Jump to content

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

EfeAksoy

Baby MPS Satılık :)

Tavsiye Edilen Mesajlar

EfeAksoy    124
EfeAksoy

Beyler merhaba,

Baby MPS ile vedalaşma vakti geldi :)

İlgilenenleriniz var mı? Sevgiler.

Sahibinden de ilan no: 255841138 Belki henüz aktif değildir diye yazdım.

İlan linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2005-mazda-3-sport-dynamic-hb-255841138/detay/

Fotoğrafları zaten sitemizde var, ama ilan açıklamalarını yazmak istedim buraya da, siteden kopyalayıp yapıştırdım:

Merhabalar,

Bir Mazda tutkunu olarak 2. sahibi olduğum (ilk sahibi de 11 adet Mazda'sı olan arkadaşım) ve özenle kullandığım aracımı yine sıfır kilometre Mazda aldığım için satıyorum. Aracımın lakabı Baby MPS 'tir, Türkiye'nin önde gelen otomobil forumlarında aratabilirsiniz. Google a yazabilirsiniz. İşim gereği çok yoğunum telefonlarım susmuyor, galerici değilim reklam ajansım var. O sebeple mesaj atarsanız sevinirim, mailime mesajlarınız düşüyor, hızlıca iletişim kurabiliriz ilanda telefonumu bu sebeple vermedim.

Aracımın videosunu https://www.youtube.com/watch?v=_z04N_TIJDI linkinden izleyebilirsiniz. Youtube u direkt açılmayanlar için Mazda Meeting Turkey: Baby MPS & 90th Anniversary ... yazın ve 02:35 lik videodaki siyah araç benimdir.

Mesajlarda soru sormakla uğraşmayın, okuyun ondan sonra arabayı görmeye gelin diye tüm merak ettiklerinizi ve nasıl bir araçla karşılaşacağınızı bilin istediğim için detayları altta paylaşıyorum. Ama bunlar haricinde sorunuz da varsa mesaj yazın cevaplarım:

Dünyanın en önemli Mazda platformu Mazda Movement ve Mazda Modifiye portalı Mazda Fitment'ta yayınlanan ilk Türk Mazda' sıdır.

Meguiars ürünleri ile iç ve dış olarak her hafta yıkama, cila, lastik&jant bakımı ve iç detaylı temizliğini kendim yapıyorum. Sırf bu malzemelerin tutarı 1.000 TL'dir. Aracıma olan düşkünlüğümü buradan anlayabilirsiniz. 

11 yaşındaki BABY MPS'imin bakımları, 11 yıldır zamanından önce Türkiye'nin en tecrübeli yetkili servisi ve bayisi olan Merser'de tek bir ustaya (Mazda Europe'dan 8 adet sertifikası olan Halil Kepekli) yapılmıştır. Silecek suyu dahil Merser'de yenilenir.

En son bakımı 3 hafta önce yapıldı ve 2100 TL + KDV ödedim, 11 yıldır tüm bakım faturaları hem bende hem Merser'de mevcut.

Vergi borcu yok.

Kandilli / Akaretler arasında günlük kullanıyorum.

İç döşemeleri siyah kumaş üzerine kırmızı trim ve noktalar var, Sport Dynamic lerin en önemli ayrıştırıcı özelliği budur. Sportif döşemedir. 

Muayenesi 2017 Kasım'a kadar geçerli. 

22.12.2015 tarihinde 125.074 km oldu.

Bu araç özel bir araç, yolda insanların dönüp dönüp baktığı bir araç. Benim gibi değerini bilip özenle kullanacağına inandığım kişiye teslim edeceğim aracımı.

 

Koşullarımı baştan yazıyorum: 

Aracımda pazarlık payı yoktur. 

Galericiler aramasın, benim gibi değerini bilip bakabileceğine inandığım binicisine vereceğim Baby MPS'imi.

"Mazda'nın parçası pahalı, 2.eli yok, servisi az, servisi pahalı vs" diyenler mesaj atmasın !

Çek kabul edilmez.

Arsa, daire, kat, yat, inek vs gibi abuk subuk teklifler kabul edilmez.

31.500 TL yi banka hesabıma yatıran Baby MPS i alır gider.

 

Aracım 2005 model Mazda 3 lerin en dolusu olan Sport Dynamic pakettir.

