Jump to content
Efebey

Subaru Impreza 5 Kapılı Konsepti Tokyo da Sergileniyor !

Tavsiye Edilen Mesajlar

Efebey

Tokyo Motor Show'daki Subaru yenilikleri arasında öne çıkan konsept Subaru Impreza 5 kapılı konsepti oldu.

ulhpff8r.jpg

Yeni nesil Impreza'nın provası niteliğindeki konsept dinamik ve sağlam bir tasarıma sahip, altıgen ön panjuru ve keskin farları ile dikkat çekiyor. 

Arkaya doğru baktığımızda sportif karakter çizgileri, gömme kapı tutacakları ve uzatılmış çamurluk genişleticileri dört tekerlekten çekişli Subaru'nun güvenilirliğini ve sağlamlığını vurguluyor. 

Subaru yetkilileri konseptin teknik detayları hakkında bilgi vermesede aracın boyutları açıklandı. Konsept 4.400 mm uzunluğunda, 1.880 mm genişliğinde ve 1.440 mm yüksekliğe sahip. Aks açıklığı ise 2670 mm. Firma üretim modelinin ne zaman tanıtılacağını açıklamadı ancak konseptteki yeni stil felsefesinin tüm gelecek modellerde kullanılacağı belirtildi.

 

lp68b96t.jpg  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir

Konseptlerde gördüğümüz uçuk kaçık tasarımlar bu araçta yok. Seri üretime uygun bir çalışma olmuş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan

Subaru İmpreza modelinde Hb kasaya geçtiğinden beri beğenmiyorum. Bu güne kadar ki en güzel İmpreza kasası bence bu.

 

48p5dp.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

şahsen beğendim. en azından biraz bişeye benzemiş bu sefer bi can gelmiş..

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Güncel kasadan farkı ne ? Konsept dedikleri güncel kasanın hatlarını biraz değiştirmişler.

2015-subaru-impreza-front-angle3_9790_08

 

Esas konsept 2011 de yayınladıkları bu araçtı bence ;

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

Güncel kasadan farkı ne ? Konsept dedikleri güncel kasanın hatlarını biraz değiştirmişler.

2015-subaru-impreza-front-angle3_9790_08

 

Hocam şimdiki bile değil eski kial'lar gibi güncel kasadan daha güzel. hiç olmazsa hatları derinleşmiş keskin kıvrımlar gelmiş. daha "modern"  daha dinamik görünüyor. tabi şekil çıkarsa. yine tıraşlayıp berbat ederler bence 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Hocam şimdiki bile değil eski kial'lar gibi güncel kasadan daha güzel. hiç olmazsa hatları derinleşmiş keskin kıvrımlar gelmiş. daha "modern"  daha dinamik görünüyor. tabi şekil çıkarsa. yine tıraşlayıp berbat ederler bence 

Hayır makyaj felan dersin anlarım da Konsept deyince komik durmuş makyaj vari bir değişimi böyle lanse etmek. Keşke 2011 yılında yayınladıkları konsepti dediğin gibi traşlayıp kuşa çevirmeselerdi, ciddi beğeni toplamıştı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

b

Hayır makyaj felan dersin anlarım da Konsept deyince komik durmuş makyaj vari bir değişimi böyle lanse etmek. Keşke 2011 yılında yayınladıkları konsepti dediğin gibi traşlayıp kuşa çevirmeselerdi, ciddi beğeni toplamıştı.

"konsept" hususunda haklısınız. konsept değil olsa olsa yeni kasa olmuş evet. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
sabox

Bu aracada konsept dedikleri için durum daha vahim. bunuda traşlayıp satmazlar umarım. Dediğiniz gibi nihai ürün olabilir günümüz standartlarına bakınca, bişeyler eksiltmek aracın albenisini götürecektir illaki.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emregc

En çok satan C sınıfı HB leri (Golf, 308 , Ceed, Leon, Auris, vb. )  , bilgisayarın tasarım harman programına yüklemişler ortaya bu çıkmış.. Gerekçede şu , "nede olsa içlerinden biri yılın arabası olacak, senede 1500 tane araç satacaz diye tasarımla uğraşmayalım,  ortalamaların ortalamasını alalım bu bizi idare eder "diye düşünmüşler sanki... 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Japon otomobil üreticisi Subaru, sürücülerin uykulu veya dikkatsiz olduğunu tespit eden yeni yüz tanıma teknolojisi DriverFocus'u tanıttı. Yeni teknoloji Subaru Forester'ın yeni modelinde yer alıyor.

