Jump to content
demirtugalp

3.Nesil Mazda 3 - Audi A3 1.4 TSİ Karşılaştırma

Tavsiye Edilen Mesajlar

demirtugalp

merhaba arkadaşlar öncelikle japon araçlarını özellikle de mazdayı çok beğeniyorum. ancak M3 power AT ile Audi A3 sedan (1.4 TSİ stronic select drive gibi özellikleriyle)  karşılaştırıyorum da 2. el temiz bir Audi daha mantıklı gelmeye başladı bana. tasarım sportiflik performans yakıt tüketimi piyasa gibi faktörler woswosları sevmememe rağmen daha mantıklı gelmeye başladı. mesela girip çıkan ekran, iç tasarım daha güzel gibi drive select de süspansiyon direksiyon ve gaz tepkisi ayarlamaları sürüşe çok zevk katacaktır. ve istediğin zaman hızlı birşekilde satabiliyorsun. satmak için araba mı alınır? diye düşünmemek lazım herkesin parayı kolay kazanmıyor elbette mazda verdiğin paranın hakkını verecektir ama türkiye şartları iste istemez etkiliyo araba alırken. şimdi sorum şu golf 7 sahibiyim ve mazda 3 ün otomatik vites ve hız tork değerlerini kağıt üzerinde beğenmiyorum virajlarda sürüşü zevklidir ancak Audi A3 sedan her açıdan daha mantıklı görünüyorken bana neden mazda 3 almalıyım.

niye golfe biniyon, Audi istiyon da niye mazda sitesinde yazıyorsun diyen arkadaşlar olabilir 2 sene subaru kullanmış biriyim, keşke kullanmasaydım, subaru dan sonra hiçbir arabayı beğenmiyorum artık :rolleyes: ilk arabam da nissandı. 2016 golf 7 almak zorunda kaldım ötv zammı öncesi manuel mazda 3 bulamadım bayilerde. golf 7 yi araba sürmekten zevk alan, araba sürmeyi seven hiçkimseye tavsiye etmem, golf 7 çok sıradan ve monoton hissettiriyo sürerken. A3 de bu sıkıcılık yoktur zannediyorum esp tamamen kapatılıyo ve drive select çok iyi bir özellik bence uzatmadan:  Audi A3 1.4 ve Mazda3 iki aracı da kullanmış veya test etmiş ikisini karşılaştırabilecek bir bilgi bir yorum varsa paylaşırsanız sevinirim.  

Audi'yi övmek değil amacım arkadaşlar, mazdayı Audiye tercih ederiz her türlü, rekabette eşit değil maalesef ekonomi politikası almanlara kıyak geçiyo. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback
2 saat önce, demirtugalp :

merhaba arkadaşlar öncelikle japon araçlarını özellikle de mazdayı çok beğeniyorum. ancak M3 power AT ile Audi A3 sedan (1.4 TSİ stronic select drive gibi özellikleriyle)  karşılaştırıyorum da 2. el temiz bir Audi daha mantıklı gelmeye başladı bana. tasarım sportiflik performans yakıt tüketimi piyasa gibi faktörler woswosları sevmememe rağmen daha mantıklı gelmeye başladı. mesela girip çıkan ekran, iç tasarım daha güzel gibi drive select de süspansiyon direksiyon ve gaz tepkisi ayarlamaları sürüşe çok zevk katacaktır. ve istediğin zaman hızlı birşekilde satabiliyorsun. satmak için araba mı alınır? diye düşünmemek lazım herkesin parayı kolay kazanmıyor elbette mazda verdiğin paranın hakkını verecektir ama türkiye şartları iste istemez etkiliyo araba alırken. şimdi sorum şu golf 7 sahibiyim ve mazda 3 ün otomatik vites ve hız tork değerlerini kağıt üzerinde beğenmiyorum virajlarda sürüşü zevklidir ancak Audi A3 sedan her açıdan daha mantıklı görünüyorken bana neden mazda 3 almalıyım.

