Jump to content
İlhan

Skoda Octavia 1.0 TSİ DSG Kullanıcı Test İzlenimleri

Tavsiye Edilen Mesajlar

İlhan    5.351
İlhan

Şu sıralar Fiyat-Donanım-Performans özellikleriyle bayağı bir popüler olan Skoda Octavia'nın testini yapmış "Otopark" tayfası. Bayağı uzun bir zamandır 1.0 TSI motoru ilgiyle takip ediyorum. Octavia'da kocaman hangar gibi bagajı ve geniş iç hacmiyle de oldukça ilgimi çekiyor. Hani bir tabi vardır ya, tam bir fiyat-performans ürünü bence Octavia.. Beklentiniz çok yüksek olmadığı sürece, bence kullanıcısını memnun edecek bir model. Buyurun Octavia'ya Otopark Gözünden Bir Bakalım..

 

  • Motor: 1.0-litre turbo benzinli
  • Güç: 115 HP @ 5000-5500 d/d
  • Tork: 200 Nm @ 2000-3500 d/d
  • Şanzıman: 7-ileri otomatik
  • 0-100 km/s: 9,9 sn
  • Son hız: 200 km/s
  • Test tüketimi: Ortalama 7,5 litre/100 km
  • Ağırlık: 1150 kg
  • Bagaj hacmi: 590 litre

+ Yaşam alanı ve kullanışlılık
+ Performans 
+ Yakıt tüketimi

 Yalıtım
 Darbe emiş
 Sürüş keyfi

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    692
Gökhan

Şu anda benim listemde ilk sırada.
Benznli 3 fiyatına dizel AT fiyatı olması da artısı. Ama skoda sonuçta bilmiyorum.
 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AreY    172
AreY

Test sürüşü yaptınız mı bilmiyorum, ben yaptım ve bu otomobilin en kötü yanı süspansiyonları diyebilirim, sanki yok gibi, bildiğin kütük.

Eski kasa Seat ibiza kullanan varsa bilir takır tukur, sanırım aynı süspansiyonu koymuşlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.351
İlhan
2 dakika önce, AreY :

Test sürüşü yaptınız mı bilmiyorum, ben yaptım ve bu otomobilin en kötü yanı süspansiyonları diyebilirim, sanki yok gibi, bildiğin kütük.

Eski kasa Seat ibiza kullanan varsa bilir takır tukur, sanırım aynı süspansiyonu koymuşlar.

Şahsen ben yapmadım..

Test videosunda arka süspansiyonu eleştiriyor. Aracın eksi yönleri olarak bunu vurgulamış.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba

Sanırım yeni güncel kasa Octavia da arkalar bağımsız değil. Babamda bir önceki kasa dizel otomatik versiyonu var ve gayet sessiz ve konforlu. Videoda 0-100 e 9.26 sn. de çıkmış :) o motor için bence gayet performanslı. Belki sertliği de süspansiyonları değiştirip yumuşatarak aşılabilir. Çocuklu aileler için bence güzel bir otomobil.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.351
İlhan
10 dakika önce, Bullbaba :

Sanırım yeni güncel kasa Octavia da arkalar bağımsız değil. Babamda bir önceki kasa dizel otomatik versiyonu var ve gayet sessiz ve konforlu. Videoda 0-100 e 9.26 sn. de çıkmış :) o motor için bence gayet performanslı. Belki sertliği de süspansiyonları değiştirip yumuşatarak aşılabilir. Çocuklu aileler için bence güzel bir otomobil.

Skoda Octavia'da arka süspansiyonu Torsiyon.

Torsiyon sisteminin kullanılmasının en büyük etkeni daha geniş bir bagaj ve ve iç hacim kazanabilmek için deniliyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
6 dakika önce, İlhan :

Skoda Octavia'da arka süspansiyonu Torsiyon.

Torsiyon sisteminin kullanılmasının en büyük etkeni daha geniş bir bagaj ve ve iç hacim kazanabilmek için deniliyor. 

