Jump to content
Mümin

Yeni Subaru Impreza Japonya’da Yılın Otomobili

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mümin

Yeni Subaru Impreza Japonya’da Yılın Otomobili

Yeni Subaru Impreza Japonya’da Yılın Otomobili seçildi.

1 Kasım 2015 ve 31 Ekim 2016 tarihleri arasında Japonya’da satışa sunulan binek otomobiller arasında birinci olan yeni Impreza; ön kaput üzerinde yaya hava yastığı sunan ilk Japon otomobili unvanıyla da tarihe geçti.

Subaru’nun kazandığı sayısız ödüllere bir yenisi daha eklendi. 2003 yılında Legacy ile Japonya’da “Yılın Otomobili Ödülü” ile onurlandırılan Subaru; “2016-2017 Yılının En İyi Otomobili” ödülünü bu kez yeni Impreza ile kazandı. Bu ödül; Japonya’da 1 Kasım 2016 ile 31 Ekim 2016 tarihleri arasında satışa sunulan ve satış tahmini 500 adetin üzerinde olan binek otomobiller arasında yapılan bir değerlendirme.

1481890263_Subaru_Impreza_COTY_J_02-620x413.jpeg

Subaru’nun yeni Global Platformu temel alınarak üretilen yeni Subaru Impreza’da; Standart EyeSight sürücü yardım teknolojisine ek olarak kaza anında; yayada kafa yaralanmalarını en aza indirgemek için tasarlanan yaya koruma havayastığı da standart olarak sunuluyor. Yeni Impreza, motor kaputu ile ön cam arasında yer alan “yaya havayastığı”nın standart olarak sunulduğu ilk Japon üretimi otomobil olma unvanına sahip.

1481891051_Subaru_COTYJ__1__01-300x296.jpg

Yılın Otomobili Ödülü’ne ek olarak, Japonya yeni otomobil değerlendirme programı olan JNCAP’te de Subaru otomobilleri çok önemli başarılar elde ediyorlar. JaponNCAP’in içeriğine 2014 yılında eklenen “Önleyici Güvenlik Performansı” değerlendirmesinde, Subaru’nun EyeSight teknolojisine sahip modelleri Impreza, Legacy, Outback, Forester, Levorg ve WRX S4, İleri Derecede Güvenli Araç (ASV++) kategorisinde en yüksek puanları elde ederek önemli bir başarıya imza atmıştı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina

biraz da araba tasarlamayı becerebilseler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SafaTR

@Mümin abi güzel yakalamışsın haberi eline sağlık. 

Subaru eskisi gibi değil. Wrx sti lar çok güzeldi. Fakat teknoloji geliştikçe bu tarz araçların güncel versiyonları hep bir itici geliyor.

Ben biraz daha klasik araba sevenlerdenim geçmişe takılıp kalmayı seviyorum biraz ondan kaynaklanıyor sanırım :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin

Şahsen ben bu kasayı sevdim. İçinde oynanması gereken biryerler var fakat dışında sıkıntı yok. (jantları saymıyorum tabi ki)

Subaru Türkiye de her zaman Mazda ile aynı kaderi paylaşacak sanırım

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
dr_azoom

Offf stı veya wrx tadından yenmez , benim en sevdiğim kasa bug eye dedikleri 2001-2004 arası tek yuvarlak farlı kasası


Mazda Yetkili Servis Herter / Ankara

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin

Subaru'nun en yeni Ford Focus rakibi markanın yeni küresel platformunu kullanıyor ve dört çekişli sürüş sistemini koruyor.

Yeni Subaru Impreza paketinden çıktı
 
Subaru, Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda yeni nesil Impreza modelinin Avrupa prömiyerini gerçekleştirmeden önce aracı gün yüzüne çıkardı. Yeni Impreza düz dört silindirli boksör tipi motorunu ve dört çekişli sürüş sistemini devam ettiriyor. Model yepyeni Subaru Global platformunu kullanıyor. Yeni platformla Impreza'nın kaportası alçalıyor ve yere 5 mm daha yaklaşıyor. Subaru bu durumun, hareketliliği ve çevikliği geliştirdiğini savunuyor. Subaru ayrıca yeni otomobilin daha iyi direksiyon tepkilerine sahip olacağını söylüyor.

Subaru, yeni Impreza'nın motorunun kesin özelliklerini henüz ilan etmedi, ancak eski otomobilin 1.6 litrelik motorunun geliştirilmiş bir versiyonu olacağı öngörülüyor. Yeni modelde daha fazla motor seçeneği sunulacak.

