Jump to content

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

unutulmayanlar

2004 Mazda 3 Sport Dynamic

Tavsiye Edilen Mesajlar

unutulmayanlar    2
unutulmayanlar

herkese selam.arkadaşlar aracın 2.sahibiyim bayandan almıştım.araçta sadece ön tampon boyalı fakat bazı bölgelerde küçük ezikleri var.satarken alıcının içi rahat olması açısından boyatmadım.5 parçası lokal boyalı araçlarla eşdeğerdir.ilanda daha detaylı açıklama vardır.forumdan aalıcı çıkarsa ciddi bir indirim yapıcam.aracım gayet düzgündür dosta gidecek araçtır yoksa foruma ilan vermezdim :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sadece-tampon-boyali-acil-mazda-3-full-full-40780246/detay

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
unutulmayanlar    2
unutulmayanlar

plaka ve şase numaranı daha kolay change araba yapabilsinler diye mi yazdın?

yerinde olsam hemen kaldırırım o bilgiyi oradan.

haklısın abi kaldırdım.ama resimlerde şasi görünüyor aslında dikkatli bakan ordanda görebilir :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Wukill   
Guest Wukill

hayırlısı olsun Allah daha iyilerini nasip eder inş :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    697
Gökhan

Adaş devam mı bu ilana? Yoksa kilidi asayım mı? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
keremtucan    1
keremtucan

hayırlı satışlar,herşey gönlünce olsun...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest japon :)   
Guest japon :)

İlanın içinde zaten plaka yazıyor, hatta "Tramerden aracın plakasından a'dan z'ye sorgulayıp rahat edebilirsiniz. Lütfen görmeden yorum yapmayın. Aracıma bu kadar çok güveniyorum." diyor.

Orasını atlamışım düzelttim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    697
Gökhan

abi ilan güncel fakat birkaç yazı ekledim.hala aktif olması için onay bekliyor diyo.ama sen sil abi hanımın doğumundan önce olmucak bu iş.doğumdan sonraya artık.biraz gönülsüz gibi oldu kusura bakmayın :D

Yok yok kalsın. Kısmete mani olmayayım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
unutulmayanlar    2
unutulmayanlar

Yok yok kalsın. Kısmete mani olmayayım.

teşekkürler gökhan abi :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
unutulmayanlar    2
unutulmayanlar

satılık abi :D  bildiğin gibi işte.ama yanlış anlama araç arıyosun diye sana satıyım gibi bir baskı amaçlı değil :D  eğer mazda 3 istersen sana hazır bitane var :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
unutulmayanlar    2
unutulmayanlar

abi benim bütçem yetmezki ama.ne yani sen kesin caydınmı 2.3 ten ???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mahsen    0
mahsen

hocam öncelikle hayırlı satışlar. (çok fena sayısal, ganyan ve piyango totemlerim var sık dişini  :D hastasıyım  bu modelin inşallah bizede böle temizi nasip olur)  :dua:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
unutulmayanlar    2
unutulmayanlar

teşekkürler.inşallah dilediğin gibi bir araç bulursun.herşey zamanla :)

Edit : Yeterli zaman geçtiğinden konu kilitlenmiştir.

kilit.gif

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×