Jump to content

Yay


Guest maz14
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

İrfan,Okan ın jantları 17'' değil ki sorun yaşasın  :D sen söyleyince aklıma geldi Kaan ın jantları 17'' ti,o hiçbi sorun yok diyodu galiba...umuyorum ki öyledir yani  :-\

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 340
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • OveRMinD

    33

  • MuRDoC_111

    60

  • Selman

    34

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

İrfan,Okan ın jantları 17'' değil ki sorun yaşasın  :D sen söyleyince aklıma geldi Kaan ın jantları 17'' ti,o hiçbi sorun yok diyodu galiba...umuyorum ki öyledir yani  :-\

hayır abi sen dedin ya hani benim jantlar 17 sorun cıkartabilir gibi diye, bende diyorum ki jantları büyüttün ama lastik yanaklarıda inceldi otomatik olarak_yani eski 16 jantların ve üzerindeki kalın yanaklı lastiklerin yerine 17 jant ve ince yanaklı lastik takınca çapta bi degişme olmadı_capta bi değisme olmayınca ha eski jantlara yay takmıssın ha şimdiki oxiginlere yay takmıssın degişen bişey olmaz diyorum yani_o yüzden dedim ki Okan Abi bir sorun yasamıyorsa dediğin gibi lastiklerin camurluklara sürtmesi gibi bir sorun mesela o zaman sende yasamazsın diyorum abi_

ama bide şu var Okan Abi 3-4 kişi binmiyorum genelde diyor bunu biliyoruz, öte yandan abi sende 3-4 kişi biniyorum genelde diyorsun bunu da biliyoruz, bende diyorum ki omp ler yumusak oldugu için eibach a oranla 3-4 kişinin ve aracın yükünü düzenli olarak yemesiyle ilk amaclanan 3 santimlik alcaltmadan zamanla daha fazla bir alcalmaya sebep olacaktır_yaylar daha yumusak oldugu için eibach lı araca oranla araba daha fazla alcalacaktır, işte orda biraz basın agrır diyorum abi ama inşallah bi sorun yasamazsın_ :-\

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Volkan bu iş pembe dizi gibi oldu bende olucakları bekliyorum :)

ya sorma Ahmet takılana kadar sıkıntı yaşıcam ben böyle  :-\  :-[
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Bülent abi yapacağını zannetmiyorum ben  :-\ ben sana desem ki,abi süper mutlaka yaptırmalısın durduğun kabahat desem kıyıpta yaptıramazsın  ;)aynı durum şuana kadar bende de vardı oradan biliyorum, yani yaptırmamakta da sonuna kadar haklısın  :)

valla elimde uzun bi yapılacaklar listesi var volkancım sadece nerden baslayacagımı bilemiorum sanırım ufaktan büyüge doru en mantıklısı olur:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla benim arabayı geçtiğimiz hafta toplantıda gördünüz, onun üstüne bi de iğrenç Çeşme - Ildır yolu ve yağmur yedi, artık arabanın ne rengi ne marka modeli belli oluyor, arabayı ne götürdüğünü ne siz sorun ne ben söyliim... :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dün Çanakkaleden İstanbula dönerken defalarca arabaya yay takmayacağıma dair kendime söz verdim :-\

Bende uzun yol gittikten sonra vazgeçmiştim özhan abi o haliyle bile iki kere altını sürtmüştüm ve kesin bişeyleri bıraktım demiştim ama allaha şükür bişey olmamıştı ben dizel opel corsa alim taktırıcam ama

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dün Çanakkaleden İstanbula dönerken defalarca arabaya yay takmayacağıma dair kendime söz verdim :-\

Özhan abi benim avantajım arabayla uzun yola gitmemem,yoksa bende taktırmazdım  ;)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Volkan hayırlısı olsun.17" jant var ama yanak inceldi yani genel çap aynı kaldı takama kafana bi şey olmaz.

Bendede dediğin gibi opm var ve konfordan araba neredeyse hiç taviz vermedi.Yani fazla sertleşme olmadı.

Eibach dünyanın sayılı yayçılardan biri fakat mazda için olan yayları pek iyi yapamamışlar.Yani hem fazla alçalma olmuyor hem fazla sert.Benim opm önler biraz daha düştü arkalar biraz daha yüksekte.Herhalde arkaya yük ve yolcu binince çok aşırı arkası alçalmasın/oturmasın diye ayarlanmış diye düşünüyorum.Bu da bence ayrı bir üretim özelliği ve iyi düşünülmüş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Volkan hayırlısı olsun.17" jant var ama yanak inceldi yani genel çap aynı kaldı takama kafana bi şey olmaz.

Bendede dediğin gibi opm var ve konfordan araba neredeyse hiç taviz vermedi.Yani fazla sertleşme olmadı.

Eibach dünyanın sayılı yayçılardan biri fakat mazda için olan yayları pek iyi yapamamışlar.Yani hem fazla alçalma olmuyor hem fazla sert.Benim opm önler biraz daha düştü arkalar biraz daha yüksekte.Herhalde arkaya yük ve yolcu binince çok aşırı arkası alçalmasın/oturmasın diye ayarlanmış diye düşünüyorum.Bu da bence ayrı bir üretim özelliği ve iyi düşünülmüş.

