Jump to content

1. Nesil Mazda 3 de Direksiyon Çevirirken Gelen Uğultu


Tavsiye Edilen Mesajlar

Aracım 1. nesil mazda 3 2007 model Direksiyonu cevirirken uğultu gelmeye başladı . Acaba direksiyon hidroliğinden olabilir mi ? 

Geçen günlerde yakıt aldım ve aracım giderken stop etti sanayiye çektirdim tanış bir ustamız var ona götürdüm  , önce bana yatak sardıgını ve 15 bin tl bir masraf cıkabilecegini söyledi sonrasında satmaya karar verdim abi yapma arabaya işlem dedigimde aracı calıstıracagını söyledi ve 1.500 tl gibi bir ücret aldı benden.  Aracım suanda calısır vaziyette lakin eksantrik millerinin zarar gördüğünü onları taşlattıgını krank keçesini değiştirdiğini söyledi , aracımın çekişi gayet iyi ama gaza yüklendigimde motordan vuruntu geliyor sanki balgamlıyken konusamaya çalışır gibi bir ses aracın yağına suyuna bak bir şey olmaz diyor. Tabi ki ben güvenmiyorum bu konuda çünkü gelen ses tedirgin edici

Sonrasında iki gün önce aracı ekspertize soktum alırken sokmamıştım , eksper sonucuna göre ya satıcak ya toplucaktım ve aracın eksper sonuclarını beğendim toplamaya karar verdim . Ustayı tekrar arayıp ben toplamak istiyorum aracı dediğimde eksantrik millerini almam gerektigini ve komple silindir üst kapagını almam gerektiğini söyledi . Bana sorarsanız mazdadan anlamıyor bir öyle bir böyle konusuyor Samsunda oturuyorum bildigim iyi bir mazda serviside yok . Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum . Umarım araç elimde patlamaz

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

2004-2009 bk kasa ma,zdalarda direksiyodan gelen uğultu sesi cok yaygıň bir şikayet,direksiyon kutusunun çubuğunun en uç  kısmında lastik conta  var eskiyor bundan geliyor genelde ses,direksiyon kutusu indirilip bu conta değişmesi gerekebilir

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
13.12.2020 at 17:48, hkorkmazz :

Aracım 1. nesil mazda 3 2007 model Direksiyonu cevirirken uğultu gelmeye başladı . Acaba direksiyon hidroliğinden olabilir mi ? 

Geçen günlerde yakıt aldım ve aracım giderken stop etti sanayiye çektirdim tanış bir ustamız var ona götürdüm  , önce bana yatak sardıgını ve 15 bin tl bir masraf cıkabilecegini söyledi sonrasında satmaya karar verdim abi yapma arabaya işlem dedigimde aracı calıstıracagını söyledi ve 1.500 tl gibi bir ücret aldı benden.  Aracım suanda calısır vaziyette lakin eksantrik millerinin zarar gördüğünü onları taşlattıgını krank keçesini değiştirdiğini söyledi , aracımın çekişi gayet iyi ama gaza yüklendigimde motordan vuruntu geliyor sanki balgamlıyken konusamaya çalışır gibi bir ses aracın yağına suyuna bak bir şey olmaz diyor. Tabi ki ben güvenmiyorum bu konuda çünkü gelen ses tedirgin edici

Sonrasında iki gün önce aracı ekspertize soktum alırken sokmamıştım , eksper sonucuna göre ya satıcak ya toplucaktım ve aracın eksper sonuclarını beğendim toplamaya karar verdim . Ustayı tekrar arayıp ben toplamak istiyorum aracı dediğimde eksantrik millerini almam gerektigini ve komple silindir üst kapagını almam gerektiğini söyledi . Bana sorarsanız mazdadan anlamıyor bir öyle bir böyle konusuyor Samsunda oturuyorum bildigim iyi bir mazda serviside yok . Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum . Umarım araç elimde patlamaz

Hocam arac satilcak diyorsunuz da Alicak adam ne yapcak Bozuk mall satilmaz Ayiptir

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
13.12.2020 at 17:48, hkorkmazz :

Aracım suanda calısır vaziyette lakin eksantrik millerinin zarar gördüğünü onları taşlattıgını krank keçesini değiştirdiğini söyledi

ilk defa  kranktan önce egsantrik saran araba görüorm.  çok acayip 

 

13.12.2020 at 17:48, hkorkmazz :

aracımın çekişi gayet iyi ama gaza yüklendigimde motordan vuruntu geliyor sanki balgamlıyken konusamaya çalışır gibi bir ses

egsantrikleri sökmek için yan egsantrik kapağını ve triger zincirini söküyor. Geri toplarken  senteye alamamış .  birkaç derece avanslı çalışıyor.  ondan öledir  die düşünüyorem

 

 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
4 saat önce, zoptrik :

Egzantrik sardıysa kapağı değiştirmekten başka çareniz yok. Sizde ya da sattığınız kişide o egzantrikler bi gün patlar. 

kanka egsantrik nie sarsın durduk yere.  o sarana kadar çok daha ağır olan. yükü tamamen keplere binen krank sarmaz mı .

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
13.12.2020 at 17:48, hkorkmazz :

tanış bir ustamız

Hısım hısıma bir kısım fazla ..... derler.

Daha çok masraf açmadan, araç halen yürürken yapacağınızı söyleyeyim.

Aracı direk Tekkeköy, Güven Oto Tamircim'e çekin.

Ne var ne yok, ortaya çıkar.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
1 saat önce, quiteguide :

Hısım hısıma bir kısım fazla ..... derler.

