Jump to content
Bullbaba

Primera Gt mi, Mazda 626 mı ?

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bullbaba    53
Bullbaba

Merhaba arkadaşlar. Bildiğiniz üzere 90 model 626 otomatik aracım var. Ancak ağustos ayında doğan kızımında büyümesi ve ileride de bir oto koltuğu gerekeceği için arabayı değiştirmeyi düşünüyorum.

Bu konuya benzer bir konu var forumda ancak pek yardımcı olmadı o yüzden yeni konu açmak istedim.İki araç arasında kaldım biri Primera GT diğeri 2000 model üstü son makyajlı 626 lar. Hemen hemen ikiside yakın fiyattalar ancak GT biraz daha kuvvetli gibi duruyor. Ancak GT anladığım kadarı ile çok tutulmuyor ve parça konusunda sıkıntı yaşarmıyım bilemedim.

 

Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim. Aşağıya örnek ilan paylaşıyorum. Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

 

Mazda:

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-mangiroglu-ndan-klimali-sunrooflu-2.0-gt-primera-385104804/detay/

Nissan:

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-acil-satilik-sahibinden-temiz-bakimli-2001-model-387209324/detay/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mümin    859
Mümin

Mazda'nın dışı Primera'nın dışına göre açık ara önde bence, en azında güncel görünüyor. Primeranın hatlarının köşeli olması veya makyajsız olması belki bunda etken olabilir. 

Primera nın devam serileri pek olmadığı için biraz daha insanlar soğuk bakacaktır fakat 626 dediğin zaman 6 serisi hala devam ediyor. Bence Fiat'ın araçlarının piyasada değer kaybetmelerinin bir sebebi de aynı isimde devamının pek fazla olmaması. 

İç mekan olarak yine Mazda daha hoş geliyor göze. Plastik kalitesi ve ferahlık da cabası. Ayrıca mevcut aracınız 626 olduğu için size daha çok sizdenmiş gibi gelecektir sanırım. 626 Mavi olduğu için benden extra puan alıyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ömer626    425
Ömer626

P10 değil de P11 olanlara baksanız diyorum primeralarda.

Şimdi teknik verilere göre ve kullanıma göre sıralıyacağım;

626 115 hp primera GT 150 hp

626 iç hacim olarak geniş primera daha dar

bagaj hacmi olarak 626 çok geniş (bnm 626 daki bagajı primeraya koydum bagaj doldu kaldı)

Köşeli kasa olması kişiden kişiye değişir,kimi köşeli sever kimi yuvarlak.

İkisi de 2,0 motor ancak yakıt olarak primerayı gazlamazsan aynı yakar,vergileri aynı

Parçayı sıkıntı etmişsiniz ama yeri geliyor 626 nın da parçası bulunmuyor. GF 626 lar olsa malzeme sıkıntın olmaz ama makyajlı kasa zaten piyasa da çok az..Hiç olmadı GF yi kazalı mazalı bulursun.

Motoru hariç primera nın hemen hemen tüm parçaları P10 da aynı.

Konfor olarak ikisi de yarışır ancak 626 da sunroof yok,onun keyfi de başka.

Dediğim gibi keyfe bağlı bir durum, Primera da 1,8 motorlara bakarsanız hem milenyum çağından bir araç hem de 626 ya nazaran dolu bir araç.

Seçim size kalmış.

Baktığınız primera  makyajsız 626 ile hemen hemen aynı model :) (şekil olarak)

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
2 saat önce, Mümin :

Mazda'nın dışı Primera'nın dışına göre açık ara önde bence, en azında güncel görünüyor. Primeranın hatlarının köşeli olması veya makyajsız olması belki bunda etken olabilir. 

Primera nın devam serileri pek olmadığı için biraz daha insanlar soğuk bakacaktır fakat 626 dediğin zaman 6 serisi hala devam ediyor. Bence Fiat'ın araçlarının piyasada değer kaybetmelerinin bir sebebi de aynı isimde devamının pek fazla olmaması. 

