Jump to content
Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) ikinci taksit ödemesinde son hafta ⚠️

Alınık 2. Nesil Mazda 3 Dizel


Ilgaz-p

Tavsiye Edilen Mesajlar

 

06 model otomatık mazda 3 den sonra manuel 6 ılerı dızel mazda 3 almak ıstıyorum pıyasadakı aracların cogu dolu paketlı. Forumda kullanıcı arkadaslardan bana yardımcı olabılecek varmı nelere dıkmat etmelıyım

E5553 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Verelim 2. nesil dizel, hem impresive, hem de ekstralı.       ilan no :    323488051

12. Ayda almayı düşünüyorum o zamana kadar durursa neden olmasın fiyatta biseyler yaparsınız umarım

E5553 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dizellerde triger kayış ve 100 bin km'de değişiyor. 100 Bin km'yi devirmiş araçlarda trigerin değişip değişmediğine muhakkak bakın/baktırın. 80-90 bin'km de bir dizel Mazda 3 almak yerine. 100 km'yi yeni geçmiş ve ağır bakımı yapılmış bir araç almak daha avantajlı. 200 bin km'ye kadar ağır bir masrafınız olmaz. Onun haricinde baskı balata sorunu yaşayan dizel Mazda 3'ler oldu. Alacağınız araçta da değişmiş olabilir, bir sıkıntı olmaz. Benim aracımda da 105 bin km'de problem yarattı. Baskı balata yayı vs değişti, şu an sorunsuz kullanıyorum 130 bin 'km ye yaklaştı aracım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dizellerde triger kayış ve 100 bin km'de değişiyor. 100 Bin km'yi devirmiş araçlarda trigerin değişip değişmediğine muhakkak bakın/baktırın. 80-90 bin'km de bir dizel Mazda 3 almak yerine. 100 km'yi yeni geçmiş ve ağır bakımı yapılmış bir araç almak daha avantajlı. 200 bin km'ye kadar ağır bir masrafınız olmaz. Onun haricinde baskı balata sorunu yaşayan dizel Mazda 3'ler oldu. Alacağınız araçta da değişmiş olabilir, bir sıkıntı olmaz. Benim aracımda da 105 bin km'de problem yarattı. Baskı balata yayı vs değişti, şu an sorunsuz kullanıyorum 130 bin 'km ye yaklaştı aracım.

Kilometre çok sorun etmiyorum aslında hep şehir icınde kullanılmıs 70.binde bir aracı almaktansa uzun yolda kullanılmıs 120.bindekı arac bana daha mantıklı gelır cünki daha az yıprandıgını düşünüyorum zaten en az 5 sene araca bınerım belkıde daha uzun yıllar kilometre tahmınım 300.000 e gelıe bende yılda yaklasık 30.000 kilometre yol yapıyorum

E5553 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

27 dakika önce, Ilgaz-p :


12. Ayda almayı düşünüyorum o zamana kadar durursa neden olmasın fiyatta biseyler yaparsınız umarım

E5553 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İnşallah. Bizden birinde kalmasını isterim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

24 dakika önce, İlhan :

Dizellerde triger kayış ve 100 bin km'de değişiyor. 100 Bin km'yi devirmiş araçlarda trigerin değişip değişmediğine muhakkak bakın/baktırın. 80-90 bin'km de bir dizel Mazda 3 almak yerine. 100 km'yi yeni geçmiş ve ağır bakımı yapılmış bir araç almak daha avantajlı. 200 bin km'ye kadar ağır bir masrafınız olmaz. Onun haricinde baskı balata sorunu yaşayan dizel Mazda 3'ler oldu. Alacağınız araçta da değişmiş olabilir, bir sıkıntı olmaz. Benim aracımda da 105 bin km'de problem yarattı. Baskı balata yayı vs değişti, şu an sorunsuz kullanıyorum 130 bin 'km ye yaklaştı aracım.

Ilhan abi sen 0 mi aldin 130k gercekten cok iyi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

46 dakika önce, Mazda41 :

Ilhan abi sen 0 mi aldin 130k gercekten cok iyi

Sıfır gibi aldım sayılır..

18 Bin km'de iken Düzce Kaynaşlı'dan Bir Aile Hekiminden satın aldım. Doktor İstanbul Bahçelievler'de oturduğundan Km'sinin %90'ını Düzce-İst. arası yapmış.

Ben aldım..forumda biliyorlar zaten gezentigiller ailesiyiz. Bende yaptığım km'nin %70-80'i şehirler arasıdır.  Fabrika çıkışı orijinal fren balatalarım ilk olarak 70 Bin  km'de benim isteğimle değişti. 

Baskı balatam+Triger değişti..Allah kaza bela vermediği sürece binmeye devam. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
×
×
  • Yeni Oluştur...