Üzerinde ekstralar vardır, listeliyorum:

MPS spoiler

18 " BBS CH Gunmetal jant 

18 " 225 / 40 / 18 Bridgestone Potenza ADR002 5000 km de lastikler

Almanya'dan özel olarak yol tutuşu arttırmak üzere getirdiğim 50mm Vogtland yaylar

Tok ses veren, apaçi sesi çıkartmayan egzoz

Phillips Xenon 4000 Kelvin

Phillips beyaz parklar

Beyaz plaka aydınlatmaları

APP Plaka

BABY MPS özel kesim pleksi plakalık

 

Dürüstçe yazıyorum arabamda taş çiziklerinden ötürü tampon ve çamurluklarda lokal boya ve 2 parça değişen var. Değişenlerin neden olduğuna dair güvenlik kameraları ve fotoğraflar mevcut.

Değişen 1: İşim gereği Hadımköy'de toplantıya gittiğimde yemek yemek için gittiğim restaurantın önünde valeye vermiştim ve arabam dururken geri geri dikkatsizce çıkan BMW e36 kasa kodlu gri renkli Coupe araç arabama sol ön kapıdan çarptı. Ertesi gün tatile arabamla gideceğim için Merser'de onarım oldu ve tatil dönüşü sol ön kapımın sacı değişti. Restaurant'ın güvenlik kameralarının kayıtlarında mevcut.

Değişen 2: Etiler'de bekarken oturduğum sitemdeki yan apartmanda bulunan bayan komşum anlamsızca arabasıyla ileri geri manevra yaparken arabasının sağ arka kısmı ile burnu yola doğru dönük park ettiğim arabamın sağ ön tarafına vurdu gözümün önünde ve kaçtı. Arabamın sağ ön tamponu ve çamurluğu ezildi. Yine Merser'de ön tamponun sağ kısmı avuç içi kadar lokal boyandı ve vakumla düzeltildi fakat sağ ön çamurluğu değiştirmek zorunda kaldım, tamirle düzeltemedik. Sitenin güvenlik kamera kayıtlarında mevcut. Seçeneklerde lokal boya yoktu, komple tamponu da boyalı olmadığı için boyasızı işaretledim ama dediğim gibi avuç içi kadar lokal boya mevcut. Taş izlerini silmek için de noktasal rötuş boyaları var suluboya fırçası kadar.

 

Tramer'e mesaj atmakla uğraşmayın diye ilanı açtığım tarih olan 22.12.2015 tarihinde Tramer'e sms attım. Hala inanmayan olursa plaka açık, gidin 5 TL karşılığında sms atın 5664'e.

11 yaşındaki arabamda toplamda 2800 TL nin altında hasar kaydı var, onlarda üstte belirttiğim hasarlar. Boya ve değişene takık olan benden daha titiz insan yoktur ama başıma bunlar geldi. Ekstra her hangi bir sorunu, motor, şanzıman, yürüyen, boya, çizik, değişen vs vs yok. Boya var mı, değişen var mı vs demeyin diye açık açık yazdım.

 

Dürüst, otomobil tutkunu ve tabir-i caizse "kıl ve tok" satıcıyım. Arabama güveniyorum. Mesajda ya da araç başında pazarlık payı yoktur.

Gelir arabamı görürsünüz, beğenirseniz 31.500 TL yi bankaya yatırırsınız, arabanın her 2 anahtarı, tüm faturaları ile birlikte alır keyifle biner gidersiniz.

Daha fazla fotoğrafı da var, merak eden olursa gönderebilirim.

 

Herkese saygılar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak

Hayırlısı olsun Efe, 2013'te de satışa çıkartmıştın ama sonra gerek kalmamıştı ama bu sefer ciddi herhalde..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EfeAksoy    124
EfeAksoy

İlhan abicim, Burak abicim, Alicim teşekkrüler.

3 araba oluyor abiler evde, Astra Mazda3 CX3...