İç mekan olarak yine Mazda daha hoş geliyor göze. Plastik kalitesi ve ferahlık da cabası. Ayrıca mevcut aracınız 626 olduğu için size daha çok sizdenmiş gibi gelecektir sanırım. 626 Mavi olduğu için benden extra puan alıyor. 

Aslında ben keskin hatlı arabaları daha çok seviyorum.  Arabanın güncel kalmaması benim için önemli değil ancak parça konusunda bir sıkıntı doğuyor tabi. 

Mazdanın mavi olması bir harika :) Ama Gt nin gücü aklımı çeliyor açıkçası

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ömer626    425
Ömer626

Sürekli sağ ayağının altında güç olacak,az basarsan efendi efendi gidersin,çok basarsan yolların efendisi olursun.Bide böyle düşün :) 

Koltuk tasarımı olarak primera çok hoş duruyor.

Ben de 2000 model 2,0 elegance var.Benim 91 model 626 ile aynı yakıyor..Gaza yüklendiğimde resmen kükrüyor,uyuyan devi uyandırıyorsun :) 

Hem aile aracı hem genç arabası :) 

Seçim sizde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
13 dakika önce, Ömer626 :

P10 değil de P11 olanlara baksanız diyorum primeralarda.

Şimdi teknik verilere göre ve kullanıma göre sıralıyacağım;

626 115 hp primera GT 150 hp

626 iç hacim olarak geniş primera daha dar

bagaj hacmi olarak 626 çok geniş (bnm 626 daki bagajı primeraya koydum bagaj doldu kaldı)

Köşeli kasa olması kişiden kişiye değişir,kimi köşeli sever kimi yuvarlak.

İkisi de 2,0 motor ancak yakıt olarak primerayı gazlamazsan aynı yakar,vergileri aynı

Parçayı sıkıntı etmişsiniz ama yeri geliyor 626 nın da parçası bulunmuyor. GF 626 lar olsa malzeme sıkıntın olmaz ama makyajlı kasa zaten piyasa da çok az..Hiç olmadı GF yi kazalı mazalı bulursun.

Motoru hariç primera nın hemen hemen tüm parçaları P10 da aynı.

Konfor olarak ikisi de yarışır ancak 626 da sunroof yok,onun keyfi de başka.

Dediğim gibi keyfe bağlı bir durum, Primera da 1,8 motorlara bakarsanız hem milenyum çağından bir araç hem de 626 ya nazaran dolu bir araç.

Seçim size kalmış.

Baktığınız primera  makyajsız 626 ile hemen hemen aynı model :) (şekil olarak)

 

Merhaba Ömer,

 

Seninde benim gibi 626 dan primeraya geçen biri olarak yorumların çok önemli.

626 nın son kasası 136 bg diye biliyorum ben.

Ben köşeli araba seviyorum aslında Mazda bu konuda Nissana göre daha güncel ama Nissanın da içi daha güzel geliyor . Sunroof ve yarı deri koltuk ta artısı gibi. 

P10 tercihim benimde aslında motor. P11 deki motor Renault ve Nissan ortaklığından çıkan bir motor diye biliyorum, Lagunada olan. Twincam değiller o yüzden tercihim P10 gibi.

Bide araba kuvvetli olsun istiyorum çok basmam ama güç elimin altında olsun isterim. Mazdanın karşısında durumu nasıl bilemedim.

 

Yada Gt den vazgeçip seninki gibi düz 2.0 olabilir. Sen memnunmusun arabadan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ömer626    425
Ömer626

Öncelikle 136 beygir değil diye biliyorum,115 diye aklımda,bilen biri gerçeği yazarsa aydınlanırız.

Motor konusuna gelirsek eğer, Twincam morot p10 ile aynı Reno ile 2006 da ortaklık yapıldı ondan sonra motorlar değişti.

Amcamda 99 model special primera var motorlar ve sesi aynı,fark olsa fark ederdim.

