Jump to content

120.000 TL bandında çekirdek aileye araç tavsiyesi


Ahmet A.

Tavsiye Edilen Mesajlar

18 saat önce, Ahmet A. :

ha ben mazda'nın zannetim. evet şu an sahibinden'de de var hatta 1.5 ecotsi ama 1.4 ecotsi'yle arasında ne kadar fark var anlayamadım.

İlk 1.5 tsilar çok iyiydi. Ancak yeni modellere partükül filtresi gelip yeni yazılım yapılınca motor tepkisinin ve canlılığının 1.4 tsi'ye zayıfladığı söyleniyor. 

Muhtemelen 1.5 tsi'ın 2.eli daha olan iyi olacaktır ama 1.4 tsi daha iyi bir motor. Günümüzde ne kadar eski emisyon normlarını karşılayan motor alırsak o kadar yararımıza olan bir duruma geldik. Şuan wltp normlarını karşılayan hiçbir düşük hacim motor eskisi gibi değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 90
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konunun üstüne epey yazılmış çizilmiş ama performans, güvenlik, tasarım ve donanım önemli diyorsanız tavsiye edeceğim araçlar Mazda 6, Mazda Cx-5 ve Subaru Forester tavsiye ederim. Mercedes 2010 E serisi, T-GDi olan yeni kasa Tuscon.

BMW 3.20 F30'ların yakıt ve yağ yakma problemi var. Saydıklarımın hepsi benzinli araçlar, yıllık kaç km yol yapıyorsunuz, dizel araç mı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama dizel alacaksanız DSG'den uzak durun derim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

32 dakika önce, serkan306 :

Konunun üstüne epey yazılmış çizilmiş ama performans, güvenlik, tasarım ve donanım önemli diyorsanız tavsiye edeceğim araçlar Mazda 6, Mazda Cx-5 ve Subaru Forester tavsiye ederim. Mercedes 2010 E serisi, T-GDi olan yeni kasa Tuscon.

BMW 3.20 F30'ların yakıt ve yağ yakma problemi var. Saydıklarımın hepsi benzinli araçlar, yıllık kaç km yol yapıyorsunuz, dizel araç mı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama dizel alacaksanız DSG'den uzak durun derim.

yüksek model yaşlı araba almak bana çok mantıklı gelmiyor, satma durumunda elden çıkmaması, sürekli artan servis ve bakım maliyetleri vs. 

dsg tamamen talih işi. yaklaşık 200.000 km dsg araç kullandım, en ufak bir sorun yaşamadım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Ahmet A. :

yüksek model yaşlı araba almak bana çok mantıklı gelmiyor, satma durumunda elden çıkmaması, sürekli artan servis ve bakım maliyetleri vs. 

dsg tamamen talih işi. yaklaşık 200.000 km dsg araç kullandım, en ufak bir sorun yaşamadım.

Bu konu tartışılır. Yeni model alıp sayarken fiyatının düşmesi ile biraz eski alıp bi ihtimal çıkacak sorunlara para harcamak karşılaştırılır. Alınan araba araştırılırsa az sorun çıkaran alınırsa bence eski model almak daha karlı olur. Ama sorun şurada başlıyor. Ülkede düzgün usta çok az ve bilmek gerekiyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Ahmet A. :

yüksek model yaşlı araba almak bana çok mantıklı gelmiyor, satma durumunda elden çıkmaması, sürekli artan servis ve bakım maliyetleri vs. 

dsg tamamen talih işi. yaklaşık 200.000 km dsg araç kullandım, en ufak bir sorun yaşamadım.