Subaru-Impreza-01.jpg

Impreza'nın dış tasarımı artık daha şık ve markanın BRZ ve WRX STI performans modelleri ile daha uyumlu. Henüz belli olmamasına rağmen, Avrupa versiyonu otomobilin iç kabininin neredeyse tamamen geçen yıl çıkan ABD modeli ile aynı olması bekleniyor. Modelde dokunmatik ekranlı yeni bir multimedya sistemi de bulunuyor.

Subaru, Eyesight teknolojisine standart olarak yeni modelinde de yer verecek. Bu sürüş yardım sistemi, acil otomatik fren ve adaptif seyir kontrol sistemini içeriyor. Fiyatlandırma ve satış tarihleri de dahil olmak üzere daha fazla bilgi, otomobil bu sonbaharda piyasaya çıkmadan önce açıklanacak. Yeni modelin fiyatının 22.000 euro'yu aşmaması bekleniyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
PeLiKaN

Kia Ceed e bağlamış koskoca Subaru..Neden dizayn konusunda bu kadar yeteneksiz bu adamlar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan
13 dakika önce, PeLiKaN :

Kia Ceed e bağlamış koskoca Subaru..Neden dizayn konusunda bu kadar yeteneksiz bu adamlar..

Bu konuda tek muzdarip Subaru değil ki !

Tasarım konusunda "Mazda" rakiplerine göre çığır apayrı bir sayfa açtı.

Honda olsun, Toyota olsun, Mitsubishi olsun çok kat edecekleri yol var tasarım konusunda..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Japon otomobil üreticisi Subaru, sürücülerin uykulu veya dikkatsiz olduğunu tespit eden yeni yüz tanıma teknolojisi DriverFocus'u tanıttı. Yeni teknoloji Subaru Forester'ın yeni modelinde yer alıyor.

      Japonya merkezli otomotiv şirketi Subaru, ABD'nin en çok satan otomobillerinden biri olan Subaru Forester'ın yeni modelini tanıttı. New York Uluslararası Otomobil Fuarı'nda ilk kez görücüye çıkan Subaru Forester yorgunluğu ve dikkat dağınıklığını tespit edebilen yüz tanıma teknolojisiyle birlikte geliyor. Lafı fazla uzatmadan Subaru'nun yeni aracının detaylarına geçelim.
      Subaru'nun yüz tanıma sistemi DriverFocus olarak adlandırıldı.
      Yeni teknoloji 'DriverFocus' olarak adlandırıldı ve yeni Forester'ın üst düzey Touring trim versiyonunda standart olarak mevcut olacak. Subaru'nun DriverFocus teknolojisi, sürücü yorgunluğu veya dikkat dağınıklığı gibi belirtileri tespit eden bir yüz tanıma yazılımını kullanıyor. Bu teknoloji beş farklı sürücüyü tanıyabiliyor ve aracın koltuk pozisyonu ve iklimlendirme gibi kontrollerini de otomatik olarak düzenleyebiliyor.
      Yeni tanıtılan Subaru Forester aynı zamanda çarpışma öncesi frenleme, adaptif hız sabitleyici, şerit ihlali uyarı sistemi, trafik işaretlerini algılama gibi teknolojilere sahip EyeSight sürücü destek sistemi ile geliyor. ABD'li lüks otomobil markası Cadillac da Subaru'ya benzer bir sürücü izleme teknolojisine sahip. İki teknoloji arasındaki farkı ise Cadillac'ın yüz tanıma teknolojisinden ziyade, sürücünün göz hareketlerini izleyen kızılötesi kameralar kullanması olarak açıklayabiliriz.
      Kaynak: Theverge & Donanımhaber
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Subaru’nun en çok satış yapan modellerinden bir tanesi olan ve hem C hem de D segmenti müşterilerinin ilgisini çeken SUV/Crossover modeli Forester yenilendi. Yeni Subaru Forester, makyajvari dış tasarım farklarına sahip olmasına rağmen, iç görünüm olarak bazı önemli değişimlere uğradı.
      Aşağıda üstte yeni ve altta da eski Forester modellerinin karşılaştırmalı fotoğrafları görülebilir. Bu doğrultuda önde en dikkat çeken detayın, önceki kasada ön panjurun altında yer alan ince bölmenin panjura birleşmesi gösterilebilir. Bu sayede ön panjur artık daha iri bir görünüme kavuşmuş. Farlarda da büyüme meydana gelmiş ancak genel formunu koruduğu söylenebilir. Tamponun da genel formu korunuyor olsa da belirgin bir değişim de kendini birçok detayda gösteriyor.