      Japonya merkezli otomotiv şirketi Subaru, ABD'nin en çok satan otomobillerinden biri olan Subaru Forester'ın yeni modelini tanıttı. New York Uluslararası Otomobil Fuarı'nda ilk kez görücüye çıkan Subaru Forester yorgunluğu ve dikkat dağınıklığını tespit edebilen yüz tanıma teknolojisiyle birlikte geliyor. Lafı fazla uzatmadan Subaru'nun yeni aracının detaylarına geçelim.
      Subaru'nun yüz tanıma sistemi DriverFocus olarak adlandırıldı.
      Yeni teknoloji 'DriverFocus' olarak adlandırıldı ve yeni Forester'ın üst düzey Touring trim versiyonunda standart olarak mevcut olacak. Subaru'nun DriverFocus teknolojisi, sürücü yorgunluğu veya dikkat dağınıklığı gibi belirtileri tespit eden bir yüz tanıma yazılımını kullanıyor. Bu teknoloji beş farklı sürücüyü tanıyabiliyor ve aracın koltuk pozisyonu ve iklimlendirme gibi kontrollerini de otomatik olarak düzenleyebiliyor.
      Yeni tanıtılan Subaru Forester aynı zamanda çarpışma öncesi frenleme, adaptif hız sabitleyici, şerit ihlali uyarı sistemi, trafik işaretlerini algılama gibi teknolojilere sahip EyeSight sürücü destek sistemi ile geliyor. ABD'li lüks otomobil markası Cadillac da Subaru'ya benzer bir sürücü izleme teknolojisine sahip. İki teknoloji arasındaki farkı ise Cadillac'ın yüz tanıma teknolojisinden ziyade, sürücünün göz hareketlerini izleyen kızılötesi kameralar kullanması olarak açıklayabiliriz.
      Kaynak: Theverge & Donanımhaber
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Subaru’nun en çok satış yapan modellerinden bir tanesi olan ve hem C hem de D segmenti müşterilerinin ilgisini çeken SUV/Crossover modeli Forester yenilendi. Yeni Subaru Forester, makyajvari dış tasarım farklarına sahip olmasına rağmen, iç görünüm olarak bazı önemli değişimlere uğradı.
      Aşağıda üstte yeni ve altta da eski Forester modellerinin karşılaştırmalı fotoğrafları görülebilir. Bu doğrultuda önde en dikkat çeken detayın, önceki kasada ön panjurun altında yer alan ince bölmenin panjura birleşmesi gösterilebilir. Bu sayede ön panjur artık daha iri bir görünüme kavuşmuş. Farlarda da büyüme meydana gelmiş ancak genel formunu koruduğu söylenebilir. Tamponun da genel formu korunuyor olsa da belirgin bir değişim de kendini birçok detayda gösteriyor.

      Aracın arkasında ise çatal formlu yeni stop lambaları hemen dikkat çekiyor. Ayrıca C sütununun dik formu korunurken arka kelebek camın eğimi artık daha açılı. Bu durum arka ve yan tasarımın hareketlenmesini sağlamış diyebiliriz. Arka tampon ise büyük oranda değişikliğe uğramış. Araca yandan bakıldığında ise, şişirilmiş çamurluklar karakteri fazlasıyla vurguluyor ve aracı daha heybetli gösteriyor. Sonuç olarak; ilk bakışta tasarım çok fazla değişmemiş gibi görünse de, farklar detaylarda gizli denilebilir.
      Yeni Subaru Forester’ın içi ise daha belirgin bir değişime uğramış gibi görünüyor. Genel yerleşim aynen korunsa da görünüm farklı. Kokpitin ortasında yer alan havalandırmalar artık yatay bir şekilde değil, dikey bir şekilde bilgi eğlence sisteminin 2 kenarında yer alıyor. Ayrıca ekranın sağ ve solunda yer alan tuşlar da alta taşınmış. Üstte yer alan sürüş bilgi ekranı ise biraz daha büyük boyutları ve köşeli tasarımı ile hemen fark ediliyor. Bu arada bir önceki kasaya göre büyüyen boyutlar neticesinde arka diz mesafesinin yaklaşık 36mm arttığı açıklanıyor.

