Jump to content

Mazda 323 Aracıma Su Ekledikçe Su Azalıyor


ali gb
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Selam beyler...

Aracın radyatörüne ve takviye bidonuna iki kere su ekledim, iki kere boşaldı. sanki hiç yokmuş gibi boşaldı.

Yağ ve su karışıyor olabilir mi? Kaçak varsa aracın altında neden sızıntı göremiyorum.

Radyatördeki devir daim pompasından olabilir mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 433
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • SeZaR_323

    42

  • domestos

    38

  • ali gb

    161

  • Revolution

    62

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

yağ ve su karışıyorsa yağ seviyesinde artma olur. eğer herhangi bir yerde akma vs yoksa büyük ihtimal silindir kapak contasında sorun vardır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kapak contasından olabilir, bir de belirttiğiniz gibi devir daim pompasına da bir baktırın. İlla sızıntı göreceksiniz diye bir durum yok. Radyatörün su giriş kısmında herhangi bir çatlama, açılma, kırılma gibi bir durum var mı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Radyatörün giriş kısmında çatlama yok, radyatör giriş kısmına ve takviyeye su ekledim, 10 dk çalıştırıp aracın altına baktım, su akması gibi bi durum yok. ama egzozdan az bişey şu damlatıyor. ustamı aradım, conta yanmış olabilir dedi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yağ ve su karışıyorsa yağ seviyesinde artma olur. eğer herhangi bir yerde akma vs yoksa büyük ihtimal silindir kapak contasında sorun vardır.

Ali'nin araç yağ yaktığı için oradan kesin teşhis konulmaz... ;)

Bence su ekleme Ali...  Su eklemeyince de; eksilmeyecektir... (bkz.konu başlığı)

Geçmiş olsun kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ali'nin araç yağ yaktığı için oradan kesin teşhis konulmaz... ;)

Bence su ekleme Ali...  Su eklemeyince de; eksilmeyecektir... (bkz.konu başlığı)

Geçmiş olsun kolay gelsin.

öneriniz için teşekkür ederim veli usta. olmazsa su eklemeden gezerim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ayni sorun bende olmustu focus'ta. termostat contasi bitmis, duzlesmisti. komple degismislerdi galiba tamir edilmiyor. bi sokup bakarlarsa zamanla duzlestigi gorulur zaten.

bi de oldukca tehlikeli bir sey. ne kadar susuz gezmisim hatirlamiyirum ama allahtan kisin olmustu ve uzun yol gitmiyordum az kullaniyordum.

sorun hararet göstergesinde dengesizlik olarak da kendini gösteriyor. orayi da gozlerseniz iyi olur. ani yukselip ani dususler olur

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Su kaçağı yoksa su azalmasındaki muhtemel sorunlar:

-radyatör kapağı rahmetli olmuş( suyu buharlaştırır)

-silindir kapak contası meftası( araç ishal olmuştur egzozdan buhar atar. Yağa karıstırıyorsa yağ çubuğu ve motor yağ kapağında köpük. Ayrıca ilk çalıştırmada tekler)

EMY & MZD

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Su kaçağı yoksa su azalmasındaki muhtemel sorunlar:

-radyatör kapağı rahmetli olmuş( suyu buharlaştırır)

-silindir kapak contası meftası( araç ishal olmuştur egzozdan buhar atar. Yağa karıstırıyorsa yağ çubuğu ve motor yağ kapağında köpük. Ayrıca ilk çalıştırmada tekler)

EMY & MZD

aynen.

1 senede hep conta yanıyor. bunun bir kalıcı yolu yokmu acaba. bu conta orjinal ve serviste takıldı. daha bir senede olmadı.

ayrıca egzozdan az miktar su geliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aynen.

1 senede hep conta yanıyor. bunun bir kalıcı yolu yokmu acaba. bu conta orjinal ve serviste takıldı. daha bir senede olmadı.

ayrıca egzozdan az miktar su geliyor.

Egzozdan cıkanı anlamak zor sağlamkende havann nemini biriktirmiştir ilk çalıştırdığında atar. 5 10 km gittikten sonrada beyaz duman atıyormu?

Conta yeniyse conta yanmamıstır. Yeni olup conta yandıysa kesin başka biryerdede sorun vardır

EMY & MZD

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Conta yanığı bende genelde kapaktan yağ sızdırma ile sonuçlanıyordu. şu anda yağ sızdırma felan yok.

devirdaim pompası ya da termostattan şüpheleniyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Conta yanığı bende genelde kapaktan yağ sızdırma ile sonuçlanıyordu. şu anda yağ sızdırma felan yok.

devirdaim pompası ya da termostattan şüpheleniyorum.

O conta en üsteki conta. Silindir kapak contası değil. O eksantrik kapak contasıdır. Dediğin contayı serviste kaç paraya değiştirmiştin?

EMY & MZD

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O conta en üsteki conta. Silindir kapak contası değil. O eksantrik kapak contasıdır. Dediğin contayı serviste kaç paraya değiştirmiştin?

EMY & MZD

Şu, yağ kaçırmasın diye silindir ile kapağın arasına sıkıştırılan contadan mı bahsediyoruz? eğer oysa, işçilik dahil 100 tl'ye yaptırdım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şu, yağ kaçırmasın diye silindir ile kapağın arasına sıkıştırılan contadan mı bahsediyoruz? eğer oysa, işçilik dahil 100 tl'ye yaptırdım.

Silindir ile kapağın arasına sıkışan conta ama 100 tl tutmaz o cok az. Dışarıda bile işçilik dahil 250den fazla tutar. Serviste 400 den fazladır. Triger bile sökülüyor.

EMY & MZD

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 kere Sanayide, 1 kere serviste söktürdüm. umarım yanlış yerden konuşmuyoruzdur. yağ kaçırıyordu. 2 kere yan sanayi lastik kullandık, 1 kere orjinal. hiç trigeri de sökmediler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 kere Sanayide, 1 kere serviste söktürdüm. umarım yanlış yerden konuşmuyoruzdur. yağ kaçırıyordu. 2 kere yan sanayi lastik kullandık, 1 kere orjinal. hiç trigeri de sökmediler.

Lastik dedin o en üst kapak o onemli değil. Silindir kapak contası onun da altında motor yarı beline kadar sökülüyor.

EMY & MZD

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...