Jump to content

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

serkan306

Alınık 2015, Makyajlı Cx-5

Tavsiye Edilen Mesajlar

serkan306

Arkadaşlar bir aksilik olmazsa 1.5 senedir kullandığım Cx-5'i iş arkadaşıma satıyorum. Gözümü makyajlı kasalara diktim, malum sitedeki 2 3 ilana baktım ama birinin kmsiyle oynanmış, sıkıntılı bir araç. Birkaçı bütçemi aşıyor. Forumda 2015 model Cx-5'i olup da satmayı düşünen arkadaş olursa buradan irtibata geçebiliriz. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir

Rav4 yakışır abi, bir de lpg taktırırsın mis. :) Ya da Forester. veya bizim Özgür'ün CRV'sinden.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Devrim Babacan

Kilometresiyle oynandığını nereden biliyorsunuz ya da tahmin ediyorsunuz?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serkan306
8 saat önce, Mutlu Tekir :

Rav4 yakışır abi, bir de lpg taktırırsın mis. :) Ya da Forester. veya bizim Özgür'ün CRV'sinden.

Rav4 Cx-5'ten önde bi araç değil ama model yılına göre daha pahalı kardeşim. Forester de düşündüğüm modellerden ama hem cvt olması hem de donanım olarak aratacağı için Cx-5'ten bir sonraki tercihim olabilir. CRV de aynı şekilde. İşin aslı ben aracımı çok seviyordum. Yol tutuşu, sürüş zevki, donanımı, tasarımı komple bana hitap eden bir araç. Biraz kaşıntıdan, biraz da model yükseltmek için satışını az önce verdim. Yani başkasını alsam da duramam yine Cx-5 alırım, kendimi biliyorum. Aradığım Cx-5'i bulamazsam makyajlı kasa Mazda 6 düşünüyorum. Arazi işini biraz azaltırım artık 😁

8 saat önce, Devrim Babacan :

Kilometresiyle oynandığını nereden biliyorsunuz ya da tahmin ediyorsunuz?

Muayene kayıtlarını ayarlamışlar ama servis kayıtlarını unutmuşlar. Araç 2018de 160.000de bakıma girmiş, şu an 122.000de. 

19 dakika önce, Mehmet Özdemir :

CX-5'ten başkası yalan gerçekten.

Aynen öyle. Ben sık araç değiştiren biriyim ama Cx-5'i yerine koyacağım araç en az 1.5 katı fiyata sahip. Bu bakımdan vazgeçmem zor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serkan306

Şu saçma sapan vergi sistemi yüzünden 2.0 araçtan soğuyorum. Aracın yakıtı hiç gözümde değil, 1.6 gibi yakıyor Allah var ama 5-6 yaşında araca yıllık 5.000 lira vergi istemek neyin nesidir? Sorsan enflasyon %10, memura zam %8 ama kendilerine, cezalara gelince %20-25. Söylenecek çok şey var ama siyasete girecek, bu yüzden susuyorum. Bu vergiler yüzünden X-Trail bakmaya başladım valla. Gözüm CX-5'te kalır ama zehir zıkkım etsem de o vergiyi onlara vermem gibi geliyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda41
17 saat önce, serkan306 :

Şu saçma sapan vergi sistemi yüzünden 2.0 araçtan soğuyorum. Aracın yakıtı hiç gözümde değil, 1.6 gibi yakıyor Allah var ama 5-6 yaşında araca yıllık 5.000 lira vergi istemek neyin nesidir? Sorsan enflasyon %10, memura zam %8 ama kendilerine, cezalara gelince %20-25. Söylenecek çok şey var ama siyasete girecek, bu yüzden susuyorum. Bu vergiler yüzünden X-Trail bakmaya başladım valla. Gözüm CX-5'te kalır ama zehir zıkkım etsem de o vergiyi onlara vermem gibi geliyor...