Yüksek model tercihine birşey diyemem ama edindiğim tecrübe bu konunun marka ve modele bağlı olmasına göre değişkenlik göstermesi. Yani 2010 model E serisi bir Mercedes 2015 VW Passattan daha az masraflı olabilir, premium marka olmasına rağmen. DSG konusu hem şans hem de yoğun trafikte dur kalk yapma yoğunluğuna bağlı. Yoğun dur kalk varsa DSG problem çıkarıyor. İş yerinde bir arkadaşım sürekli VW alıp, biraz binip satıyor. 5 VW aldı, 3ü serviste komple şanzıman değişti. Artık uzman sayılır. Bu problemi göze alıyorsanız, piyasadaki anlamsız geçerliliğinden dolayı VW almanız mantıklı :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 dakika önce, tansu87 :

Bu konu tartışılır. Yeni model alıp sayarken fiyatının düşmesi ile biraz eski alıp bi ihtimal çıkacak sorunlara para harcamak karşılaştırılır. Alınan araba araştırılırsa az sorun çıkaran alınırsa bence eski model almak daha karlı olur. Ama sorun şurada başlıyor. Ülkede düzgün usta çok az ve bilmek gerekiyor. 

 

6 dakika önce, serkan306 :

Yüksek model tercihine birşey diyemem ama edindiğim tecrübe bu konunun marka ve modele bağlı olmasına göre değişkenlik göstermesi. Yani 2010 model E serisi bir Mercedes 2015 VW Passattan daha az masraflı olabilir, premium marka olmasına rağmen. DSG konusu hem şans hem de yoğun trafikte dur kalk yapma yoğunluğuna bağlı. Yoğun dur kalk varsa DSG problem çıkarıyor. İş yerinde bir arkadaşım sürekli VW alıp, biraz binip satıyor. 5 VW aldı, 3ü serviste komple şanzıman değişti. Artık uzman sayılır. Bu problemi göze alıyorsanız, piyasadaki anlamsız geçerliliğinden dolayı VW almanız mantıklı :)

9 yaşında 100.000'i hatta 200.000'ini devirmiş, metal yorgunluğu olan, sorun çıkarma potansiyeli yüksek ve çıktığı takdirde premium olması hasebiyle parça ve işçilik masrafıyla cebimi yakacak, yakıt tüketimi konusunda hiçbir cimriliği olmayan bir aracı almak bana mantıklı gelmiyor, kusura bakmayın. 

bu aracı ben ilanihaye binmek için almıyorum, her an değiştirme ihtimalim olan ve bu ihtimal gerçekleşene kadar sorunsuz ve en az masrafla binebileceğim bir araç arıyorum. 9 yaşındaki bir mercedes bu tanıma çok uymuyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mercedes için bu dediğinizin pek bir önemi yok. Eğer düzgün kullanılmış, bakımları serviste yapılmışsa 150-180bin bandındaki mercedes bile alınabilir ama satıcı da bu durumu biliyor. Ondan pek fiyatlarda indirim yapmıyorlar. Merso olmazsa benim oyum Mazda 6 veya Mondeo dan yana olurdu. Cx5 de yan cepte dururdu. Veya kafayı kırıp Jaguar XF falan bakabilirdim her an o paralara temizini bile rahat bulursunuz :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, zoptrik :

Mercedes için bu dediğinizin pek bir önemi yok. Eğer düzgün kullanılmış, bakımları serviste yapılmışsa 150-180bin bandındaki mercedes bile alınabilir ama satıcı da bu durumu biliyor. Ondan pek fiyatlarda indirim yapmıyorlar. Merso olmazsa benim oyum Mazda 6 veya Mondeo dan yana olurdu. Cx5 de yan cepte dururdu. Veya kafayı kırıp Jaguar XF falan bakabilirdim her an o paralara temizini bile rahat bulursunuz :D 

130.000 tl verip 200 bin km yapmış 2010 model jaguar almak mantıklı yani ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-ceylan-otomativ-500553884/detay

Bana pek 200binde gibi gelmedi ;)

Bir de biz araba olayına pek "mantık" çarçevesinde bakamıyoruz maalesef :D Daha çok duygusal ilişkiler bizimki :D 

Akşehir gibi yerde RX8 binmiş adamım ben mesela. Motoru bırak bilen duyan bile yoktu. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, Ahmet A. :

130.000 tl verip 200 bin km yapmış 2010 model jaguar almak mantıklı yani ?

