Jump to content

Kalorifer fanı ve akü şarz arızası


tozduman
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhaba arkadaşlar bugün 2 haftadır çalışmayan kalorifer fanına bir bakayım dedim aracın elektrik şemasını yabancı bir siteden indirdikten sonra devre takibi yapmaya başladım nihayetinde bmr relay yani blower fan rölesi arızalı çıktı debriyaj pedalının hemen üzerinde bağlı ,bunu değiştirince sorun düzeldi çok güzel ısıtıyor derken 10 km sonra akü şarz ıkazı yandı araçta ölçü aleti var allahtan şarz ediyor rölantide 14.3 volt gerilim olmasına rağmen

şarz lambası ısrarla yanıyor sigortalar ve kayışla alakalı bir sorun görünmüyor fikrinize ihtiyacım var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 6 ay sonra ...

Murat merhaba konuyu yeni görüyorum, gözlerden kaçmış. Kalorifer fanında bir sıkışma vardı herhalde. Yüksek akım çekmesi yüzünden roleni bozmuş. Değiştirdiğin role yine bozulmuş olabilir.

 

Konu da epey eskiymiş, sen halletmişsindir bu sorunu. Neymiş ki sıkıntı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kalorifer sorununu halettim ertesi gün birde akü ışığı yandı practica da.

Oto elektrikçiye götürdüm tanıdık bir arkadaş,söktük alternatörü teste bağladık sorunsuz çalıştı yani alternatör konjektör değil.

Bu sefer başka bir uzman oto elektrikçi arkadaşa gittik uzun uzun baktı  Araba 1 hafta kalsın bakalım gardaş deyince uzadım hemen.

Derken endonezya da yazıştığım bir mazda sever arkadaşım obd soketinden basit bir led ile arıza teşhisini ve kodlarını gösterdi bir akşam denedim ve 11 numaralı kod çıktı  '' Air intake temparature sensor '' 

sensörü sökerken kablolar elimde kaldı meğer çürükmüş soketle beraber yeniledim akü ışığı söndü.

Demekki arıza ışığımız olmasada akü ışığımız aynı işi yapıyor .

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...