Senin de söylediğin gibi koltuk şekli sunroof deri-kumaş koltuk bunların hepsi pozitif.

Mazda'nın karşısında nasıl duracak pazar günü göreceğiz,ancak benm Mazda ya göre çita çok çok yukarda.

Benim gibi 2,0 motor alacaksan Otomatik ya da düz vites seçeneğin var,ben otomatik seçtim ve pişman da değilim.

Hypertonik dedikleri kayışlı bi CVT şanzıman sunuyor.Devir sabit kalıp sürekli hızlanmayı başarıyor bu CVT şanzımanlar.Değişik birşey.. 1700-1800 devirlerde 80-90 km hızı görebiliyorum.

Bu arada triptonik vites 6 ileri manuel 5 vites.

Gaz tepkisi olarak CVT şanzımanların genel özelliği biraz geç kalıyor,sana biraz yetişmeye çalışıyor.

Benim kasa düşünürsen Dijital klima ve auto klima seçeneği koltuk ısıtma (ön iki) Far yıkama,sis farı gibi özellikler de beraberinde geliyor.

Ben aracımı severek kullanıyorum,büyük bir keyif veriyor..İstersen senin için ufak bir test videosu yapabilirim :) 

Edit: benim araç 147 hp

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
Bir saat önce, Ömer626 :

Öncelikle 136 beygir değil diye biliyorum,115 diye aklımda,bilen biri gerçeği yazarsa aydınlanırız.

Motor konusuna gelirsek eğer, Twincam morot p10 ile aynı Reno ile 2006 da ortaklık yapıldı ondan sonra motorlar değişti.

Amcamda 99 model special primera var motorlar ve sesi aynı,fark olsa fark ederdim.

Senin de söylediğin gibi koltuk şekli sunroof deri-kumaş koltuk bunların hepsi pozitif.

Mazda'nın karşısında nasıl duracak pazar günü göreceğiz,ancak benm Mazda ya göre çita çok çok yukarda.

Benim gibi 2,0 motor alacaksan Otomatik ya da düz vites seçeneğin var,ben otomatik seçtim ve pişman da değilim.

Hypertonik dedikleri kayışlı bi CVT şanzıman sunuyor.Devir sabit kalıp sürekli hızlanmayı başarıyor bu CVT şanzımanlar.Değişik birşey.. 1700-1800 devirlerde 80-90 km hızı görebiliyorum.

Bu arada triptonik vites 6 ileri manuel 5 vites.

Gaz tepkisi olarak CVT şanzımanların genel özelliği biraz geç kalıyor,sana biraz yetişmeye çalışıyor.

Benim kasa düşünürsen Dijital klima ve auto klima seçeneği koltuk ısıtma (ön iki) Far yıkama,sis farı gibi özellikler de beraberinde geliyor.

Ben aracımı severek kullanıyorum,büyük bir keyif veriyor..İstersen senin için ufak bir test videosu yapabilirim :) 

Edit: benim araç 147 hp

Valla test videosuna balıklama atlarım :)

Arabayı kesinlikle 2.0 alacağım. Zaten 1.6 arabalarla aynı yakıyor hemen hemen. Küçük araba sevmediğim için mecburen 2.0

Otomatik istiyorum aslında ama Gt lerde o seçenek yok maalesef, malum sportif sürüş meselesi. Hoş ben hafta sonu yada bazen işe gidip gelirken biniyorum, İstanbul'da tesr trafikte kaldığım için pek dur kalk yapmıyorum (nimet :) ).

senin araba 147 bg Gt 150 heralde çok fark olmaz ama Gt 9000 rpm :)

Bide ben cvy şanzımanı hiç sevmiyorum. Ya otomatik yada manuel 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ömer626    425
Ömer626
1 dakika önce, Bullbaba :

9000 rpm

Bunu görmemiş olayım :D benim 2,0 da 9000 rpm

Hafta sonu izmir e gelirseniz test etme şansınız olabilir :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
2 saat önce, Ömer626 :