Abi ciddi bir fark var kesinlikle 2.0 motor tekrar tekrar düşünülmesi gereken bir konu. Ben 1.6 dizel xtrail kısa bir süre eski kasa ise 250k kullandık. Motor renault dCi motor. Yakıt ve vergilendirme olarakta cx5 daha başarılı. Ama cx5 şahsen daha albenili

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serkan306
9 saat önce, Mazda41 :

Abi ciddi bir fark var kesinlikle 2.0 motor tekrar tekrar düşünülmesi gereken bir konu. Ben 1.6 dizel xtrail kısa bir süre eski kasa ise 250k kullandık. Motor renault dCi motor. Yakıt ve vergilendirme olarakta cx5 daha başarılı. Ama cx5 şahsen daha albenili

Bugün ciddi olarak X-trailleri inceledim, donanım, yakıt, tasarım olarak beni ikna etti ama qashqaiden kalan virajda aşırı yatma, ani ağırlık değişimlerindeki dengesizliğiyle ilgili korkularım vardı. İzlediğim inceleme videolarında aynı durumun X-trailde de olduğunu gördüm. Biraz konfor odaklı herhalde, o yüzden vazgeçtim. Şu an makyajlıdan vazgeçtim gibi, 160k civarında bulabilirsem alacağım, ikinci aracım olan Lancer'i de ilana koyacağım, o tarihe kadar bi makyajlı denk gelmezse dizel 2017 Mazda 3 veya düşük km'li 2012 CX-5 alacağım. CX-5 ile dizel Mazda 3'ün 15.000 km'lik kullanımda vergi artı yakıt farkı 5.000 TL'nin üzerinde. Kriz ortamında sadece hobilerime erişim için bu farkı vermek mantıklı mı diye düşündürdüler etrafımdakiler :D CX-5'e LPG atsam kıyamam, zaten eşim kısa mesafe kullanıyor hafta içi, çok mantıklı da olmaz. Dizelde de kısa mesafe çok mantıklı değil ama nispeten uygun makyajlı bir Mazda 3 buldum. Bakalım ne olacak ama makyajlı CX-5 arayışım devam ediyor sonuç olarak.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mutlu Tekir
14 dakika önce, serkan306 :

Bugün ciddi olarak X-trailleri inceledim, donanım, yakıt, tasarım olarak beni ikna etti ama qashqaiden kalan virajda aşırı yatma, ani ağırlık değişimlerindeki dengesizliğiyle ilgili korkularım vardı. İzlediğim inceleme videolarında aynı durumun X-trailde de olduğunu gördüm. Biraz konfor odaklı herhalde, o yüzden vazgeçtim. Şu an makyajlıdan vazgeçtim gibi, 160k civarında bulabilirsem alacağım, ikinci aracım olan Lancer'i de ilana koyacağım, o tarihe kadar bi makyajlı denk gelmezse dizel 2017 Mazda 3 veya düşük km'li 2012 CX-5 alacağım. CX-5 ile dizel Mazda 3'ün 15.000 km'lik kullanımda vergi artı yakıt farkı 5.000 TL'nin üzerinde. Kriz ortamında sadece hobilerime erişim için bu farkı vermek mantıklı mı diye düşündürdüler etrafımdakiler :D CX-5'e LPG atsam kıyamam, zaten eşim kısa mesafe kullanıyor hafta içi, çok mantıklı da olmaz. Dizelde de kısa mesafe çok mantıklı değil ama nispeten uygun makyajlı bir Mazda 3 buldum. Bakalım ne olacak ama makyajlı CX-5 arayışım devam ediyor sonuç olarak.

Aracın virajlara sert girildiğinde yatması yol tutuşun kötü olduğu izlenimi uyandırmasın kesinlikle. Konfor odaklı olduğundan öyle oluyor ama esp nin de etkisiyle çizgisinden çıkmaz genelde.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serkan306
17 dakika önce, Mutlu Tekir :

Aracın virajlara sert girildiğinde yatması yol tutuşun kötü olduğu izlenimi uyandırmasın kesinlikle. Konfor odaklı olduğundan öyle oluyor ama esp nin de etkisiyle çizgisinden çıkmaz genelde.

Sabit bir yarıçapta virajı alması sıkıntı çıkarmayabilir ama kontra virajlarda veya ani yük değişimi olduğunda esp çok sert müdahale edebilir, yol dar bir yolsa müdahalesi yetersiz kalabilir diye düşünüyorum. Gerçi geyik testine de bakmadım... Cx-5 ile viraja girmek endişeden çok keyif veriyordu kardeşim. Cx-5 ruh ikizim gibi aslında. Yani aradığım herşey onda ama babamla falan konuştuk, biraz mantık olarak da bakmanı sağladılar olaya. Mazda 3 çok güzel, standartları da çok iyi ama her Cx-5 gördüğümde melür melür bakacağımı biliyorum 😁 İşin kötüsü, eski aracımı da işyerinde hergün göreceğim 

😂

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...