Jump to content
murryy

İç Döşeme Temizliği

Tavsiye Edilen Mesajlar

murryy    0
murryy

Arkadaşlar, kapı içi siyah kumaş döşemelere geçenlerde dikkat ettim, tozlanmış ve berbat olmuş, koltuk arkalarında ayak değen yerlerde aynı şekilde...

Bunları nasıl temizliyorsunuz, ne kullanıyorsnuz?

Sonax kumaş içi döşeme ve torpido temizleyici toplam maliyeti 50-60 ytl civarında, alınabilirmi???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.812
Burak

Ben bir önceki aracımda satmadan önce koltuk ve tavan için uygulatmıştım SONAX iç temizlemeyi. Kesinlikle tavsiye ederim.

SONAX olduğu için değil ama bu tür uygulamaların işe yaradığını bildiğim için.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emirhan_S    0
emirhan_S

evet bu tur uygulamalar gercekten buyuk oldude işe yarıyo bende kesinlikle tavsiye ederim O0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest helin   
Guest helin

Islak bezle siliyorum, mis gibi oluyor :D ama tabi kaç aydan kaç ayaaa silebiliyorum orası da ayrı..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murryy    0
murryy

:) arkadaşlar ben ürünü alıp kendmi sileyim diyorum, çok pinpirikli bi insanım ayda bir aracı detaylı iç temizliğe sokmam gerekir sonra...

ıslak bezle silmeyi bende denedim ama geçici olmadı, kuruyunca yine açığa çıktı özelliklede yağmurun damlasıyla falan kalan tuz izleri.

Bu malzemelerle temizliğe kendi kalkışan varmıdır?? :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Uygar    10
Uygar

babam bir kere bizim infinitinin deri koltuklarını halı yıkama makinesiyle yıkamıştı  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murryy    0
murryy

oo torpidoyuda marc hijyenle sildimmi binmede yanında yat olur benim araba

:nazar:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tarikumac    0
tarikumac

Arkadaşlar, kapı içi siyah kumaş döşemelere geçenlerde dikkat ettim, tozlanmış ve berbat olmuş, koltuk arkalarında ayak değen yerlerde aynı şekilde...

Bunları nasıl temizliyorsunuz, ne kullanıyorsnuz?

Sonax kumaş içi döşeme ve torpido temizleyici toplam maliyeti 50-60 ytl civarında, alınabilirmi???

auto stop"a gıt abı bı wınly yaptır 20 30a cıllop gıbı oluo araba ben yaptırdım 1 haftadır 3-4 tane sıgara kulu dokuldu adam solemıstı ız bırakmaz yapısmaz dıee kullerı elımle alırken bıle ız bırakmadı ve sımsıyah duruo torpıda ve koltuklar yada tam temızlık ıstıosan 150 kagıdı gozden cıkar detaylı ıc temızlık yaptırıcan:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd    7
NeBiAnd

Bence kendin yapabilirsin.Ben öyle yapıyorum.Arenox marka çok amaçlı temizleyici veya detaylı iç temizlik ürünü var.12-13 ytl kutusu.Ayna gibi yapıyor.Tavanlarıda temizleyebilirsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murryy    0
murryy

nerden bulabilirim?

bursa küçük memleket ne carefurr , ne migros böyle bi ürüne ulaşmak zor oluyo...

blue ribbon diye bi marka buldum yaklaşık sonaxla aynı fiyat onada güvenemiyorum....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest mustafa_g   
Guest mustafa_g

Amway diye bir firma var. Temizlik ürünlerinden bir kaçını evde kullanıyorlar ve akıl sır ermeyecek derecede iyi sonuçlar veriyor. LOC adında genel amaçlı temizleyicisi veya diğer temizlik ürünlerinden birisini (satış temsilcisi o konuda yardımcı olur) alıp kullanabilirsin. İşyerinde bir arkadaş arabanın koltuklarını silmek için LOC aldı ve bütün lekeleri çıkarttığını söylemişti. www.amway.com.tr adresine girip orada kayıt bırakırsan sana en yakın satış temsilcilerini yönlendiriyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd    7
NeBiAnd

nerden bulabilirim?

bursa küçük memleket ne carefurr , ne migros böyle bi ürüne ulaşmak zor oluyo...

blue ribbon diye bi marka buldum yaklaşık sonaxla aynı fiyat onada güvenemiyorum....

Genelde Bauhaus,Koçtaş vs.gibi yerlerde oto bölümünde var bu marka.Ama Mustafanın dediği üründe iyiye benziyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
camlica    0
camlica

merhaba arkadaslar,

arabamin koltugu uzerine cikolata dokulmus, malum, oturunca daa yapismis. Sizde nasil bir yol izlersem, leke kalmadan temizleyebilirim?

acil cevaplarinizi bekliyorumm..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Xman    2
Xman

Hocam gidipte temizleme firmalarına yüksek meblağlar ödemeyin, sonax'ın döşeme temizliği için fısfıslı bir spreyi var, koltuk döşeme neresi kirliyse püskürtüp üzerinden bezle geçince tertemiz oluyor ve çok hoş bir görünüm kazandırıyor ;) fiyatı 13 lira civarı size 1 yıl gider.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×