Baby i çok sevmeme rağmen şu an vedalaşmamız ihtiyaç fazlalığından doğru olanı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.167
Revivo73

İlan 2012'de MPS'sini satmaya calışan Balkan rumuzlu arkadaşı (gerçek adı Serkan mıydı?) akıllara getirdi, onun da açıklaması böyle ayrıntılı ve hatta renk seçimleri bile benzerdi (kırmızı bold karakterler)

Aracın 2 değişeni kazadan veya değişenden sayılmaz aslında araç dururken meydana gelen çarpmalar zaten araca gerçek zarar vermez, sadece kaporta işçiliği / panel değişimi ve boya masrafı demektir, o kadar.

"tok ve kıl" satıcı ifadesini ilk kez duydum .)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
volkanstars    36
volkanstars

Hayırlı satışlar Efe üzüldüm valla her sabah sizin sokağa girdiğimde arayacak gözlerim Baby MPS'i..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
kemal87    72
kemal87

Aracınız gerçekten çok şık görünüyor fotoğraflarda, sahip olunası sevilesi bir makine :) Hayırlı satışlar. Kıymetini bilecek birine gider inşallah

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
razumuhin    84
razumuhin

hayırlısı olsun..

ilan baştan sona okudum zaten aracınız forumdan da biliyoruz..

harika bir ilan olmuş ancak bir eksiklik var daha da kıl olduğunuzu gösterebilmek adına

aracıma sadece yetkili servisde baktırırım ifadesini ekleyin derimm..

zira insanlar yanlarında usta!! diye kişiler getirip 20 metre uzakdan abi bu soldan yemiş vs diyerek canınızı sıkabilir..

umarım sancısız rahat bir süreç olur sizin için.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EfeAksoy    124
EfeAksoy
16 saat önce, revivo73 :

İlan 2012'de MPS'sini satmaya calışan Balkan rumuzlu arkadaşı (gerçek adı Serkan mıydı?) akıllara getirdi, onun da açıklaması böyle ayrıntılı ve hatta renk seçimleri bile benzerdi (kırmızı bold karakterler)

Aracın 2 değişeni kazadan veya değişenden sayılmaz aslında araç dururken meydana gelen çarpmalar zaten araca gerçek zarar vermez, sadece kaporta işçiliği / panel değişimi ve boya masrafı demektir, o kadar.

"tok ve kıl" satıcı ifadesini ilk kez duydum .)

Abi selam,

Millet 2005 model ya araba, iyice gömmeye çalışıyor e bir de Mazda'ya, daha da gömmek isteyecekler diye açık açık yazdım.

Saçma sapan sorular sormasınlar diye.

Takas falan istemiyorum diye yazıyor ama dün bir arkadaş 2011 model lpg li punto ile takas önermiş...La havle...

Aynen dediğin gibi kaza sayılmaz ama yazdım işte, millet plakayı yazıp tramer e mesaj atınca aa bu arabada değişen var, 2005 model, Mazda diyip öldürmesinler arabamı... Herkes arabadan anlıyor ya bu ülkede (!) ;) 

Tok & kıl satıcı = Acelem yok, en kötü yatırırım garajımda seyrederim, fiyat gömmeye çalışmayın zaten her şeyini açık açık yazdım demek istedim :)

 

12 saat önce, volkanstars :

Hayırlı satışlar Efe üzüldüm valla her sabah sizin sokağa girdiğimde arayacak gözlerim Baby MPS'i..

Nabersin Volkan? Teşekkür ederim üstat.. Abi Etiler'den Kandilli'ye taşındım evlenince :) Son 6 aydır bizim sokakta anca yurt dışına gittiğimde babamlara bırakıyorum arabayı o sebeple daha da az görüyorsundur :)

11 saat önce, kemal87 :

Aracınız gerçekten çok şık görünüyor fotoğraflarda, sahip olunası sevilesi bir makine :) Hayırlı satışlar. Kıymetini bilecek birine gider inşallah

Teşekkür ederim Kemal Bey, zaten her istediğim rakamı verene vermeyeceğim, değerini bileceğine kanaat getirdiğim kişiye teslim edeceğim Baby MPS'i.

10 saat önce, katil balina :

ilanı okurken dayak yemiş gibi oldum:)

Estağfurullah ama Türkiye'de herkes arabadan anlıyor (!) biliyorsunuz, gereksiz sorular sormasınlar sinirimi bozup zaman kaybettirmesinler istiyorum. O sebeple dürüstçe yazdım vallahi.

