Jump to content

Performans Hakkında (90-94)


berkobal
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

sonuç olarak senin guzuyu iyi bi ustaya götürüp öttürmen gerek buji buji kablosu yağ değişimi, bana 5-10bin km de bir yağı komple boşalttırıp yeniden doldur demişlerdi ama ne derece faydası olur bilemem sanırım 3-4 sene sonra 5bin km yaparım :D :D :D :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 58
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • berkobal

    7

  • Lupara

    4

  • AntonioMontana

    3

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Benim aracımdada böyle bi sorun vardı hava filtresi ,bujiler , baskı balata , v.b. herşeyi değiştirdim çok az fark etti meğer sıkıntı buji kablolarında ve lpg borusunun karbüratörün üstüne oturduğu parça var (adı şimdi aklıma gelmedi ) bunlar sıkıntı yaratıyormuş aracım 250 binde olmasına rahmen bu değişikliklerden sonra lpg de düz yolda 150 -160 da gaza yüklendiğimde ivmelenme hissi veriyor fakat 175 gibi kesliyor hızı , buji kablolarına dikkat et baya etkiliyor hızı benimkiler artık motora yapışmıştı senin aracınında buji kabloları halen orjinalmiş bence değiştir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Eksoz Manifoltunun Değişmesi Gerektiğini söylemişti ustam. Gaz Kokusu Oluyor Camı Açtığımda.

otomatik Vites 94 Model 323 Hb Aracım Bugün 145 150  arasındaydı ibre  Hemde Lpg ile Yolda Bitti Gerçi. manifoltu yaptırsam herhalde daha iyi kaçar.

Yağı Bujileri hava filtresi 1.500 Km önce Yenilemiştim. Eksoz Manifoltu Çok Canımı Sıkıyor. Devamlı Koku Oluyor. Ne Kadardır Tahminen işçilikle beraber.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Manifoltu değişmek zorunda kalabilirsin. Çünkü döküm kaynağı yapılması gerekiyor ve yapılan işin garantisi yok, kaynakla çözümlenemeyebilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

istanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum gidebileceğim güvenilir bir yer tavsiye edebilirmisin mustafa abi birde fiyat önemli tahminen ne kadara patlar bana.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1992 323 sedan ile 2002 yılında marmarise giderken aydın otobanında 190 rahat rahat yapıyordum daha sonraki yıllarda  lpg takıldıktan sonra araç benzinde dahi 170'i  zorla görmeye başlamıştı ...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1992 323 sedan ile 2002 yılında marmarise giderken aydın otobanında 190 rahat rahat yapıyordum daha sonraki yıllarda  lpg takıldıktan sonra araç benzinde dahi 170'i  zorla görmeye başlamıştı ...

lpg takılmamış mazda bulmak çok zor artık, aracımı sattıktan sonra bulursam almayı düşünürüm çünkü hiç lpg takılmadan 9sene 323hb kullandı babam ben 3 sene kullanabildim, çok seriydi ve gün geçtikçede performansı düşmüyodu (araç eskidi km ilerledi yağ değişcek vs gibi şeylere takılmıyodu )
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

140 kmyi bizim eski 89 model kartalla yapıyordum ben :) Benim mazda 323f 99 ile tüpte 185 km'yi gördüm e5 yolunda. Bizim adapazarı-hendek arası e5 dümdüz. Viraj varsa da 150 ile rahat dönülecek viraj vardır. Radar sürprizi ihtimali olsa de bir kere denemiştim. 185 km son hız. Dayanamayıp benzine aldım 195 oldu. Görüntü sanki 100 km gibiydi. Sadece arabanın sesi korkutuyor o kadar.5500-6000 arasına varmıştı devir. Benim araba 1.5 motor. 3500-4000 den sonra kafa şişirmeye başlıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

140 kmyi bizim eski 89 model kartalla yapıyordum ben :) Benim mazda 323f 99 ile tüpte 185 km'yi gördüm e5 yolunda. Bizim adapazarı-hendek arası e5 dümdüz. Viraj varsa da 150 ile rahat dönülecek viraj vardır. Radar sürprizi ihtimali olsa de bir kere denemiştim. 185 km son hız. Dayanamayıp benzine aldım 195 oldu. Görüntü sanki 100 km gibiydi. Sadece arabanın sesi korkutuyor o kadar.5500-6000 arasına varmıştı devir. Benim araba 1.5 motor. 3500-4000 den sonra kafa şişirmeye başlıyor.