Jaguar için birşey diyemem ama Mercedes'i Mazda da dahil tüm markalardan ayrı bir yere koyabilirim. 2008 model E 220 CDi'nin 200.000 liralara satıldığını gördüm. Ha bu dediğim belki tek tük, özellikle meraklısına yönelik olsa da 15 yaşında 100.000 lira üstü olanı çok. Yani bana göre alacağınız 2005 model 200.000 civarı kmlerde bir E 200 CDi, 2015 model Passat 1.6 Tdi Highline'yi her konuda ezer geçer. Üstelik piyasada da geçerliliği çok yüksek bir araç ama herkese hitap etmez. Şahsen arazi aracı ihtiyacı duyduğum hobilerim olmasa almayı düşündüğüm bir araçtır, zaten de size önerdiğim araçlardan birini kullanıyorum şu anda. Gerçi biz ne desek boş, önemli olan sizin beklentileriniz. Siz yüksek model, düşük km istiyorsanız öyle bir araç almanız tavsiye edilir ama düşük modelli bazı araçlar sandığınızdan çok çok daha iyi durumda ve piyasada.

8 dakika önce, zoptrik :

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-ceylan-otomativ-500553884/detay

Bana pek 200binde gibi gelmedi ;)

Bir de biz araba olayına pek "mantık" çarçevesinde bakamıyoruz maalesef :D Daha çok duygusal ilişkiler bizimki :D 

Akşehir gibi yerde RX8 binmiş adamım ben mesela. Motoru bırak bilen duyan bile yoktu. 

Dilin kemiği yok :D 

bkz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilk-sahibinden_42.bin-km.de_hatasiz_garaj-araci_2009_makyajli-666319208/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ciziksiz-e-220-cdi-servis-bak-95.ooo-km-denizli-542312537/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilandaki-sayili-w211-kasa-dizellerden-biri-bayi-cikisli-orjinal-425450143/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-cemotomotiv-2007-mercedes-e-220-cdi-avantgarde-47000-km-de-bayi-409919756/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-hatasiz-tertemiz-masrafsiz-garaj-arabasi-640973913/detay

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

39 dakika önce, serkan306 :

 DSG konusu hem şans hem de yoğun trafikte dur kalk yapma yoğunluğuna bağlı. Yoğun dur kalk varsa DSG problem çıkarıyor. 

İki yıl 60.000 km. Passat DSG şanzıman kullandım. Yoğun trafikte kullanıldı. Bir sorun olmadı. Yani bu konuda kesin teşhisler koymak biraz zor gibi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 dakika önce, zoptrik :

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-ceylan-otomativ-500553884/detay

Bana pek 200binde gibi gelmedi ;)

Bir de biz araba olayına pek "mantık" çarçevesinde bakamıyoruz maalesef :D Daha çok duygusal ilişkiler bizimki :D 

Akşehir gibi yerde RX8 binmiş adamım ben mesela. Motoru bırak bilen duyan bile yoktu. 

şimdi üstad, bunu bir düelloya çevirmek istemiyorum da aklımızla da dalga geçmeyin, km düşürüldüğü her yerinden belli olan, ilan içerisinde bile iki farklı km bilgisi olan bir aracın buraya linkini koyup "al buyur 😉"  demeyin bana.  

bakın daha ayakları yere basan daha dürüst bir ilanda dediğim hususları görebilirsiniz: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-haliloglu-2010-jaguar-xf-3.0-d-premium-luxury-bayi-cikisli-671629821/detay

13 dakika önce, serkan306 :

