Jump to content

Hararet fırladı


seferihisarlı mazdacı

Tavsiye Edilen Mesajlar

seferihisarlı mazdacı

Arkadaşlar dün devirdaimi değiştirdim dönüşte otobandan gelirken biraz bastım normalde sürekli 80-90 giderim neyse 140-150 falan biraz gittim bi ara gözüm hararet ibresine ilişti bi baktım nerdeyse en sona dayanmak üzere hemen çektim kenarıya dedim bu derecede suyu falan kaynatmıştır kaputu açtım bu sırada baktım hararet hızlı bi şekilde düşmeye başladı radyatör kapağını açtım su kaynatmamış su eksilmemişte fan falan çalışıyor neyse 15-20 km falan gittim ama ibre normalin bi tık üzerinde eve vardım rölantide çalışmaya devam ediyor ama ibre normalin çok az üstünde  neyse arabayı stop ettim kontağı kapattım ibre sıfıra düştü ve hemen çalıştırdım bu seferde ibre normalin biraz altında sabitlendi sizce sıkıntı nedir. Sıcak motorda kontağı kapatıp açmakla ibrenin seviyesi niye değişir? 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Son cümlen için aracı çalıştırınca devir daim devreye girer ve hararet bir miktar düşer normaldir. Diğer sorunların, ustaya gitmek gerek, müşür, termostat, radyatör tıkanması veya petek dış ızgarasının çeşitli malzeme ile dolması, devir daim sorunları vs. vs. 

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
×
×
  • Yeni Oluştur...