niye golfe biniyon, Audi istiyon da niye mazda sitesinde yazıyorsun diyen arkadaşlar olabilir 2 sene subaru kullanmış biriyim, keşke kullanmasaydım, subaru dan sonra hiçbir arabayı beğenmiyorum artık :rolleyes: ilk arabam da nissandı. 2016 golf 7 almak zorunda kaldım ötv zammı öncesi manuel mazda 3 bulamadım bayilerde. golf 7 yi araba sürmekten zevk alan, araba sürmeyi seven hiçkimseye tavsiye etmem, golf 7 çok sıradan ve monoton hissettiriyo sürerken. A3 de bu sıkıcılık yoktur zannediyorum esp tamamen kapatılıyo ve drive select çok iyi bir özellik bence uzatmadan:  Audi A3 1.4 ve Mazda3 iki aracı da kullanmış veya test etmiş ikisini karşılaştırabilecek bir bilgi bir yorum varsa paylaşırsanız sevinirim.  

Audi'yi övmek değil amacım arkadaşlar, mazdayı Audiye tercih ederiz her türlü, rekabette eşit değil maalesef ekonomi politikası almanlara kıyak geçiyo. 

Ben kullandım, A3'ün Golften bir farkı yok, 2cm alçak ambition paketler gerçekten sert ve süspansiyon sesli ama gövde kontrolü bizim Mazda'lardan daha iyi, daha az yatıyor. Drive select'teki ayarlamalar süspansiyona müdahale etmiyor, direksiyon sertleşiyor ama yapay bir sertlik, iyi bir hidrolik direksiyon gibi direksiyon açısı arttıkça doğrusal bir ağırlık artışı bekleme, kopuk yani direksiyon. o sürüş modu ayarlarından da hiçbirşey bekleme, aldığın ilk birkaç gün uğraşıp bir daha açmıyorsun bile, şanzımanı spora çekmek yetiyor. 

1.4tfsi motor çok daha atak, performans bir lig yukarıda. A3 iyi bir otomobil, sürüş pozisyonu Golfe göre çok iyi ve sportif, iç mekanda bagaja varana kadar her yer kalite, bizim Mazda'lar gibi değil. Yalıtım açık ara daha iyi, özellikle yüksek hızda A3 ile ilerlemek daha konforlu ve sessiz. Bence de A3 mantık olarak Türkiyede özellikle ciddi önde.

Fakat neden A3 yerine Mazda 3 almalıyım diye sormuşsun, tamamen aracın sana verdiği tepkilere ve hislere ne kadar önem verdiğin ile alakalı. Şuanda VW grubun scirocco hariç her arabasında bir kabalık, gerçekten sürüşte bir odunluk var. Mazda'da daha dolgun, daha kendine has bir sürüş kalitesi görüyorsun. Bunun haricinde örneğin D modunda gazı köklüyorsun, şanzıman şöyle bir gecikiyor ve yumuşak bir tepkiyle ama seri ve sessizce araba hız kazanıyor, motor sesi zayıf, üst devirler zayıf ve zaten üst viteslerde 5800 gibi büyütüyor şanzıman, çoğunlukla 6000i görmüyor bile. Mazda 3'te bunu yapınca küt diye anında vites düşüyor ve ilk emiş sesinin agresifliğini, devir çevirmedeki isteği farkediyorsun, her viteste istisnasız 6500e kadar çeviriyor, bütün devir bandını kullanıyor. Şuan benim araçta ikinci egzoz kısmı da açık çift egzoz var ve ses baya baya twinspark Alfa'lara benziyor. Kazandığın hız, performans daha az, fakat deneyim daha sportif. A3ün manuel modda vites büyütmeleri daha hızlı yalnız. Ayrıca A3 tamam iyi yürüyor ama sürekli buperformansı kullanınca acayip tüketimler görüyorsun yol bilgisayarında, Mazda'da böyle uçuk rakamlar hiçbir zaman olmuyor. Performansın karşılığını gani gani alıyor yani Audi. Genel tüketim ortalamaları ise pek farketmiyor bunu Golften biliyorum.

