Jump to content
Burak

TPLINK Her Türlü Övgüyü Hak Ediyor

Tavsiye Edilen Mesajlar

Burak    3.657
Burak

Kısa ve özet olarak söyleyebilirim ki TPLINK firması örnek bir firma ve her türlü övgüyü hak ediyorlar. Bu konuyu açmamın sebebi de bunu sizler ile paylaşmak. Kötü bir çok örnek olan ülkemizde bir firmanın örnek bir davranış sergilediğini söylemek.

Bu yorumuma sebep olan olay ise şu şekilde gelişti.

Geçtiğimiz günlerde apartmanımızda ciddi bir elektrik problemi oldu. Tespit edebildiğimiz kadarı ile nötrden voltaj gelmesi sebebi ile apartmanımızda bir çok elektronik cihaz ya tamamen ya da kısmen kullanılamaz hale geldi. En çok da elektronik cihazlar etkilendi. Bunlardan üçü de evimdeki TPLink Powerline serisine ait adaptörlerdi.

2 tanesi PA4010P Kit ve 1 tanesi de PA4010 Kit e ait 3 Adaptör

TL-PA4010PKIT-01.jpgTL-PA4010KIT-01.jpg

 

Tabii kendisinden gelen yanık kokuları ve diğer şirketlerin bu tür durumlarda hiç bir şekilde garanti işletmemesi üzerine, "Gitti güzelim adaptörler" diyerek serde mühendislik olduğu için birini açtım nasıl bir arıza var ve tamir edilebilir mi diye ve bir kondansatörün yandığını gördüm. Belki dedim bunu değiştirirsem kurtarırım.

Ertesi gün bir elektronikçiye gidip durumu anlattım. Tamir eder mi sormak için. O da "Uğraşma abi TPLINK'in 3 sene garantisi var, gönder incelesinler" demez mi ? Umut fakirin ekmeği misali bir ümit hemen aradım. Üzerindeki seri numarasını istediler cihazların, söyledim, kayıtlarda bulamadıklarını, ne zaman aldığımı sordular. Bir kitten emindim son 3 sene içerisinde aldığımdan ama diğerinden emin değildim. ( Sonradan hatırladım onu da 3 sene içerisinde almıştım )  Her ikisini durumu da belirttim ama çağrı merkezindeki bayan kayıtlarında bu iki seri numarasını da bulamadıklarını, her 3 cihazı da garanti kapsamında inceleyeceklerini belirtip hemen göndermemi istedi.

5 Ekim 2016 tarihinde kargo ile gönderdim ve beklemeye başladım.

Bugün hiç beklemediğim bir anda kargo geldi ve içinden şunlar çıktı 

20161014_151346_resized.jpg

Gönderdiğim 3 adet yanmış, biri açılmış adaptörün yerine 3 adet sıfır kutusunda adaptör. Yaşadığımız olaydan sonra adeta bir hediye gibi geldi bu iki kutu.

Garantiyi kabul etmese çok da yapabileceğim bir şey olmayan bir durumda TPLINK, müşterisinin memnuniyetini ön planda tutarak 3 ürünü de ücretsiz değiştirdi. ( Aynı olayda arızalanan PLUS IQ kutusunun adaptörü için DIGITURK 35 TL aldı ) .

Bu örnek davranışı için TPLINK i canı gönülden kutluyor ve teşekkürlerimi iletiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.355
İlhan
18 dakika önce, Burak :

( Aynı olayda arızalanan PLUS IQ kutusunun adaptörü için DIGITURK 35 TL aldı ) .

Yuhh diyorum artık !!

Yahu IQ Plus cihazı zaten sana kira ücreti karşılığında veriyorlar. 

Tamam abonelik kampanyasında kiralamaya %100 iskonto uygulanıyor olabilir. Ama netice de bu cihazı kiralıyorsun. Abonelik fesh edildiğinde cihazı geri teslim ediyorsun. Receiver bozulmuş olsa gelip yenisi ile değiştiriyorlar bir ücret almadan. 

Senden de bu ücreti alıyorlarsa !! Vay bizim halimize. :D

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.657
Burak
4 dakika önce, İlhan :

Receiver bozulmuş olsa gelip yenisi ile değiştiriyorlar bir ücret almadan.

Zaten adam kontrol ederken öyle dedi. Abi cihaz ise ücret almıyoruz ama adaptör ise 35 TL :D Güler misin ağlar mısın :D 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.124
Revivo73

TP-Link ben de kullanıorum, paralel port çıkışı olan yazıcımı ağa bağlamak için TP-Link marka dönüştürücü almıştım yıllardır hep açık vaziyette (ağa her an erişim olabileceği için akşam kapa sabah aç olayı pratik değil) ve 5 seneyi geçti hiç arıza vs. yok. Apple gibi kullanımı menüleri basit tutuyorlar, ancak Apple'ı taklit için değil, insanlar rahat kullansın diye  bir de cok ciddi ar-ge bütçesi var. Zaten bu sebeplerden dolayı arıza yapan şeyi bence hemen geri alıolardır, o senin yanan adaptörleri tahminimce muhakkak Çin'deki merkeze götürüp neden yandığını tespit edip ar-ge ile onu geliştirmeye bakacaklardır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.657
Burak
18 dakika önce, revivo73 :

TP-Link ben de kullanıorum, paralel port çıkışı olan yazıcımı ağa bağlamak için TP-Link marka dönüştürücü almıştım yıllardır hep açık vaziyette (ağa her an erişim olabileceği için akşam kapa sabah aç olayı pratik değil) ve 5 seneyi geçti hiç arıza vs. yok. Apple gibi kullanımı menüleri basit tutuyorlar, ancak Apple'ı taklit için değil, insanlar rahat kullansın diye  bir de cok ciddi ar-ge bütçesi var. Zaten bu sebeplerden dolayı arıza yapan şeyi bence hemen geri alıolardır, o senin yanan adaptörleri tahminimce muhakkak Çin'deki merkeze götürüp neden yandığını tespit edip ar-ge ile onu geliştirmeye bakacaklardır.

Benim de tahminim o. Sonuçta bu adaptörler sürekli elektriğe takılı olmak zorunda. Burada da daha önce hesaba katmadıkları bir sebepten adaptörler yandı. Dediğin gibi bu adaptörleri kullanarak ileride bu tarz bir durumla karşılaştıklarında problem yaşamamak için önlem almaya çalışacaklarını düşünüyorum. 

Bunları ilk kullanmaya başladığım dönemde yani 4-5 sene önce 2 tanesi hiç bir problem olmadan arızalanmıştı. Şirketten test cihazı olarak aldığım için verip yenisini almıştım. Bu tür arızalar olmuş olmalı ki kendi aldığım ürünlerde hiç problem olmadı. Eminim zaman içerisinde senin dediğin gibi bazı problemlerin üstesinden geldiler ama bu sürecin maliyetini de kendileri üstleniyorlar, müşteriyi madur etmiyorlar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mazda_Ozan    455
Mazda_Ozan

Şu Güç soketli olan üründen bana da lazım. Sinyal genişleticiyi, süpürge için ne zaman çıkarsalar yeniden kurulum yapmak zorunda kalıyorum. Gına gelmişti artık... İyi ki paylaştınız. Akşam gidip hemen alacağım.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×