Jump to content

Ford Fiesta 1.0T Ecoboost Performance Upgrade Loading Complete


Srkn
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bir saat önce, M.E.G :

Ford' un ecoboost az yakıyor ama performansı ne yazık ki düşük kalıyor muadillerine göre.

focus 1.6 182 bg

fiesta 1.0 140 bg

Bu iki araç çok ciddi yürümesi lazımken nedendir bilinmez 2 aracında stock halleri gidemiyor. Aktarmada mı sıkıntı var, motorda mı?

Fiesta 1.0 140 bg 0-100 9 sn 

Focus 1.6 182 bg 0-100 8.9 sn 

Bilgisi olan?

 

 

Stock fiesta fr a fark atıyor gidemediği nereden çıktı? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Srkn :

Stock fiesta fr a fark atıyor gidemediği nereden çıktı? 

Pek sanmıyorum fark atacağına ;) Video çok var yazılımlı (140bg) golf dizel ile kafa kafaya anca gidiyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hocam cehaletime verin; neden garibim 1.0'a bu kadar yüklendiniz? bunun yerine 1.6 motor aynı ya da benzeri modifikasyonla daha iyi sonuçlar vermez mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
14.08.2017 at 20:48, Katil Balina :

hocam cehaletime verin; neden garibim 1.0'a bu kadar yüklendiniz? bunun yerine 1.6 motor aynı ya da benzeri modifikasyonla daha iyi sonuçlar vermez mi?

Serkan'ın dediği gibi alışılmışa meydan okumuş. 1.6 ile herkes yapar.  Önemli olan 1,0 ile yapmak. :) 
Hayılı olsun Serkan. İzliyoruz merakla. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, S.Halilduru :

Serkan'ın dediği gibi alışılmışa meydan okumuş. 1.6 ile herkes yapar.  Önemli olan 1,0 ile yapmak. :) 
Hayılı olsun Serkan. İzliyoruz merakla. 

Aynen alışılmışa meydan okumak bence de daha kıymetli. Bir 0-100 videosu bekliyoruz. Ben hala anlamadım 1.0 dan 230 bg olayını ama hesaplayınca teoride mümkün. 6-7 bin devirde 1.5 bar da alınır tahmini. Dyno eğrisi olsa da yorumlasak :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

38 dakika önce, zoptrik :

Aynen alışılmışa meydan okumak bence de daha kıymetli. Bir 0-100 videosu bekliyoruz. Ben hala anlamadım 1.0 dan 230 bg olayını ama hesaplayınca teoride mümkün. 6-7 bin devirde 1.5 bar da alınır tahmini. Dyno eğrisi olsa da yorumlasak :D 

Aşağıdaki linkteki tune paketinden kat be kat fazlası var araçta,bu standarda göre shell pompa yakıt ile (ron 95) 205 hp powershopta ölçülmüştür.Revo dan hybrid turbo için özel bir yazılım satın alındı revo sps cihazından performance B moduna alındığında oktan değerini torco ile (ron 11 )  puan artırıldığında 232 hp ölçülmüştür.En güzel dyno asfalttır derdi ulu büyük dedem :)

http://www.pumaspeed.co.uk/product-Ford-Fiesta-140-10T-Ecoboost-205-bhp-Power-Upgrade_16919.jsp&pic=2

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Linkteki grafiği inceledim. Çok çok kabaca bir hesapla 3k devirde kayıpsız >1.5 bar ile başlayıp 6k devirde >1 barla dyno sonlandırılması lazım ki intercooler falan kayıplarla 1.7-1.8 bar arası basmak lazım. Teorik olarak mümkün. Zaten standartta da sanırım 1.3 bar falan basıyordu 1.0 motora ford. Burada tek kayıp motorun ömrü olacaktır. Orada da şu devreye giriyor; günlük sakin kullanılan bir araçta bu basınçlar ve devirler hiçbir zaman görülemeyeceği için çok da fazla sıkıntı çıkarmaz AMA birisi size selektör yapınca pişman olabilir :D @Srkn bi 0-100 videosuyla mest olalım sanırım 5-6 saniyeni alır :D Meraktan öldük :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

22 dakika önce, zoptrik :

Linkteki grafiği inceledim. Çok çok kabaca bir hesapla 3k devirde kayıpsız >1.5 bar ile başlayıp 6k devirde >1 barla dyno sonlandırılması lazım ki intercooler falan kayıplarla 1.7-1.8 bar arası basmak lazım. Teorik olarak mümkün. Zaten standartta da sanırım 1.3 bar falan basıyordu 1.0 motora ford. Burada tek kayıp motorun ömrü olacaktır. Orada da şu devreye giriyor; günlük sakin kullanılan bir araçta bu basınçlar ve devirler hiçbir zaman görülemeyeceği için çok da fazla sıkıntı çıkarmaz AMA birisi size selektör yapınca pişman olabilir :D @Srkn bi 0-100 videosuyla mest olalım sanırım 5-6 saniyeni alır :D Meraktan öldük :D 

