Jump to content

Yeni Mazda 3 Los Angeles Otomobil Fuar'ında Tanıtıldı


Canuck

Tavsiye Edilen Mesajlar

Motor secenekleri  1.5, 2, 2.5 lt benzin ve 1.8 lt turbo dizel. Muhtemelen Avrupa pazarina 1.5 lt ve 1.8 dizel gelecek. Onemli bir yenilik, ilk defa AWD modeli mevcut olacak. Turkiye'ye gelir mi emin degilim. Yeni Skyactive-X motor ise 2019 da satisa cikiyor.

Resimler de Hatchback'teki gri rengin ismi "Polymetal" grisi imis bu arada

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-5-1940x1300.jpg

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-4-1940x1300.jpg

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-3-1940x1300.jpg

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-2-1940x1300.jpg

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-1-1940x1300.jpg

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-6-1940x1300.jpg

Next-Gen-Mazda-3-Gear-Patrol-slide-7-1940x1300.jpg

mazda-3-look.jpg

  • Beğen 2
  • Teşekkürler 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
  • Yanıt 162
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Renegade

    21

  • Katil Balina

    16

  • tansu87

    14

  • Tarahumara

    13

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Popüler İletiler

Yorum yazmadan önce bekleyip iyice incelemek istedim. Genel olarak beğendim tabiki, zaten radikal ve çekici bişeyler yapabilen, farklı düşünebilen Mazda'dan başka firma kalmadı gibi. Beğenmedikle

şahsen 4. neslin sedanını nasıl alırım acaba diye ufak ufak hesaplara başladım bile. bize ne  zaman gelecek bilmiyorum. ben arabalarımı tamamen dış görünüşüne bakarak alan biriyim. ilk arabam mazda 32

Bugun benim aracı servise goturdum. gitmişken yeni Mazda 3 ile ufak bir test surusu yaptım.  Burada, artik en alt model haric hepsi 2.5 litre motorla geliyor. 186HP. Benim 2 litre (155 HP) ile ka

Gönderilen Fotoğraflar

Hatchbackin arka yan profilini beğenmediğim, onun dışında çok dengeli olmuş. Bir önceki nesilden epey izler taşıyor. Ben bu yeni tip kokpit anlayışını sevemedim, sevmem zaman alacak. Ben oyuncaklı kokpit istiyorum, trend sadeliğe doğru gidiyor :)

  • Beğen 2
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu araç olmuş bence. İç mekanda ekranın sürücüye dönük konumlanmış olması, yeni direksiyon tasarımı çok hoş. Kayar kapaklı gözün kol dayama olarak değiştirilmiş olması çok güzel. Zira mevcut aracımda kolumu koyacak yer bulamıyorum :( Ön ızgara ve sedanın arka stopları Mazda 6 izleri taşıyor sanki. (Sedan'ın arka tarafını tekrar gözden geçirince biraz İnsignia'ya benzettim.) Hatchback kasa bodykitle çok fena olur gibi :) Tekrardan fark ettim ki bu araca kasa farketmeksizin koyu renk jant çok yakışıyor. Gunmetal, siyah farketmiyor.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Normalde hb’çiyim ama bu sefer sedan olmuş. Kısmet olur inş. Güzel olmuş. Ön far arka stop ve göğüs tasarım çok iyi. Özellikle tavan lambasının oradaki ekranlar falan dikkatimi çekti. Fakat göstergeler neden analog?

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
19 dakika önce, M.E.G :

İçi çok asimetrik duruyor. Ekranın orada konsolun yukarı doğru çıkması hoş olmamış gibi. 

Canlı görmek lazım tabi. 1.5 dizel gelmeyecek heralde,.

Dizelin avantaji kalmadiki zaten gelmesin. Alirken pahali bakimi pahali arizasi pahali pompada fiyatlar zaten ayni  1.5 in vergisi cok onun yerine 1.2 veya 1.4 turbo getirseler yok satar. Hali hazirda 7 litre yakan benzinliler varken 1litre yada 2 litre az yakmak icin dizel almaya degmez gibime geliyor. Birde cogu ulke dizeli yasaklarken bize itelemezler ins.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

sedanı nefis olmuş ama olağanüstü bir değişiklik de yok gibi.

3. nesil çıtayı cok yükseltmiş demek ki. bu arada grisi şahane. teknolojik olarak da güzel teknolojiler barındırıyordur muhtemelen.

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

4. nesilde iç malzeme kalitesi üst düzeye çıkarılmış gibi ama maliyet dengeleme amacıyla focus gibi mazda 3'de de aynı yol takip edilmiş. Toyota'nın bile yeni corolla'da bağımsız süspansiyona geçmesi sonrası Mazda'nın torsiyona dönmesi bence hayal kırıklığı.

Açıkçası 3. nesli ilk gördüğümde görülen hayranlık hissi, bu araçta oluşmadı, 3.nesil Mazda 3'de birçok markanın kopyaladığı kendine özgün iç konsol mimarisi ve dış hatları vardı.

Yinede öncelikle canlısını görmek gerekli, ancak 3. nesil halen benim gözümde daha albenili gibi duruyor 🙄

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

sedan çaok ıyı eskısıden kopmamış iç mekan ap ayrı  kalıte tavan ama dizel gelmez tr ye buyuk ıhtımal bı haber klaynagında hafıf hıbrıd sıstemle gelcek dıyodu butun motorlar ole olursa benzınlısı alına bılır 

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Awd 3. Nesilde de vardı. 4. Nesile has değil. Japonya dışına satmıyorlardı nedense. Hybrid de aynı şekilde. Japonya'da vardı sadece. 

Sedan çok hoş olmuş. Hb ben beğenmedim. Değişiklik yapmış olmak için yapılan bir değişiklik gibi geldi. Teknolojik yenilikleri merak ediyorum. 

360 kamera, hafızalı elektrikli koltuk, dur-kalk mrcc, koltuk soğutma ve en önemlisi ses yalıtımı gibi özellikleri bekliyorum.

Torsiyon kullanmalarının sebebi ses, titreşim ve sertliği azaltmakmış. 

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
28 dakika önce, Tarahumara :

Awd 3. Nesilde de vardı. 4. Nesile has değil. Japonya dışına satmıyorlardı nedense. Hybrid de aynı şekilde. Japonya'da vardı sadece. 

Sedan çok hoş olmuş. Hb ben beğenmedim. Değişiklik yapmış olmak için yapılan bir değişiklik gibi geldi. Teknolojik yenilikleri merak ediyorum. 

360 kamera, hafızalı elektrikli koltuk, dur-kalk mrcc, koltuk soğutma ve en önemlisi ses yalıtımı gibi özellikleri bekliyorum.

Torsiyon kullanmalarının sebebi ses, titreşim ve sertliği azaltmakmış. 

Bu özelliklerin hepsi Mazda 3'e gelirse Mazda 6 satamazlar gibime geliyor. Sadece daha büyük olsun diye o kadar fiyat farkı veren az olur diye düşünüyorum. Koltuk soğutma ve hafızalı koltukta gelirse bu sınıf için çıtayı arşa çıkarmış olur Mazda. Dış tasarımla birleştirince C buçuktan D sınıfı diyebiliriz Mazda 3 için.

Fiyat hakkında net bilgi yok sanırım, özellikle bayide ve serviste çalışan arkadaşlardan tahmini olan var mı?

Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...