Bunu görmemiş olayım :D benim 2,0 da 9000 rpm

Hafta sonu izmir e gelirseniz test etme şansınız olabilir :) 

Güzel İzmir'i görmek ve arabayı test etmeyi çok isterdim ama maalesef çok zor. Bi buluşma olursa ortak biyerde artık ağlatırız asfaltı :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
tuncayatav    0
tuncayatav

İki aracıda deneme şansımız olmadı hiç bir zaman. bu yüzden Görüntüye bakarak, MAZDA diyorum

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
DoctoR    34
DoctoR

2006 Nissan Almera kullanmış birisi olarak her iki aracı da beğendiğimi söylemek isterim. Primera GT sportif ve gayet güzel bir araç. Ancak Mazda 626 bence daha ağır başlı bir aile arabası.  Tercihimi model yılı ve fiyat dengesi daha iyi olan Mazda'dan yana kullanırdım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
52 dakika önce, DoctoR :

2006 Nissan Almera kullanmış birisi olarak her iki aracı da beğendiğimi söylemek isterim. Primera GT sportif ve gayet güzel bir araç. Ancak Mazda 626 bence daha ağır başlı bir aile arabası.  Tercihimi model yılı ve fiyat dengesi daha iyi olan Mazda'dan yana kullanırdım...

Benim arabayı 24 saat dolmadan sattım. Mazda nasıl tutulmuyor anlamış değilim, hemde 90 model. Bilen alıyor başka mesele.

Gt ye param yetmedi vazgeçtim, 2001model cvt olana baktım bugün ama hiç beğenmedim. Hem Mazda'dan daha dar hemde şanzıman sebebi ile kötü. Cvt çok tatsız.

Açıkçası 98-2000 model arası alınacak en iyi araba 626. Tekrar Mazda'ya döndüm açıkçası. Kendi arabamdan da çok memnundum. Yeni versiyonunu alacağım. Hatta çevrenizde temiz olan varsa bakabilirim. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    640
zoptrik

Babama bilerek ve isteyerek Nissan primera aldım, 5-6 senedir problemsiz biniyor. Benim de o sıralarda sizinkiyle aynı 626 aracım vardı. 

Babamın aracı 98" 1.6 primera gx. O dönemde GT olanları tutulmadığı için (2.0) hemen hemen aynı fiyatlaraydı. Çok baktım ama temizini bulamadım. Bulsam onu alırdım. Gerçi babamlar da aynı hesapla "oğlum bu ikibin motor çokkk yakar" falan dediler ama herhalde temizi düşseydi o dönemde dinlemez alırdım. 

Öncelikle Nissan ın o senelerde ürettiği araçlar standart bir japon otomobili doğası gereği haddinden fazla sağlamdır. Güzel yol tutar, GT modeline özel bir ilgim var bu ikisi arasında ben fanatik bir mazdacı olarak ikilemde kalırdım doğrusu. Primera GT sadece gücü değil, yarı deri ısıtmalı koltukları sunroof u vs vs dolu bir araçtır. Koltuğuna oturduğunuzda standart bir primeradan farklıdır özetle. FAKAT linkini verdiğiniz ilandaki fiyatlar o araca VERİLMEZ. 30-35 bin civarlarına ilk kasa mazda 6 alınır binilir ama 98 GT ye o para verilmez. Uçmuşlar resmen. Bunun yanı sıra Primera sağlam bir japon aracıdır ama bir Mazda değildir. Bunu şunun için söyledim, Siz 91" 626 nın konforunu biliyorsunuz. Etrafınızdaki çoğu yeni araçtan çok da farklı olmadığını hatta bazılarından daha oturaklı olduğunu hemen anlarsınız. O senelerde üretilen benzer sınıftaki diğer japon otomobillerinde bu konfor/donanım yoktur. Mazda her zaman bi tık öndedir. Standart donanımda bile bi ton özellik standart gelir hala da öyledir. 