Mazda 3 A3 gibi bozuk yollarda pata küte etmiyor, süspansiyon daha sessiz, en belirgin farklardan biri bu. Viraj limitleri de daha belirgin, şasi daha nötr, Esp tam kapanıyor hatta kapatmasan bile limiti aşmana izin veriyor araba ve tepkiler hep progresif Mazda'da. A3ü gerçi böyle zorlamadım ama Golften farklı olmadığı belli bence. Bu tarz kullanımda Mazda'nın en zayıf yanı frenleri, çok çabuk ısınıyor, sert fren yaptıkça pedal çabuk yumuşuyor, istanbula gelince istanbulparka çıkmak istiyordum ama bu frenler beni korkuttu. Golfte frenler dayanıklı idi mesela, yüklü biçimde baya fren yaparak dağdan inmiştik, hiç değişiklik olmadı. Aynısını Ankara-ayaş arası yüklü biçimde ayaşa inerken denedim Mazda'da, gerçi özellikle zorladım ama fren yumuşuyor. A3de tahminim gayet iyidir.

Direksiyon olarak mazda'nın direksiyonu hafif ama daha doğal, öyle aman aman değil iyi kesinlikle ama yine de ben A3deki gibi yüksek hızda aşırı ağırlaşıp uzun virajları dönerken ele ters baskı yapan ve yoran direksiyonları sevmiyorum. Yapay bir güven hissine ihtiyacım yok, hidrolik olsa sistem ne ala, elektirik olunca o ağırlık hissi kolondaki motorun ters baskı vermesi ile yapılıyor.

Mazda'nın şanzımanı hem sorunsuzluk potansiyeli olarak daha iyi, hemde ve en önemlisi düşük hızlarda manevralarda çok daha pürüzsüz, akıcı, keyifli. A3teki gibi kavrama tuttu bıraktı mantığı yok neticede, tork konvertör otomatik. Tork konvertör olmasına rağmen direklik olarak da bence DSG'den hiçbir farkı yok.  

Yinede şunu belirteyim, A3'te en azından iç mekanda, Golf, octavia, leon vb araçlardaki gibi o VW grup parçaları ile toplanmış hissi yok, klima-multimedya üniteleri, ekranlar direksiyon vs bir çok şeyde arabaya özgülük hissediyorsun yani ben A3ü beğeniyorum aslında, ne kadar altyapı aynı olsa da kendi özgü bir şekilde tutabilmişler arabayı. Tank gibi orjinal bir Audi hissi alıyorsun. VW grubun geri kalanı ise benim gözümde tam bir lego.

Dikkat edersen A3ün üstünlükleri hep ana konularda (performans, yalıtım, kalite hissi, piyasa 2.el vb) Mazda'nın ise hep detaylarla ve hislerle ilgili ki çoğu kişi ana konulara öncelik vereceği için A3ün tercih edilmesi çok normal ve çok doğal, bende başkasına A3 öneririm mazda yerine. Bunun ötesi ne desek boş, senin kullanıp, önceliklerini belirleyip karar vermen lazım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
demirtugalp

detaylı ve değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

atmosferik motorun kıymetini golf alınca bizzat daha iyi anladım özellikle gaz tepkisi ivmelenmesi tuhaf ama alıştık sonuçta. sürüş hissiyatına gelince mazdanın audiden daha hisli ve arabayla bütün hissetme, virajlara girişi, direksiyon çok beğendim mazda 3 2017 test ettim ancak a3 test edemedim. ama golfe benziyorsa sürüşü A3 ten vazgeçerim veya golfü satmam. golfte yolda giderken bir his, direksiyonda bir netlik yok ani kalkış ve ya gazlamada önden kayma var vebunu hissedemiyorsun bile.  golf ülkemizde her nekadar spor araba muamelesi görse de spor veya sürüş arabası değil şehir arabası sadece. aynı durum A3 te de var galiba. sahte sürüş değil gerçek saf sürüş makinesi mazdayı istememin tek sebebi bu. başka faktörlerde (piyasa, kalite, tasarım, perf) eklenince toplamda karar verirken zorlanıyoruz. drive select sadece göstermelik bir teknoloji ise dediğiniz gibi bir işe yaramaz. ve audi de şu kadranların 10-20-30km diye başlayıp 100 den sonra atlaya atlaya 280 yazması hoşuma gitmiyor sürücüyle dalga geçer gibi, göz aldatması ile hız hissiyatı vermesine gerek yok zaten verileri iyi. ufak tefek detaylar kişiye göre değişir tabiki ama önemli yine de.  Tasarım ve sağlam gözükmesi A3 ün en güzel yanı, sağlam hissi subarularda da var tank gibi binince o sağlamlığı hissediyorsun. merak ettiğim A3 ün sürüş hissiyatı idi onun da golfe benzemesi hayalkırıklığı.    