Söylediğinizi kontrol ettim iki kasa arasında 30 lt. fark var. (Yeni kasa daha büyük)Ben iki arabayı kullanmış biri olarak o konforsuzluk için 30lt. bagaj kaybetmeyi daha doğru buluyorum. Çünkü diğer kasa gerçekten çok daha kaliteli.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    640
zoptrik
51 dakika önce, Bullbaba :

Sanırım yeni güncel kasa Octavia da arkalar bağımsız değil. Babamda bir önceki kasa dizel otomatik versiyonu var ve gayet sessiz ve konforlu. Videoda 0-100 e 9.26 sn. de çıkmış :) o motor için bence gayet performanslı. Belki sertliği de süspansiyonları değiştirip yumuşatarak aşılabilir. Çocuklu aileler için bence güzel bir otomobil.

Ekranda o sayarken bir de kendiniz açın kronometreyi. 11sn üstü çıkıyor. Yoruma da yazdım. Bıkmadılar wv pohpohlamaktan. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba

Sizin dediğiniz gibi bişey yapmamıştım ama denedim 11.42 sn çıkıyor doğru. Çok şaşırdım valla. Demek kimseye güven kalmamış. vw fanı değilim arabalarını pekte sevmem açıkçası. Ama sundukları seçenekler heralde insanlara cazip geliyor diye düşünüyorum. Bide insanlara kaliteli marka anlayışını yerleştirip iyi yaslıyorlar vesselam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    692
Gökhan

Açıkçası saniye saymaktan daha önemli sorunum var. Hacim...
Keşke bana o genişliği Mazda ürünü verse....
5 vardı ama ardı gelmedi maalesef...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.351
İlhan
1 dakika önce, Gökhan :

Açıkçası saniye saymaktan daha önemli sorunum var. Hacim...
Keşke bana o genişliği Mazda ürünü verse....
5 vardı ama ardı gelmedi maalesef..
 

5'te yarım yamalak eksik geldi abi. En büyük eksiği otomatik vites seçeneğinin olmayışıydı. İkinci büyük eksiklik ise sunroof olmayışı. Sunroof takıntım yoktur lakin büyük hacimli araçlarda özellikle Mpv'larda içerideki o kasvetin yenilmesi için sunroofu şart görüyorum..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bullbaba    53
Bullbaba
3 dakika önce, Gökhan :

Açıkçası saniye saymaktan daha önemli sorunum var. Hacim...
Keşke bana o genişliği Mazda ürünü verse....
5 vardı ama ardı gelmedi maalesef...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Her markanın farklı bir durumu var maalesef. Keşke Mazda turbolu arabada getirse de sorunsuz binsek. Skodanın araba üretmekteki anlayışı zaten geniş ve detaycı.  Bütün sedanları zaten liftback. Mazda bence bizim istediğimiz gibi araba yapsa Mazda olmazdı diye düşünüyorum. 

Her marka kendi bildiği gibi yapsında herkes içinden sevdiğini seçse daha iyi olmazmı? Zaten hepsi birbirine benzeyerek yelpazeyi kıstılar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan    692
Gökhan

5 ten hiç haber yok değil mi İlhan?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.351
İlhan
7 dakika önce, Gökhan :

5 ten hiç haber yok değil mi İlhan?
 

Yok abi aracın üretimi durdu ve üretilmeyecek diye biliyorum. Tüm modellerin Skyactive motoru çıktı ama bir tek Mazda 5 kaldı o şekilde.. 

Suv-Crossoverlar Mpv pazarını söndürünce, Mazda Mpv konusunda geri adım atmış olabilir Gökhan abi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.245
Fotifoti
0-225 acaba düz yolda mı [emoji4] 

İnişte :)
Yok abi aracın üretimi durdu ve üretilmeyecek diye biliyorum. Tüm modellerin Skyactive motoru çıktı ama bir tek Mazda 5 kaldı o şekilde.. 
Suv-Crossoverlar Mpv pazarını söndürünce, Mazda Mpv konusunda geri adım atmış olabilir Gökhan abi.

Mpv öldü :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
zoptrik    640
zoptrik
9 saat önce, Bullbaba :

Sizin dediğiniz gibi bişey yapmamıştım ama denedim 11.42 sn çıkıyor doğru. Çok şaşırdım valla. Demek kimseye güven kalmamış. vw fanı değilim arabalarını pekte sevmem açıkçası. Ama sundukları seçenekler heralde insanlara cazip geliyor diye düşünüyorum. Bide insanlara kaliteli marka anlayışını yerleştirip iyi yaslıyorlar vesselam.

