Jump to content
Guest superior

Mazda MX-5 İlk nesil dış görünüş modifiye aşamaları...

Tavsiye Edilen Mesajlar

Guest superior

+ arabada coıl ower war gibi baya dusuk cunku yayla olcak iş diil

Senin Mert'te  buna benzer güzel bir jant uyduracağız artık.Ama önce Rollbar için geleceğim bir sabah.Direksiyon simidini de acil değiştirebilirim.Gürdal bey benim beğendiğimi kendi aracına takmış. :)

aytekin045cq5.jpg

Bu model bana da gider diye düşünüyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest superior

Yurt dışında çift eksoz sistemi 500 eurolardan başlıyor.Buraya gelmesi oldukça tuzlu.Bir arkadaşım arabasına taktırmış.Arka sisi atıyorsun ve tampon ile biraz oynuyorsun.

cjpbulumasit7.jpg

Karşılaştıracak olursak...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

abi bence sen çift eksoz cıkısını ortadan ver ama üstüste olmasın yanyana olsun, kırmızı lambanın yerinde_ya da yanlardan ver abi cıkısları, mesela senin taraftaki arka tekerin biraz önünden marspiyelin altından cıksın 2 tane ücgen kesim eksoz kafası, cok süper olur kanımca ;)_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mücahit

Bende İrfana katılıyorum bir yerden çiftini çıkar diğer arabada hoş durmamış ama seninki siyah oldu nasıl durur bilemeyeceğim renk çok farkettirir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest superior

Yanılmıyorsam Porsche de var o tarz bir eksoz..Güzel durabilir... O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

abi şöyle bi çift eksoz uygulaması da buldum, fena degil gibi :(

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

eksozların etrafı sarılı olunca aracın kıcı daha kompak gözüküyor_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest superior

eksozların etrafı sarılı olunca aracın kıcı daha kompak gözüküyor_

Hiç fena değil....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

eksozların etrafı sarılı olunca aracın kıcı daha kompak gözüküyor_

Çok doğru. Ben de aynı şeyi Mazda 6 larda yapılan çift egsozlar için düşünmüş ama ifade edememiştim. Dışı sarılı olmayınca arabaya ait değişmiş gibi duruyor yukarıdaki resimde.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Nasıl yani, Mazda 3 daha mı spor, mx-5 ten.... :)

Selman demek istediğim spor yani bu tarz jantlar daha çok modifiyeli arabalara gider.Fazılın arabada krom parçalar fazla olunca şık/spor kategorisine giriyor.Fazlılın verdiği bu jantlı mx5 zaten modifiyeli. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

abi bence sen çift eksoz cıkısını ortadan ver ama üstüste olmasın yanyana olsun, kırmızı lambanın yerinde_ya da yanlardan ver abi cıkısları, mesela senin taraftaki arka tekerin biraz önünden marspiyelin altından cıksın 2 tane ücgen kesim eksoz kafası, cok süper olur kanımca ;)_

Bencede sağ sol çift çıkış gitmiyor bu arabaya.Ortada yan yana çift güzel mini cooperde gibi veya resimde gibi tampon altı eklemen lazın sarsın etrafı.Veya arka tampon tekrar tasarlanıp sağ sol hafif yarı içe gömük olmalı.Bunun dışında emanet durur ve şu ana kadar yapılan bütün emekleri bozabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest superior

Tek çıkış eksoz, ucu şık fazla büyük olmayan bir şeyde gidebilir kanımca.Arka tamponla çok oynamak istemiyorum açıkcası. :nea:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
buraktahsin

hocam selamlar rahatsız ediyorum kusura bakmayın 1 hafta içerisinde 1991 model mx-5 almak üzereyim ve araç hakkında satıcısından değil binicisinden fikir almam gerekmekte kusura bakmazsanız müsaitseniz size ulaşabileceğim bi msn vea numara bırakırsanız beni çok memnun edersiniz

teşekkür ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Zitrone

Selam arkadaşım :)Facebook ta MX-5 Club Türkiye grubuna katılırsan sana oradan da yardımcı olmaya çalışırız....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...