Jump to content
MazdaClubTR

2016 Mazda MX-5 1.5L Manuel 0-100 km/saat Hızlanması

Tavsiye Edilen Mesajlar

MazdaClubTR    413
MazdaClubTR

Geçtiğimiz günlerde test ettiğimiz 2016 Mazda MX-5 1.5L Manuel araçta çektiğimiz 0-100 hızlanma videosunu aşağıda bulabilirsiniz ;

1. Deneme --> 9.23 saniye

 

2. Deneme --> 8.37 saniye

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.131
M.E.G

9-9.5 sn civarı sanki. Çok düşük devirde kalıyor kavradıktan sonra 1500 devirden başlıyor... Daha yüksek devirde denediniz mi ? Kavradıktan sonra 3000-3500 civarında olsa 9 un altına iner gibi. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak
Şimdi, M.E.G :

9-9.5 sn civarı sanki. Çok düşük devirde kalıyor kavradıktan sonra 1500 devirden başlıyor... Daha yüksek devirde denediniz mi ? Kavradıktan sonra 3000-3500 civarında olsa 9 un altına iner gibi. 

9-9,5 değil Mustafa. Video time codelardan baktım 8.4 saniye..

Hatta daha da iyileştirilebilir diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak
Şimdi, M.E.G :

Kadran GPS ile aynı mı gösteriyor abi?

Evet, arada 1 veya 2  km fark gördük biz.

Aslında 2 deneme yapıldı. 1. yüksek devir ile kavrayıp devam edildi ama orada daha kötü bir değer oldu gibi geldiğinden hiç time code lara bakmadık. Akşam onu da kontrol ederiz, bakalım oradaki değer nasıl.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.131
M.E.G
Şimdi, Burak :

Evet, arada 1 veya 2  km fark gördük biz.

 

GPS ile aynıysa o civara inebilir. Daha yüksek devirde denediniz mi abi. 3500-4000 civarında sabit tutup kalksaydınız. Çok mu patinaja düşüyor? Sonuçta arkadan itişli iyi bir asfaltta ağırlık arkaya bineceği için patiye düşmesi zordur. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak
Şimdi, M.E.G :

 

GPS ile aynıysa o civara inebilir. Daha yüksek devirde denediniz mi abi. 3500-4000 civarında sabit tutup kalksaydınız. Çok mu patinaja düşüyor? Sonuçta arkadan itişli iyi bir asfaltta ağırlık arkaya bineceği için patiye düşmesi zordur. 

Evet Mustafa, patinaja düşüyor. İyi bir asfalt, düz ve trafik olmayan bir yol ve ısınmış bir lastik üçlüsünü bulmak zor. Elimizdeki en iyi durumda çektik diyebilirim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G    1.131
M.E.G
1 dakika önce, Burak :

Evet Mustafa, patinaja düşüyor. İyi bir asfalt, düz ve trafik olmayan bir yol ve ısınmış bir lastik üçlüsünü bulmak zor. Elimizdeki en iyi durumda çektik diyebilirim.

 

Fabrika verisni yakalamışsınız zaten abi :) Daha iyisi de olabilir mi diye soruyorum :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak
Şimdi, M.E.G :

 

Fabrika verisni yakalamışsınız zaten abi :) Daha iyisi de olabilir mi diye soruyorum :) 

Biz olacağını düşünüyoruz. Mesela Istanbul Park civarında yaptığımız çekimler sırasında lastik o kadar iyi yol tutmaya başlamıştı ki araçta yanlamakta zorluk çekiyorduk. Orada düz bir yol bulunsa tahmin ediyorum yapacağımız testte daha iyi bir derece elde ederdik.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    899
Mümin

Sesi de pek datlıymış. 

Ağacın altında uzan, krikoyla arkayı kaldır aracın, gaza ip bağla, sigaranı içerken manzaraya karşı ipi çek. keyfe gel.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak
8 dakika önce, cothcu :

Sesi de pek datlıymış. 