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback
34 dakika önce, demirtugalp :

detaylı ve değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

atmosferik motorun kıymetini golf alınca bizzat daha iyi anladım özellikle gaz tepkisi ivmelenmesi tuhaf ama alıştık sonuçta. sürüş hissiyatına gelince mazdanın audiden daha hisli ve arabayla bütün hissetme, virajlara girişi, direksiyon çok beğendim mazda 3 2017 test ettim ancak a3 test edemedim. ama golfe benziyorsa sürüşü A3 ten vazgeçerim veya golfü satmam. golfte yolda giderken bir his, direksiyonda bir netlik yok ani kalkış ve ya gazlamada önden kayma var vebunu hissedemiyorsun bile.  golf ülkemizde her nekadar spor araba muamelesi görse de spor veya sürüş arabası değil şehir arabası sadece. aynı durum A3 te de var galiba. sahte sürüş değil gerçek saf sürüş makinesi mazdayı istememin tek sebebi bu. başka faktörlerde (piyasa, kalite, tasarım, perf) eklenince toplamda karar verirken zorlanıyoruz. drive select sadece göstermelik bir teknoloji ise dediğiniz gibi bir işe yaramaz. ve audi de şu kadranların 10-20-30km diye başlayıp 100 den sonra atlaya atlaya 280 yazması hoşuma gitmiyor sürücüyle dalga geçer gibi, göz aldatması ile hız hissiyatı vermesine gerek yok zaten verileri iyi. ufak tefek detaylar kişiye göre değişir tabiki ama önemli yine de.  Tasarım ve sağlam gözükmesi A3 ün en güzel yanı, sağlam hissi subarularda da var tank gibi binince o sağlamlığı hissediyorsun. merak ettiğim A3 ün sürüş hissiyatı idi onun da golfe benzemesi hayalkırıklığı.    

 

 

Böyle düşünüyorsanız zaten A3'e falan bakmayın, ön tarafa yapılan baskı, tamamen hissiz sarma durumu, sürekli Esp ışığı yakma olayı tüm VW grup araçlarda var. Hele ki lastikleri eskiyince bu araçların iyice o şasinin nasıl önden kaymaya göre ayarlandığını görüyorsunuz. 

Bence A3 yerine alternatif olarak BMW 1 serisi düşünülebilir, onun da direksiyon iyi değil ancak neticede Rwd şasi çok başka bir olay. Fakat ben sizin yerinizde olsam manuel şanzımanlı Civic HB'i beklerim, geleceği açıklandı. Toplamda en iyi deneyimi yaşatacak araç o olur bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan

Konuyu bölüp taşıdım arkadaşlar. Yoksa hem bu konuya hem yakıt sarfiyatı konusuna yazık olacaktı. Buradan devam edebiliriz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G

2013 model Audi A3 1.6 dizel araca 1 ay danayabildim sonrasında sattım. Aslında güzel araç sessiz, yalıtımı çok iyi. Fakat X1 den sonra audiye geçince o performans ve sürüş zevkini alamadım sattım.

1.6 dizel audi arka torsiyon çubuklu olduğu için çukurlarda ve virajda iyi değildi. Fakat 1.4 tfsi 150 bg ler bağımsız süspansiyon. 150 bg passat aracım da vardı, o motor çok iyi. 150 bg lik audi a4 çok iyidir tahmin edebiliyorum. Özellikle dsg ile birleşince tadından yenmez. 

Dsgnin bazıları sorunlu evet ama ms içerisinde vites atması hem ekonomi sağlıyor, hem performanstan ödün vermiyor.

