Jump to content

Aracımın Çekişi, 1300cc Araçlardan Farksız


edo061
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  Sizin arabanızın 1.2, 1.3 olmasının bir manası yok Ben 4 vites 87 reno TX ile 140 yapmıştım, şu anki mazdam 3 ileri oto vites 323 ile 160 yaptım, sizin aracınızda bir problem var ne demek 110-120 ya,  böle saçmalıkmı olur , japon marka araçların çoğu kadrandaki sürati çok rahat yaparlar, ama hızlanmada yavaş diysoanız bişey diyemem,  aracınızı bir servise gösteriniz.

hızalnması yavaşı geçtim yol tam olarak düz olmadığında 5. viteste gazı köklememe rağmen  hiç yükselmiyor. bence de bir sorun olduğu kesin. ama bir türlü fırsat bulamıyorum ki bi yere göstereyim.  gerçi Ankara'da acity'nin arkasında üçler oto varmış burdan bir arkadaşın tavsiyesi haftaya fırsat bulursam gösterecem. gelişmeleri aktarırım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 90
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Sercan323

    3

  • NoooFearrrr

    23

  • domestos

    11

  • edo061

    38

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Eğer yetkili servis düşünürsen (fiyatlar makul, yine de konuşursun yaptırmadan) Herter Mazda ya da uğrayabilirsin. Acity nin İstanbul istikameti köşesinden sağa gir 100m sonra sağda. Orhan Bey veya Hüseyin usta yardımcı olacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar bende tekrar konu açmamak için buraya yazayım. Benim araçta son hız konusunda sorun yaşıyorum. Düz yolda 185 kmh anca görüyorum. hafif yokuşta 200 gördüm ama düze çıkınca hemen yavaşlamaya başladı araba. Bu arada 4. viteste 6500 devire kadar çıkarıp öyle 5 attım. 170 civarı hız yapıyor 4. viteste.

Balata kaçırıyordur diyecekler için arabanın deviride yükselmiyor gaza basınca zaten. Bu arada hız denemesini benzinde yaptım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

baskı balatasında sıkıntı yok abi güzel kavrıyorda eksoz sisteminden bende şüpheleniyorum. arabayı boğuyor mudur nedir. Bujilerin ne zaman değiştiğini bilmiyorum alalı 5000 km falan yaptım daha. ama araba tek marşta -5 derecede çalışıyordu. yinede söküp bakacağım tatile çıkmadan.

avans ayarı derken bu elektronik arabalarda avans kendiliğinden ayarlanmıyor mu ? distrübütör yok bunlarda malum. Birde avansta sıkıntı olsa ilk çalıştırmada problem olmaz mıydı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

baskı balatasında sıkıntı yok abi güzel kavrıyorda egzoz sisteminden bende şüpheleniyorum. arabayı boğuyor mudur nedir. Bujilerin ne zaman değiştiğini bilmiyorum alalı 5000 km falan yaptım daha. ama araba tek marşta -5 derecede çalışıyordu. yinede söküp bakacağım tatile çıkmadan.

avans ayarı derken bu elektronik arabalarda avans kendiliğinden ayarlanmıyor mu ? distrübütör yok bunlarda malum. Birde avansta sıkıntı olsa ilk çalıştırmada problem olmaz mıydı

Bir önceki kasanın motoru ile aynı diye avans ayarı demiştim, distribütör yoksa avans ayarı da olmaz sanırım...

Baskı balata geçmişini biliyor musun? Ne zaman değişmiş, değişmiş mi?

Ben şu haliyle baskı balata diyorum, yakıt ne alemde, normal mi?

El frenini çek ve 1.viteste aracı kaldırmaya çalış, arka tekerleri sürüyerek araç kalkıyorsa sağlam denilebilir, ancak kaçırma yapıyorsa, bağırıyorsa, zorlanıyorsa balata diyebiliriz... ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi bu 626 nın en son çıkan modeli 136 hp olan.

Arabanın geçmişi olarak sadece trigeri 100 binde değişti 200 binde tekrar değişecek dedi herterdeki usta. Kendileri binmiş 4 sene kadar sonra 2,5 senede başkası binmiş ondan aldım ben arabayı.

Balata konusunda bilgim yok ama balatası kaçıran araba ani gazlamalarda motor devri yükseliyor ama araba hızında bir değişim olmuyor. Eski doğandan tecrübeliyim balata konusunda. bunda öyle bir sıkıntı yok. Zaten dediğim gibi 4. viteste 6500 deviri ve 170 i görüp sonra 5e takıyorum. Araba biraz daha hızlanıyor ama 5200 devir falan yapıyor düzde rampa aşağı 5800 falan yaptım. Yani balata bitik olsa devir saati yükselir ama araba gitmez. Katalizör yada susturucu çürümüş olma ihtimali aklıma geliyor şimdilik.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eğer yetkili servis düşünürsen (fiyatlar makul, yine de konuşursun yaptırmadan) Herter Mazda ya da uğrayabilirsin. Acity nin İstanbul istikameti köşesinden sağa gir 100m sonra sağda. Orhan Bey veya Hüseyin usta yardımcı olacaktır.

tesekkurler hocam, o bolgeye atarsam kendimi sorunu cozmeden cikmam. yetkili olmasi isime gelir dedigin kisilerle de bi konusurum, sagol.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

      Baskı balatanın kaçırdığını zaten ilk kalkışta anlayabilirsiniz debriyaj çok üstte kavrıyor ise kaçırıyordur ve değişmesi gerekir, sizin aracınızın ateşlemesi bildiğim kadarıyla direk bobinler aracılığıyla oluyor ve araç tıkır tıkır çalıştığın göre sorun yok demektir, sentede kaçıklık olmasıda olası değil zaten serviste yapılmış, banada  en yakın ihtimal egsoz tıkanıklığı gibi geldi, aracınız boşta iken gaza basarak ayağııza tepkisine vede üst devirlere tırmanışına dikkat ediniz, egsozuda bu arada kontrol ediniz, eğer sorun yok  ise, aracınızın motorunun yıprandığı ve tamire ihtiyacı olduğunu söylemek durumunda olucam. Kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tam frende iken biryandanda ayagınızın ucuyla gaz verin debriyajdan diğer ayağınızı çektiğinizde stop etmiyorsa debriyaj balatası bitiktir.

EMY & MZD

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O2 sensörü arızası ya da katalizör kırılması veya tıkanıklığı boğaz kelebeği kirliliği baskı balata bitikliği bunların hepsi sebep olabilir.

Özgür Kızılkaya

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...