Jump to content

Sedan Araç Jant + Lastik ve Eibach Prokit 30mm Uygulaması


Erdoğan Ardıç
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Hayırlı olsun Erdoğan, haber verseydin keşke Evo'ya giderken :)

Lastik değişim zamanı, yorumlarınıza göre bir tercih belirleyeceğim artık. 4 yıla yaklaştı 5'de değişir herhalde :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Link paylaşımları için teşekkürler arkadaşlar. Mevren'in uygulamasını önceden görmüş ve çok beğenmiştim.Kapakları kaliperlerlerin üzerine yapıştırmaktan ziyade vidalama yöntemi ile bir miktarda yukarıda bağladığı için hem ısınıp düşme durumu olmaz, hemde kaliperlerin hava ile temas etmesini sağlayarak üzerinde oluşan ısının dışarıya atılamasına yardımcı olur. Çok güzel bir işçilik olmuş ve bunu yapmayı düşünüyorum. Sonrasında da genel yorumlarda da belirtilen marşpiyel ve tampon altlıklarına gireceğim.Bunları serviste halletmeyi düşünüyorum.

İlhan bu kısım özellikle senin için; Mümkün olan ilk fırsatta ya benim yada yay takılıp jant ebatı artırılmış bir aracı kullanmanı çok isterim. Şöyle söyleyeyim cumartesi günü ilk montaj itibarıyla yaşadığım o şoktan sonra henüz çok yeni olsada alışmaya başladım.Şu anki düşüncem öncekinden kesinlikle daha pozitif.Yeni süspansiyonun konfor seviyesine de alışmaya başladım. Sanki at binmeyi öğrenir gibi bir durum ortaya çıktı,artık eskisi kadar zıplamıyorum. :D

  Arabayı karşıdan görünce aklıma hep Peugeot 206 hint versiyonu bir reklam vardı hatırlarsınız, o geliyor. Utanmasam kafayı sallayacağım sağa sola, E naapçaaann mecbuuuuurrr  :egy:

Hayırlı olsun Erdoğan, haber verseydin keşke Evo'ya giderken :)

Lastik değişim zamanı, yorumlarınıza göre bir tercih belirleyeceğim artık. 4 yıla yaklaştı 5'de değişir herhalde :)

Savaş vallahi aklımdaydınız, yalnız ben çok sıkışmış vaziyetteydim. Ön balatalarım (olmayan balatalar demek daha doğru olur) tamamen bitmişti. Serviste İsmail Usta söktüğü zaman oda hayret etti. Acil gitmem lazımdı ve sizide sıkıştırmak istemedim açıkçası.Yalnız bir alo derseniz ben gelirim yine. hatta bu c.tesi rot ayarı için tekrar oraya gitmem lazım. Ne zaman isterseniz bana uyar

Yorumlarını esirgemeyen arkadaşlara tekrar teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

Selam Erdoğan.

Uygulamanın üzerinden bayağı bir süre geçti. Bu süre sarfında yaşadığın yeni deneyim ve izlenimler oldu mu. Genel olarak gidişatı nasıl. Malum bende içimden geçiriyorum ama. Bir türlü cesaret edemiyorum. Evli olup, çoluk, çocuk olunca araca tam bir aile otomobili gözüyle bakmak zorunda kalıyoruz. Yolcuyla, bagajla vs. çok ciddi bir sıkıntı yaşadın mı hiç.

Bizim yolları yeniden asfalt döktüler. Yeni yol sonrası bütün logar kapakları ya çok yukarıda kalmış, yada krater çukuru gibi kalmış. Tam niyetleniyorum, bu tarz bir şey görünce..Diyorum uleyn kesin arabanın altını burada bırakırdım diyorum. :)

Senin evli olup çoluk, çocuk şeklinde arabayı kullanman. Bizim en büyük ortak noktamız. İkimizde otomobile aynı gözle bakıyoruz.  Değişen, farklı izlenimlerin var mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba İlhan