Mazdanın o kasa 626 ları bildiğim kadarıyla 136 bg. Bir önceki kasayla aynı motora sahip, hatta bir çok aksamı aynıdır. Performans konusunda sizi üzmez. Yakıt olarak primera dan az yakar. Parça konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız. Biraz tuzludur (her iki araç için de geçerli) ama bir kere değiştirirsiniz devam edersiniz.

Bana sorarsanız ilk kasa mazda 6 bu iki araçtan da daha gönüllü. Eğer bütçe yetiyorsa daha mantıklı olacaktır. 

Hayırlı olsun. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
2 saat önce, zoptrik :

Babama bilerek ve isteyerek Nissan primera aldım, 5-6 senedir problemsiz biniyor. Benim de o sıralarda sizinkiyle aynı 626 aracım vardı. 

Babamın aracı 98" 1.6 primera gx. O dönemde GT olanları tutulmadığı için (2.0) hemen hemen aynı fiyatlaraydı. Çok baktım ama temizini bulamadım. Bulsam onu alırdım. Gerçi babamlar da aynı hesapla "oğlum bu ikibin motor çokkk yakar" falan dediler ama herhalde temizi düşseydi o dönemde dinlemez alırdım. 

Öncelikle Nissan ın o senelerde ürettiği araçlar standart bir japon otomobili doğası gereği haddinden fazla sağlamdır. Güzel yol tutar, GT modeline özel bir ilgim var bu ikisi arasında ben fanatik bir mazdacı olarak ikilemde kalırdım doğrusu. Primera GT sadece gücü değil, yarı deri ısıtmalı koltukları sunroof u vs vs dolu bir araçtır. Koltuğuna oturduğunuzda standart bir primeradan farklıdır özetle. FAKAT linkini verdiğiniz ilandaki fiyatlar o araca VERİLMEZ. 30-35 bin civarlarına ilk kasa mazda 6 alınır binilir ama 98 GT ye o para verilmez. Uçmuşlar resmen. Bunun yanı sıra Primera sağlam bir japon aracıdır ama bir Mazda değildir. Bunu şunun için söyledim, Siz 91" 626 nın konforunu biliyorsunuz. Etrafınızdaki çoğu yeni araçtan çok da farklı olmadığını hatta bazılarından daha oturaklı olduğunu hemen anlarsınız. O senelerde üretilen benzer sınıftaki diğer japon otomobillerinde bu konfor/donanım yoktur. Mazda her zaman bi tık öndedir. Standart donanımda bile bi ton özellik standart gelir hala da öyledir. 

Mazdanın o kasa 626 ları bildiğim kadarıyla 136 bg. Bir önceki kasayla aynı motora sahip, hatta bir çok aksamı aynıdır. Performans konusunda sizi üzmez. Yakıt olarak primera dan az yakar. Parça konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız. Biraz tuzludur (her iki araç için de geçerli) ama bir kere değiştirirsiniz devam edersiniz.

Bana sorarsanız ilk kasa mazda 6 bu iki araçtan da daha gönüllü. Eğer bütçe yetiyorsa daha mantıklı olacaktır. 

Hayırlı olsun. 

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Ben Primeradan tamamiyle vazgeçmiş durumdayım. Aslında 626 otomatiklere bakıyorum ama henüz kafama yatan bişey bulamadım. Ya kullanıcısı satmıyor yada piyasada çok az olmasından ben bulamıyorum. Mazda olmazsa S40 alacağım gibi duruyor. Bir iki tane buldum haftasonu bakacağım.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-temiz-97-mazda-mesaj-atin-goruselim-arac-uskudarda-381757005/detay/

bu ilan hakkında düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    640
zoptrik

Fotoğraftan bakıp da yorum yapmak pek doğru değil. Aracı görüp binmek lazım. Ama bu kasa (özellikle hatchback olanı) çok güncel ve güzel bir görünüme sahip. Otomatik olması daha da bir güzel. Parça konusunda da sıkıntı yok. Fakat eğer bu araca (20 senelik araç) 19 bin civarı para verecekseniz kesinlikle son cıvatasına kadar kontrol etmeniz gerekecek. Özellikle şanzuman çok önemli. Araç 338 binde ve motora rektefe yapıldı denmiş. Bu aracın motoruna 338 binde bir şey olmaz. Ne olmuş da rektefelik olmuş onu bilmek lazım. Ben önceki aracımı 413 binde satmıştım. Hala tık yoktu. Boyası bile orijinaldi mesela. 