Bunu ben değil @Zealot Ufuk kardeşim farketti. Ben de acaba videonun zaman kalibrasyonu mu bozuk diye arabanın saatiyle video saatini kıyasladım. arabanın saati 1 dk atıyor video da 60sn atıyor yani hata yok. videodaki sayaç hatalı veya hileli. Hatta abartıp telefonumun kronometresiyle youtube videosunun saniyelerini kıyasladım. Hiçbir fark göremedim. Defalarca ölçtüm. Sonra yorum yaptım. Gerçekten sıktı bu wv hayranlığı. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.245
Fotifoti
Bunu ben değil [mention=8218]Zealot[/mention] Ufuk kardeşim farketti. Ben de acaba videonun zaman kalibrasyonu mu bozuk diye arabanın saatiyle video saatini kıyasladım. arabanın saati 1 dk atıyor video da 60sn atıyor yani hata yok. videodaki sayaç hatalı veya hileli. Hatta abartıp telefonumun kronometresiyle youtube videosunun saniyelerini kıyasladım. Hiçbir fark göremedim. Defalarca ölçtüm. Sonra yorum yaptım. Gerçekten sıktı bu wv hayranlığı. 

Meg gelir şimdi :) az yakıyor, tok kapı sesi var [emoji12]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.351
İlhan
3 dakika önce, Fotifoti :


Meg gelir şimdi :) az yakıyor, tok kapı sesi var emoji12.png

Yahuuu sende Şu Mustafa ve Ege olmasan artık kime yüklenecen takılacan bilmiyorum. Ege artık aktif teğil, yüklen yüklenebildiğin kadar Mustafa'ya. :D 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.245
Fotifoti
Yahuuu sende Şu Mustafa ve Ege olmasan artık kime yüklenecen takılacan bilmiyorum. Ege artık aktif teğil, yüklen yüklenebildiğin kadar Mustafa'ya. [emoji3] 
 

Ege'ye whatsaptan şaplıyorum [emoji1] Mustafa'nın kaçacak yeri yok maalesef :) dilime düşenin vay haline [emoji1]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Güncel Yeti'nin yerini alacak yeni Karoq modeli ile Seat Ateca ve VW Tiguan gibi kardeş modellere alternatif üretmeye hazırlanmakta olan Skoda, bir üst segmentte yani D SUV pazarında yer alacak yen Kodiaq modelini ülkemizde satışa sunmaya başlıyor. Skoda Türkiye tarafından yayınlanan fiyat listesine göre, araca ulaşmanın bedeli 109.900 TL'den başlıyor.
      Üçer farklı 1.4 TSi motor ve donanım seviyesine sahip olan yeni Kodiaq ilk olarak 1.4 TSi 125 hp manuel, 1.4 TSi 150 hp ACT DSG ve 1.4 TSi 150 hp 4x4 DSG seçenekleri ile alınabilecek. Motor seçenekleri Seat Ateca ve VW Tiguan ile benzer olan Kodiaq fiyatları bu araçlar ile karşılaştırıldığında bir üst segmentte yer almasına karşın makul görünüyor. Tüm araç fiyatlarının gayet yükseldiği ülkemizde VW Tiguan 1.4 TSi 125 hp manuel Trendline 108.083 TL'lik bir etikete sahip. Kodiaq'ta bu kombinasyona karşılık gelen 1.4 TSi 125 hp manuel Ambition ise 109.900 TL.   Otomatik vitesli modeller karşılaştırıldığında ise Kodiaq 1.4 TSI Green Tec DSG ACT / 150 hp 123.400 TL, VW Tiguan 1.4 TSi 150 hp ACT DSG Trendline 135.866 TL ve  ATECA 1.4 EcoTSI ACT 150 hp DSG S&S Style'ın 123.800 TL'lik fiyat etiketlerine sahip olduğu görülüyor.
      VW Tiguan'ın yer almadığı 1.4 TSi motor ve 4x4 çekiş sistemine sahip bir modeller de ise ATECA 1.4 EcoTSI ACT 150 hp 4Drive DSG S&S Xcellence seçeneğiyle 152.300 TL'lik bir fiyat ile yer alırken, Kodiaq  1.4 TSI Green Tec DSG 4x4 / 150 hp Style seçeneği ile 155.900 TL'ye sunuluyor. 
      Tüm bu fiyatlar incelendiğinde Kodiaq'ın benzer donanım - motor sahip VW Tiguan'a ve benzer motor - bir üst donanıma sahip Ateca ile yakın fiyatlara sahip olduğu görülüyor.
      Kodiaq, kendi segmentinde yer alan ve en yüksek satış rakamlarına ulaşmayı başaran Nissan X-Trial ile karşılaştırıldığında ise 1.6 dizel motor ve manuel şanzımana sahip rakibinin 142 bin TL'lik giriş fiyatına karşın gayet cazip görünüyor. En uygun 1.6 dizel otomatik Nissan X-Trail'in fiyatının 165 bin TL seviyesinde olması, otomatik şanzımanı 123 bin TL'ye sunabilen Kodiaq'ın avantajlı olmasını sağlıyor. Bu segmentte önümüzdeki günlerde satışa çıkacak Renault Koleos'un 1.6 dizel motor ile sunulacak olması aracın fiyatlarının X-Trail'e paralel olacağına işaret ediyor. Bu da Kodiaq'ın avantajının süreceği anlamına geliyor.   
       