Hatırlattığın iyi oldu, konu hakkında sana ve ilgisini çekebilecek başka arkadaşlara fikir sunması adına gözlemlerimi paylaşayım. Güzel ülkemizde neden herkesin yüksek araba tercih ettiğini çok net anladım. Bu zamana kadar geçen sürede 4 defa ciddi şekilde arabanın altını vurdum.Hele bir tanesinde seninde yazında söylediğin gibi yüksekte kalmış bir logar kapağı ile ilgiliydi, orta taraftaki eksoz muhafazasını fena halde yamulttum.Hafif sürtmelerin sayısını bile hatırlamıyorum. Bazen dikkat etmeyerek, bazende 'buraya sürtmez' diyerek bu sürtmeler gerçekleşiyor. Özellikle 4 kişi ile basit kasislerden geçmek için bile yan girmek gerekiyor.Ayrıca çukurlarda da suspansiyon sistemi ses yapmaya başladı. Bu ses büyük ihtimalle amortisörlerden geliyor, patlak olmadıkları halde çukurlarda vuruntu sesi yapıyor.Bu durumun bir nebze önüne geçebilmek için lastik basınçlarını 31'e düşürdüm.Ses ile ilgili kısım bende sadece yaylardan kaynaklanmıyor, 205/50/17 düşük ölçülü  yanak takviyeli yokohama Cdrive 2 'lerin de payı var bu konuda. Mazda'ların diğer bir çok markaya göre altı zaten yere yakındır,bunun üstüne birde 30mm yay ile bazen ve özellikle araç yüklüyken ciddi sıkıntı olabiliyor.

Geçenlerde iftar yemeği için 2 araba olarak Beylikdüzü taraflarında bir yere gittik. Önde yolu tarif eden Linea(4 kişi), arkasında ben(4 kişi) sokak aralarına girdik. Linea'nın geçtiği bir sokak girişinden ben girmeye teşebbüs bile etmedim, deneseydim kesinlikle bi tarafı parçalardım. Sokak girişine yüksek asfalt dökülmüştü.Öndeki arkadaşıma telefon edip beni sokağın diğer tarafında beklemesini söyledim ve ben kendime başka bir yol buldum.

Aracın yüklü olup olmaması çok fazla birşey değiştirmiyor, sadece bende olsam dikkat etmediğim sürece sürtüyor.Bunların haricinde yaylar haliyle suspansiyonu sertleştirdiği için hoplama zıplama durumları arttı, daha sert tepki veriyor ve bundan dolayı yoldan kaynaklanan titreşim etkilerini bariz şekilde fazla hissetmeye başladım. Yokohama'ların kabin içine verdiği  ses seviyesi de hiç tatminkar değil.

Konfor yönünden yaşadığım sıkıntılar bu şekilde. Bütün bu olumsuzlukları yaklaşık olarak tahmin edebiliyordum çünkü evlenmeden öncede bir arabama yay ve jant takmıştım. Hesap edemediğim tek nokta eşimin ara sıra söylenmesi oldu. Bu durumu açıkçası hiç düşünmemiştim.Birde extradan böyle bir gürültü ortaya çıktı bende. :)

Buraya kadar işin kötü tarafını anlattım, birazda güzel olanı söyleyeyim;

  Arabamın yol tutuşu lastiklerle beraber inanılmaz arttı, önceden yaşadığım sıkıntılar şu anda kesinlikle yok.Özellikle viraj performansı bir sedana göre çok iyi durumda.Çok zorladığım taktirde önden dalma eğilimine giriyor, bunun da tek sebebi Yokohama Cdrive'lerim.Daha iyi yol tutan lastiklerle ve belkide ilave bir amörtisör kule gergisi ile sonuç kesinlikle daha başarılı olacaktır.Yalnız bu bahsettiğim durum öyle korkulacak şekilde olmuyor, Mazda'nın çok beğendiğim direksiyon tepkisi ve ayrıca yaylar sayesinde de aracın viraj dışına yatmamasından ötürü bu durumun daha rahat üstesinden geliyorum. Hafif direksiyon hamleleri ve yine çok hafif gaz verme ile ecel terleri dökmeden virajdan çıkıyorum

2 örnek vereyim, farklı zamanlarda ve aynı yolda benimle birlikte passat ve bmw 320 ile denemeler yaptık. Önce kendi araçlarımızla daha sonra araçları değiştirerek yaptığımız denemeye göre passatın durumu içler acısı kaldı. Bmw'yi ise ben gözümde çok büyütmüşüm, 96000 tl'ye alınmış bir araba için çok daha iyi olması gerekirdi. Özellikle passat sahibi olan arkadaşım benim arabamı ilk defa kullandı ve viraj performansına hayret etti.