Ağacın altında uzan, krikoyla arkayı kaldır aracın, gaza ip bağla, sigaranı içerken manzaraya karşı ipi çek. keyfe gel.

Mümin, arabanın dışında geçirdiğin her saniye zarardasın :) İçine otur hiç bir şey yapmıyorsan arabayı çalıştır, kendi gaz verip buradayım diyor :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    746
Ali

Motor sesine bittim :) Güzel test olmuş Burak abi senden top speed bekliyoruz :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    899
Mümin
2 saat önce, Burak :

Mümin, arabanın dışında geçirdiğin her saniye zarardasın :) İçine otur hiç bir şey yapmıyorsan arabayı çalıştır, kendi gaz verip buradayım diyor :) 

O zaman şu anda da zarardayım abi :) Birde böyle düşün ! 

Şaka bir yana ikinci araç alacak olsam kesinlikle bir B sınıfı vs almam. bunu alırım direk. Bekleyelim gün doğmadan neler doğar.

Nurkan Bey'in dediği gibi Mazda'yı anlamak isteyen bu aracı iyi incelesin.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.820
Burak
1 dakika önce, cothcu :

O zaman şu anda da zarardayım abi :) Birde böyle düşün ! 

Şaka bir yana ikinci araç alacak olsam kesinlikle bir B sınıfı vs almam. bunu alırım direk. Bekleyelim gün doğmadan neler doğar.

Nurkan Bey'in dediği gibi Mazda'yı anlamak isteyen bu aracı iyi incelesin.

 

@zealot ile de aynı şeyi düşündük, hafta içi sıradan bir araç kullan ama hafta sonu altında bu olsun mutlu bir insan olarak yaşa :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Zealot    1.564
Zealot

arkadaşlar top speed deneyemedik ama  4. viteste 180 e çıkıp kesiciye giriyor.. 5 te 200 e kadar çıktık. yol bitti.   

kaynarca dan  sabiha gökçene doğru yokuş yukarı...

hafif tatlı yokuş aşağı eğimde 230 lara ulaşması hiç de zor değil. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    709
zoptrik

Abi mesele aracı hep güç verdiği devirde tutabilmek. 2k ya düştüğü an o olay bitiyor. Yani araç atıyorum 4k da canlanıyorsa 4k da biraz sarıp yola oturunca da gazı köklemek lazım. Bir de ayağı debriyajdan bir anda bırakınca da sonuçlar kötü çıkıyor. Bunlar benim tecrübelerim. Yanlış doğru tartışılır. Ama şu bir gerçek. Arkadan çekişli de olsa motor kuvvetli ise 4x4 arıyor insan. Baskıdan veya tekerden olsun sardığı zaman hep güç kaybı oluyor. Eğer turbo olsa bu şekilde de çok daha iyi sonuçlar alınırdı. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Zealot    1.564
Zealot
5 dakika önce, zoptrik :

Abi mesele aracı hep güç verdiği devirde tutabilmek. 2k ya düştüğü an o olay bitiyor. Yani araç atıyorum 4k da canlanıyorsa 4k da biraz sarıp yola oturunca da gazı köklemek lazım. Bir de ayağı debriyajdan bir anda bırakınca da sonuçlar kötü çıkıyor. Bunlar benim tecrübelerim. Yanlış doğru tartışılır. Ama şu bir gerçek. Arkadan çekişli de olsa motor kuvvetli ise 4x4 arıyor insan. Baskıdan veya tekerden olsun sardığı zaman hep güç kaybı oluyor. Eğer turbo olsa bu şekilde de çok daha iyi sonuçlar alınırdı. 

fatih bey  

aracın 0-100 videosunda  direksiyonda ben varım.. buyrun ne demek istiyorsunuz   !!!

 

=))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    709
zoptrik

Şoförlerin kralı adamın dibisin demek istemiştim pardon :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    709
zoptrik

Önümüzdeki ay geleceğim muhtemelen. Görüşür vakitleri ayarlarız. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×