      Yeni Subaru Forester Teknik
      Yeni Subaru Forester modelinin en fazla ilgi çektiği bölgelerin başında gelen ABD’de, New York Otomobil Fuarı’nda tanıtıldığı düşünüldüşünde, motor seçeneği de bu yönde açıklandı. Daha önceden turbo beslemeye sahip motor artık sadece atmosferik olarak sunuluyor. 2.5lt Boxer 4 silindir motor 182ps güce sahipken, 238nm de tork üretebiliyor.
      Motorun ürettiği güç ve tork, Subaru patentli simetrik 4×4 çekiş sistemine CVT otomatik şanzıman ile aktarılıyor. Performans değerleri henüz belirtilmese de, aracın ortalama olarak 7.1lt/100km yakıt tüketimine sahip olduğu açıklandı. Ülkemizi de kapsayan Avrupa pazarında ise 2.0lt atmosferik-benzin ve 2.0lt turbo-dizel motorların aynen kullanılmaya devam edileceğini tahmin ediyoruz.
      Birçok farklı aktif-pasif güvenlik donanımının standart veya opsiyon olarak yer alacağı yeni Subaru Forester, yaz aylarında ABD’de satılmaya başlanacak. Avrupa’da ise tahminde bulunduğumuz motor seçenekleri ile 2019 yılı başında satılmaya başlanabilir. Ülkemizde ise, döviz kurundaki değişime bağlı olarak en az 220.000TL’den başlayacağı tahmin edilebilir.
       

       

       

       

       


      Kaynak:SekizSilindir
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Mazda gibi çok sevdiğim, saygı duyduğum ve takip ettiğim Subaru'nun bir fiyatlarına bakayım dedim.. Bakmışken de burada da paylaşayım dedim. Subaru XV'nin fiyatı bile benim ulaşabilirlik sınırılarımın çok üzerinde..Vay halime, vay halimize.. Yani istediğimiz, sevdiğimiz, beğendiğimiz markalara sahip olabilmek artık resmen hayal oldu... 
      Yeni Subaru XV
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 1.6i Xtra 121.155 TL 1.6i Xtreme 131.247 TL 1.6i Xclusive 157.220 TL  
      LEVORG
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 1.6i GT-S Sport Plus EyeSight  179.220 TL
       
       
      FORESTER
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 2.0i Premium Plus EyeSight 190.122 TL 2.0i Adventure XT Turbo ASP 225.122 TL 2.0d Elegance 194.122 TL 2.0d Sport ASP 227.522 TL  
      OUTBACK
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 2.0d Limited EyeSight 264.607 TL  
      Subaru BRZ
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 2.0i Premium MT 190.522 TL 2.0i Premium AT 197.522 TL  
       
       
    • Arman-1999
      Yazan: Arman-1999
      @İlhan değerli yorumlarını rica ediyorum...
      izmir ve eskişhir de bana göre lacivert onlara göre okyanus mavisini gördüm ve bir hayli heyecanlandım. Daha önce açmış olduğum o mu ? bu mu? şu mu? adlı konuda fikirlerinden bir hayli faydalanmış biri olarak bunu da merak ediyorum. 1.6 ve her daim 4x4 oluşu cazip gibi duruyor. Donanım özellikleri ise göz dolduruyor.
      Hadi buyur bakalım... ( Subaru forum ne diyor bu işe bir de ) 

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×