Neticeye gelecek olursak, aracıma yay taktırmayla ilgili hala doğru karar verdiğimi düşünüyorum. Her ne kadar konfor ve şehir içi kullanım olarak çeşitli sıkıntılar yaşasam da,verdiği keyif tüm bu olumsuzlukları unutturmaya yetiyor.Dışardan baktığımda da gözüme bu şekilde çok daha güzel görünüyor.Yalnız lastikler için aynı şeyleri söyleyemiyeceğim, ben daha iyi bir performans bekliyordum açıkçası. Aracı satmazsam eğer lastik değişim vakti geldiğinde Cdrive2 almam. Zaten bunları alırken advan serisi bulamamıştım ve ondan ötürü almak zorunda kaldım.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar,hızlı şekilde yazdım bu yüzden atladığım konular olabilir.Kafanıza takılan bir şey olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

Sağlıcakla kalın.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Erdinç ellerine ve emeğine sağlık arkadaşım. İnanılmaz faydalı güzel bilgiler paylaşmışsın. Emin ol benim içinde, ve benim gibi yaptırmayı düşünen arkadaşlar içinde çok aydınlatıcı.

Keşke herkes bu şekilde üşenmeden, uzun uzun bilgi paylaşabilse. Kimi arkadaşın ağzından cımbızla alıyoruz lafları. Kimisi sadece işi düşünce gelir foruma. Kimisi konu açara takip etmez.

Tekrar çok teşekkürler. Kaldı ki sen çok yoğun çalışan birisisin. Öyle olduğu halde imkan yaratıp, bu şekilde zaman ayırmışsın.  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

çok teşekkürler bilgiler için.memleketimin yollarında,hele ki denizlide aracın altını yolda bırakırım heralde.şimdilik askıya alıyorum jant ve yay işini.jant olsada yay almayı düşünmüyorum mevcut bilgileri göz önüne alarak.bende eş yok ama anne var.gürültü düzeyi haliyle daha fazla olacaktır.d

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  Rica ederim arkadaşlar. Kafanızdaki bazı soru işaretlerini aydınlatabildiysem ne mutlu bana.

  Aslında Sedan aile otomobili olan Mazda3 gibi bir araca ''bu tip uygulamalara  ne gerek''  diyen arkadaşlar olabilir.Bu hiçte mantıksız bir soru değil. Firmalar otomobil üretirken bizim bildiğimiz ve bilmediğimiz birçok farklı kıstasları değerlendirerek kendi kullandıkları teknoloji seviyesine ve müşteri kitlesine uygun araçları üretiyorlar. Tüm bu unsurlarla beraber farklı kategorilerde araç sınıfına uygun bir optimum seviye yakalamaları şart. Mesela dizayn,güvenlik,konfor,performans,dayanıklılık,fiyat, v.s. aklıma şu anda gelmeyen farklı kategoriler incelendiğinde aracın başarı seviyesi ortaya çıkıyor.

  Otomobil üreticileri takım elbise gibi kişinin isteğine özel üretim yapamayacakları için haliyle ilgili segmentte üretmiş oldukları araçları genel alıcı kitlesinin isteklerine ve beklentilerine göre belirliyorlar.

  Kategoriler her ne kadar farklı olsa da sizlerinde bildiği üzere genelde birbirleriyle bağlantılı.Kimi değerler doğru orantılı artış sergilerken, bazılarında ters orantı işliyor.Mesela  güvenlik seviyesi  yüksek ve konforlu bir aracın haliyle fiyatı da yükseliyor.

  Bu noktadan sonra birde benim gibi ''çıkıntı tip''  :D diye nitelendirdiğim, kategorilerle oynayıp standart ürünün özelliklerini değiştiren vatandaşlar var. Neden sorusunun cevabı aslında kişiden kişiye değişmekle beraber basit, ya görsel anlamda araba hoşumuza gidiyordur ama bazı yerleri gözümüze batıyordur, yada sürüş dinamikleri bizim beklentilerimize uygun değildir v.s. v.s. uzar gider bu liste.

