Jump to content
MuRDoC_111

Seat Leon

Tavsiye Edilen Mesajlar

cerman

yol tutuşu rezalettir. allaha emanet gider hele yağmurlu havada offf. yol tutuşunu beğenmediğim arabalar arasında. bi kaç defa kullandım, emin olunki biz mazda cılara göre değil.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

yol tutuşu rezalettir. allaha emanet gider hele yağmurlu havada offf. yol tutuşunu beğenmediğim arabalar arasında. bi kaç defa kullandım, emin olunki biz mazda cılara göre değil.

Eh işte gençler ve hatunlar genelde tav oluyor dizayn vs.Emniyet ve teknik özellikleri pek düşünülmüyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali

leon bende tip olarak seviyorum ama bencede performas vs yönünden vasat

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

leon bende tip olarak seviyorum ama bencede performas vs yönünden vasat

Eh sen doğru yolu seçmişsin. O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
CaRaBeeN

yol tutuşu rezalettir. allaha emanet gider hele yağmurlu havada offf. yol tutuşunu beğenmediğim arabalar arasında. bi kaç defa kullandım, emin olunki biz mazda cılara göre değil.

emin misiniz?yol tutuş konusunda çok başarılı olduğu yönünde youtube da videolarını izlemiştim..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Geniş taban lastik,yay,kule gergisi vs.takıp şov yapmışlardır kanımca.Standardında vız olabilir.Veya cupraydı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Kuzende 2.0 FSI Leon var, yol tutuşu beğenmeyip orjinal yay taktırdı... (Bundan önceki arabası 2001 Civic Sedan'dı)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
CaRaBeeN

ahanda video bu işte..öyle diyorsanız o zaman bu video da gayet iyi göz boyuyorlar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
cerman

Extradan discovery channel da izlemiştim 5. vites programında Tiff Nidel diye abi amca sunuyordu, yol tutuş konusununda kesinlikle başarılı değil demişti:)..

ee bide kendimde baktım. allaha emanet gidiyo araba.. 

daha sonra mazda ma binince direksiyona söyle bi sarılasım gelmişti.:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Geçen gün nihayet kuzenin o bahsettiğim Leon'una bindim. Hemen 10 dakika sonundaki izlenimlerimi aktarayım.

Bi kere iç dizaynı çok kötü olmuş bence. Teybin filan olduğu orta konsol dümdüz ve bu da basitlik hissi veriyo. Ayrıca yine orta konsolun alt kenarının asimetrik olması, bu benim gibi simetri hastası bi insan evladını arabadan soğutmaya yeter.

Dış tasarımı güzel diyoruz ama o dış tasarımın içeriye yansıması çok basık ve kasvetli bi kabin ve iğrenç bi görüş açısı. İnsanın içi sıkılıyo arabanın içinde.

Bizim guzulardan iyi olduğu iki nokta var, birincisi 150 HP 2.0 FSI motor (ki aslında o da Mermerler'in dallamalığı) ve ses izolasyonu. Bence kesinlikle para verilmez o arabaya...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Geçen gün nihayet kuzenin o bahsettiğim Leon'una bindim. Hemen 10 dakika sonundaki izlenimlerimi aktarayım.

Bi kere iç dizaynı çok kötü olmuş bence. Teybin filan olduğu orta konsol dümdüz ve bu da basitlik hissi veriyo. Ayrıca yine orta konsolun alt kenarının asimetrik olması, bu benim gibi simetri hastası bi insan evladını arabadan soğutmaya yeter.

Dış tasarımı güzel diyoruz ama o dış tasarımın içeriye yansıması çok basık ve kasvetli bi kabin ve iğrenç bi görüş açısı. İnsanın içi sıkılıyo arabanın içinde.

Bizim guzulardan iyi olduğu iki nokta var, birincisi 150 HP 2.0 FSI motor (ki aslında o da Mermerler'in dallamalığı) ve ses izolasyonu. Bence kesinlikle para verilmez o arabaya...

guzularda 2.0 olsa zaten rakip tanımayız hiç bir şekilde  yanlış hatırlamıyorsan arka kapı kolları gizli alfalardaki gibi ben bi tek orasını begeniyorum gerisi hikaye ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali

Keşke Bülent abi guzularda 2.0 olsa ben hemen ondan aldırırdım >:(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Keşke Bülent abi guzularda 2.0 olsa ben hemen ondan aldırırdım >:(

olsa emin ol sitedeki herkes ondan alırdı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Uygar

o günleri göreceğiz inşallah yakında..

ben mesela 2.0 alma olasılığım halen var.. Sitedeki arkadaşlarında araçlarını satıp bi o kadar da para ekleyip 2.0 alacağını sanmıyorum.. :geyik:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Uygar

Yoo hiç öyle veya ona benzer birşey demedim ki..  :tey: Leon çok güzel araba ama içinden kaybediyor.. Benim için aracın içi ön planda gelir..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
abo3621

Adamlar yol tutuşu olmayan arabayı bile nasıl tanıtmışlar youtube da. Mazda'nın böyle videoları var mı acaba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

o günleri göreceğiz inşallah yakında..

ben mesela 2.0 alma olasılığım halen var.. Sitedeki arkadaşlarında araçlarını satıp bi o kadar da para ekleyip 2.0 alacağını sanmıyorum.. :geyik:

sen sanma önce 1.6 al sonra itiraz et :geyik:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...