      Skoda Kodiaq Fiyat Listesi (Mayıs 2017) 
      Motorlar Ambition Style Prestige 1.4 TSI Green Tec Manuel / 125 hp     109.900 TL     - - 1.4 TSI Green Tec DSG ACT / 150 hp          123.400 TL     148.900 TL         163.400 TL     1.4 TSI Green Tec DSG 4x4 / 150 hp - 155.900 TL 170.400 TL  
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de Skoda‘nın en çok satan modelleri arasında yer alan Octaviayenilenen teknolojik donanımlarıyla yine sınıfının iddialı modelleri arasında.

      Skoda‘nın en çok satan modeli konumundaki Octavia, makyajlanan tasarımıyla birlikte sınıfının en çok tercih edilen modelleri arasında yer alacak gibi gözüküyor. Skoda ekibi marka için kilit rolde yer alan Octavia’nın, yeni model yılında üstüne neler eklenebileceği üzerinde uzun bir süredir çalışma yürütüyordu. 2017 Octavia dış tasarımındaki yenilenen görünümü ve gelişmiş teknolojik donanımlarıyla oldukça tatmin edici özelliklere sahip.
      Skoda’nın dış tasarımına baktığımızda belki de tek ve en göze çarpan değişikliğin ön tarafta yer aldığını görüyoruz. Skoda tasarım ekibi ön far takımını iki parçaya ayırarak daha yenilikçi bir görüntü ortaya koymaya çalışmış. Octavia’nın arka kısmında ise çok radikal bir değişim görmek pek mümkün değil. Octavia’nın ışıklandırma kısmında Full LED teknolojisine sahip farlar görev yapıyor. 2017 modellerle birlikte Octavia ailesine 16 ve 18 inç büyüklüğünde yeni tasarıma sahip jant seçenekleride sunulacak
      Sol Makyajlı Kasa - Sağ Eski kasadır.

       


      2017 Skoda Octavia’nın en dikkat çeken yenilikleri teknolojik destek ve multimedya sisteminde yer alıyor. Günümüzde en yüksek donanımda sunulan 6,5 inç büyüklüğündeki renkli dokunmatik multimedya ekran 2017 modellerle birlikte 9,2 inç boyutuna yükseliyor. Multimedya sistemine eklenen WLAN hotspot ve SIM kart desteğide dikkat çeken opsiyonlar arasında. Sürücü asistanı dahilinde sunulan geliştirilmiş park asistanı, kör nokta uyarı sistemi, arka tarafta yer alan kamera, radar ve trafik uyarı sistemi, yaya algılama sistemi gibi özellikler 2017 Octavia’nın zengin donanımları arasında yer alıyor.
      Skoda’nın, 2017 model yılında Octavia’nın kaputunun altında herhangi bir yeniliğe gitmediğini söyleyebiliriz. 2017 Skoda Octavia’nın motor yelpazesi şu anda da olduğu gibi 1.0 litrelik turbobeslemeli ünite ile başlayacak. Dört tekerlekten çekiş altyapısına sahip Octavia modeli yine 1.6 litrelik üniteyle kombin edilmeye devam edilecek. Dinamik şasi kontrolü sağlayan Comfort, Normal ve Sportmodları 2017 Octavia’nın karakteristik özellikleri arasında. Makyajlanan dış tasarımın ve yeni eklenen teknolojik donanımlarıyla 2017 model Skoda Octavia’nın, yıl sonundan itibaren siparişe sunulması bekleniyor.
       