  Kişisel anlamda kendimi ele alacak olursam eğer şöyle bir tablo ortaya çıkıyor;

  1- Ben aile sahibi bir insanım, çoluk çocuk var, o yüzden 2 kapılı spor bir araba hem günlük kullanım hemde fiyat yönünden bana hitap etmez.

  2- Hatcback tipini sevmiyorum ayrıca bagaj lazım, sedan almalıyım.   

  3- İlgimi çeken ve sedan kasa olarak fiyat kriteri de ön planda tutulmak kaydı ile C sınıfı bir oto bana uygundur

  4- Hangisini alsam acaba? Dizayn, güvenlik, dayanıklılık,fiyat , genel sürüş ve performans dinamikleri değerlendirmesinden sonra sonuç = Mazda 3

  5- Tercih ana hatlarıyla kesinlikle doğru. Bu arabayı seviyorum ama birşeyler keşke biraz daha iyi olsaydı.

  6- Sıkıntıyı buldum. Ben haftasonu sürekli ailemle birlikteyim ama hafta içi ve uzun yol seyahatlerimde genelde yalnızım.Arabayı kullanım şeklim genel olarak sakin de olsa, bazen daha sert viraj almayı ve bazen de başka bir şehirden evime gecenin bir vakti bir an önce dönebilmek için daha hızlı gitmeyi istiyorum.Ayrıca standart ebat olan 195/65/15 lastikler görsel anlamda müthiş olan bu arabaya hiç olmamış.

  7- Sonuç:  Yukarıda yazdığım değişiklikler sonucunda yere çok daha iyi tutunan ,yol tutuş ve sürüş dinamikleri artan, görsel anlamda da daha iyi görünen ama diğer taraftan benim konfordan önemsenecek şekilde taviz vermemi sağlayan aracımın son hali.

  8- Kendime vermiş olduğum değerlendirme notum: 8/10

  Yorumum her ne kadar Sayın Mustafa abi (mtutun) tarzının yanına bile yaklaşamasada , kendi içimden geçenleri samimi bir şekilde aydınlatıcı olması açısından yazmaya çalıştım. Umarım anlaşılır olmuştur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Erdoğan yayların üzerinde su hortumu gibi bir şey var mı ?

Yok ise dediğin sesi yapar, yaylardan sonra ses başladıysa muhtemelen bunlardır.

Teşekkürler paylaşımların için.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ses, yayların montajından sonra başladı Savaş. Montaj Evo'da yapıldı ve bende yanlarında bulundum ama bahsettiğin şekilde bir hortum takıldığını görmedim. Bu bahsettiğin yaylarla birliktemi geliyor acaba ve tam olarak nereye takılıyor? 4 tekerlekten gelen ses gerçekten sinirimi bozmaya başladı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ses, yayların montajından sonra başladı Savaş. Montaj Evo'da yapıldı ve bende yanlarında bulundum ama bahsettiğin şekilde bir hortum takıldığını görmedim. Bu bahsettiğin yaylarla birliktemi geliyor acaba ve tam olarak nereye takılıyor? 4 tekerlekten gelen ses gerçekten sinirimi bozmaya başladı.

Ben de amortisörler çok sesli çalışıyor diye söylemiştim. Yay değişiminden dolayı normalde üzerine takılması gerektiğini söylemişti. Ama yaylar ile geliyor mu gelmiyor mu bilmiyorum bende.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selam,

Erdoğan abi doğru şekilde tarif etmiş. Her ne kadar bu konunun takipçileri BL ci de olsa, Erdoğan abinin yazısından sonra benimki ne kadar faydalı olur bilemedim ama 4 lük yaya sahip BK cı olarak görüşümü paylaşayım istedim  :)

Konfor konusunda bende inanılmaz mutsuzum.

At arabasından farkı kalmadı, ses ve konfor açısından. Şehir içi kullanım çok ama çok keyifsiz hale geldi. En ufak çukur değil "çukurumsu"dan uzak kalmanızı öneriyorum.