Biran Abi senin jantlar 18 degil mi ???_eger öyleyse sıkıntı yaratmıyor mu abi hem yay hem ince yanak lastik falan, yani jantı kırmamak zor bir meşakat mi ne denir ki bilemedim bi an ama pür dikkat ister heralde :o_cünkü yay ve ince yanak oldumu darbenin kuvveti daha cok lastik yanagında toplanır diye düsünüyorum ki o zamanda jantın hasar alma olasılıgı cok yüksek_hiç bahsettiğim türden janta hasar verecek bir durumla karsılastın mı abi ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Biran Abi senin jantlar 18 degil mi ???_eger öyleyse sıkıntı yaratmıyor mu abi hem yay hem ince yanak lastik falan, yani jantı kırmamak zor bir meşakat mi ne denir ki bilemedim bi an ama pür dikkat ister heralde :o_cünkü yay ve ince yanak oldumu darbenin kuvveti daha cok lastik yanagında toplanır diye düsünüyorum ki o zamanda jantın hasar alma olasılıgı cok yüksek_hiç bahsettiğim türden janta hasar verecek bir durumla karsılastın mı abi ???

İrfan kısmen haklısın dikkat etmek lazım ama bende 40 yanak var yani 35 olsa durum daha sakat olurdu.Ama yanak inceldikçe lastikde biraz daha sertleşiyor yani malzeme biraz daha sert oluyor bu da darbeleri biraz hafifletiyor.Tabiki biraz daha fazla dikkat etmek lazım ama ben öyle bi çukurlara girdim ki eyvah dedim lastik ve jant şimdi parçalanmadıysa bir daha hiç bir zaman parçalanmaz dedim ve en uygun zamanda hemen sağa çekip (arabadan inerken bol bol dua ederek)

fakat hiç bir şey olmamıştı.Ya lastiklerim (Nankang) çok iyi veya jantlarım (Kyowa) veya her ikisi ;) Yani bu durumda kaliteli lastik ve jantda önemli.Yoksa benim girdiğim çukurlarda ne lastik ne jant kalırdı.Kumho bildiğim kadarı ile yarılmalara vs.1 yıl garanti veriyor.Yani lastiği parçaladın mı yenisini veriyorlar.Alırken buda bir uygun ayrıntı olabilir. ::)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İrfan kısmen haklısın dikkat etmek lazım ama bende 40 yanak var yani 35 olsa durum daha sakat olurdu.Ama yanak inceldikçe lastikde biraz daha sertleşiyor yani malzeme biraz daha sert oluyor bu da darbeleri biraz hafifletiyor.Tabiki biraz daha fazla dikkat etmek lazım ama ben öyle bi çukurlara girdim ki eyvah dedim lastik ve jant şimdi parçalanmadıysa bir daha hiç bir zaman parçalanmaz dedim ve en uygun zamanda hemen sağa çekip (arabadan inerken bol bol dua ederek)

fakat hiç bir şey olmamıştı.Ya lastiklerim (Nankang) çok iyi veya jantlarım (Kyowa) veya her ikisi ;) Yani bu durumda kaliteli lastik ve jantda önemli.Yoksa benim girdiğim çukurlarda ne lastik ne jant kalırdı.Kumho bildiğim kadarı ile yarılmalara vs.1 yıl garanti veriyor.Yani lastiği parçaladın mı yenisini veriyorlar.Alırken buda bir uygun ayrıntı olabilir. ::)

cok sagol abi verdigin bilgiler için :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bizim arabaların yaylı hali için en uygun jant 17 olanları heralde dimi?

Bu işler uygunluğu vs.ile bir bağlantısı yok.19"de takabilirsin ama riski daha fazla yani darbe ve konfor açısından.Sonuçta jant büyüdükçe lastik yanağı inceliyor.Bu zevk meselesi yani benim 18"40 yanak.

17"40-45 olabilir veya 18"35 yanak vs."Uygunluğu" kişinin zevkine göre değişir.Yani bizim değil herhangi bir arabanın uygunluğu (Fabrika verilerini aşmamak süreti ile ) zevke göre değişebilir.

Bizim arabalar için bildiğim kadarı ile max.örnek 18" 45/225 bunun dışında 235 vs.çamurluklara sürtme başlıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sağol biran abi bende çamurluğa sürtmeye başlayan ebatları merak ediyodum teşekkür ederim ben yaptırsam ama yayla beraber 17 koyarım heralde daha fazlasına cesaret edemem

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sağol biran abi bende çamurluğa sürtmeye başlayan ebatları merak ediyodum teşekkür ederim ben yaptırsam ama yayla beraber 17 koyarım heralde daha fazlasına cesaret edemem

Tamandır Ahmet,17" artı yay iyidir senin için bu durumda. :)Hiçbir şey yapmasan Jant ve yay olayı bitiriyor ve arabayı anında diğerlerinden farklı kılıyor. 8)Yay konusunda tereddütün var ise en fazla 350-400 ytl'den olursun ve çıkartırsın.

Belki sitede bile satarsın içabında. ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...