Daha çok masraf açmadan, araç halen yürürken yapacağınızı söyleyeyim.

Aracı direk Tekkeköy, Güven Oto Tamircim'e çekin.

Ne var ne yok, ortaya çıkar.

guiteguide öneriyorsa mutlaka güvenin.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu arkadaşlar, YouTube'da 90 bin üzeri abonesi olan, gördüğüm kadarıyla da işlerini hakkını vererek, en ince detayına inerek yapan ustalar.

3.0 dizel porsche cayenne motorunu, söküp, onarıp takan adamlara, 1.6 atmosferik Mazda motoru LEGO gibi gelir.

Aracınızın yağ, bakım vs. durumunu bilmiyorum ama yakıt aldıktan sonra stop ettiğini söylemişsiniz. Keşke kasaplara emanet etmeden önce bir bilgisayara baglatsaydınız, belki de çok basit bir çözümü vardı.

Ustaniza sorarmisiniz?

Eksantrik milini yada millerini neden taşlatma gereği duymuş?

Subapların olduğu bölüme herhangi bir işlem yapılmış mı?

Yatak saran motor, eksantrik milini taşlatarak ya da üst kapak değiştirilerek kurtarılabiliyormuymuş?

Yalnız, sizin bilgilendirmenizde de tutarsızlıklar var, puzzle da eksik bölümler var. 

Oto tamircim eksik parçaları bulur, birleştirir.

Hatta şöyle yapın, ustanizi bu arkadaşların yanında arayın, yapılan işlemleri onlar da dinlesin, Akköy Karaköy ortaya çıkacaktır.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
17 saat önce, Zealot :

kanka egsantrik nie sarsın durduk yere.  o sarana kadar çok daha ağır olan. yükü tamamen keplere binen krank sarmaz mı .

Daha önce başımıza geldi. Yağsız kalırsa sarar. Bir şey de olmaz o şekilde çalışır araç. Ama bir gün aralıklar tölerans dışına çıkınca kesin kırılır. 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
20 saat önce, quiteguide :

Bu arkadaşlar, YouTube'da 90 bin üzeri abonesi olan, gördüğüm kadarıyla da işlerini hakkını vererek, en ince detayına inerek yapan ustalar.

3.0 dizel porsche cayenne motorunu, söküp, onarıp takan adamlara, 1.6 atmosferik Mazda motoru LEGO gibi gelir.

Aracınızın yağ, bakım vs. durumunu bilmiyorum ama yakıt aldıktan sonra stop ettiğini söylemişsiniz. Keşke kasaplara emanet etmeden önce bir bilgisayara baglatsaydınız, belki de çok basit bir çözümü vardı.

Ustaniza sorarmisiniz?

Eksantrik milini yada millerini neden taşlatma gereği duymuş?

Subapların olduğu bölüme herhangi bir işlem yapılmış mı?

Yatak saran motor, eksantrik milini taşlatarak ya da üst kapak değiştirilerek kurtarılabiliyormuymuş?

Yalnız, sizin bilgilendirmenizde de tutarsızlıklar var, puzzle da eksik bölümler var. 

Oto tamircim eksik parçaları bulur, birleştirir.

Hatta şöyle yapın, ustanizi bu arkadaşların yanında arayın, yapılan işlemleri onlar da dinlesin, Akköy Karaköy ortaya çıkacaktır.

Bugün telefonda görüştüm güven otodaki usta ile japon gruplarına pek bakmadıklarını söyledi ama bi getir yapabilicek bir şey var mı bakarız dedi

11 saat önce, zoptrik :

Daha önce başımıza geldi. Yağsız kalırsa sarar. Bir şey de olmaz o şekilde çalışır araç. Ama bir gün aralıklar tölerans dışına çıkınca kesin kırılır. 

Evet yağsız kaldığını söylemişti banada usta 

 

Çok bunaldım ve en kötü sandık motor koyarım dedim Kayserideki mazda servisine sandık motor sordum aldığım cevap 75 bin tl oldu :)

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
16.12.2020 at 20:36, hkorkmazz :

Bugün telefonda görüştüm güven otodaki usta ile japon gruplarına pek bakmadıklarını söyledi ama bi getir yapabilicek bir şey var mı bakarız dedi

Evet yağsız kaldığını söylemişti banada usta 

 

Çok bunaldım ve en kötü sandık motor koyarım dedim Kayserideki mazda servisine sandık motor sordum aldığım cevap 75 bin tl oldu :)

Gerek yok sandık motora. Yağsız susuz kalmazsa subaplar dışında ömürlük motorlar. Ford ile de ortak sanırım. Çıkma, belgeli olmak şartıyla alın geçin. Hatta sadece üst kapak bile çıkma alınabilir alt sağlamsa. 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

yaw yağsız kalmadıysa egsantrik de sarmamıştır..

yağsız kalsa zaten krank sarar ilk. çünkü balansı çok fazla.  egsantrikde ne yük var . biyere kadar çizik bile kullanırsın ..

arabaya doğru düzgün bi teşhis koyan yokkki.  ateş ediorz öle saçma sapan 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi adamlar teşhis koyamıyor ben yapmam diyor parçası yok diyor o topa giremem diyor aracı koydum ilana piyasa değerinin altında arayana da sorun neyse söyleyecem alan yaptırır artık ben cok bunaldım samsun gibi büyük bir şehre böyle bir sanayi yakıştıramıyorum

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
  • Burak başlığı 1. Nesil Mazda 3 de Direksiyon Çevirirken Gelen Uğultu olarak değiştirdi
×
×
  • Yeni Oluştur...