Jaguar için birşey diyemem ama Mercedes'i Mazda da dahil tüm markalardan ayrı bir yere koyabilirim. 2008 model E 220 CDi'nin 200.000 liralara satıldığını gördüm. Ha bu dediğim belki tek tük, özellikle meraklısına yönelik olsa da 15 yaşında 100.000 lira üstü olanı çok. Yani bana göre alacağınız 2005 model 200.000 civarı kmlerde bir E 200 CDi, 2015 model Passat 1.6 Tdi Highline'yi her konuda ezer geçer. Üstelik piyasada da geçerliliği çok yüksek bir araç ama herkese hitap etmez. Şahsen arazi aracı ihtiyacı duyduğum hobilerim olmasa almayı düşündüğüm bir araçtır, zaten de size önerdiğim araçlardan birini kullanıyorum şu anda. Gerçi biz ne desek boş, önemli olan sizin beklentileriniz. Siz yüksek model, düşük km istiyorsanız öyle bir araç almanız tavsiye edilir ama düşük modelli bazı araçlar sandığınızdan çok çok daha iyi durumda ve piyasada.

Dilin kemiği yok :D 

bkz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilk-sahibinden_42.bin-km.de_hatasiz_garaj-araci_2009_makyajli-666319208/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ciziksiz-e-220-cdi-servis-bak-95.ooo-km-denizli-542312537/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ilandaki-sayili-w211-kasa-dizellerden-biri-bayi-cikisli-orjinal-425450143/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-cemotomotiv-2007-mercedes-e-220-cdi-avantgarde-47000-km-de-bayi-409919756/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-hatasiz-tertemiz-masrafsiz-garaj-arabasi-640973913/detay

 

şu ilk ilandaki mercedes'in 42 binde olduğuna inanan arkadaşlara satacak 3 tane boğaz köprüm var benle irtibata geçsinler :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla ben olsam 120 bine çok güzel suberb veya mondeo alırdım. C segment aile için küçük. Özellikle de hb’ler. Adam gibi rahat rahat konforlu araç binmek için d segment şart. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Ahmet A. :

şimdi üstad, bunu bir düelloya çevirmek istemiyorum da aklımızla da dalga geçmeyin, km düşürüldüğü her yerinden belli olan, ilan içerisinde bile iki farklı km bilgisi olan bir aracın buraya linkini koyup "al buyur 😉"  demeyin bana.  

bakın daha ayakları yere basan daha dürüst bir ilanda dediğim hususları görebilirsiniz: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-jaguar-haliloglu-2010-jaguar-xf-3.0-d-premium-luxury-bayi-cikisli-671629821/detay

şu ilk ilandaki mercedes'in 42 binde olduğuna inanan arkadaşlara satacak 3 tane boğaz köprüm var benle irtibata geçsinler :)

Eğer ispat edebilirseniz, o 3 köprüye de talibim ama böyle ön yargılı davranınca bir konu hakkında otorite olmuyorsunuz. Bir akrabamda o aracın 98 modelinden var. İlk sahibi ve kapalı garajı var. Şu an dediğim araç taş çatlasın 150.000 km'ye gelmemiştir. Sürekli araç kullanmıyor. Emekli, parası var, yani her gün bir yerlere gitmiyor. Bu profilde de birçok insan var. İlanı detaylıca inceleyince, oynanmış km'ye dair birşeye rastlamadım. Siz rastladıysanız, anlatın da biz de bilelim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, serkan306 :

Eğer ispat edebilirseniz, o 3 köprüye de talibim ama böyle ön yargılı davranınca bir konu hakkında otorite olmuyorsunuz. Bir akrabamda o aracın 98 modelinden var. İlk sahibi ve kapalı garajı var. Şu an dediğim araç taş çatlasın 150.000 km'ye gelmemiştir. Sürekli araç kullanmıyor. Emekli, parası var, yani her gün bir yerlere gitmiyor. Bu profilde de birçok insan var. İlanı detaylıca inceleyince, oynanmış km'ye dair birşeye rastlamadım. Siz rastladıysanız, anlatın da biz de bilelim.

 adamın açıklamaya km'siyle oynadık yazmasını mı bekliyorsunuz, ben anlamadım. maalesef türkiyedeki ikinci el araç piyasası dünyanın en dürüst en namuslu insanlarını barındırmıyor, dolayısıyla bu bir otorite meselesi değil, temkinlilik meselesi. 