8 saat önce, razumuhin :

hayırlısı olsun..

ilan baştan sona okudum zaten aracınız forumdan da biliyoruz..

harika bir ilan olmuş ancak bir eksiklik var daha da kıl olduğunuzu gösterebilmek adına

aracıma sadece yetkili servisde baktırırım ifadesini ekleyin derimm..

zira insanlar yanlarında usta!! diye kişiler getirip 20 metre uzakdan abi bu soldan yemiş vs diyerek canınızı sıkabilir..

umarım sancısız rahat bir süreç olur sizin için.. 

Teşekkürler abi.

Yazdım yahu onu silecek suyuna kadar zaten Merser bakımlı, 11 yıllık tüm faturaları da hem bende hem Merser'de mevcut yazıyor yahu :) Tam okumadın mı yoksa ilanı :)

Ya bu ülkede herkes usta (!) biliyorsun, adam kasap, arabadan anlıyor diye yanında getiriyor işte... Expertizi de ya Merser'de ya da her hangi bir Mazda yetkili bayisinde yaptırtıcam zaten ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Belash    54
Belash

Hayırlı satışlar. Ayrıca Allah sabır versin..

Çünkü Mazda'yı satmak zaten bir dert. Üstüne bir de Baby Mps olunca daha da zor olacak. :) 

Ben Mps'i satma sürecinde onlarca şeyle karşılaştım. Yeni gelin gibi kendini naza çekenler mi dersin, valla araba alma gibi bir niyetim yok ama maksat sırf senin işin görülsün diye ebesinin terekesinden arayan mı dersin. Ki erzurum nere diyarbakır nere, ulan rüyalarda bile denk gelme ihtimalimiz yok bu iyi niyetin niye :)  Sonra ben şu kadar vereyim, şu kadarı da şurada kooperatif hissem var onu vereyim diyen mi dersin. 20 bin liraya hala sıfır alınan devre mülküne vallahi de billahi de bana 45 bine mal oldu, onu 40 bine sayalım farkı vereyim diyeni mi ararsın.  Tokat'ın bilmem ne köyünde  tarla, Muğla' da zeytinlik, tarihi iran halısı, depoda bekleyen nar (yediğimizden) :) ve daha başka sayamadığım onlarca saçma salak şey. Hayır, kendi memleketinde olsa amenna da, 1.500 km ötedeki adama köyündeki zeytinliği, tarlayı önermek nasıl bir mantık yahu :D 

Ama Allah var, depodaki narlarla ciddi ciddi ilgilenmiştim, adam perakende değil de toptan fiyatına verseydi artık takas edecek kadar cinnet kıvamına gelmiştim. 

Özetle kardeşim, Allah'tan önce sabır vermesini, sonra hayırlı müşteriler nasip etmesini dilerim. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EfeAksoy    124
EfeAksoy
20 dakika önce, Belash :

Hayırlı satışlar. Ayrıca Allah sabır versin..

Çünkü Mazda'yı satmak zaten bir dert. Üstüne bir de Baby Mps olunca daha da zor olacak. :) 

Ben Mps'i satma sürecinde onlarca şeyle karşılaştım. Yeni gelin gibi kendini naza çekenler mi dersin, valla araba alma gibi bir niyetim yok ama maksat sırf senin işin görülsün diye ebesinin terekesinden arayan mı dersin. Ki erzurum nere diyarbakır nere, ulan rüyalarda bile denk gelme ihtimalimiz yok bu iyi niyetin niye :)  Sonra ben şu kadar vereyim, şu kadarı da şurada kooperatif hissem var onu vereyim diyen mi dersin. 20 bin liraya hala sıfır alınan devre mülküne vallahi de billahi de bana 45 bine mal oldu, onu 40 bine sayalım farkı vereyim diyeni mi ararsın.  Tokat'ın bilmem ne köyünde  tarla, Muğla' da zeytinlik, tarihi iran halısı, depoda bekleyen nar (yediğimizden) :) ve daha başka sayamadığım onlarca saçma salak şey. Hayır, kendi memleketinde olsa amenna da, 1.500 km ötedeki adama köyündeki zeytinliği, tarlayı önermek nasıl bir mantık yahu :D 

Ama Allah var, depodaki narlarla ciddi ciddi ilgilenmiştim, adam perakende değil de toptan fiyatına verseydi artık takas edecek kadar cinnet kıvamına gelmiştim. 