Audi’nin artıları : Performans, hızlı şanzıman, yakıt ekonomisi, yalıtım

Mazda’ nın artıları : Sürüş zevki, iç- dış tasarım, süspansiyon, direksiyon tepkileri

Audide sürekli bi önden kayma eğilimi vardı. Şuankiler de aynı mı bilmiyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
vethekim

audinin frenlerini ben beğenmiyorum şahsen. evet performanslı kullanımda ısınma, bırakma ve gevşeme durumları bir çok arabadan iyi ancak sürekli bir pist kullanım durumu var. hafif frene basıyorsun yavaşlamak için senin yerine frene ekstra güç uyguluyor ve pedaldaki ne kadar basarsam o kadar dur hissi yok. sürekli sert fren şehir içinde biraz canınızı sıkabilir. fren dozajlamasını beğenmedim doğrusu. belki alışık olmadığımdan olabilir. uzun süreli kullanmadım çünkü.

alt yapı golf ile aynı. daha iyi kalibre edilmiş ve sürüş hissiyatı daha iyi ama yapay. modlardan çok beklentiniz olmasın. en azından bu sınıfta.

bu arada a3 sedan değilde hatchback tercih ederim. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
demirtugalp

araştırırken şu 77 km testleri dikkatimi çekti. golf 7, audiden daha iyi yol tutuşu var. audinin bu testte golften daha kötü olmasına şaşırdım. mazda 3 yol tutuş efsane. 

 

 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Zealot

bence ikinci el de   mazda 3    a3 ten hızlı satar .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Leanback

Bunlar yol tutuş testi değil, sürüş güvenliği testi.  Neticede gaza basmadan ESP açık engelden kaçma manevrası yapılıyor, agresif çalışan bir ESP kötü bir otomobili çok fazla yavaşlatarak çıkış hızı düşük olmasına rağmen yüksek parkura giriş hızları yakayabilir, qashqai gibi örneğin. Mazda'nın Esp'si çok rahat çalışmasına ve yumuşak süspansiyona rağmen şasi dengesi çok iyi yapıldığı için araba hiçbir abartı tepki vermeden dansederek geçiyor, bu tutum çok güzel. 80kmh hızda dahi ilk manevra sonrasında dağılmıyor.

Buradaki yol tutuş ve çeviklik namına gözlemlenebilecek en önemli gösterge slalom, Mazda'nın burnu öyle keskin yön değiştiriyor ki, göz takip edemiyor bir ara. Arka tarafında açılarak yardımcı olması başka etken, dinamik şasi ayarı bu işte. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Riot03

volkswagen arabadır Mazda ise sevda

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AKayhan

Öncelikle, çok iyi 2 otomobil seçmissiniz.  Isterseniz markalardan basliyalim.  Bence Audi genel amaçli bakarsak en iyi Alman otomobil markasidir.  Bence Audi, hem Benz hem BMW'dan daha üstündür (özellikle güvenilirlikte).  Bana katilmayanlar olabilir, olsun.  Mazda da benzer sekilde çok basarili bir Japon markasidir.  Benim Mazda deyince ilk aklima gelen model RX-7 rotary motor spor otomobildir (taa 1980'li senelerden).

Ancak, iki otomobili karsilastirirken belirtmemiz gereken verilerden biri de fiyatlari olmalidir.  Bu durumda, benim tahminim ayni sene ve benzer motorlu Audi A3 ve Mazda 3 fiyatlarini karsilastirirsak, ilkinin fiyati ikincisinden bayagi bir yüksek olabilir.  Eger öyle ise, o zaman "hangi paraya hangi otomobil" sorusu gündeme gelir.  Üç-bes bin liralik farklar pek önemli degildir ama fiyatlar arasinda ciddi bir fark varsa (sekiz-on bin gibi), bu fark da denkleme dahil edilmelidir.  Yoksa ortaya fiyat/performans orani gibi ciddiye almamiz gereken unsurlar çikar.  Bir baska deyisle, ayni veya benzer bir performansi daha düsük fiyata alabiliyorsak pek tabii ki onu tercih edebiliriz.

Unutmadan sunu da yazayim.  Audi ve VW kesinlikle ayni sey degildir.  Hatta tamamen farklidir.  Belki A3 mütevazi bir araba olabilir ama bazi diger Audi modelleri ABD'de "luxury car" (lüks araba) sinifina girer.  VW ise isminden de anlasilacagi gibi bir halk arabasi statüsündedir (en azindan öyle baslamistir).  Her halukarda VW hiç lüks araç sinifinda degildir.  Zaten araçlari incelediginizde bunu kolaylikla anlarsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Çağlar Bayur

