Jump to content
Ali

Otomobil fiyatları ucuzluyor! ÖTV indirimi yolda

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ali    746
Ali

Hükümet mobilya, beyaz eşya ve konutta yaptığı vergi indirimleriyle tüketicinin yüzünü güldürdü. Mobilya ve beyaz eşya sektörlerinde hareketlilik yaşanırken, otomobilde vergi indirimine de yeşil ışık yandı

Otomobillerde geçtiğimiz yılın sonuna doğru bir Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) düzenlemesi yapıldı. Otomobillerin ÖTV'sinde motor silindir hacminin yanı sıra fiyat da belirleyici oldu.

ÖTV'NİN PAYI BÜYÜK

Lüks araçların ÖTV'si arttı. Otomobillerin fiyatında ÖTV önemli bir paya sahip. Yapılacak bir ÖTV indirimi fiyatlarda indirim getirecek.

otomobil-ucuzluyor-1486537208300.jpeg&mw=300

1.7 MİLYON KOBİ'YE MÜJDE

Borcuna sadık mükellefe yüzde 5'lik vergi indiriminin detayları belli olmaya başladı. Geçmiş 3 yılda tüm beyannamelerini ve vergilerini zamanında beyan eden ve ödeyen, yapılmışsa bir inceleme, bu incelemede de bir hata bulunmayan, 'tam uyumlu' mükelleflerin söz konusu indirimden yararlanacak. Uygulamadan büyük ölçüde sayıları 1.7 milyonu bulan KOBİ'ler yararlanacak.

ÇARŞIYA HAREKET GELDİ

Mobilyada KDV'nin yüzde 8'e düşürülmesi, beyaz eşyada sıfır ÖTV, tüketicinin alışveriş iştahını artırdı. Bu vergi indirimlerini çeşitli kampanyalarla birleştiren markalar ürünlerin fiyatlarını yüzde 20'ye varan oranlarda düşürdü. Vatandaşlar da erteledikleri ihtiyaçlarını tamamlamak ve yeni rakamları kıyaslamak için 'çarşıya indi'. Vergi indirimlerinin etkileri daha ilk hafta sonundan hissedildi. Bir önceki hafta sonuna göre mobilya satışlarının yüzde 20, beyaz eşya satışlarının da yüzde 15 arttığı belirtildi..

 

Kaynak : http://www.sabah.com.tr/ekonomi/2017/02/08/otomobil-fiyatlari-ucuzluyor-otv-indirimi-yolda

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    697
Gökhan

Ve Ali ter içinde uyanır.[emoji3][emoji3][emoji3]

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mustafa Y.    49
Mustafa Y.

ÖTV indirimine otomotiv sektörünün dahil olmayacağı bakan tarafından açıklandı. Başka bahara artık...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
okkko    448
okkko

İndirirler mi yahu otomobilin ötv sini. Sağılı inek...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
S.Halilduru    351
S.Halilduru

Fiyatlar ucuzluyor mu ? 
Abi c sınıfı bir araç yüz bin lira olmuş, ucuzlasa ne olur ? :)

Bir de lüks araçların ötv'si artmasın abi. Evet normal araca göre fiyatı daha yüksek olsun, fakat herkes her aracı alabilirsin. Geliri düşük kişi düşük verdi ödesin, orta halli kişi orta halli vergi ödesin, zengin olan da çok vergi ödesin aynı araç için. 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    746
Ali
14 saat önce, Gökhan :

Ve Ali ter içinde uyanır.emoji3.pngemoji3.pngemoji3.png

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Satışa çıkardım direk :D>:(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Revivo73    1.167
Revivo73

Fiyatı pahalı birşey alırken satıcıya sorulur: 110.000TL en son ne olur? 109.800TL yaparız size :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AreY    180
AreY

Eskiler ev parasına araba alırdık derlerdi. Eskiye dönüş varken indirim gelmez, zaten satışlarda iyi maşallah...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    59
Bullbaba

Bu millet bu paralara sıfır araba almaya devam ettiği sürece ne benzin ucuzlar nede araba fiyatları düşer. Nokta.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
dr_azoom    100
dr_azoom

Ötv indirimi olursa güzel olur , bi zamanlar uyğulama yapılmıştı fakat uygulama öncesi dist tarafından araç başına zam koyarak yapılan ötv indirimini ekarte etmişlerdi , inş böle bi harekete gecmez otomotiv dist.leri

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Oziyal    676
Oziyal

Vergi konusunda tamamen gereksiz bir ülkeyiz 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    697
Gökhan

Bu konuyu açarak kötü geçen günlerimi şenlendiren @Ali arkadaşıma şükranlarımı sunuyorum.

Ne zaman moralim bozulsa, bu başlığı okuyor ve gülüyorum. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ali    746
Ali
18 dakika önce, Gökhan :

Bu konuyu açarak kötü geçen günlerimi şenlendiren @Ali arkadaşıma şükranlarımı sunuyorum.