Ayrıca 4 kişi kesin sürtüyor. En basit örnek, 1. ya da 2. köprüdeki yol esnemelerinde bile "hars hars" diye lastikler davlumbaza sürterek köprüyü geçiyorum 4 kişiyken [ki davlumbazları içeriden ezdirdim sürtmesin diye]. Ayrıca yokuş aşağı tam tur direksiyonu kesinlikle döndüremiyorum yine davlumbaza sürtüyor.

Fakat viraj performansı olarak, evet gayet iyi artış oldu. Tabii görünüm olarak da cabası..

Kısacası aracı nasıl ve ne ağırlıklı kullandığınıza bağlı.

İlhan abi örneğin senin speclerinde bir kişi için ben yay önermiyorum, çünkü geziyorsun araçla, şehir dışı yapıyorsun, İstanbul'da bile yollar kötü iken şehir dışı daha da sıkıntılı..Bir de Eylül var, eşyalar vs vs. Ben senin speclerinde biri olsaydım yaydan uzak dururdum.

Fakat arabayı max. 3 kişi binerek kullanıyorum, aracım yere yakın ve tarz dursun, virajı da zorlasam bile yol tutuşu iyi olsun diyorsanız, yay alabilirsiniz.

Beklentiniz güzel görünüm + yol tutuş ise ok alın. Konfor ise almayın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Efe'cim sana da çok teşekkürler. Benimle ilgili izlenimlerin doğru :) ben sağlam geziyorum. Sanırım sadece güzel bir jantla idareceğim, bu konuda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben de amortisörler çok sesli çalışıyor diye söylemiştim. Yay değişiminden dolayı normalde üzerine takılması gerektiğini söylemişti. Ama yaylar ile geliyor mu gelmiyor mu bilmiyorum bende.

Sen montajı Evo'damı yaptırmıştın? ben her şekilde Evo'yu arayıp bu konuyu anlatmaya çalışacağım, eğer sana çözüm bulunmuşsa orada, benim derdimi de çözebilirler. Bunu söylediğin iyi oldu Savaş. Teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Efeciğim;

Her ne kadar araçlarımızın kasa tipleri farklı olsa da konunun ana hatları tamamıyla aynı olduğu için kişisel kullanıma bağlı görüşlerini belirtmen bence çok güzel oldu.Sonuçta tek başıma yaptığım değerlendirmeler , bu değişikliği yapmayı düşünen başka arkadaşlar için doğal olarak yeterli gelmeyebilir. O yüzden yorumların için teşekkür ediyor ve ayrıca ikimizin araçlarının arasındaki fark konusunda kendi gözlemlerimi de paylaşmak istiyorum;

1- Lastik genişliği sende daha fazla (hatırladığım kadarıyla 215 lastik kullanıyordun)

2- lastik çapı sende daha fazla (hatırladığım kadarıyla 18'' vardı sende)

3- Haliyle jantların da daha büyük (yine hatırladığım kadarıyla)

4- Yay alçatması da daha fazla ( 40 mm)

  Bende senin yaşadığın sorunların bazıları yok. Mesela lastikler henüz davlumbaza hiç sürtmedi, 5 kişi binsekte yine de araç yolda esnediği zaman sürtmedi. Manevra anında direksiyonu tam turda çevirsem sürtme olmuyor, ben jantları alırken özellikle orjinalinde 50 offset değeri olan jantların yerine 17 jantta içten sürtme ihtimalina karşılık,  daha dışta duran +35 offset jant tercih ettim. Bu şekilde aks mesafesini de toplamda 3 cm genişletmiş oldum. Bu 3 cm'nin yol tutuş olarak bana ne kadar artısı olduğunu bilemiyorum ama illaki vardır diye düşünüyorum(Dezavantajı , haliyle akslara daha fazla yük biniyordur) 

  Birde yaylarla ilgili bir durum var. Eibach yükün durumuna göre yüksekliği çok değişmeyen yaylar.Araba yüklüde olsa öyle kolay şekilde pek çökeceğe benzemiyorlar. Senin taktırdığın yayların markası nedir acaba?