O zamanlardan bir görüntü: 

IMG_0747.JPG

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
2 dakika önce, zoptrik :

Fotoğraftan bakıp da yorum yapmak pek doğru değil. Aracı görüp binmek lazım. Ama bu kasa (özellikle hatchback olanı) çok güncel ve güzel bir görünüme sahip. Otomatik olması daha da bir güzel. Parça konusunda da sıkıntı yok. Fakat eğer bu araca (20 senelik araç) 19 bin civarı para verecekseniz kesinlikle son cıvatasına kadar kontrol etmeniz gerekecek. Özellikle şanzuman çok önemli. Araç 338 binde ve motora rektefe yapıldı denmiş. Bu aracın motoruna 338 binde bir şey olmaz. Ne olmuş da rektefelik olmuş onu bilmek lazım. Ben önceki aracımı 413 binde satmıştım. Hala tık yoktu. Boyası bile orijinaldi mesela. 

O zamanlardan bir görüntü: 

IMG_0747.JPG

Bizim bu bindiğimiz kasalar gerçekten çok sağlam. Ben şaşırıyorum. Hem hafif hem nasıl bu kadar sağlam şaşılacak şey. O yıllara göre.

Ayda 1500 km yol yaptığım için aslında dizel bakmaya başladım. Maalesef param Mazdanın dizellerine yetmiyor. Tülü olmasınıda küçük kızım var diye istemiyorum, malum otoparka girememe saçmalığı yüzünden. Seat Toledolara bakıyorum 2001 filan ama km düşük bulmak imkansız gibi. Şimdilik beklemedeyim kafam iyice karıştı. Keşke satmasaydım arabamı bile dedim yani :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    640
zoptrik

Ben hala pişmanım. Keşke kenarda kalsaydı binmesem bile. Şu anda bakınıyorum ama bu kasanın da temizi yok maalesef. Temizine de 15 den aşağı istemiyorlar. O paraları da etmez. Otopark olayı gerçekten saçmalık. LPG benzinden daha zor alev alan bir yakıt. Bakımları düzgün LPG li bir araç neden durduk yere patlayacak anlamıyorum. Kural varsa vardır bir manası sonuçta bu işin erbabı değilim ama bana manasız geliyor. O paralara düzgün bir dizel almanız imkansız gibi bir şey. İnşallah gönlünüze göre bulursunuz. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ozcankr06    8
ozcankr06
24.01.2017 at 15:36, Bullbaba :

Benim arabayı 24 saat dolmadan sattım. Mazda nasıl tutulmuyor anlamış değilim, hemde 90 model. Bilen alıyor başka mesele.

konunun başında arac alacağını okuyunca, satarsanız haberim olsun diyecektim ki bu yazıyı okuyana kadar.satılmasaydı müşteri olmak isterdim.alan hayrını görsün sizde gönlünüze göre bir araç bulursunuz inş

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
26.01.2017 at 15:01, ozcankr06 :

konunun başında arac alacağını okuyunca, satarsanız haberim olsun diyecektim ki bu yazıyı okuyana kadar.satılmasaydı müşteri olmak isterdim.alan hayrını görsün sizde gönlünüze göre bir araç bulursunuz inş

Valla ben bildik birine gitsin çok istedim ama olmadı. Araba çok temizdi kazasız ve tertemizdi. Gerek motoru gerek şanzımanı. 16 senedir Mazdadan başka arabaya binmediğini söyleyen bi arkadaş aldı. Hayırlısı olsun keşke arasaydınız.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×