Jump to content
robosapiens17

3.Nesil Mazda 3 Geri Görüş Kamerası Montajı

Tavsiye Edilen Mesajlar

robosapiens17

Aynen anlattığın gibi Engin. Sanırım araç her kontak açılışında donanımdaki değişiklikleri tarıyor ve bulduğunu yüklüyor. Ola ki bulamadı. Biz de reset atıyoruz (NAV + FAV + MUTE aynı anda 10 sn basıp bekle ). O zaman ekrana kamera görüntüsü geliyor.

 

Bu arada sen plaka aydınlatma lambasının olduğu yere bir tane al demiştin. Sence hangisi daha güzel? :))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir

Girişimci ve iş bitiriciliğin her türlü övgüyü hak ediyor. Tebrikler gerçekten..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
robosapiens17

Çok teşekkürler. Birlikte olmanın gücü.

 

Fakat arkadaşlarımız unutmuş olmalılar: Kendi araçlarındaki kablo bağlantılarına göz atmalarını rica etmiştim. Bagajın içerisinde ve arka tekerin arka üst tarafına gelen yerde. Tekrar hatırlatmak istedim. Bu arada sanırım cx-3 de aynı altyapıyı kullanıyor:)))

 

 

Tazecik bir video daha:

 

https://youtu.be/f5pVLGNmO84

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Limpony

Aynen anlattığın gibi Engin. Sanırım araç her kontak açılışında donanımdaki değişiklikleri tarıyor ve bulduğunu yüklüyor. Ola ki bulamadı. Biz de reset atıyoruz (NAV + FAV + MUTE aynı anda 10 sn basıp bekle ). O zaman ekrana kamera görüntüsü geliyor.

Bu arada sen plaka aydınlatma lambasının olduğu yere bir tane al demiştin. Sence hangisi daha güzel? :))

Sedanlarda ortada yer oldugu icin seninki daha guzel olmus plaka lambasini yerine gerek yok zaten yeri var kameranin..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Canuck

Eline saglik guze olmus. Yalniz benim anlamadigim Turkiye'ye gelen mazdalarda kamera ve navigadyon neden yok? Aracta bunun icin altyapi hazir zaten.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Anarchist

Elinize sağlık.

aklıma takılan 2 konu yardımcı olursanız sevinirim;

1- Motion'da park sensörleri falan yok bu durumda bi farklılık olur mu? mesela görüntüde aynı anda park sensörlerinin durumunu gösteriyor.

2- Video oynatıyorsunuz? o konuda sizden açıklama bekliyoruz (:

3-(Bonus) Hani bize?

 

Teşekkürler...

 

Edit: Videoyu anladım. diğer 2 sorum geçerli (:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
robosapiens17

Bunun için servis kitabına bakmam gerek. Ama sizden ricam:

Bagajın içerisine bakar misiniz?

İlk mesajlarda yazmıştım. Kabloları bir kontrol edelim. Bagaj içine kadar geliyor mu? Ayrıca sizin aracınızda geri vitese takınca ekran ne durumda?

*Aracınız sedansa ve yolunuz Çanakkale'ye düşerse beklerim. Yolda olan kameralar var.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Obivan

Eline saglik guze olmus. Yalniz benim anlamadigim Turkiye'ye gelen mazdalarda kamera ve navigadyon neden yok? Aracta bunun icin altyapi hazir zaten.

 

Cevap aslında çok basit "PARA,PARA,PARA" :)

Aynen yazdığınız gibi araçlarımızda hem navigasyon için gps tesisatı hazır, hem de geri vites kamerası için bağlantılar hazır. Ancak Mazda Türkiye 50 TL lik kamera için 1000 TL, max. 100-150 TL  olacak  içerisinde sadece avrupa haritası olan SD kart için de 2000 TL talep ediyor (telefonumda kullandığım Sygic navigasyonun tüm avrupa ülkelerin kapsayan lisan ücreti  20 €). Cidden şaka gibi  :kafa:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
TylerDurden

geri vitese takınca ekranda herhangi bir değişiklik olmuyor, hangi menüdeyse orada kalıyor.