İkimizin aracını yanyana koysak bende dahil birçok kullanıcı görsel anlamda senin arabanın halinin daha güzel durduğunu rahatlıkla söyleyecektir.Yapmış olduğun işlemleri yakından da görmüş birisi olarak çok beğendiğimi daha öncede söylemiştim

Peki şimdi sana şöyle bir soru sorayım; Yaşadığın tüm bu bu olumsuzluklara rağmen arabanı eski haliyle kullanmayı tercih edermiydin? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Efeciğim;

Her ne kadar araçlarımızın kasa tipleri farklı olsa da konunun ana hatları tamamıyla aynı olduğu için kişisel kullanıma bağlı görüşlerini belirtmen bence çok güzel oldu.Sonuçta tek başıma yaptığım değerlendirmeler , bu değişikliği yapmayı düşünen başka arkadaşlar için doğal olarak yeterli gelmeyebilir. O yüzden yorumların için teşekkür ediyor ve ayrıca ikimizin araçlarının arasındaki fark konusunda kendi gözlemlerimi de paylaşmak istiyorum;

1- Lastik genişliği sende daha fazla (hatırladığım kadarıyla 215 lastik kullanıyordun)

2- lastik çapı sende daha fazla (hatırladığım kadarıyla 18'' vardı sende)

3- Haliyle jantların da daha büyük (yine hatırladığım kadarıyla)

4- Yay alçatması da daha fazla ( 40 mm)

  Bende senin yaşadığın sorunların bazıları yok. Mesela lastikler henüz davlumbaza hiç sürtmedi, 5 kişi binsekte yine de araç yolda esnediği zaman sürtmedi. Manevra anında direksiyonu tam turda çevirsem sürtme olmuyor, ben jantları alırken özellikle orjinalinde 50 offset değeri olan jantların yerine 17 jantta içten sürtme ihtimalina karşılık,  daha dışta duran +35 offset jant tercih ettim. Bu şekilde aks mesafesini de toplamda 3 cm genişletmiş oldum. Bu 3 cm'nin yol tutuş olarak bana ne kadar artısı olduğunu bilemiyorum ama illaki vardır diye düşünüyorum(Dezavantajı , haliyle akslara daha fazla yük biniyordur) 

  Birde yaylarla ilgili bir durum var. Eibach yükün durumuna göre yüksekliği çok değişmeyen yaylar.Araba yüklüde olsa öyle kolay şekilde pek çökeceğe benzemiyorlar. Senin taktırdığın yayların markası nedir acaba?

İkimizin aracını yanyana koysak bende dahil birçok kullanıcı görsel anlamda senin arabanın halinin daha güzel durduğunu rahatlıkla söyleyecektir.Yapmış olduğun işlemleri yakından da görmüş birisi olarak çok beğendiğimi daha öncede söylemiştim

Peki şimdi sana şöyle bir soru sorayım; Yaşadığın tüm bu bu olumsuzluklara rağmen arabanı eski haliyle kullanmayı tercih edermiydin? 

Erdoğan abi merhaba,

Bende 215 değil de 225 taban lastik var. Sürtmenin sebeplerinden biri de bence bu. Tam tur manevrada sadece arabanın burnu yokuş aşağı dururken sürtme oluyor.

Haklısın, yaylar markasına göre yüksekliği düşürmekte 1.5 cm ye varan farklılıklar yaratabiliyor dediğin gibi. Bende 40 mm lik Vogtland var.

Soruna yanıt vereyim abi, arabamın stock hali arkadan özellikle hiç beğenmiyodum, fil kıçına benziyodu spoilersiz. Fakat konu yaylarsa, konfor olarak negatiflik göreceğimi bile bile taktırdım. Benim aracımın daha da sert olmasının sebebi, lastiklerimin de sert hamur olması. Tüm bunları göz önünde tutarak, görünüm olarak evet takardım, konfor olarak hayır takmazdım :)

Sevgiler, saygılar abi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sen montajı Evo'damı yaptırmıştın? ben her şekilde Evo'yu arayıp bu konuyu anlatmaya çalışacağım, eğer sana çözüm bulunmuşsa orada, benim derdimi de çözebilirler. Bunu söylediğin iyi oldu Savaş. Teşekkürler...

Maltepe Şahsuvaroğlu bayisinden almıştım aracı. Cem o zaman oranın servis müdürüydü. Ben tekrar söktürüp bir işlem yaptırmadım. Şu anda kapandı o bayi tabi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...