Jump to content
Srkn

Alınacak Aksesuar Listesi Toplu da Alabiliriz

Tavsiye Edilen Mesajlar

Srkn    192
Srkn
crazy    4
crazy

kontak çerçevesi ve kapı kilit kısmından istiyorum :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
honuuu    17
honuuu

Kontak çerçevesi ve kapı kilit korumasını sepete eklemiştim, avantajlı olacaksa toplu alalım ama pek avantajı olacağını sanmıyorum, sonra tekrar şehirlere dağıtma falan uzun iş...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murat2580    1
murat2580

toplu alınacak bir şey olursa katılmak isterim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
razumuhin    84
razumuhin

Aynen kontak çerçevesi ve kilit koruması güzel görünüyor.

Ancak kilit koruması 2 taneden fazla alındığında Türkiye'ye gönderilmiyor sanırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Srkn    192
Srkn

Aynen kontak çerçevesi ve kilit koruması güzel görünüyor.

Ancak kilit koruması 2 taneden fazla alındığında Türkiye'ye gönderilmiyor sanırım.

Sebep ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
razumuhin    84
razumuhin

Sebep ?

Bilmem birde siz deneyin isterseniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
honuuu    17
honuuu

2 tane alın alışverişi tamamlayın sonra tekrar sipariş verin...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Srkn    192
Srkn

Toplu siparişin gümrüğe takılma ihtimali daha yüksek.

O da doğru bu durumda bireysel alım daha mantıklı gibi sanki..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mevren    0
mevren

  Kendi aracıma baya malzeme getirtmiştim, son olarak arac kayıt cihazı aldım herhangi bir sıkıntı olmadı, bilgi olarak da Davutpaşadaki  PTT UPİM ikitelliye taşındı bilginize arkadaşlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.554
İlhan
19.09.2013 at 15:33, mevren :

  Kendi aracıma baya malzeme getirtmiştim, son olarak arac kayıt cihazı aldım herhangi bir sıkıntı olmadı, bilgi olarak da Davutpaşadaki  PTT UPİM ikitelliye taşındı bilginize arkadaşlar.

 

 

Araç içi kamera kayıt cihazı bende düşünüyorum ve araştırıyorum. Ama hep çin işi ürünler. Bir türlü cesaret edemedim. Senin lzlenimlerin ve tavsiyen nedir bu konuda. Hatta şu konu üzerinden konuşmuştuk arkadaşlarla.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mevren    0
mevren

  İlhan, evet araştırmıştık dediğin gibi ama bi kopukluk oldu, bu arada bende baya bakındım sonuç olarak dual cam özelliği olan ve montajı yaptıktan sonra görüş mesafesini etkilemeyen bu kamerayı almaya karar verdim,

35 dolar ile 77 dolar arasında değişen fiyatları var, örneğin tek lens veya fift lens, PGRS destekli veya deyil. gibi,

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×