Jump to content

1.Nesil Mazda 6 Baskı Balata Değişimi Sonrası Güç Kaybı


Realkir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Merhaba

2004 Mazda 6 2.0 dizel aracımın baskı Balata ömrü bittiği için daikin ile yeniledim. Fakat kavrama çok dipte tutuyor bu normal mi ? Pedalın üstünde de ciddi bir boşluk var bu da anormal geldi bana ama asıl sorun pedal hissiyatından ziyade 4 ve 5. Viteslerde güç gelmiyor 2000 devirde atik giden bir arabaydı 3500 devirdi bekliyor atik hale gelmek için sadece baskı Balata değişerek Böyle bir güç kaybı bana mantıklı gelmiyor. 

Edit: gaz pedalına yarım basmam ile tamamen basmam arasında hiçbir fark yok , bunu etkileyecek bir işlem yapılmış olabilir mi? 

Turbo geliyor aklıma ama çok alakasız bir yerde ? 

Baska yaşayan varsa yada fikri olan yardım edebilirse sevinirim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Baskı balatayı nerede değiştirdin @Realkir?

Aynı model benzinli manuel var bende. 2013 yılında değiştirmiştim. 2. sanayi de Tosun ustaya yaptırdıydım. Hiçbir sorun yaşamadım...

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, ReaL35 :

Baskı balatayı nerede değiştirdin @Realkir?

Aynı model benzinli manuel var bende. 2013 yılında değiştirmiştim. 2. sanayi de Tosun ustaya yaptırdıydım. Hiçbir sorun yaşamadım...

 

2. sanayide dizayn oto var 346. sokakda  heryer doluydu araç lazımdı 4 saatte takabilecek baska yer bulamadım tamam dedim tak ustam.. ama işçilikden mi böyle oldu bilemiyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bana kalırsa önce sadece Mazda tamiratı yapan bu Tosun usta da olabilir, beğendiğiniz başka bir yer de olabilir, danışın, sorununuzu belirtin derim.

Ondan sonra tekrar yaptırdığınız yere gidip, durumu belirtin.

 

***

Burada Mazda 6 sahibi olup da, bu işlerden çok iyi anlayan arkadaşlar var. Siteye geldiklerinde yorum yaparlar. Ben de merak ettim bak şimdi :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, ReaL35 :

Bana kalırsa önce sadece Mazda tamiratı yapan bu Tosun usta da olabilir, beğendiğiniz başka bir yer de olabilir, danışın, sorununuzu belirtin derim.

bugun zaten götürcem geri usta diycem güçten düştü araba..

bana ben bişey yapmadım motordandır diyip cıkacak işin içinden gibi geliyor. tekrardan biryere arıza tespit yada işçilik için para vermek de içten gelmiyor bi şansımı deniycem ama sizce neyden olabilir onun için açtım postu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İşte en iyisi, önce Tosun ustaya uğra, sorunu belirt, o yorumlar. Öğrenip, ona göre Dizayn otoya birşeyler bilerek gitmiş olursun.

İstiyorsan Tosun ustanın telefonunu verebilirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, ReaL35 :

İşte en iyisi, önce Tosun ustaya uğra, sorunu belirt, o yorumlar. Öğrenip, ona göre Dizayn otoya birşeyler bilerek gitmiş olursun.

İstiyorsan Tosun ustanın telefonunu verebilirim.

olur bi gösteriyim oraya teşekkür ederim forumda yeniyim özel mesaj bölümü varmı yada nasıl kullanılıyor bilmiyorum ulaştırırsanız çok memnun olurum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Özel mesaj bölümü var. Var da telefon numarası ise burdan da verebilirim. Telefonla sorun, müsait ise kısaca anlatabilir.

+++

0532 465 31 17

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Baskı balata değişince en altta kavraması normal hatta istenen bir durumdur. Baskı balatanın bahsettiğiniz performans kaybıyla alakası yok. İlk kalkışta titreme var mı? Mazdanın dizel motoru pek bilmediğimiz bir motor bu konuda pek bilgim yok açıkçası. @Zealot sen ne dersin? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar galiba konuyla alakasız bir durummuş..

baskı balata değişimine denk gelmesi tesadüfi mi yapan usta mı bozdu bilmiyorum ama aracın çekişten düşmesinin sebebi turbo basınç valfi problemliymiş.. parça zor bulunmakla birlikte 450 tl dediler. daha sonra yaptırayım dedim ama ilginç olacak o turbo hortumlarıyla oynadıktan sonra aracın çekişi yerine geldi gayet iyi durumda yürürü falan..

ben turbonun hortumlarıyla ilişkilendirememiştim baskı balatayı fakat mümkünmüş demekki.. 

teşekkür edeirm ilgili yorumlarınız için.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Basınç valfine bağlı emiş borusu basit bir boru. Usta şanzumanı indirip bindirirken eli kolu değmiş çıkmış-yerinden oynamış olabilir. Valfin arızalı olduğu kanısına nasıl varıldı? 
Valfin arızalı olmasının performans azalması dışında araca bir zararı yok. Yakıt bir miktar artabilir o kadar. 
Geçmiş olsun. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, zoptrik :

Basınç valfine bağlı emiş borusu basit bir boru. Usta şanzumanı indirip bindirirken eli kolu değmiş çıkmış-yerinden oynamış olabilir. Valfin arızalı olduğu kanısına nasıl varıldı? 
Valfin arızalı olmasının performans azalması dışında araca bir zararı yok. Yakıt bir miktar artabilir o kadar. 
Geçmiş olsun. 

çok tecrubeli olmadığım için doğru tarif edebilirmiyim bilmiyorum.

ön cam ile motor arasında ince bir boru var. turbo valfi diye gösterilen parçadan çıkıp motora giden bir boru. 

plastik boru metal ile iç içe geçiyor eliyle çekti çıktı zaten. gaz verirken baktı emiş az dedi. sanırım burdan valf yorumu yaptı..

normal şartlar altında bu parça rutin bakımlarda değişen yada belli bir ömrü olan bir parça değil diye biliyorum yanlışmıyım. ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...