      Skoda Octavia 1.0lt 3 silindir TSI - 1.2lt 4 silindir TSI karşılaştırması.

      Solda Skoda Octavi !.0TSi ortada Skoda Octavia 1.2TSi en sağda ikisi arasındaki fark miktarı
      Beygir gücü ve Tork
      Bize göre 1.0lt motorun %4.5 oranında güç artışından çok %14.3 oranında elde ettiği tork artışı çok daha önemli. Litre başına üretilen torkun %37 oranında artmış olması gerçekten de oldukça etkileyici. Bu tork 1.2lt motorda olduğu gibi 1400 devir/dakikadan itibaren elde edilemiyor ancak 1.0lt motorun toplam 200nm olan torkum 175nm'lik miktarını 1500 devir/dakikadan itibaren elde ediyor olması çok önemli. Dikkat edilirse 1.2lt motor zaten 175nm torka sahip ve 1.0lt motorun 25nm daha fazla torku üst devirlerde araç için adeta yedek bir rezerv olarak duruyor. 
      Burada bir diğer önemli nokta ise maksimum torkun üst devir bandında 1.0lt motorda 1.2lt motora göre 500 devir/dakika daha düşük bir şekilde 3500 devir/dakikada elde ediliyor olması gösterilebilir. Yani adeta rezerv olarak bulunan 25nm daha fazla tork daha da düşük maksimum devirde elde ediliyor ve bu da hem performans hem de yakıt tüketimi üzerinde önemli bir etken. Ayrıca motorun daha sessiz ve titreşimsiz bir şekilde çalışmasında da faydası oluyor.
      Performans
      Beygir gücündeki artışın sınırlı olmasının ve hacimde düşüşün de etkisi ile her iki modelin 0-100km hızlanmalarında ve son hızlarında çok da önemli olmayan yaklaşık %2-%3 oranında bir fark var. Ancak burada esas önemli olan ara hızlanma değerleri. Torktaki önemli artış ve bu artışın daha dar bir tork bandında elde edilebilmesi sayesinde  4. ve 5. vitesteki 80-120km/saat ara hızlanmaları arasında %15 yani 1.5-2 saniye civarında iyileşmeler var ki bu da aracın sürüş keyfini ciddi oranda yükseltiyor demektir. Özellikle sollamalarda ve rampada vites küçültme durumlarında müthiş bir etki hissettirecek olan motordaki bu  farklılık bize göre yakıt tüketimi ile beraber en önemli gelişme olarak öne çıkıyor.
      Tüketim ve Emisyon
      Yüksek ve dar bir batta elde edilen torkun ara hızlanmalara etkisinin yanında tüketime de önemli etkileri bulunuyor. Zaten bu motorun esas tasarım amacı tüketimi düşürebilmek ve özellikle şehir içi yakıt tüketiminde elde edilen 5.4lt100km değeri gerçekten de çok başarılı. Bu değer 1.2lt motora göre %11.5 daha düşük ve genel tüketim değerlerine bakıldığı zaman ise neredeyse 1.6lt turbo-dizel motorların değerlerine de yaklaşılmış gibi görünüyor. Ayrıca emisyon değerleri de %7 oranında azalan motor çevreyi daha az kirletiyor. 
      Kaynak: Log ve SekizSilindir
    • Mehmet Özdemir
      Yazan: Mehmet Özdemir
      Forumda takipçisi veya ilgileneni veya Mazda olmazsa SuperB olsun diyeni çok diye paylaşıp, bilgilendirme yapayım diye aşağıya sızan fotoğraflarını bırakıyorum.
       