 

Bunun için servis kitabına bakmam gerek. Ama sizden ricam:
Bagajın içerisine bakar misiniz?
İlk mesajlarda yazmıştım. Kabloları bir kontrol edelim. Bagaj içine kadar geliyor mu? Ayrıca sizin aracınızda geri vitese takınca ekran ne durumda?
*Aracınız sedansa ve yolunuz Çanakkale'ye düşerse beklerim. Yolda olan kameralar var.

Ayrıca emeğinize sağlık, büyük iş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
eshotcu

Emeğine sağlık kardeşim gerçekten güzel çalışma. Birde şu video oynatma çözülse

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tuare

Arkadaşlar,

Doğru mu anladım; aracın kamera kapağına kadar gelmiş ve kamera takılmayı bekleyen kablo yapısı hali hazırda mevcut mudur? Bu arada aracım power.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
goodpasture

Bunun için servis kitabına bakmam gerek. Ama sizden ricam:

Bagajın içerisine bakar misiniz?

İlk mesajlarda yazmıştım. Kabloları bir kontrol edelim. Bagaj içine kadar geliyor mu? Ayrıca sizin aracınızda geri vitese takınca ekran ne durumda?

*Aracınız sedansa ve yolunuz Çanakkale'ye düşerse beklerim. Yolda olan kameralar var.

 

nasıl bakıcaz bagajın ,çerisine biraz yabancıyız bu konulara :)

birde arka koltukları yatırıp bir kablo çekmiştiniz sanırım onu sadece video oynatıcıya bağlamak için yaptınız..yoksa öyle bi işlemi beceremem sanırım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
robosapiens17

nasıl bakıcaz bagajın ,çerisine biraz yabancıyız bu konulara :)

birde arka koltukları yatırıp bir kablo çekmiştiniz sanırım onu sadece video oynatıcıya bağlamak için yaptınız..yoksa öyle bi işlemi beceremem sanırım

Evet, sadece video oynatıcı için çekmiştim. Fakat o kabloları bagaj içinden alıp bagaj kapağındaki yere ben taşıdım. Yaklaşık 1,5 metre kadar. Ben 4 kablo çekmiştim fakat 3 kablo yeterli oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik

Elinize sağlık. Güzel bir teşebbüs başarılı sonuç. Fazla söze gerek yok. Tebrikler.  :hi:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Takeri

Elinize sağlık güzel iş çıkartmışsınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tuare

Arkadaşlar,

Doğru mu anladım; aracın kamera kapağına kadar gelmiş ve kamera takılmayı bekleyen kablo yapısı hali hazırda mevcut mudur? Bu arada aracım power.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir

Arkadaşlar,

Doğru mu anladım; aracın kamera kapağına kadar gelmiş ve kamera takılmayı bekleyen kablo yapısı hali hazırda mevcut mudur? Bu arada aracım power.

 

Aynen öyle.. robosapiens17'nin bağajda bahsettiği yeri kontrol ettiğinizde kabloları göreceksiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EMRbrc2144

ben geri görüş kamerası istememekle birlikte gerçekten girişimcilik, cesaret ve yetenek isteyen bu tür işlerde başarılı olduğunuzu görmekten büyük gurur duydum. TEBRİKLER...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Anarchist

Dün sağolsun robosapiens17 ile kontrol ettik, motiondada sistem hazır gibi görünüyor. Bi kamera alayım bari 11 dolara (:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • okkko
      Yazan: okkko
      Geri görüş kamerası isteyenler elini kaldırsın...
       
      Geri görüş kamerası çalışmalarımız sonuç verdi.
      Kendi aracımızda çalıştırmayı başardık.
      Müşteriye maliyeti 1250TL civarında olabilecek.
       
      Örnek resimler aşağıdadır.
       
      https://www.dropbox.com/s/rwwsefcbddt79er/20141203_100356_resized.jpg?dl=0
       
      https://www.dropbox.com/s/xts9qm43cyba8j1/20141203_100427_resized.jpg?dl=0

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×