Jump to content
xanatoliax

Skyactiv Mazda 3 Sahibi Olmak

Tavsiye Edilen Mesajlar

xanatoliax    120
xanatoliax

Bir tek gun bile pisman olmadigim bir durum. Bana mi denkngeliyor bilmiyorum ama araca ferrari muamelesi yapiyorlar :-) bu sabah biri 10 dakika etrafinda donerek inceledi ;-) aksam isten eve geldigimde 7 yasinda komsumuzun oglu kosa kosa yanima geldi , amca kac basiyo bundiyo sordu. Arkasindan da ben biliyorum mazda bu babam bakti 75 binlaraymis demez mi ;-) yani arkadaslar inanilmaz ilgi ceken bir otomobil allah isteyen herkese nasip etsin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Faruk ozturk    44
Faruk ozturk

Bazen esimle tartisiyorum araba yuzunden millet suzuyo diye

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.554
İlhan

Tasarım olarak çok yakışıklı bir otomobil. "C" segmentinin en yakışıklı kasasına sahip desek abartılı olmaz herhalde. Kesinlikle yolda çok dikkat çekiyor. Hele ki kırmızı rengi yakıp, kasıp kavuruyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.130
M.E.G

Power çok güzrl duruyor. Motion reflex jantı berbat bir şey. Arabayı söndürüyor resmen.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Devrim Babacan    491
Devrim Babacan

...Motion reflex jantı berbat bir şey. Arabayı söndürüyor resmen.

Aracı aldığım bayiide, hazırlanmakta olan Power aracıma bakıyordum - solumda yine Power almış bir müşteri, sağımda ise satış temsilcisi vardı.

 

Dedim, "Hani, 18 inch istemesek, 16 inch ile değiştirir misiniz lastikleri, böyle bir opsiyonumuz var mıdır?" diye sorduğum anda, ikisi birden cinayet işlemişim gibi baktılar bana. Sorumu geri aldım. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.130
M.E.G

Aracı aldığım bayiide, hazırlanmakta olan Power aracıma bakıyordum - solumda yine Power almış bir müşteri, sağımda ise satış temsilcisi vardı.

Dedim, "Hani, 18 inch istemesek, 16 inch ile değiştirir misiniz lastikleri, böyle bir opsiyonumuz var mıdır?" diye sorduğum anda, ikisi birden cinayet işlemişim gibi baktılar bana. Sorumu geri aldım. :)

Aracın şekline hiç uymuyor. Eski nesillerin jantları daha alımlı bence. Mazda üretirken hiç bakmadı mı acaba nasıl duruyor diye?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Faruk ozturk    44
Faruk ozturk

Aracim otoparkta duruyor bi gun otoparkci dediki abi senin arabanin etrafinda donup duruyolar her gelen bakiyo dedi ve ogun helal olsun mazdaya ve verdigim paraya dedim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    729
Katil Balina

hakkaten çok güzel bir otomobil.

geçen ankara'da panora otoparkta kırmızı bir tanesi ile ilgilenenleri gördüm. biz hemen yanında hanımın fiestası ile oradaydık. adamlar yanındaki 500 bin küsür liralık araba ile değil de ne hikmetse kendisi hakkında konuşuyorlardı.

bi tanesi "mazda mıymış bu, ne kadar ki bunlar" falan diyordu:)  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
61kdeniz    75
61kdeniz
30.09.2015 12:44:57, M.E.G :

Power çok güzrl duruyor. Motion reflex jantı berbat bir şey. Arabayı söndürüyor resmen.

Kesinlikle katılmıyorum. Bende reflex var ve nereye gitsem aynı muameleyi bende görüyorum. Herkes hayran hayran bakıyor, Kaç kez içini  görmek isteyenlerle karşılaştım sayısını ben bile unuttum.8)8)  Donanımlarını duyunca hayrette kapılıyorlar, özellikle jetta alanlar arabanın fiyatını duyunca pişmanlıkları yüzüne yansıyor. ;D Bunu görünce zaten doğru tercih yaptığını da anlıyorsun...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Arabalar    1.988
Arabalar

Bu araçların sürüş zevkini artırmak için bir tavsiye ; sürücü koltuğunu sonuna kadar geri alın. Direksiyonuda kendinize doğru sonuna kadar çekerek yaklaştırın. Sağ kolunuzuda ortadaki kol dayamanın üzerine umarsızca bırakın. Sol elinizin parmak uçlarıyla direksiyonu idare edin :)

Gerçi gaza basmak için sağ ayağı uzatmaktan sağ ayağım diğerine göre uzadı ve sıkışık trafikte acemilik alametleri başladı ama yinede değer :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.535
Mehmet Özdemir
1 dakika önce, arabalar :

Bu araçların sürüş zevkini artırmak için bir tavsiye ; sürücü koltuğunu sonuna kadar geri alın. Direksiyonuda kendinize doğru sonuna kadar çekerek yaklaştırın. Sağ kolunuzuda ortadaki kol dayamanın üzerine umarsızca bırakın. Sol elinizin parmak uçlarıyla direksiyonu idare edin :)

Gerçi gaza basmak için sağ ayağı uzatmaktan sağ ayağım diğerine göre uzadı ve sıkışık trafikte acemilik alametleri başladı ama yinede değer :)

mete abi, boyum 1,65. sizin yöntem; araç hareket etmiyorken zevkimi artırır sadece :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Arabalar    1.988
Arabalar
Şimdi, Mehmet Özdemir :

mete abi, boyum 1,65. sizin yöntem; araç hareket etmiyorken zevkimi artırır sadece :)

Bende selvi boylu değilim Mehmet bey :)   Duruma göre koltuğu arka ayarlarda  tutmak aynı hissi verecektir :)  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.554
İlhan
8 dakika önce, Mehmet Özdemir :

mete abi, boyum 1,65. sizin yöntem; araç hareket etmiyorken zevkimi artırır sadece :)

Böyle boy şart o zaman. :D

 

 

tall-driver-small-car.jpg

 

7949576.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Arabalar    1.988
Arabalar

Alttaki fotoğraftaki arkadaş ön koltuğu söküp arka koltuktan da gider :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
s.adebisi    14
s.adebisi
30.09.2015 at 12:44, M.E.G :

Power çok güzrl duruyor. Motion reflex jantı berbat bir şey. Arabayı söndürüyor resmen.

hocam ve konuya hakim arkadaşlar, motion donanım alsak biz bu aracı ve 18 jant ekletsek, süspansiyon sistemi power ile aynıdır değil mi? konforda bir sıkıntı olmaz yani standart 18 gelen donanımla göre. kırmızı alsam diyorum ama kırmızının altına 16lık jantlar çok mu kötü durur bilemedim, gözümde bir türlü canlanmıyor görsellere baksam da.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×