sizin akrabanız kaç milyonda birdir? türkiye batı gibi bir refah ülkesi değil. bu ülkede bu segmentte araç alıp kapalı garajda bekletip ayda yılda bir binecek insan sayısı birkaç bini geçmez. zaten onlar da o kadar parayı durduğu yerde değer kaybeden, her 6 ayda bir vergisi çıkan bir metaya bağlayacak adamlar değillerdir. 

ben burada somut araç tavsiyesi istiyorum, macera aramıyorum.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, Ahmet A. :

 adamın açıklamaya km'siyle oynadık yazmasını mı bekliyorsunuz, ben anlamadım. maalesef türkiyedeki ikinci el araç piyasası dünyanın en dürüst en namuslu insanlarını barındırmıyor, dolayısıyla bu bir otorite meselesi değil, temkinlilik meselesi. 

sizin akrabanız kaç milyonda birdir? türkiye batı gibi bir refah ülkesi değil. bu ülkede bu segmentte araç alıp kapalı garajda bekletip ayda yılda bir binecek insan sayısı birkaç bini geçmez. zaten onlar da o kadar parayı durduğu yerde değer kaybeden, her 6 ayda bir vergisi çıkan bir metaya bağlayacak adamlar değillerdir. 

ben burada somut araç tavsiyesi istiyorum, macera aramıyorum.

 

Ben araç fotoğraflarını kastetmiştim, iç ve dış detayları... Dediğim amca modellerinden her mahallede var, hali keyfi yerinde, "parayı mezara mı götüreceğim?" diyenler ama neyse şimdi bu hem konumuz değil, hem de uzun konu. Somut araç tavsiyeleri sınırlı, onlara da cevabınızı vermişsiniz zaten. Bundan ötesi hep fantastik öneriler olacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla kusura bakmayın da herşey km. mi? Arabaları kapının önünde yatsınlar diye mi alıyoruz? 
2012 ve öncesi 20-30-40 bin km.deki aracı alır mısın deseler ben almam. Çünkü adam binmemiş, o aracın yağlarını km dolmadı diye de değişmemiştir. Bence sıkıntılı bir durum. 

İşleyen demir pas tutmaz diye laf vardır. Kimi araç vardır 150bin km.de, 30-40bin km.deki araçtan 5 kat daha iyi durumdadır. Bilemezsiniz. Zoptrik abi gibi bizim gibi psikopatlar yüksek km alır, gerekirse bakımını yapar, bineriz. Yüksek km önyargım olmasa da, olası çıkabilecek sorunlarla uğraşmaktan psikolojik olarak yorulma olayını anlarım ama. Ben de o nedenle yeni araca geçecek olsam ve özellikle leon 1.4 tsi gibi turbo benzinli bir araç olsa tercihen 70bin km.den düşük olmasını isterim. 

Ayrıca Almanya'da 2011 model Mercedes E300 120bin km., 2007 model Audi A6 3.0 TDI Quattro 270bin km., 2005 model BMW 118d 240bin km. de araca bindim. Bizim çoğu 70-80bin km.deki araçlara taş çıkarırlardı. Bizim millet sıfır araba alıyor, acımadan o kasislerde 30-40 ile geçiyor, benim 10-15 km hızla geçtiğim, 20 ile geçsem rahatsız hissettiğim yerlerden. Km gereği değişmesi gerekenler değişiyor. Şimdi bu adamın hor kullandığı düşük km. mi, yoksa kendim gibi deli, aracı araştıran, koyması gereken yağı ve zamanı bilen, vakti geçirtmeyen, parçaları değişip sıfırlamış birinden yüksek km mi? Ben kendim gibi birini bulursam gözüm kapalı alırım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Km konusu geçiyor. Az açılın bakayım :)

450.k olmadan araç değişimi olmaz bizde. Şirket içinde deviri sona dayanan araç benim araçtır daima. 

Yani sert kullanırım. Ortağım ise 10 yıl kuga kullanmış, ben direksiyonuna geçince gördü vites yükseltme ışığını. 

