Jump to content
EMR

RX-8'e Sizce Hangi Karbon Kaput?

RX-8'e sizce hangi karbon kaput yakışır?  

14 oy

  1. 1. RX-8'e sizce hangi karbon kaput yakışır?

    • OEM
      4
    • TS 2
      3
    • TS
      5
    • KS
      1
    • TT
      4


Tavsiye Edilen Mesajlar

S.Halilduru    356
S.Halilduru

OEM ya da TT. Bence diğerleri fazla mod olur gibi. Sonra apaçiye dönmesin.

Yunus'a katılıyorum. bence de sade birşey daha şık olur. OEM benim seçimim.

Bu arada Yunus ile konuşuyorduk cumartesi uğrayalım diye sana, özelden devam ederiz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest metin_4154   
Guest metin_4154

OEM ya da TT. Bence diğerleri fazla mod olur gibi. Sonra apaçiye dönmesin.

Aynen katılıyorum  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMR    2
EMR

OEM desen hoş tabi ama şu var...

Dışarda kaplamacılar orjinal 3m marka karbon desen kaplıyolar.

Fotoğrafda ki oem'in aynısı oluyo.

Demek istediğim şey şu...

Adam gitcek kaplatcak 100 TL'ye aynı görünüm olcak :)))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMR    2
EMR

TT, kaputun ortası içe doğru basık o yüzden hoşuma gitmedi :S

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.152
M.E.G

Aslında aracın üstünde görmek lazım bunları. TS de içe doğru basık :) Daha doğrusu hepsi içeri doğru basık fakat işlemeleri farklı :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMR    2
EMR

Valla Emre senin her zaman dediğin gibi "Zevkler ve Renkler". Ama bence TT'ye de alışırsın. Daha şık duruyo, cidden.

Bu arada Cts ile ilgili cevap yollamamışsın özelden..

evet c.tesi için cevap attım. pm'den zor oluyor mesajlaşmak. profilimden msn adresimi alıp ekleyebilirsiniz isterseniz...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Kiper Ayıran    1
Kiper Ayıran

bence kesinlikle TS. hem yandaki hava girişleri çok abartılı olmadan sportif bir hava katıyor hem de o meşhur üçgen de yerinde duruyor :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
teggy    0
teggy

bence oem. Hatta getirtene kadar sen de kaplat gitsin derim :). Orjinal kaput zaten oldukça hafif gereksiz para harcamak olur bence arabayı hafifletmedikten sonra. Ha ben kaputun karbon olmasına da karşıyım çok ayağa düştü o iş. Karbon kaput alsam gövde rengine boyatırım yani :)

Bu arada TT kesinlikle değil, direk filtreyi sulamak için özel tasarlanmış gibi duruyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMR    2
EMR

ayağa düşme sebebi kaplamalar yüzünden...

ama orjinal carbon kaput direk farkettiriyo kendini...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
S.Halilduru    356
S.Halilduru

3 oem diyen var artı ayrıca da 2 kişi ya oem veya başka seçenek demiş. ama oylama da sadece 1 oem gözüküyor. E benim verdiğim oy nerede o zaman ? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMR    2
EMR

ehuhue :) yok valla abi. bende anlamadım. herseyde bi hayır vardır :) kihkihkih

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMR    2
EMR

Bence TS kesinlikle, olmadı Iphone 4 :D

Iphone şubat ayında inş :)

Kaput bu ay alınacak..!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
S.Halilduru    356
S.Halilduru

Bu hava kanalları gerçekten açık mı yoksa şekil mi yapmışlar ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×