Jump to content

Spor direksiyon nasıl yapılır? (90 model 626)


hellsrider
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

ilk önce sanayiler aksesuarcılar ve hurdacılardan direksiyon göbeği aranır tabiki bulunamaz sonra eski paramparça olmuş direksiyonunuz sökülür kaportacıda göbepi kesilir spor direksiyona göre taşlanır ve egzozcuda argon kaynağı ile kaynatılırorjinal direksiyon tablası spor direksiyona uygun olarak kesilir ve yerine takılır tadaaaaa spordireksiyonunuz hazır hende sinyal attırıcısı diğer spordireksiyonlarda çalışmadığı gibi bunda çalışıyor :D

Edit: Başlık

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

yanlış bilgi düzeltmesi: uygun spor direksiyon göbeğinde sinyal attırıcısı çalışır.

ek bilgi: BYS tuningden tüm marka/modellere uygun direksiyon göbeği temin etmeniz mümkündü.

http://www.bystuning.com

Adres : Küçük Langa Cad. İnebey Mah. No:39

Aksaray /İSTANBUL

Tel : 0212 529 89 89 / 586 66 33-34-35

örnek: :)

264_02_03_08_1_28_42_0.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

90 - 91 626 ya uygun direksiyon göbeği 6 ayrı firmadan 6 başka göbekle denenmiştir ya sinyal aktarıcısı çalışmamakta yada korna problem cıkartmaktadır satılan göbekler 626 fs ye tam oturuyor ama fe için yok

bu arada ayıp edersin uygar kardeşim aracım sanayide pazartesi fotografları çekip bizzat sana mesaj atarım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim araca adem montajı yapmıstı ama ismini bilmedigim yeşil parça yı oturtamamıstık üzerine buda sinyali kapatmak sıkıntısı yaratmıstı ama zamanla alıstım buna bunun haricinde korna için farklı baglantı yapıldıgında bir problem kalmıyor..elinizde direksiyon simiti devamlı oynayacagına spor taktırmak bence daha mantıklı..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Ben de ilk defa duyuyorum üzülme....:D

bir daha direksiyonu sökersem fotoğrafını çekerim.

sinyal verdiğinizde kolun konumunu orta noktaya attıran bir küçük çük ve onun içine geçtiği bir yuva var. çük ve yuva birbirini karşılamazsa direksiyonu topladığınızda sinyal orta konuma geri gelmez. kendiniz elle çektirmeniz gerekir, unutursanız da hep bir tarafa dönecek gibi sinyal vere vere gidersiniz :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bir kaç arkadaşım gerçekten doğruyu söylemiş sinyal aktarıcısı murat güneş kardeşimin anlattığı şekilde çalışır greyprack arkadaşımın söylediği yeşil parça işte o aktarıcının attırıcısı :D 90 - 91 626 göbek uymama sebebi bu yeşil parça spor göbeklerde arkadaşımın çük diye tabir ettiği tırnak tek ama 626 nın direksiyonunu sökün tırnağın sabit ve çift olduğunu göreceksiniz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

düzeltme: Murat bacanağımın ismi ama ne foruma üye ne de soyadı Güneş :D

ekleme: 1994 323Hb arabamda ve şimdiki 1997 familiamda da yuva ve tırnak çiftti, hatta 1995 kartal ve 1979 opel mantamda da tırnaklar çiftti. yani tek tırnaklısına hiç denk gelmedim :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

ha bu arada 35 yaşıma geldim ama daha bu zamana kadar hiç 626 direksiyon göbeği sökmedim. o yüzden belki onlarda farklılık vardır, yapıp uydurduysan eline sağlık ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

düzeltme: Murat bacanağımın ismi ama ne foruma üye ne de soyadı Güneş :D

ekleme: 1994 323Hb arabamda ve şimdiki 1997 familiamda da yuva ve tırnak çiftti, hatta 1995 kartal ve 1979 opel mantamda da tırnaklar çiftti. yani tek tırnaklısına hiç denk gelmedim :)

1977 ford taunus 2.0 v6 tırnak tekti

1976 manta b 1.9 tırnak tekti

1984 opel kadet d 1.6 tırnak tekti

1992 tofaş şahin 1.8 tırnak tekti

1994 renault spring 1.4 tırnak tekti

1992 peugeot 205 gti 1.9 tırnak tekti

bu saydıklarım buzamana kadar aldığım arabalar

isim için kusura bakma orda yanlış yapmış olabilirim fakat araba konusunda yanlış yapmam abim saygılar

mantan hakkında bilgi alabilirmiyim bende hala 1976 manta b 1.9 getrag varda :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aklıma gelmişken söyleyeyim direksiyona göbek uydurmaya çalışırken renault kango spor göbek denedim hani uyar belki diye onunda tırnak tekti :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

güzel kardeşim yanlış yaptın demedim, ben denk gelmedim dedim. ;)

yok estağfurullah yanlış yapmam derken sen anladın abi beni işte hani araba konusunda çok dikkatliyim anlamında

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

mantan hakkında bilgi alabilirmiyim bende hala 1976 manta b 1.9 getrag varda :D

1979 manta B 2.0 getrag şanzıman kilitli diferansiyelli bir makineydi :)

hayatımda kullandığım en keyifli makineydi :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1979 manta B 2.0 getrag şanzıman kilitli diferansiyelli bir makineydi :)

hayatımda kullandığım en keyifli makineydi :)

bende kullanırken aşırı zevk alıyorum 1976 manta b getrag ama diferansiyel kilitli değildi ki geçen haftaya kadar şaftı diferansiyeli patlatmak suretiyle kopardık şimdi diferansiyel değişecek kilitli olmayan bişi istedik olmuyor ne cıkma nede 0 ı var kilitli takıyoruz bizde :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

direksiyonumun fotografını koyuyorum dier fotolar cok karanlık çıkmış oyüzden koymadım ama orjinal direksiyondan imal ettiğimi göbeğin olduğu yere dikkat ederek anlayabilirsiniz

ayzec002zo3.th.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

bende kullanırken aşırı zevk alıyorum 1976 manta b getrag ama diferansiyel kilitli değildi ki geçen haftaya kadar şaftı diferansiyeli patlatmak suretiyle kopardık şimdi diferansiyel değişecek kilitli olmayan bişi istedik olmuyor ne cıkma nede 0 ı var kilitli takıyoruz bizde :D

orjinalinde kilitli olması lazım ama belki 2.0 altındakilerde farklılık vardır. benimki tam yanlamalıktı, istemediğim zamanlarda bile yanlıyordu bazen :D karbüratörlü olanlarda kullanılan karbüratör çok özel bir modeldi, yanlış hatırlamıyorsam jetdirect diye bir ismi vardı. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...