Jump to content

Klimanın Devreden Çıkması, Devreye Girmesi...


SalihÇakmakçı
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar aracım 2006 Mazda 3.

Klimayı açınca rolantide ve yolda klima 8-10 saniyede bir devreden çıkıp devreye giriyor. Özellikle bazen araç çalışır durumdayken kaputu açıp bekliyorum, 1 dakika içinde en az 4-5 kere bunu yapıyor. Komprosör zarar görecek diye korkuyorum. Bu normal mi? Sizin araçlarda da böyle mi? Klimayı oto vaziyette açıyorum. Sıcaklığı 18 gibi ayarlıyorum. Önce fan çok hızlı çalışıyor daha sonra gittikçe azalıyor. Bu normal ama bu süreçte komprosör ve bağlı olarak fan 8-10 saniyede bir devreden çıkıp devreye giriyor. Sizcede de durum böyleyse bu komprosöre zarar vermez mi?

Hani yüksek devirlerde klima açıldığı için klima komrosörü bozulan araçlar varya, benimkinde yüksek hızlarda giderken de aynı şekilde yapıyordur illaki. Mazallah komprosörü bozmayalım sonra.

Bilgi ve tecrübe sahibi arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum. Saygılar...

( Bu arada 5 yıllık Siirt'deki zorunlu görevimin ardından tayinim İstanbul Silivri'ye çıktı.)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bende de 2004 mazda 3 var. aynı şekilde çalışıyor. yüksek güçle çalıştığı belli oluyor epey ses çıkarıyor. egzozun gürültüsü bile değişyor. ben de merak ediyorum açıkçası.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar aracım 2006 Mazda 3.

Klimayı açınca rolantide ve yolda klima 8-10 saniyede bir devreden çıkıp devreye giriyor. Özellikle bazen araç çalışır durumdayken kaputu açıp bekliyorum, 1 dakika içinde en az 4-5 kere bunu yapıyor. Komprosör zarar görecek diye korkuyorum. Bu normal mi? Sizin araçlarda da böyle mi? Klimayı oto vaziyette açıyorum. Sıcaklığı 18 gibi ayarlıyorum. Önce fan çok hızlı çalışıyor daha sonra gittikçe azalıyor. Bu normal ama bu süreçte komprosör ve bağlı olarak fan 8-10 saniyede bir devreden çıkıp devreye giriyor. Sizcede de durum böyleyse bu komprosöre zarar vermez mi?

Hani yüksek devirlerde klima açıldığı için klima komrosörü bozulan araçlar varya, benimkinde yüksek hızlarda giderken de aynı şekilde yapıyordur illaki. Mazallah komprosörü bozmayalım sonra.

Bilgi ve tecrübe sahibi arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum. Saygılar...

( Bu arada 5 yıllık Siirt'deki zorunlu görevimin ardından tayinim İstanbul Silivri'ye çıktı.)

ac tuşuna basıldıgı andan itibaren kilima at olarak sogutmaya başlar bu çalışma süresi belli bir zaman aracılıgı ile olur buda 1 dakika gibi bir zaman sürmez kilimanın devreye girib çıkması bu sogutma tam anlamı ile gerçekleştigi an konporosör durur bunuda saglayan torpidonun üfleyici bölümündeki termostat tır  sizin bulundugunuz yer çok sıcak dogal olarak içerdeki  kontrol panelinde sogutma sevyesii makimumda( -)  kılima tam soguta bilmek için sürekli devreye girib çıkıyor bu normal bişey ama size tavsiyem polen filitresi sag tarafta torbido kapagını sökünce sol köşeye dogru sigorta tablasının solunda kalıyor onu bir çıkarttırın ve temizletin tıkalı olmasın faydası olur kolay gelsin ..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fiestada da boyle calissiyordu...vaneosa dikkat etmedim. Mazda 3te cok cok sicaklarda kullanamadan satmistim zaten... bu arada hosgeldiniz istanbula... gorev neydi sizin

Türkçe öğretmeniyim. Silivri Beycilere çıktı tayin. Hoşbulduk kardeş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...