Ne zaman moralim bozulsa, bu başlığı okuyor ve gülüyorum. :D

Hükümet cephesinden bakmak lazım abi. Yoksa iletişim kuramıyorum devletimiz ile cebimden çıka para arasında. :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
oguzhan89    277
oguzhan89

Evlilik arifesindeyim bütün istanbulu didik didik ariyorum eşya gelinlik vs vs konusunda bütün esnaf şikayetçi indirim vs herşey hikaye döviz ve vergiler böyle oldukça gelişme olmaz

Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.554
İlhan
2 saat önce, oguzhan89 :

Evlilik arifesindeyim bütün istanbulu didik didik ariyorum eşya gelinlik vs vs konusunda bütün esnaf şikayetçi indirim vs herşey hikaye döviz ve vergiler böyle oldukça gelişme olmaz

Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Beyaz eşyada Ötv indirimi filan hikaye..

1-2 aydır kurutma makinası takip ediyor kolluyorum. Kafamda belirlemiş olduğum 1-2 marka-model var. Lakin bu ötv indirimi filan gelmesine rağmen fiyatları değişmedi. Aksine hatta arttı diyebilirim.

Ötv indirimli beyaz eşya fırsatları diyorlar..Bir bakıyorsun fiyatına 1-2 ay önceki fiyatla aynı fiyat, hatta bir çoğu daha da pahalı..

Bu sitemi bir beyaz eşya mağazasına dile getirdim. Ben stoğumdaki bütün beyaz eşyaları ötv ödeyerek aldım/çektim diyor. Haliyle satarkende ötv'li satmak zorundayım diyor. Baktığında adamda haklı.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
S.Halilduru    351
S.Halilduru

Aynen İlhan. Bu iş son kullanıcıya değil de satıcılara daha çok avantaj sağlıyor. Fiyatları düşürmüyorlar. Ben Mazda'yı alırken ikinci vergi indiriminde almıştım. Sonrasında da aynı fiyata alabiliyordun. Ben ucuza aldığımı düşünmüyorum.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.271
Fotifoti

Full polo 82bin₺ çok ucuz [emoji1]

Referandum öncesi ortamı yumuşatma çabaları. Millette evet de hayır da çıksa işlerin pek iyi gitmeyeceğinin farkında . Piyasadaki canlanma yangından mal kaçırmadan farklı değil. Mesela ben aracımı geçen yıl almasaydım sittin sene alamazdım [emoji1] millette ne ihtiyacı varsa alıp ödeme telaşında. Ödeyip alamıyor çünkü [emoji1]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    729
Katil Balina

"ötv indirimi yolda" ama ne zaman gelir belli değil. yol bayağı bi uzun çünkü:) 

sonra "abi hani indirim yoldaydı ne oldu gelmedi bir türlü" derseniz adamlar "kardeşim biz yolda dedik, ne zaman geleceğini nereden bilelim" cevabı alırsanız şaşırmayın.

bu arada birkaç ay önce nişanlanmış biri olarak beyaz eşyayı en çok bana soracaksınız:) indirim mindirim yok, bindirim var. misal 1799 tlye aldigim lg çamaşır makinesi şu an media markt'ta 1948 tl.. teknosa'da 1999 tl

bu benim fatura (üşenmedim çektim:)

20170307_154750.thumb.jpg.5e4e0b048a891c925b9a6ff728f8b0d3.jpg

bu da media markt linki bire bir aynı makine

https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lg-fh4u2vdnp0-a-9-kg-1400-devir-çamaşır-makinesi-1165202.html?rbtc=||||p||&gclid=CjwKEAiA0fnFBRC6g8rgmICvrw0SJADx1_zA_ZA1Xu6NR9Vz8qSo0-H4gwQjSr0ZChCQP0__iFJnnRoCf83w_wcB

teknosa

http://m.teknosa.com/urunler/190010004/lg-fh4u2vdnp0-a-9-kg-1400-devir-beyaz-camasir-maki

sanık sizin hakim bey.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Oziyal    676
Oziyal

Aslında bir indirim veya iyileştirme olmadığı halde bunu bilmeyip " Yaa bak bizi düşünüyorlar heşey ucuzluyor " deyip savunuyorlar ya fitil oluyorum>:( 

@Fotifoti şu polo sudan ucuz alalım birkaç tane farklı renkte gün aşırı kullanırız :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.271
Fotifoti
Aslında bir indirim veya iyileştirme olmadığı halde bunu bilmeyip " Yaa bak bizi düşünüyorlar heşey ucuzluyor " deyip savunuyorlar ya fitil oluyorum[emoji35] 
[mention=2020]Fotifoti[/mention] şu polo sudan ucuz alalım birkaç tane farklı renkte gün aşırı kullanırız [emoji4] 

Alalım abi [emoji1]

Beyaz eşyada yapılan ötv indirimi her zamanki gibi vatandaş değil satıcı için. Artık kapitalist sistem olduk. Bu sistemde bir çark durduğunda hepsi duruyor :) satışları destekleyip satıcının kârını artırmak zorundalar. İnşaatı sürekli beslemeleri de ondan. Faiz düşmezse ev satamaz, satamazsa her şey durur :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×