audi vw seat aynı teknolojiyi farklı far ve torpido ile kullanır, en bariz farkları imajdır. Teknik fayda aranırsa aynı segmet karşılaştırması ile audi alınamaz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
demirtugalp

elbette aynı paraya iki aracı karşılaştırmak istedim, audi A3 km veya yıl daha fazla olacaktır mazda 3 daha yeni olacak bu bütçe ile. sınıfı farklı iki aracın diyenlere katılmıyorum, Mazda 3 ün sınıfı audi A3 ile aynı benim gözümde, A3 ten daha konforlu diyen arkadaşlar epey fazla. ve konfordan ödün vermeden sportif sürüş yaşatması mazda 3 ün en önemli artısı. A3 golf ile aynı platformu kullanıyor ve önden kayma eğilimi varsa golfe çok benziyor demektir sürüşü bu da A3 için hayalkırıklığı bana göre.

Mazda 3: 

- Araba sürmeyi seven ve atmosferik candır diyen ve motor sesini seven sürücüler için ideal bir araç. sportif sedan anlayışı fastback görüntü ve japon oluşu, seri üretim otomobil değil sanat eseri gibi duruşu ve mazdanın kendine özgü bir karakteri oluşu bence büyük artı. 

- Güvenlik konusunda A3 ten önde olduğunu biliyoruz ki şehir içi frenleme standart bir özellik bence çok önemli. (A3 te hız sabitlemenin bile opsiyon olarak sunulması müşteriye küfretmekten farksız.)

- Yıllarca stabil kalacak motor performansı ve turbo derdinin olmaması, evladiyelik motor ve şanzımana sahip olması

- Golfle kıyaslasak kesinlikle iç mekan multimedia iç donanım ve iç tasarım kesinlikle mazda 3 daha iyi (Ancak A3 iç mekan daha sportif ve kaliteli bana göre) 

- ww grubu konfor ve yalıtım odaklı araba yaptığı için direksiyon ve sürüş hissiyatı vermiyor ve aracın kritik manevralarda ön tekerleklerin tutuşunu hissedemiyorsun genel bir hissizlik golf te de var direksiyon ve gaz tepkileri yavaş. şehir ve konfor kullanımı için üretilmiş bir araba. Mazdada direksiyon, yol tutuş ve tekerleklerin-tutuşun direksiyonla doğal iletişimi var. yani mazda sürüş odaklı bir otomobil. bu a bana göre önemli bir artı.

 

Ancak diğer faktörlerde A3 önde:

- Tasarım(güçlü ve sağlam kaporta görüntüsü) ki mazdanın tasarımı çok güzel (ancak kaporta ve kapılara bakınca kaportayı ince ve sanki hemen göçüverecekmiş gibi görünüyor, bu düz değil oval tasarımla da alakalı olabilir) audi bmv kaporta tasarımları sağlam hissettiriyo

- teknik veriler, performans (kağıt üzerinde)

- İçi sportif ve kaliteli, kadranlar, girip-çıkan ekran havalandırmalar konsol bence çok sportif ve kaliteli mazda3 e göre

- Piyasa, mazda 3 audiden daha hızlı satamaz 2. elde, (ki bazen insan mesala istediği bir ev karşısına çıkınca hemen satıp ev almak veya iş kurma fırsatını hemen değerlendirmek ister ki piyasa önemli türkiye şartlarında)

- Frenler A3 te daha güvenli ve performanslı hissettirdiğini söyleyenler çok.  

- Yalıtım golf te bile iyi ki A3 daha iyidir, golfü serviste kaldırdıklarında aracın altı komple plastik koruyucu ile kapalı olduğunu görünce çok şaşırmıştım ve takdir ettim. kapıların yalıtımı keza öyle yalıtımda önde ww grubu. 

-beni kararsız bırakan en önemli faktör. mazdanın performansı memnun etmeyecek gibi görünmesi, mazdayı o yüzden sıfır almak istemiyorum az km 2.el mazda çok mantıklı sıfırına göre ve bulursam mutlaka manuel. önce A3 ü biraz araştırıcam kullanıcı yorumlarından. 

ayrıca bu sitede gerçekten bilgili arkadaşlar var ben servisi arayıp öğrenemediğim bilgileri burdan öğrendim. samimi olarak söylüyorum mazda severler için çok faydalı forum olmuş. 

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×