Jump to content

Mazda 323 Far Ampülü Değişimi


fthgyr
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar 323 f 1991 model aracımın sol farının ampulun patladığını fark ettim elimde ampul olduğunu için elektirikçiye gitmek yerine kendim hallediyim dedim ama farlar inikkende kalkıkkende arkadakı far modulu nı çıkarmadım.Acaba komplemi sökmek gerekiyo farın çercevesiyle?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

üstad farı açık konumuna getirdiğin zaman  üst kapağı tutan 2 sağ tarafta 2 sol tarafta olmak üzere 4 adet vidası var tam sökmene gerek yok hafif gevşettiğin zaman kapak yukarı doğru sürgülüymüş gibi çıkarta bilirsin... hatta o vidalar sayesinde kapaklara koputa göre düzelteb,lirsin....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

üstad farı açık konumuna getirdiğin zaman  üst kapağı tutan 2 sağ tarafta 2 sol tarafta olmak üzere 4 adet vidası var tam sökmene gerek yok hafif gevşettiğin zaman kapak yukarı doğru sürgülüymüş gibi çıkarta bilirsin... hatta o vidalar sayesinde kapaklara koputa göre düzelteb,lirsin....

İlgin için teşekkürler kapaktan kastın kalkan farları diyosun sanırım yarın gün içinde denicem umarım başarabilirim.konusu açılmısken bir şey daha sorayım,ordaki manuel açma vanasını çevirince açılması gerekirken 3 4 tur dönderince bi anda vana sert Bi şekilde geri dönüyo?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O vanalar bildiğim kadarıyla açılma hızını ayrılıyordu... Hatta birini tam sağ digerini tam sol yaptığında iki far arasında bariz fark oluşuyordu...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O vanalar bildiğim kadarıyla açılma hızını ayrılıyordu... Hatta birini tam sağ digerini tam sol yaptığında iki far arasında bariz fark oluşuyordu...

Bir arkadaşımda daha var vanayı dönderince onda kaldırıyo farları bendekiler arızalı galibba 3 tur sonra sert bi şekilde geri donuyo 3 tur geri.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...