancak bu şekilde olmaz çok can sıkıyor. İlerde büyük bir arıza çıkabilir. Arac 2017 Aralık trafiğe çıkışlı. Mazda 3 dizel hb power sense.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
foorkhan
6 saat önce, baysezgin :

Hocam sorun nasıl çözüldü. Benim araç da aynısını yapiyor uzun yolda en az bir kez başıma geliyor. Daha dün yaşadım. Araç gaz da yemiyor bütün uyari isaretleri yaniyor. Kenara çekip 1 dakka bekliyorum normale dönüyor. Ancak bu şekilde olmaz çok can sıkıyor. İlerde büyük bir arıza çıkabilir. Arac 2017 Aralık trafiğe çıkışlı. Mazda 3 dizel hb power sense.

Aynısı bana da oldu 2 ay önce.Uzun yolda değildim , Boğaziçi köprüsü yolundaydım.Viraj içinde oldu ,korkuttu ve sağa çektim.Servisi aradım aracı getirmemi istediler.Bilgisayara bağlayıp bir sorun bulamadılar.Bir daha da olmadı o zamandan beri.Mazot aldığınız yeri değiştirin dediler,depo dibini görmüşse pis mazotdan falan olmuştur vs dedi servis.Mazotu birkaç ay başka yerden alarak deneyin bir süre.İnsana kaza yaptırabilecek bi durum gerçekten.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
baysezgin
15.09.2018 at 19:29, foorkhan :

Aynısı bana da oldu 2 ay önce.Uzun yolda değildim , Boğaziçi köprüsü yolundaydım.Viraj içinde oldu ,korkuttu ve sağa çektim.Servisi aradım aracı getirmemi istediler.Bilgisayara bağlayıp bir sorun bulamadılar.Bir daha da olmadı o zamandan beri.Mazot aldığınız yeri değiştirin dediler,depo dibini görmüşse pis mazotdan falan olmuştur vs dedi servis.Mazotu birkaç ay başka yerden alarak deneyin bir süre.İnsana kaza yaptırabilecek bi durum gerçekten.

Bir kere depo tamamen bitti yolda kaldim. Acaba onla alakali da olabilir mi diye düşünmüyor da değilim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
münürb

yakıtı çeyrek depodan aşağıya düşürmemeye çalışın,ayrıca dpf temizliği yaparken aracı stop etmemek gerekir,

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mesut2323

Benzer bir sorunu ben de yaşadım. Belki faydası olur arkadaşlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda41

Olmamalı 225.000 lira bu araç saçmalığın daniskası. Servis sıkıntısına gelincede aracımız garanti kapsamında iken araçta farlar sarardı. Servis ilkten takmadı. Bildiğiniz meydan muharebesi verdik.Bu arkadaşlar dövülen kavgadan başka dilden anlamıyor. Mazda güzel bir araba mı evet. Ama Türkiye'de asla. Benim Toyotamda var Hyundai ve Renault oldu adamlar servis konusunda o kadar ilgili ve müşteri canlısı ki. Mazdanın yılda sattığını adam haftada satıyor. Üstüne bir de Mazda burnundan kıl aldırmıyor. Arabalarında batsın servislerinde 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
kaan-kahraman

Arkadaşlar bu sorunun aynısı cx3 de var ve biz bir kaç aydır tartışıyoruz isterseniz inceleyin. Bu kronik arıza mazda 3 lerde de var demek ki. Aslında sıkıntı dizel motordan kaynaklı servisler enjektör diyor benim ki garantiden değişti şimdilik düzeldi araç. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mazacıacr

Video silinmiş hocam, göremiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MsquL

Sorun yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun. videoyu arıyorum şuan bulursam tekrar yükler link paylaşırım. benim aracın sıkıntısı için istanbuldan mazda tr servis koordinatörü mak. mühendisi volkan beyi getirtip baktırdılar ama adam benmle dalga geçer gibi sürüş teknikleri vermeye çalıştı kısa bir süre sonra da enjektör gümledi 4 enjektörü değiştiler o vakitten beridir sorun yoktu ama geçenlerde yine nüks etti. bu gidişle soluğu mahkemede alacam. yani anlayacağınız mazdanın TR servis koordinatörü bile bu işi çözemediyse başka yerlerden medet ummayınız ama hakkınız olandan da vaz geçmeyin. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×