 

Şimdi sakin kullanan 300.k mı, yoksa 5000 görmeden vites değiştirneyen, girmedik yol çıkmadık pist kalmayan 50.k mı alınır? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, Servet :

Km konusu geçiyor. Az açılın bakayım :)

450.k olmadan araç değişimi olmaz bizde. Şirket içinde deviri sona dayanan araç benim araçtır daima. 

Yani sert kullanırım. Ortağım ise 10 yıl kuga kullanmış, ben direksiyonuna geçince gördü vites yükseltme ışığını. 

 

Şimdi sakin kullanan 300.k mı, yoksa 5000 görmeden vites değiştiren, girmedik yol çıkmadık pist kalmayan 50.k mı alınır? 

 Benim buradan anladığım; arabayı tanıdıktan alacan arkadaş :)

Bir saat önce, Mutlu Tekir :

Valla kusura bakmayın da herşey km. mi? Arabaları kapının önünde yatsınlar diye mi alıyoruz? 
2012 ve öncesi 20-30-40 bin km.deki aracı alır mısın deseler ben almam. Çünkü adam binmemiş, o aracın yağlarını km dolmadı diye de değişmemiştir. Bence sıkıntılı bir durum. 

İşleyen demir pas tutmaz diye laf vardır. Kimi araç vardır 150bin km.de, 30-40bin km.deki araçtan 5 kat daha iyi durumdadır. Bilemezsiniz. Zoptrik abi gibi bizim gibi psikopatlar yüksek km alır, gerekirse bakımını yapar, bineriz. Yüksek km önyargım olmasa da, olası çıkabilecek sorunlarla uğraşmaktan psikolojik olarak yorulma olayını anlarım ama. Ben de o nedenle yeni araca geçecek olsam ve özellikle leon 1.4 tsi gibi turbo benzinli bir araç olsa tercihen 70bin km.den düşük olmasını isterim. 

Ayrıca Almanya'da 2011 model Mercedes E300 120bin km., 2007 model Audi A6 3.0 TDI Quattro 270bin km., 2005 model BMW 118d 240bin km. de araca bindim. Bizim çoğu 70-80bin km.deki araçlara taş çıkarırlardı. Bizim millet sıfır araba alıyor, acımadan o kasislerde 30-40 ile geçiyor, benim 10-15 km hızla geçtiğim, 20 ile geçsem rahatsız hissettiğim yerlerden. Km gereği değişmesi gerekenler değişiyor. Şimdi bu adamın hor kullandığı düşük km. mi, yoksa kendim gibi deli, aracı araştıran, koyması gereken yağı ve zamanı bilen, vakti geçirtmeyen, parçaları değişip sıfırlamış birinden yüksek km mi? Ben kendim gibi birini bulursam gözüm kapalı alırım.

Katılıyorum ama almanyadaki bilinçli sürücü ile yollar bizde yok. Onu da hesaplamak lazım. Ben yine sürücüsünü seçerek araç alma taraftarıyım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

45 dakika önce, tansu87 :

 Benim buradan anladığım; arabayı tanıdıktan alacan arkadaş :)

Katılıyorum ama almanyadaki bilinçli sürücü ile yollar bizde yok. Onu da hesaplamak lazım. Ben yine sürücüsünü seçerek araç alma taraftarıyım. 

yollar çok önemli etken. hatta arabanın park edildiği yerin konumu bile etkiliyor. istanbul'da denize yakın bir yere taşındıktan sonra arabayı ilk bakıma götürdüğümde, ustam "sen denize yakın bir yere taşınmışsın." demişti. ingiltere'de özellikle bmw'lerde ciddi korozyon oluyordu, aşırı yağışlı ve nemli iklim yüzünden.

tanıdıkla alışveriş sıkıntı :) hiç olmadık bir arıza çıkar, falanca bana arızalı araba satmış diye sittin sene lafını eder. :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı


×
×
  • Yeni Oluştur...