Jump to content
bülenterguvan

Ehliyetler Değişiyor!

Tavsiye Edilen Mesajlar

halil_i

geciktin bu macun seni çok yavaşlattı Halibom :D

Abi macun kilitleme planlarına odaklandım ondandır :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Bu iş için neden para alınıyorki.?Keyfi bir değişim.30 ytl plastik parası verilir bence en fazla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
halil_i

abi türkiyede devlet için  araba sahiplerinden daha iyi  kaynak var mı  ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Plaka işindede vurgun yapılacaktı ama olmadı.Teneke parçasını 100 liraya kakalayacaklardı millete ama malum foyası çıktı sonra.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
kerem

ben bu konuda rahatim :D kimlik numaram üzerinde war. sonunda hayirli bi is çatti banada :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
sercan_ozcimen

bize bu bilgileri verdiğin için çok tşk.ederim.güzel bir paylaşım.Hemen yaptırıcam araştırıyorum şimdi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ouz

Abi ben daha yeni aldım sağlık raporumda yeni üstünde T.C kimlik numaram da yazıyor benimki de değişecek mi :krrsz:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Abi ben daha yeni aldım sağlık raporumda yeni üstünde T.C kimlik numaram da yazıyor benimki de değişecek mi :krrsz:

deiştir maksat mr Selman a ziyan olsun :D :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ouz

Bence Mr Selman değiştirmesin nassa ben varım artık gerek yok :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Bence Mr Selman değiştirmesin nassa ben varım artık gerek yok :tey:

bencede artık seni guzudan sorumlu devlet bakanı ilan etmesi gerenk :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ouz

bencede artık seni guzudan sorumlu devlet bakanı ilan etmesi gerenk :D

Bence de Abi seneye olur da İstanbul'a falan gelirsem de artık senin guzudan sorumlu devlet bakanı olurum :2funny: :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Bence de Abi seneye olur da İstanbul'a falan gelirsem de artık senin guzudan sorumlu devlet bakanı olurum :2funny: :2funny:

olum biz onun bakanını atadık zaten :D :D az evvelde ziebarttan çıktı meret yanıyor maşallah

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ouz

Yanıyor mu yakıyor mu abi onu anlayamadım ama eminim güzel olmuştur  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mazdamx-5

Benim ehliyetimde tckimlik var bende değiştircemmi acaba?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emredeler

Ben Z sınıfı ehliyet istiyorum, o bahaneyle değiştiririm :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
bülenterguvan

Bugün yeni Ruhsatı da gördüm saçma sapan üzerinde PVC kaplama bile olmayan sadece ön yüzünde yukarıdan aşağıya Altın sarısı bir halogram geçen bişi :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
kerem

Bugün yeni Ruhsatı da gördüm saçma sapan üzerinde PVC kaplama bile olmayan sadece ön yüzünde yukarıdan aşağıya Altın sarısı bir halogram geçen bişi :(

nereden para koparacaklarini sasirdilar...  :fiuw:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Superas

Konu açtık olm bunla ilgili, bakmıyon mu heç?  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
pepe

Konu açtık olm bunla ilgili, bakmıyon mu heç?  :D

kaçırmışım sileim barii....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×