Jump to content
NeW3

1.Nesil Mazda 3 Sürücü Tarafındaki Camların Tuşlardan Geç Açılması

Tavsiye Edilen Mesajlar

NeW3    226
NeW3

merhaba arkadaşlar,

benim şöyle bir sorunum var.

guzumun camları kendi kapı düğmelerinden açma kapama yaptığımda hemen tepki veriyor ancak şoför tarafı düğmelerinde şoför tarafı camı hariç diğer camları açıp kapayabilmem için düğmeye rahat 5-6 sn basılı tutmam gerekiyor. aslında bu problem havalar sıcakken yoktu yeni yeni baş göstermeye başladı. acep neden ola ki?

selamlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.786
İlhan

Yani ilk aklıma gelen düğmede bir temassızlık, oksitlenme vs durumu olma ihtimali geliyor.

Siz tek dokunuşla cam komple indirme kaldırmayı kast etmiyorsunuz dimi bu arada ?.

Emin olmamakla birlikte, sürücü tarafından tekrar cam programlamayı dener misiniz ?

Nasıl olacak, sürücü tarafından problemli dediğiniz diğer 3 camı tek tek açmayı deneyi. Cam açılıp tam tamına ininceye kadar bırakmayın düğmeyi. Açıldıktan sonra 7-8 saniye düğmeyi basılı tutun. Bir tık sesini duyacaksınız. Olmazsa tam tersi kapatmak için basılu tutup. Kapandıktan sonra 7-8 saniye basılı tutun, ta ki yine tık sesini duyuncaya kadar.

Bu işlem işe yararsa diğer kalan 2 cama da aynısını yaparsınız.

 

http://www.mazdaclubtr.com/forums/topic/1083-camlarin-otomatik-inip-kalkmasi-icin-programlama/

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3
5 saat önce, İlhan :

Yani ilk aklıma gelen düğmede bir temassızlık, oksitlenme vs durumu olma ihtimali geliyor.

Siz tek dokunuşla cam komple indirme kaldırmayı kast etmiyorsunuz dimi bu arada ?.

Emin olmamakla birlikte, sürücü tarafından tekrar cam programlamayı dener misiniz ?

Nasıl olacak, sürücü tarafından problemli dediğiniz diğer 3 camı tek tek açmayı deneyi. Cam açılıp tam tamına ininceye kadar bırakmayın düğmeyi. Açıldıktan sonra 7-8 saniye düğmeyi basılı tutun. Bir tık sesini duyacaksınız. Olmazsa tam tersi kapatmak için basılu tutup. Kapandıktan sonra 7-8 saniye basılı tutun, ta ki yine tık sesini duyuncaya kadar.

Bu işlem işe yararsa diğer kalan 2 cama da aynısını yaparsınız.

 

http://www.mazdaclubtr.com/forums/topic/1083-camlarin-otomatik-inip-kalkmasi-icin-programlama/

 

merhaba abi,

sorunu yaşamaya başladığım anda forumda araştırdım tekrar programladım ama yine tık yok. bugün akşam yine denedim en az 10 sn basılı tutmam gerekiyor ki camlar açılsın.sanki elektrik  varacağı yere yavaş yavaş gidiyor tabi bu mümkün değil ama aynen öyle davranıyor.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    782
Katil Balina

cam hususunda benim sorunum da diğer camlar benim cam kadar hızlı açılıp kapanmıyor. bi de sürücü camı saçmalıyor. güya tek otomatik o, o da canı isteyince tek tuşla inip canı isteyince tek tuşla çıkıyor. yav zaten tek tuşa mahkum etmişsin tü m modelleri 2015 full donanım dahil bari bu işi düzgün yap.

ama sizin durum daha vahimmiş. o ne öyle ya on saniye falan. camlar için elektronların örgütlenme süresi mi anlaşma süresi mi ne o 10 saniye. 

elektrik şeysileri arasındaki dialog şu şekil olsa gerek

- hadi beyler yan camı kapatıyoruz talimat geldi

+ hangi cam

- yolcu sağ

+ sağ ön mü arka mı?

- bakiim... sağ ön

+beyler sağ ö kapatma hadi gidiyoruz

- hadisenize 10 saniye oldu!

