Jump to content
Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) ikinci taksit ödemesinde son hafta ⚠️

Anahtarı Takmadan Müzik Sistemi Çalışırmı (04-09)


Guest uyumsuzelement
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

sadece guzu değil boğalarda bile yok o opsiyon.

Ama benim eski Fiesta da vardı. Sadece 1 Saat açık tutabilirsin yazıyordu ama yine de izin veriyordu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Bugün sana bu sorunun cevabını vermiştim. Bana inanmiyür müsün?

sen cevap verdiğinde zaten coktan sormustum bunu ;D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

407 de 20 dakika beklemiyo gibi geldi bana tam süre tutmadım ama bilmemne modu falan yazıyodu heralde o da sinir bozucu bence

ya tabi bazen sinir bozucu olabiliyor_mesela mevsimlerden yaz, alısveris merkezinin otoparkına cekmissin sizinkiler de içerde alısveris yapıyor sen arabada onları bekliyorsun :tey: sen arabanın içinde ne yapacan bi, bi bucuk saat,, tabi ki müzik dinleyecen ne yapacan baska_ama 15-20 dakkada kesince müziği, zaman gecmiyor tabi_bu sefer ne yapmak lazım, bi bukle müzik için arabayı calıstıracan :o;D:tey:_

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bide yaz oldugu gerekcesiyle arabanın içinde pismemek amaclı klimayıda acınca daha cabuk kesiyor elektriği_o zamanda arabayı calısır vaziyette tutmak şart oluyor_

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

arkadaşlar teknik konulardaki( pembe sayfalar) konuyla alakasız mesajlar silinmiştir, soru mazda ile ilgili oldugundan diger markalar hakkındaki yorumlar cıkarılmış ve konu kilitlenmiştir cevaplarınız için tesekkür ederim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...