Jump to content
Yusufsinan26

Mazda3 Çeki Demiri

Tavsiye Edilen Mesajlar

Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

abiler bizim guzular için JDM tazı çeki demiri olur mu ya bi fikriniz var mı ??? yani aradım bulamadım da bulabilir miyiz ???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

Hic fikri olan yok mu yaaaa ??????

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ilhankocak91    0
ilhankocak91

Nerden bulunur bilmiyorum ama pek hoş duracağını sanmıyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Orbitus   
Guest Orbitus

Arkadaslar su ceki demiri olayini cozecek kimse yok mu ? Abdullah sen bir fikir soyle en azindan...Yusuf genc arkadasimiz gelmis yardim istiyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
crazy    4
crazy

60tl fiyati kendi ceki demirimin yerlerini ön ve arka olarak çekip gönderir isen farkli modellerde mevcut.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
apojitsu    6
apojitsu

Arkadaslar su ceki demiri olayini cozecek kimse yok mu ? Abdullah sen bir fikir soyle en azindan...Yusuf genc arkadasimiz gelmis yardim istiyor...

JDM demirine karşıyım abi ben :nea: ne o öyle şey gibi ortada :2funny: lüzumlu bir şey olsa ben takardım zaten ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

Öne buldum kırmizi boyle hosuma gitti aslinda ne biliyim abi bence guzel olur ya ama pahali ya altmis lira da :o ama niyetliyim ya en azindan one alcam abii :egy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
apojitsu    6
apojitsu

Öne buldum kırmizi boyle hosuma gitti aslinda ne biliyim abi bence guzel olur ya ama pahali ya altmis lira da :o ama niyetliyim ya en azindan one alcam abii :egy:

:nea: cıkksss traktör çeki demiri gibi ;D gereksiz bi icat :nea:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

Yok abi ya gereksiz icatta degil tabiki :D ama benim hosuma gidiyo yapilmayani yapmak falan farkli olmak  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
domestos    42
domestos

Tercih meselesidir, farklı bir durum olur... Beyaz renk için kırmızı hoş olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Srkn    184
Srkn

serkan abi galiba bu ceki demirleri bizim arabaya olmayabilirmis ya tamponlar siskinmis bizim. Ama one kirmizi bi ceki demiri koycam artik napalim

Bunun bizim arabaya olanını bulmuştum ben nette limdi bulamıyorum araştırayım bakayım.Ama sen elindekini renkli yapmak istiyorsan plastidip ile kaplayabilirsinde istediğin renge.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

Bunun bizim arabaya olanını bulmuştum ben nette limdi bulamıyorum araştırayım bakayım.Ama sen elindekini renkli yapmak istiyorsan plastidip ile kaplayabilirsinde istediğin renge.

Aa aynen yaa ben biximkini direk boyiyim hem istedigim zaman boyayi sokerim cok iyi olur

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yusufsinan26    71
Yusufsinan26

yaa shipping baya pahalı ya gerek yok türkiyeden alırız abi hem aynı fyat hem de kısa sürede gelir  :sopa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
crazy    4
crazy

emin değilim ama sanırım 30tl idi bunlarda belkide kariştiriyor olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×