Özetle kardeşim, Allah'tan önce sabır vermesini, sonra hayırlı müşteriler nasip etmesini dilerim. 

Ya ben anlamıyorum bizim milletin sığırlığını :)

Sen yazmıştın bi de dimi abi detaylıca.. Ona rağmen geliyor bu teklifler...İlginç...

Valla ben o dediklerinle muhattap olmamak için detaylı yazdım ama mutlak benim de başıma gelecektir.

Pazarlık yok diyorum pazarlık ediyor daha mesajla...abi meraklıysan gel gör bak al git süreç bu... Arabayı görmeden 30 olur mu diyor...50 olur yazdım gönderdim...

Takas yok diyorum 2011 punto ile takas teklif ediyor...

Yine senin hikayelere göre mantıklı ve kabullenilebilir hikayeler ama işte şartlarımı yazmışım neden zorluyorsun ki diyorum adamlara içimden :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ismail79    23
ismail79

Hayırlı satışlar.Allah gönlünüze göre versin...

Bende aracımı satma arifesindeyim, şu 2 haftadır yaşadığım tlf görüşmelerine gülüyorum artık, araç almak çok kolaymış ama araç satmak o kadar zormuş ki onu anladım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mehmet Özdemir    2.538
Mehmet Özdemir

vay efe başkan, hayırlı satışlar. 2 ay önce falan olsa kardeşim için kesin düşünürdüm.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Efebey    467
Efebey

Kıymetini bilecek müşteri denk gelir inşallah .

Hayırlısı olsun .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
EfeAksoy    124
EfeAksoy
3 saat önce, Oziyal :

Hayırlı satışlar Allah gönlüne göre versin

Teşekkür ediyorum sizlerin de öyle olsun...

Bir saat önce, ismail79 :

Hayırlı satışlar.Allah gönlünüze göre versin...

Bende aracımı satma arifesindeyim, şu 2 haftadır yaşadığım tlf görüşmelerine gülüyorum artık, araç almak çok kolaymış ama araç satmak o kadar zormuş ki onu anladım.

İlginç insanlar var evet piyasada :) Size de hayırlı satışlar dilerim...

39 dakika önce, Mehmet Özdemir :

vay efe başkan, hayırlı satışlar. 2 ay önce falan olsa kardeşim için kesin düşünürdüm.

Başkan söyleseydin ya satardık, biliyosun dosta gidecek araba işte :) Teşekkür ediyorum...

9 dakika önce, Efebey :

Kıymetini bilecek müşteri denk gelir inşallah .

Hayırlısı olsun .

Teşekkür ediyorum, umarım öyle olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.167
Revivo73

en son sattığım araçla ilgili kısa bir anımı ileteyim ben de 2011'de 2.eli 20bin TL eden 2009 spor motosikletimi ilk sahibinden olarak ilan vermiştim, bir iki ay müşteri bulamadıktan sonra bir takas teklifi gelmişti. Takas, Bursa 'nın İzmir yolu üzerindeki Uluabat gölüne bakan bir arsaydı, ilgilendim cunku hayatım hiç arsam olmamıştı neden olmasın dedim alıcı tapularını falan gönderdi ve para ödemesiz takas olur dedi.

emlak işlerinden iyi anlayan bir abime değer tespiti yapmaya gittim. Arsa en az 20bin TL çıksa takası resmen yapacağım . Fakat emlakçı abimiz arsanın çizelgesine bakıp bir anlatmaya başladı, sağdan soldan başka arsa ile cevrili,ana yola çıkışı yok, toplam m2 şu kadar falan değerini taş çatlasa 5bin TL eder, satılığa çıkınca 3-4bin TL zar zor satılır demez mi .) Takas hayalim suya düştü tabi.

Ancak yine de telefonla arayıp, arsan 5bin TL ediyor benim motor ise 20bin TL bu nasıl iş diye sordum. Sonra anlattı, bu uyanık alıcı Noter'de çalışan bi elemanmış, Noterin takip ettiği bir işlemde arsa icralık olmuş ve bu uyanık o esnada arsayı almış. Vay anasını demiştim içimden.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×