Envanter dışı tuttuğum 95 model kartalımla 160'a pek zorlanmadan çıkmıştı (lpg de). k.pederin 2000 model şahinle 180 görmüştüm ve o da hiç zorlanmamıştı (yine lpg) 94 323bg de 190 a kadar dayanmıştı ama ben içeride epey zorlanmıştım. kesinlikle o aerodinamik görüntüsünün ve yüksek sürat arabası değil. hendek-adapazar arasındaki otobanda 97 familia ile 210 a kadar çıktığımda hız hissi çok daha düşüktü.

fakat yine de uzun süre o şekilde gitmedim hiçbirinde. sonuçta herşey 1 lastiğin patlalmasına bakar. o hızlarda giderken herhangi bir lastiğin patlaması "MUTLAK ÖLÜMLE" sonuçlanır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...

Arkadaşlar bende bi 2-3 ay önce ankara çevre yolunda bi deneme yapmıstım tüplü 94 model 323 sedanım var yolda hafif bi eğim var yokuş  aşşa gidiliyo bisüre ben full pedala dayamıstım orda 200ü cok hafif geçti fakat düz yola gelince 190 a kadar inmişti birde sanırım bu çok zararlı araba için devir sürekli 6000 civarındaydı sonradan farkettim yanlış bişey yaptığımı  ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

arkadaşlar  japonların türkiye ye gönderdigi  b6 motorlarda ki km saatinde bulunan son hıza aldanmayalım bu araçların orj 87 hp 1.6 cc motorunun orj km re göstergesi degildir ..

japonlar farklı ülkelere farklı motor seçeneginde aynı araçları göndermişlerdir kasa aynıdır fakat motor farklıdır  kısaca bizim ülkemize en boşunu göndermişler..

benim kullanmış oldugum araç 323  sd olup  91 model gt versiyondur  araç  proteg dige geçiyor 2.0 motordur ve bu araçta guruse kontol kilima elkt sanruf 4 fren disk 94 kw 136 hp güç üretmektedir .. ve emniyet kemreleri elk lidir hareketlidir .. burda anlatmak istedigim türkiye de bulunan karbiratörlü b6 motorları 240 kadran var diye  ipreyi sona dayıcam diye araçlarınızın motorlarını zorlamayınız onların son hızı  200 dür  bazı arkadaşlar  zor bela sıkıştırarak 210 gibi görebilir ama teknik açıdan o ibre o motorun ipresi degildir..

yurt dışına giden bir çok  aynı kasalarda farklı motor seçenekleri,    sunulmuştur bunlar 1.5 ef  dedigimiz ve 1.7 dizel yada 1.9 dizel yada 1.8 benzinli  vs .vs gibi motor seçenekleri ile farklı farklı ülkelere araçlar göndermişlerdir ne yazıkki bizim ülkemize sıfırdan araç satışı olrak  en boşu gelmiştir 87 hp olup 1.6 cc olanıdır ....

türkiyede görülen hiç bir 323 sd yada hb kasalarımızın  gördügünüz enjeksiyolu motorları olan  motor ları türkiyeye sıfır gelip satılmamıştır  hepsi gümrükten girmiştir  hatta bu kasaların benim proteg te bulunan motorun oldugu gibi aynı motorun turbolu motor larıda bulunmaktadır ..

87.hp 16 valf  1.6 cc motorun  orj ipresi 240 degildir...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

323 lerin son hızı kaçtır?Ben bugün baya aslıdım 145 filan oldu 240 ibreli araba 140 yaptı acayip moralim bozuldu :kafa: ama en yakın zamanda yine deniyecem ucunda motoru yakmak olsa bile :D

bir önceki mazdam 323 glx le 180 yapmıştım otobanda gazla benzinle belki bir 10 km daha fazla yapılır.aracım 208 bin km deydi ve hiç bir arabada bu kadar rahat etmemiştim nazlanmaz yeterki yol olsun bide şu 5 vites uzunluğu olmassa =) resmen yoruluyordum 5 atarken =)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ya şu yukarıda bahsi geçen 323 sd proteg kaç model resim var mı yada şöyle düzelteyim iletinin altındaki motor resmi ve lacivert 323 bahsi geçen araç mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...