Jump to content

Selülitli arabalar


Anıl
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

hiç dikkatinizi çektimi bilmiyorum daha çok koyu arabalarda yan açıyla kapı  kaportasına baktığıız zaman portakal kabuğu görünümü oluyor.sanki selülitli bir görünü sözkonusu.geçenlerde bi arkadaş arabasının çamurluğunu boyattı.boyanan arabalarda daha belirgin oluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi genelde o olay metalik arabalarda oluyor boyacı ustasının boya tabancasını kullanırken ki hareketlerinden kaynaklanıyor benim bildiğim çözümü yok ama yarın bizim şirketteki boyacı arkadaşlara danışıp doğru bir bilgi veririm  :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Doktor sen kalpçi değil miydin? Para orda diye plastik cerrahiye mi geçtin? :D

otarafta işimiz yok abi.biliyosuki estetikte kimseyi tatmin etmek mümkün değil.jennifer lpez kalçası ister sonra büyük oldu der.uğraşılır mı bu tiplerle

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

zannedersem şu boya kusma yapıyor filan diyorlar öyle bişey olmuştur o kaportada...benim arabamda da yağmur yağdığı zaman kızamık geçiriyodu arabamın ön çamurluk yoğurt lekesi gibi beyaz beyaz benekler...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi genelde o olay metalik arabalarda oluyor boyacı ustasının boya tabancasını kullanırken ki hareketlerinden kaynaklanıyor benim bildiğim....

Çok mantıklı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aferin :D Testten geçtin :D ama baş harfini büyük yazmamışsın :D

Dikkatini çekeceğini bildiğim için özellikle küçük harfle yazdım, hatta önce büyük harf yazdım sonra sildim :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Bence bu dalgalanmalar kaportanın bombelerinden kaynaklanıyor,ama portakal kabuğu şekli usta hatası  :)

kesinlikle usta hatası zaten öyle boya atan adamada ne diye usta derler oda garip ya
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...