Jump to content

2010 Mazda 3 Elektronik Sorun. (Abs,Rvm Işıkları Yanıyor ve Teyp Kapanıp, Açılıyor)


cemoka
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar mrb aracı calıstırdığımızda ekrandaki abs asr ve rvm lambası sarı olarak hata veriyor. Bazen sönüyor bazen hiç yanmiyor yani sorun yok olarak gözüküyor. Bazende teyip kendiliğinden kapanıyor bir daha açılmıyor kontağı açıp kapatana kadar. Bazen de aracı çalıştırdığında teyip kendiliğinden açılıyor ama normal bi açılma değil rahatsız edici sesler çıkıyor sanki kolon bağlantılarını yeni yapiyomusuz gibi PATA kute sesler çıkıyor lütfen yardım arkadaşlar ne yapmam gerekiyor...

İlhan tarafından düzenlendi
Konu Başlığı ve Yeri Düzenlenmiştir.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Otomobilinize yakın zamanda bir elektronik müdehale, yada bir değişiklik oldu mu ?

 

Mesela Xenon far filan takıldı mı ? Yada müzik sistemine bir müdahale, ilave vs bir şeyler yapıldı mı ?

 

Forumda bu güne kadar sizin sorununuzu yaşayan hiç görmedim, duymadım. Sorun elektronik problem olduğu için, bizlerin bir şey söylemesi çok zor. 

 

İstanbul'da bulunuyor olmanız büyük avantaj. Avrupa yakasında Evo servisini öneririm. Anadolu yakasında Merser servisi öneririm.

Bence en kısa sürede servisi bir ziyarette bulunun. Aracınızı bilgisayara bağlayarak sorunun nedenini ve çözümünü bulurlar bence.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracimda sadece akü değişti o saydiklarinizin hiçbirisi olmadı zaten en son evo dan çıktı araç bakımdan 6 ay oldu . bu sorunları da zamanla çıkmaya başladı...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracimda sadece akü değişti o saydiklarinizin hiçbirisi olmadı zaten en son evo dan çıktı araç bakımdan 6 ay oldu . bu sorunları da zamanla çıkmaya başladı...

 

Vallahi daha çok beklemeden en kısa sürede Evo'ya gidin. Cem yardımcı olacaktır zaten size. Dediğim gibi aracınızın bilgisayara bağlanması lazım. Biz ne söylesek şu anda bir varsayımı geçmez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Alakasız olabilir bunu baştan belirteyim. Bujileri ne zaman değiştirdiniz. Bence bujileri kontrol etmekte fayda var. İlhan abinin dediği gibi servise en kısa sürede uğrayın derim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servis' den önce bir şeyler denemek istiyorsanız tavsiyem akü kutup başlarını tamamen sökün. Yarım saat bekleyin en aşşağı. Bu süre çok önemli eprom hafızasının tamamen boşalması lazım. Bu süre den önce aküyü bağlarsanız hiç bir işe yaramaz. Zamanın da sunroof arızam da bu sorun ile karşılaşmıştım ve bu şekilde çözmüştük. Bende ki arıza sistemin sunroofu açık olduğu halde kapalı gibi algılamasıydı. Bu işlemi deneyin. Eğer yinede çözüm olmaz ise servise hiç beklemeden gidin. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda bozulmaz, bozarlar düsturuyla hareket etmek lazım :) yapılan tek müdahale akü ise oradan gidin. Yanlış güçte akü takılmış olabilir, kısa devre olabilir.Ciddi bir sorun değildir muhtemelen. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yazılımla düzelme ihtimali varmı arkadaşlar söylenenlerin hepsini uyguladım bi düzelme yok

 

Düzeltmeye çalışmadan evvel. Bence hatanın nedenini, kaynağını bulmalısınız !!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Paranormal bir durum,  hiç rastlamadım böylesine,  3 harfli girmişe benziyor.. Servisten sonra hocaya da bir gösterin derim :) Okusun üsflesin , nazar vardır belki çıkar... (impressive mavi hb   :nazar: araç )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende aynısını düşünüyorum... Hem fikiriz . bakan bidaha bakıyor .çok dikkat çekiyor.. Yanima gelip Çokta soru soran oluyor araç icin beğenme açısından. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...