      Skoda'nın 3. nesliyle piyasaya süreceği yeni SuperB, geçtiğimiz yıllarda tanıtılan "daring VisionC" konseptinden ilham almış.
       
      VW'in Golf, Yeni Passat ve Audi'nin TT modellerinden kullanılan MQB platformunu kullanacak yeni SuperB, 1.4 - 1.8 - 2.0 litre turbo şarjlı benzinli motorlar ve 1.6 - 2.0 dizel motor donanımlarıyla piyasada olacak. 1.4 litre hybrid ise sürprizler arasında bekleniyor.
       

       

       

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Superb'in çizgilerini devam ettiren yeni Skoda Kodiaq kaslı görünümü ve geniş kabini ile başarı arayacak.
      Edinilen bilgilere göre Skoda Kodiaq, 4.7 metre uzunluğa sahip olacak. Geniş aileler için ”pratik ve akıllı SUV” mottosuyla tasarlanan yeni Kodiaq, 7 koltuklu olarak satın alınabilecek. Bu özelliği ile Skoda tarihindeki ilk 7 koltuklu otomobil olan Kodiaq, arka koltukları yatırıldığında ise 2165 litre bagaj hacmi sunacak.
      Skoda Kodiaq, teknolojik olarak da birçok yenilikle gelecek. Yeni bilgi-eğlence sistemi ve kablosuz şarj aparatı Skoda’nın opsiyon listesinde bulunacak.
      Volkswagen Grubu’nun çok şey beklediği yeni Kodiaq, MQB platformunda üretilecek.
      4 silindirli dizel ve benzinli motorlarla gelecek olan yeni Kodiaq, büyük boyutlarına rağmen oldukça ekonomik bir otomobil olacak.
      Skoda Kodiaq, 2.0 litrelik TDI dizel, 2.0 litrelik TSi benzinli ve 1.4 litrelik TSi benzinli motor seçenekleriyle, DSG otomatik şanzıman ve 4x4 sürüş sistemi alternatifleri ile sunulacak.

       Skoda'nın yeni SUV modeli, gün yüzüne çıktı. Alt yapısını paylaştığı Superb ile benzer motor seçeneklerine sahip olan yeni Kodiaq'ta 1.6 litrelik dizel alternaifi sunulmuyor. 1.4 ve 2.0 litrelik TSi benzinli ve 2.0 litrelik TDi dizel motor seçeneklerine sahip olan Kodiaq ülkemizde, 1.6 litrelik dizele sahip Honda CR-V, Nissan X-Trail ve yeni Renault Koleos (yakında sunulacak) gibi modeller ile 1.4 litrelik benzinli motor seçeneği ile mücadele verecek. Manuel - otomatik şanzıman (DSG) yada önden çekiş - dört tekerlekten çekiş (4x4) ve silindir kapatma sistemi (ACT) opsiyonları ile geniş bir yelpazeye sahip olacak Kodiaq'ın 1.4 litrelik TSi motor seçeneği 125 hp ve 150 hp alternatiflerine sahip olacak. 2.0 litrelik benzinli 180 hp güç çıkışına sahip olacak. 2.0 litrelik dizel ise 140 hp veya 190 hp olarak tercih edilebilecek.

       
      Skoda Kodiaq Motor - Şanzıman - Aktarma Seçenekleri
      Skoda Kodiaq 1.4 TSi
      1.4 TSi 125 hp 6 ileri Manuel
      1.4 TSi 150 hp 6 ileri Manuel ACT 4x4
      1.4 TSi 150 hp 6 DSG 4x4
      1.4 TSi 150 hp 6 DSG ACT
      Yani Skoda Kodiaq'ta 150 hp TSi motor, ACT, 4x4 ve DSG birlikteliğini hiçbir seçeneğinde birarada sunmayacak.
       
      Skoda Kodiaq 2.0 TSi
      2.0 TSi 180 hp 7 DSG 4x4
       
      Skoda Kodiaq 2.0 TDSi
      2.0 TDi 140 hp 7 DSG 
      2.0 TDi 140 hp 6 Manuel 4x4
      2.0 TDi 140 hp 7 DSG 4x4
      2.0 TDi 190 hp 7 DSG 4x4




       
      Kaynak: Anonim (Otopark-Ototeknik-Alper Güler)

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×