Jump to content
Arabalar

Tavan dayanımı ile ilgili bir çalışma

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arabalar

Binek araç tavanının basınç dayanımını incelemek için bir çalışma yapılmış.

Yük altındaki A Sütunu ve tavan rayları ( Figure 4 ) ile  B sütununun (Figure 9 ) kalınlıklarında % 10 ve % 20 kalınlık artışı uygulanarak yükleme modellemesi tekrarlanmış.

 

930530747_ScreenHunter2347.jpg.1a616f380c815deaae276a4eaae55988.jpg

 

1983902423_ScreenHunter2348.jpg.34695e7ac543e18e8c6056f0478dbe07.jpg

 

Sonuç olarak; A sütunu ve bunu takip eden tavan raylarının kalınlığındaki artışın tavan dayanımına olan olumlu etkisinin ( Table 1 ) , B sütununun kalınlığının aynı oranlarda artırılması ile elde edilen değerlerden (Table 2 )  daha fazla olduğu hesaplanmış.

 

1107692060_ScreenHunter2349.thumb.jpg.8414a140f8db77a8c51a3cfb207d2f70.jpg

 

185438232_ScreenHunter2350.thumb.jpg.fc79c7f09af3c0b52c31a941d70ace53.jpg

 

Kaynak:       https://aip.scitation.org/doi/pdf/10.1063/1.4982521

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...