+ taam taam öfff!!!

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.575
Mehmet Özdemir

Sorununuz butonlardan olabilir. Buton içindeki mekanizma, siz uzun süre basınca iletken olabiliyor. Kontakt spreyle iyice temizlediğinizde sıkıntınızın kaybolacağını düşünüyorum 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ilgaz-p    25
Ilgaz-p

aracın aküsünü çıkartıp tekrar takın sorun devam edecek mi camları yeniden programlayın

cam düğmesinin kolay kolay arıza yapacağını sanmam zira yapsa bile şöför kapısındaki düğmelerin hepsinin aynı anda arıza vermesi garip

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3
aracın aküsünü çıkartıp tekrar takın sorun devam edecek mi camları yeniden programlayın

cam düğmesinin kolay kolay arıza yapacağını sanmam zira yapsa bile şöför kapısındaki düğmelerin hepsinin aynı anda arıza vermesi garip

Teşekkür ederim

Tavsiyenizi deneyeceğim

Sorununuz butonlardan olabilir. Buton içindeki mekanizma, siz uzun süre basınca iletken olabiliyor. Kontakt spreyle iyice temizlediğinizde sıkıntınızın kaybolacağını düşünüyorum 

Merhaba

Söylediğiniz mantıklı,bugün tuşları çıkarıp temizleyip öyle deneyeceğim

Tesekkur ederim

cam hususunda benim sorunum da diğer camlar benim cam kadar hızlı açılıp kapanmıyor. bi de sürücü camı saçmalıyor. güya tek otomatik o, o da canı isteyince tek tuşla inip canı isteyince tek tuşla çıkıyor. yav zaten tek tuşa mahkum etmişsin tü m modelleri 2015 full donanım dahil bari bu işi düzgün yap.

ama sizin durum daha vahimmiş. o ne öyle ya on saniye falan. camlar için elektronların örgütlenme süresi mi anlaşma süresi mi ne o 10 saniye. 

elektrik şeysileri arasındaki dialog şu şekil olsa gerek

- hadi beyler yan camı kapatıyoruz talimat geldi

+ hangi cam

- yolcu sağ

+ sağ ön mü arka mı?

- bakiim... sağ ön

+beyler sağ ö kapatma hadi gidiyoruz

- hadisenize 10 saniye oldu!

+ taam taam öfff!!!

 

Aynen dediğiniz gibi bir iletişim var aralarında , acaba maaşı az bulup iş yavaşlatma eylemindemi bulunuyorlar :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3

Merhaba arkadaşlar,

Tüm tavsiyeleri denedim sonuç mustafa cecelinin dediği gibi yine hüsran ancak birşeye daha dikkat ettim araçla uzun süre gezinince normale dönüyor dolayısıyla akü geldi aklıma . Akuyu olctureyim bakalım sonuç ne olacak . Konuya ilgi gösteren herkese çok teşekkür ediyorum.

Saygı ve selamlarimla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.575
Mehmet Özdemir
35 dakika önce, NeW3 :

 

Merhaba arkadaşlar,

Tüm tavsiyeleri denedim sonuç mustafa cecelinin dediği gibi yine hüsran ancak birşeye daha dikkat ettim araçla uzun süre gezinince normale dönüyor dolayısıyla akü geldi aklıma . Akuyu olctureyim bakalım sonuç ne olacak . Konuya ilgi gösteren herkese çok teşekkür ediyorum.

Saygı ve selamlarimla.

Çok ilginç bir sorununuz var. Eğer aküdense daha ilginç 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeW3    226
NeW3

Merhaba arkadaşlar,

Çalışmayan tuş takımını bugün söktüm iyice temizledim soğuk lehim olur diye kontrollerini yaptım ve yerine taktım

Sonuç olarak tüm camlarım normal çalışmaya başladı. Tuş takımında dikkatimi çeken birşey oldu tüm tuşların altında led var ancak sadece şoför tarafındaki yanıyor sıcak bir günde diğerlerinide kontrol edeceğim.

Bu problemimle ilgilenip fikir beyan eden arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Sağlıcakla kalın.

Selamlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×