Jump to content
cerman

Japon Mazda doğrudan geldi Mermerler’le yolunu ayırdı

Tavsiye Edilen Mesajlar

cerman    1
cerman

Son 1 yıldır Türkiye’deki temsilciliği tartışılan Mazda, bayilerine gönderdiği yazıyla son noktayı koydu.

22 yıldır Türkiye distribütörü olan Mermerler Grubu’yla yollarını ayıran Mazda, Türkiye’de kendi şirketiyle faaliyetlerini sürdürme kararı aldı. Mazda, bayilerine gönderdiği yazıda, "Türkiye’de heyecan uyandıracak geleceğimize katılımınız bizi mutlu eder" dedi.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/6447896.asp?gid=196

günün bombası.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

Valla periyodik olarak 3 ayda bir çıkıyo bu haberler, inşallah artık bi doğruluk payı vardır...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

Amin... Belki yeni sistemin ilk müşterisi olarak bana araba servisteyken arabasız kalmiim diye bi MPS verirler... (Çok mu hayal kurdum ne :D)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.806
Burak

Amin... Belki yeni sistemin ilk müşterisi olarak bana araba servisteyken arabasız kalmiim diye bi MPS verirler... (Çok mu hayal kurdum ne :D)

Uçtun bile diyebiliriz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Bu sefer biraz daha ciddi gibi..

mermerler mazdayı bırakmıcas diyodu sanırım mazda onları bıraktı servise gidicem bugun yarın sorarım durum ne die

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111    12
MuRDoC_111

bence bu haber kesin :)_cünkü daha önce ne söylendiyse aynen uyuyor birbirine.._galiba Mart ta bitti sözleşmenin süresi, bu noktadan sonra bi müddet daha devam edilecek muhtemelen 2007 ilk yarısını gecmeyecek sekilde ve sonra Mazda kendisi girecek pazara şeklinde bi yazı okumustum daha 10 gün önce, sınıf arkadasım linkini atmıstı msn den_yazının tarihide gecen yılın basları falandı yanılmıyorsam, hadi hayırlısı 8:)_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman    234
Selman

Haberin altında Emre Özpeynirci'nin imzası var, artık şüphe yok, olmuş bitmiş, hayırlı olsun....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mebbasayar    2
mebbasayar

Valla periyodik olarak 3 ayda bir çıkıyo bu haberler, inşallah artık bi doğruluk payı vardır...

Arkadaşlar haber doğrudur.Hepimiz için hayırlı uğurlu olsun...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

Vaaaay nihayet yetkili bir ağızdan açıklama geldi, bundan sonra 2 mayısı Türkiye Mazda Bayramı ilan edelim... Taksim'de toplanmamıza izin verirler mi acaba? :D

Hayırlı uğurlu olsun... Değişim ne zaman olacak peki?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

hayırlı olsun diyelim yetkili agızdan duyduk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.806
Burak

Peki bu değişimin bize neler getireceğine dair bir bilgi var mı ?

(Konuyu Medyada Mazda ya taşıdım bu arada)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mebbasayar    2
mebbasayar

Peki bu değişimin bize neler getireceğine dair bir bilgi var mı ?

(Konuyu Medyada Mazda ya taşıdım bu arada)

Arkadaşlar değişimin neler getirebileceğini tam olarak tahmin etmek imkansız tabii ama benim tahminlerim artık televizyonlarda bizim markamızın da reklamlarını görebileceğimiz, ülkemize gelmeyen bazi modellerin ve dizellerinin satışa sunulacağı, servis ağının genişletileceğidir.Zaten bize bu değişimle ilgili bilgiler geldikçe sizlerle de paylaşırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
gülhane    0
gülhane

eeee bundan sonra ne olacak kim satacak artık mazdayı bayilikler devam edecek anladığım kadarıyla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.806
Burak

Arkadaşlar değişimin neler getirebileceğini tam olarak tahmin etmek imkansız tabii ama benim tahminlerim artık televizyonlarda bizim markamızın da reklamlarını görebileceğimiz, ülkemize gelmeyen bazi modellerin ve dizellerinin satışa sunulacağı, servis ağının genişletileceğidir.Zaten bize bu değişimle ilgili bilgiler geldikçe sizlerle de paylaşırım.

Bilgilendirme ve yaklaşım için çok teşekkürler. Sabırsızlıkla bekliyoruz bilgileri..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
CaRaBeeN    0
CaRaBeeN

İzmir yeni otomotiv`i aradım..Ebru hanım ve Servis şefi Mustafa bey`de konuyu doğruladılar..

Kendi servislerinin değişmeyeceği ama herşeyin daha iyi olacağını söylediler..Daha çok model, daha iyi hizmet, daha çabuk parça ve aksesuvar temini gibi dediler..

Valla ben zaten hem mazda 3 ten hemde servisten memnundum..artık daha da iyi olacak inşallah..Belki MPS bile getirirler belli mi olur  :clap:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

İzmir yeni otomotiv`i aradım..Ebru hanım ve Servis şefi Mustafa bey`de konuyu doğruladılar..

Kendi servislerinin değişmeyeceği ama herşeyin daha iyi olacağını söylediler..Daha çok model, daha iyi hizmet, daha çabuk parça ve aksesuvar temini gibi dediler..

Valla ben zaten hem mazda 3 ten hemde servisten memnundum..artık daha da iyi olacak inşallah..Belki MPS bile getirirler belli mi olur  :clap:

Enesin terhisine showromlara MPS gelirse güzel bi süpriz olur ona ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×