      Aracın arkasında ise çatal formlu yeni stop lambaları hemen dikkat çekiyor. Ayrıca C sütununun dik formu korunurken arka kelebek camın eğimi artık daha açılı. Bu durum arka ve yan tasarımın hareketlenmesini sağlamış diyebiliriz. Arka tampon ise büyük oranda değişikliğe uğramış. Araca yandan bakıldığında ise, şişirilmiş çamurluklar karakteri fazlasıyla vurguluyor ve aracı daha heybetli gösteriyor. Sonuç olarak; ilk bakışta tasarım çok fazla değişmemiş gibi görünse de, farklar detaylarda gizli denilebilir.
      Yeni Subaru Forester’ın içi ise daha belirgin bir değişime uğramış gibi görünüyor. Genel yerleşim aynen korunsa da görünüm farklı. Kokpitin ortasında yer alan havalandırmalar artık yatay bir şekilde değil, dikey bir şekilde bilgi eğlence sisteminin 2 kenarında yer alıyor. Ayrıca ekranın sağ ve solunda yer alan tuşlar da alta taşınmış. Üstte yer alan sürüş bilgi ekranı ise biraz daha büyük boyutları ve köşeli tasarımı ile hemen fark ediliyor. Bu arada bir önceki kasaya göre büyüyen boyutlar neticesinde arka diz mesafesinin yaklaşık 36mm arttığı açıklanıyor.

      Yeni Subaru Forester Teknik
      Yeni Subaru Forester modelinin en fazla ilgi çektiği bölgelerin başında gelen ABD’de, New York Otomobil Fuarı’nda tanıtıldığı düşünüldüşünde, motor seçeneği de bu yönde açıklandı. Daha önceden turbo beslemeye sahip motor artık sadece atmosferik olarak sunuluyor. 2.5lt Boxer 4 silindir motor 182ps güce sahipken, 238nm de tork üretebiliyor.
      Motorun ürettiği güç ve tork, Subaru patentli simetrik 4×4 çekiş sistemine CVT otomatik şanzıman ile aktarılıyor. Performans değerleri henüz belirtilmese de, aracın ortalama olarak 7.1lt/100km yakıt tüketimine sahip olduğu açıklandı. Ülkemizi de kapsayan Avrupa pazarında ise 2.0lt atmosferik-benzin ve 2.0lt turbo-dizel motorların aynen kullanılmaya devam edileceğini tahmin ediyoruz.
      Birçok farklı aktif-pasif güvenlik donanımının standart veya opsiyon olarak yer alacağı yeni Subaru Forester, yaz aylarında ABD’de satılmaya başlanacak. Avrupa’da ise tahminde bulunduğumuz motor seçenekleri ile 2019 yılı başında satılmaya başlanabilir. Ülkemizde ise, döviz kurundaki değişime bağlı olarak en az 220.000TL’den başlayacağı tahmin edilebilir.
       

       

       

       

       


      Kaynak:SekizSilindir
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Mazda gibi çok sevdiğim, saygı duyduğum ve takip ettiğim Subaru'nun bir fiyatlarına bakayım dedim.. Bakmışken de burada da paylaşayım dedim. Subaru XV'nin fiyatı bile benim ulaşabilirlik sınırılarımın çok üzerinde..Vay halime, vay halimize.. Yani istediğimiz, sevdiğimiz, beğendiğimiz markalara sahip olabilmek artık resmen hayal oldu... 
      Yeni Subaru XV
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 1.6i Xtra 121.155 TL 1.6i Xtreme 131.247 TL 1.6i Xclusive 157.220 TL  
      LEVORG
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 1.6i GT-S Sport Plus EyeSight  179.220 TL
       
       
      FORESTER
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 2.0i Premium Plus EyeSight 190.122 TL 2.0i Adventure XT Turbo ASP 225.122 TL 2.0d Elegance 194.122 TL 2.0d Sport ASP 227.522 TL  
      OUTBACK
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 2.0d Limited EyeSight 264.607 TL  
      Subaru BRZ
       
      Model Tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı 2.0i Premium MT 190.522 TL 2.0i Premium AT 197.522 TL  
       
       
    • Arman-1999
      Yazan: Arman-1999
      @İlhan değerli yorumlarını rica ediyorum...
      izmir ve eskişhir de bana göre lacivert onlara göre okyanus mavisini gördüm ve bir hayli heyecanlandım. Daha önce açmış olduğum o mu ? bu mu? şu mu? adlı konuda fikirlerinden bir hayli faydalanmış biri olarak bunu da merak ediyorum. 1.6 ve her daim 4x4 oluşu cazip gibi duruyor. Donanım özellikleri ise göz dolduruyor.
      Hadi buyur bakalım... ( Subaru forum ne diyor bu işe bir de ) 

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×