Jump to content

Mazda 626 Kapı Anahtarı ( Door Switch ) Nerede ?


wenton
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

dün akşam arkadaşla mazdanın başımda övdük arabayı eleman sol arka kapıyı actı ne kadar geniş araç adamlar zamanında ne arabalar yapmış arka kolduk bile ileri geri oynuyor filan filan derken kapıyı kapattı eve döndüm kapı kapandığından sönmesi gereken ışık sönmüyor. kapıları kitlediğim de kitlenmemiş gibi dııııııt diye ötüyor kapı sivicini bulamadım takılımı kaldı noldu varmı bi çare...

bunun gibi bişey heralde

http://www.mazdagaraj.com/konular/mazda-626-kapi-switch-bakimi.4619/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O kadar övdülerse önden bir nazar ayetlerini okumakta fayda var :):nazar: 

Aracın içine oturunca ışık anahtarından tam açık duruma getirmiş de olabilirler ışıkları diye de aklıma geldi ama anahtarın yerini tam sorarsan ;

  1G01471.GIF

4 dakika önce, Böcek :

Kaç model 626

GALAXY J7

@wenton'un Profilinde 1998 model diye görünüyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, Böcek :

Muhtemelen kapi siviçlerinden birisi elveda dedi nazarlandı belkide siviçler kapı içlerinde olur kolay yerlerde

GALAXY J7

büyük ihtimal siviçten olsa gerek ışıkla oynamadı zaten ışık olsa kapılar kitlendiğinde ötmez  siviçi buldumters tarafta aramısım  bi sökeyim bakalım yapabileceğimiz bişey varmı. teşkkrler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Oraya uygun bir siviç bulamazsanız geçici olarak direk kabloları birbirine bağlayın. O kapı açıldığında ışık yanmaz belki ama en azından akü bitirmezsiniz. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

siviçlerin hepsini söktüm biraz oksitlenmis tornavidayla kazıdım vidaladım tekrar bi değişiklik yok gibiydi gece bi kaç kez kumanda dan açtım kapatım kendine geldi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...