Vallahi billahi tillahi 0-100 ile zerre alakam yok isterse 1 dk da çıksın :) Hiçde ölçmedim nasıl doğru düzgün hatasız ölçüldüğünü dahi bilmem. Geçen seni benim saab ile denedik,bir arkadaş çok ısrar etti casio g-shock tan ölçtü 0-100 ünü 4.7 saniye idi.Ama bu o kadar kısa sürede çıkamaz heralde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaslarinda dedigi gibi bir performans videosu sart. En azindan yaptiginiz isi taclandirmis olursunuz ve benim gibi merak edenleri susturursunuz. Tabi musait bir zaman ve uygun bir yolda ustadO0

Aklima gelmisken sorayim lastik olarak ne secim yaptiniz? Ebatlarda oynama yaptiniz mi? Sonucta aracin en hassas elamanlarindan biri lastikler. Bu performans artisindan sonra gucu en az kayipla yola aktarmada gerekse guvenli bir durus mesafesi icin cok onemli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, vethekim :

Arkadaslarinda dedigi gibi bir performans videosu sart. En azindan yaptiginiz isi taclandirmis olursunuz ve benim gibi merak edenleri susturursunuz. Tabi musait bir zaman ve uygun bir yolda ustadO0

Aklima gelmisken sorayim lastik olarak ne secim yaptiniz? Ebatlarda oynama yaptiniz mi? Sonucta aracin en hassas elamanlarindan biri lastikler. Bu performans artisindan sonra gucu en az kayipla yola aktarmada gerekse guvenli bir durus mesafesi icin cok onemli.

Tamam en kısa zamanda göndericem 0-100 videosu,bu arada hangi modda standart pompa yakıtmı 98 oktanmı yada 109 oktan modundamı test yapayım?Lastiklerde şu an için oynama yapılmadı,standart üzerinden çıkan 205/45/17 conti premium contact5

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Serdar Ç.
      Yazan: Serdar Ç.
      Arkadaşlar merhaba. Aşağıdaki konuyu başka bir Ford forumuna yazdım ama herhangi bir cevap gelmedi. Belki bizim içimizden arkadaşlar kafamdaki soru işaretlerine cevap verebilir...
       
      "Çocuk bekleyen bir baba adayı olarak sayılı MPV'lerden olan C-Max düşünüyorum. Ancak C-Max hakkında çok fazla bir bilgim yok. Daha doğrusu kullanıcı bilgisi ve yorumu daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Piyasaya bakarsak bütçem 2010 Dizel Facelift (Makyajlı) C-Max'lere yetiyor. Donanım olarak Titanium X düşünüyorum çünkü tam bir cam tavan fetişistiyim
      Bu araç ile ilgili yakıt, bakım, kronik arızalar gibi konularda kullanan arkadaşların tecrübelerini rica edicem. Şimdiden teşekkürler..."

    • Srkn
      Yazan: Srkn
      Arkadaşlar merhabalar.
      Aslında bir akrabamıza focus almak için istinye otokoç'a gitmiştik,nasıl gelişti nereden peydah oldu anlayamadım ama bu araç enteresan bir şekilde showroomda gördüğüm anda çok ilgimi çekti.
      Bayi ile sıkı bir pazarlık sonucu 2015 model ve 40 km de olan bu aracı alıverdim ve sevincimi sizinle paylamak istedim.
      Bu arkadaş ford'un sınırlı sayıda ürettiği black ve red edition serisinden black olanı.17 jantlar,spor süspansiyonlar,sony ses sitemi,ışık paketi farklı renk koltuklar vs vs 
      1.0 gtdi turbo 140 hp.
      Extradan 550 euro ödeyerek Revo firmasından stage 2 yazılımda sipariş ettik araç 180 hp 250 tork'a ulaşacak fakat durabilecekmi orası muallak frene basınca anlayacağız  
       





    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Ford, klimadan çıkan suyun israf olmasını engellemek için yeni bir proje üzerinde çalışıyor. Bu yeni proje sayesinde klimadan çıkan su, filtrelerden geçirilerek içmeye uygun hale getirliyor. Özetle, klima suyu içme suyuna dönüşüyor.  Henüz satışa sunulmayan teknoloji, uzun yollarda bir hayli yardımcı olacaktır.
       

       

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      İlk duyduğumda çok tuhaf bulup, yadırgayıp şaşırmıştım. Dizel ST... Aracın motor değerlerini gördüğümde, bir kez daha şaşırdım. Bilmiyorum yıllardır dizel otomobil kullanıyor olmanın, bıkkınlığı ile belki bu ilk izlenim oluştu bende.
      Araçla ilgili detaylar şu şekilde.
      Focus ST ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa çıkıyor.

       
      Ford Focus’un performansı geliştirilmiş modeli olan Focus ST tarihinde ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa sunulacak. Focus ST’ye entegre edilen bu motorun değerleri bir hayli dikkat çekiyor.
      Ford, performans modeli olan Focus ST’yi dikkat çekici yeni tasarımı ve önemli performans değerleri ile otomobil tutkunları ile buluşturuyor. Multimedya sisteminin kontrolü için konsolun ortasında 8 inçlik dokunmatik ekran konumlandırılan Focus ST’de, en önemli tuşlar ve özellikler sürücünün en kolay ulaşabileceği şekilde konumlandırılmış. Bunun yanı sıra ST’nin bir performans aracı olduğunu gösteren, orta konsolda konumlandırılmış üçlü gösterge ile turbo besleme basıncı, yağ sıcaklığı ve yağ basıncı bilgilerine de ulaşılabiliyor. Bir diğer göze çarpan detay ise Recaro’nun performans koltukları.

       
      Geliştirilen elektrik destekli direksiyon sistemi ile daha sportif bir sürüş sunan Focus ST, elektronik stabilite kontrolü ile sürücünün yol hakimiyetini artırmaya katkıda bulunmayı amaçlıyor. Standart, spor ve kapalı modları 3 farklı sürüş modu bulunan Focus ST, sürücüye yol koşullarına göre seçebileceği opsiyonlar sunuyor.

      Yeni Focus ST ile alakalı elbette konuşulması gerek birçok detay mevcut ama en öne çıkan yenilik olarak tarihinde ilk olarak benzinli motorun yanı sıra dizel motor seçeneğinin de sunuluyor olması. 2,0 hacminde olan dizel motor 185 beygir güç ve 400 Nm’lik tork değeri ile ST genlerine uygun olarak yüksek performansa sahip. Yeni Focus ST performans ve yakıt tasarrufunun birlikle harmanlandığı bir otomobil. 100 km’de ortalama 4,6 litre yakıt tüketim değeri ile en verimli performans aracı unvanına sahip.

      Ford, Focus ST’de dizel motor seçeneğini PowerShift şanzımanla kombine ederek kullanıcılara sunuyor. Yeni 2,0 litrelik TDCi motoru ile Focus ST, 0’dan 100’e 7,7 saniye gibi önemli bir sürede ulaşabiliyor. 217 km/s maksimum hıza sahip motorda 400 Nm’lik yüksek torku ile de düşük devirlerde bile kullanıcısına gücü hissettiriyor. Focus ST’nin 6 ileri manuel şanzımanla donatılan 2,0 litrelik EcoBoost benzinli motoru ise 250 beygir güce, 360 Nm tork değerine sahip. Focus ST bu versiyonda 6,5 saniyelik 0-100 km/s hızlanma süresine sahip ve 248 km/h maksimum hıza ulaşıyor. Yeni Focus ST,50.200 eurodan başlayan fiyatlar ile satılıyor.

      Kaynak: Log
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Ford, Amerikan efsanesi Mustang’i 130.000 dolarlık etiket fiyatıyla Türkiye’de satışa sunuyor. Türkiye yollarına çıkacak
      olan Ford Mustang, Fastback ve Convertible gövde seçeneklerinde 2.3-litre EcoBoost 317 PS ve 5.0-litre V8 421 PS’lik
      motor seçenekleriyle sunulacak. 2.3-litre EcoBoost, 5.0-litre Ti-VCT V8 motor seçeneklerinin 6 ileri manuel / otomatik
      şanzıman alternatifleri bulunuyor.
       

      Gelenekselleşen karakteristik tasarımı ile Ford Mustang, yeni neslinde de temel tasarım özelliklerini korumaya devam
      ediyor. Ford Mustang’in kendine özgü tasarım detayları arasında; alçak ve geniş tavan, dik eğimli ön ve yan camlar,
      üç boyutlu, üç çizgi halindeki stoplar, kaslı gövde dizaynı, köpekbalığı burnu şeklindeki tampon ve ön ızgara üzerinde
      bulunan eşsiz Mustang logosu yer alıyor.
      Sıralı 4 silindirli 2.3 litrelik EcoBoost motora sahip olan yeni Mustang, 317 PS güç ve 432 Nm tork üretiyor.
      Mustang V8 ise 421 PS güç ve 530 Nm tork ile müthiş performans bir sunuyor.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...